Deze is wel veel slechterquote:
Kom dan met input!quote:
Doe maar die vorigequote:
Iets over Sjimz, dat is altijd goedquote:
Jij bent echt dom jongequote:Op donderdag 3 september 2009 21:36 schreef Happel het volgende:
Lepel
Kut.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij bent echt dom jonge![]()
![]()
!!!!!!!!!!11
Het is vork !!!!!
Het schattige Anouk Hoogendijk-fantopic #1quote:Op donderdag 3 september 2009 21:39 schreef Breach het volgende:
Oeeee, dat blonde poppetje dat net die laatste pingel maakt
Lekker.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:39 schreef dndiek het volgende:
Nederlandse vrouwen in de halve finale op het EK.
Prachtig lichaam ontzettende rot kop?quote:
N.S.Squote:Op donderdag 3 september 2009 21:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Prachtig lichaam ontzettende rot kop?
The Beach is een saaie film....quote:Op donderdag 3 september 2009 21:43 schreef Houniet het volgende:
Ik ga eerst maar eens kijken of The Beach wat is, anders elders.
Oh.quote:
Wasda?quote:
quote:
Oke je bent slimmer dan ik dacht.quote:
De soundtrack niet. Orbital, V.A.S.T., Leftfield, Moby, Underworld, U.N.K.L.E., Faithless, New Orderquote:
Zonder gein. Breach is een goede filmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
De tering wat een trieste reacties in dat livescore topic, mijn god, zelfs ik ontstijg dat niveau.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:39 schreef dndiek het volgende:
Nederlandse vrouwen in de halve finale op het EK.
Dat voetbal heeft ook geen niveau, beetje aanpassen he.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De tering wat een trieste reacties in dat livescore topic, mijn god, zelfs ik ontstijg dat niveau.
Oh dan! BWHEHEHEH ZAG JE DIE FRANSE KANKERZEUG DIE DE PENALTY MISTE?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat voetbal heeft ook geen niveau, beetje aanpassen he.
Ging dat echt zo?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh dan! BWHEHEHEH ZAG JE DIE FRANSE KANKERZEUG DIE DE PENALTY MISTE?![]()
WAT EEN GEDROCHT
![]()
![]()
ÉN DIE KEEPER, NET EEN MAN
![]()
![]()
Nee, maar ik pas me aan. Nouja bijna wel, werd er een penalty gemist door een Nederlandse en waren er allemaal reacties van 'hoerrrrrrr', 'stoephoerrrrrrrr' etcquote:Op donderdag 3 september 2009 22:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ging dat echt zo?Naja ik kan er wel om lachen
Het lijkt wel KLB.
Tja dit soort wedstrijden trekken helaas een ander soort publeik dan gebruikelijk in VBLquote:Op donderdag 3 september 2009 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, maar ik pas me aan. Nouja bijna wel, werd er een penalty gemist door een Nederlandse en waren er allemaal reacties van 'hoerrrrrrr', 'stoephoerrrrrrrr' etc
Dat was nou juist de grap, iedereen die deed alsof 'ie vrouwenvoetbal serieus namquote:Op donderdag 3 september 2009 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, maar ik pas me aan. Nouja bijna wel, werd er een penalty gemist door een Nederlandse en waren er allemaal reacties van 'hoerrrrrrr', 'stoephoerrrrrrrr' etc
Nouquote:Op donderdag 3 september 2009 23:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat was nou juist de grap, iedereen die deed alsof 'ie vrouwenvoetbal serieus nam
Tenminste, dat was wel mijn insteek
Was je goed? Of ben je beter in de '3e helft'?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Riro het volgende:
Vrouwenvoetbal.
Heb 't zelf ook gedaan.![]()
nou niet gaan doen alsof er bij live wedstrijden van mannen zo hoogstaand wordt gepost he.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja dit soort wedstrijden trekken helaas een ander soort publeik dan gebruikelijk in VBL
Ze heeft het 'gedaan'. Zegt genoeg toch?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Was je goed? Of ben je beter in de '3e helft'?![]()
Nee, helemaal niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Was je goed? Of ben je beter in de '3e helft'?![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:15 schreef Grulez het volgende:
Je moet ook met zn elven gaan spelen, dan hoef je je ook niet zo in te spannen.
Eens wel. Helaas zijn er een aantal aardige mensen gestopt met voetbal uit mijn team die wel altijd de kantine mee in gingen, nu blijven we vaak nog met zijn 8en zitten maar daarvan zijn er 4 echt dom en profiteren alleen maar mee omdat ze zelf nooit kannen bier halenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:12 schreef Happel het volgende:
[..]
3e helft is overigens wel het leukste van het hele voetbal.
Ik vond hem grappig.quote:
vond? Is 'ie al overleden dan?quote:
Daten met SCH, is toch een beetje hetzelfde.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Bah, geen Ajax dit weekend.Wat moet ik nu doen?
Kun je dit jaar mooi mee doen met ons team bij het zaalvoetbaltoernooiquote:Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Riro het volgende:
Vrouwenvoetbal.
Heb 't zelf ook gedaan.![]()
een kut is een kut, een tiet is een tiet, nee zeggen doen we niet!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je dr doen Paaskonijn?
Dus jij zou Marijke Helwegen neuken?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
een kut is een kut, een tiet is een tiet, nee zeggen doen we niet!
Haha, dat zou wat worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:24 schreef Foca het volgende:
[..]
Kun je dit jaar mooi mee doen met ons team bij het zaalvoetbaltoernooi
Ik heb ooit een keer tegen een meisjeselftal gespeeld toen ik 12 was ofzo, die waren allemaal 15quote:Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef Riro het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.Derde helft wel uiteraard.
Wij hadden echt zo'n met-z'n-zessen-achter-de-bal-aanrennen-en-hopen-dat-iemand-'m-heeft-team. Stond een tijdje rechtshalf, maar toen kreeg ik gedoe met inspanningsastma en m'n knie en toen ben ik gaan keepen. Maar dat was ook niet zo'n succes en ik vond Ajax een stuk leuker dus toen ben ik gestopt.
Ook goed. Vorig jaar haalden we de halve finale. Dus dit jaar moet een finaleplaats erin zittenquote:
Ja je hebt geluk dat ik niet mee doe met me homeboysquote:Op donderdag 3 september 2009 23:42 schreef Foca het volgende:
[..]
Ook goed. Vorig jaar haalden we de halve finale. Dus dit jaar moet een finaleplaats erin zitten
Naar Enschede natuurlijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Bah, geen Ajax dit weekend.Wat moet ik nu doen?
Welke?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je moet nog antwoord geven op mn vraag.
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je dr doen Paaskonijn?
Neuh.quote:
Lijkt me wel interessant.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus jij zou Marijke Helwegen neuken?
Mij absoluut niet.quote:
Zag haar toen een keer bij dat programma '24 uur met...' Maar ze trilt ook als een gek, zal ook wel door de plastische chirurgie komenquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mij absoluut niet.
Plastische chirurgie kan mooi zijn, maar je kan ook overdrijven
Totaal niet. Eindelijk eens een weekend met helemaal nietsquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:32 schreef Suijk het volgende:
Drukke dag, nog mensen met speciale weekendplannen zo zonder voetbal?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:32 schreef Suijk het volgende:
Weer eens een keer ouderwets doorzakken tot zondagochtend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:32 schreef Suijk het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Weer eens een keer ouderwets doorzakken tot zondagmiddag.
Haha, no way! Wij hebben al iemand anders die de lul is, woont ook dichter bij de stadquote:
Voor het eerst in m'n leven een pad aanleggen in de tuin.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Totaal niet. Eindelijk eens een weekend met helemaal niets.
Jij?
Met van die leren knielappen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voor het eerst in m'n leven een pad aanleggen in de tuin.
Nee, gewoon blote knietjes.quote:
En veel te mager.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:09 schreef Superheld het volgende:
Nee, gelukkig niet. Anders was ik een rus ofzo.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:05 schreef Superheld het volgende:
[ afbeelding ]
Hou het casual boys, hou het casual.
Al die tjappies die er tegenwoordig inlopenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Al is het wel een beetje outdated dat SI...
Nope, moest twee weekjes rust hebben, dus ik mag pas woensdag weer werken. Maar ik denk dat ik maandag weer ga beginnen. Voel me wel weer ok.quote:
[Het VBL Icon, Smilie en Headers Topic] # 2quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:42 schreef Kopbal het volgende:
Er was toch zo'n topic waarin je aanvragen kon doen voor een nieuwe ava?
Kan ook, maar er is ook een VBL-versiequote:Op vrijdag 4 september 2009 11:45 schreef Foca het volgende:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht! #72
Alsje kopbal.
quote:
Ouwe pik ouwe pijp ! Hier goed, daarquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ouwe, hoe is het ermee?![]()
Spreek je Appie nog wel is?
Meldt.quote:
Gaat wel goed jequote:Op vrijdag 4 september 2009 11:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ouwe pik ouwe pijp ! Hier goed, daar?
Nee man, spreek die gek nooit.
Why, jij ook niet meer?
Get used to it.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:00 schreef Jasza het volgende:
Ik ga nog altijd met die pedofiel naar Ajax toe jamaar hij doet tegenwoordig een beetje moeilijk, worden er een beetje gek van
Ga naar school danquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:59 schreef Kopbal het volgende:
Thanks.
Ik ben geen student meerKoos werkloos atm.
Heeft tie nou een Stone-Island patch aan zijn arm getaped?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:05 schreef Superheld het volgende:
[ afbeelding ]
Hou het casual boys, hou het casual.
Dat heb jij goed gezien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heeft tie nou een Stone-Island patch aan zijn arm getaped?
Nice, wat ga je allemaal doen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, in februari weer. Als ik dan een kamer heb kunnen vinden
Sociaal juridische dienstverlening. Had alleen laatst mijn toekomstige school gebeld, en ik krijg geen vrijstellingen met mijn rechten-propedeuse.quote:
uitvak?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:20 schreef Kopbal het volgende:
Ik kom er maar niet waarom deze Poolse voetbalsupporters in die kooi staan.
[ afbeelding ]
Iemand?
Genaaidquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Sociaal juridische dienstverlening. Had alleen laatst mijn toekomstige school gebeld, en ik krijg geen vrijstellingen met mijn rechten-propedeuse.
teveel gezopen gisteren?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godver de godver, wakker geworden met kramp in mijn kuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |