quote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef Prosac het volgende:
Komt hij weer aan met zijn zee-egels.
Koop nou gewoon zo'n ding man, je draalt er net zo lang om heen als Robinhoo met zijn wijf.
Hehe. Ik kijk dat stomme gedoe ook al.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Amsterdam is Disneyland voor ongure types :'D!
O'reillyquote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Amsterdam is Disneyland voor ongure types :'D!
Toen ik zijn nam voor het eerst las dacht ik ook meteen van 'quote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef sjimz het volgende:
PK, valt mee dat jij niet voor Ajax bent.
Daar staat Marvin Zee-egelaar onder contract.
Het is soep-stengelquote:Op woensdag 2 september 2009 23:38 schreef sjimz het volgende:
Zijn het nou zeep-egels of zee-pegels?
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:37 schreef toma het volgende:
hehe, ik hoorde van een mede student dat ie tijdens de introductie op de TU een rondleiding had gekregen in het philips stadion. Toen had ie in de kleedkamer op de borden met opstellingen alles uitgegumd en overal AJAX op geschreven. Dat vind ik dan weer leuk
Zeepe(®)-gels.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:38 schreef sjimz het volgende:
Zijn het nou zeep-egels of zee-pegels?
Daarna had ie t stadion in de fik gezetquote:Op woensdag 2 september 2009 23:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
.
Kan ik andersom ook wel waarderen.
Pfff, helemaal koekieroekie die gast.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef Robinhoo het volgende:
Het gaat om ehhm, ehmm, niet om HIV alleen, maar ook om ehmm ehmm.
WTF HEEFT DIE GAST?
Die is masterquote:Op woensdag 2 september 2009 23:42 schreef toma het volgende:
Tijd voor een lekker nummertje voor het slapen gaan
Ik moest hardop lachen.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef toma het volgende:
[..]
Daarna had ie t stadion in de fik gezet
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:43 schreef Foca het volgende:
[..]
Pfff, helemaal koekieroekie die gast.
Overrate kakbeesten.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:42 schreef toma het volgende:
Ik weet het ook echt niet maar denk Najib ofzo?quote:
Knevel & de Brink maar is nu afgelopen.quote:
Wat een mongool. De wereld gaat kapot aan religie. Mensen die in dingen geloven die er niet zijn verspillen hun tijd. Maar dat is ook een keuze.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef Superheld het volgende:
Een debiel bij K&DB die er van overtuigd is dat hij genezen is van zijn HIV door god, die heeft het hem gezegd namelijk. En hij neukt zijn vrouw dus ook nog zonder condoom waarschijnlijk.
Blijft stiekem toch wel een geniaal programmaquote:Op woensdag 2 september 2009 23:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Knevel & de Brink maar is nu afgelopen.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet het ook echt niet maar denk Najib ofzo?
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Knevel & de Brink maar is nu afgelopen.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:42 schreef toma het volgende:
Ik ben blij als P&W weer terug zijn van vakantie.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Blijft stiekem toch wel een geniaal programma. Heerlijke vermaak en erger tv.
En werd hij daarop ook aangepakt? En heeft hij ook bloedbewijs?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef Superheld het volgende:
Een debiel bij K&DB die er van overtuigd is dat hij genezen is van zijn HIV door god, die heeft het hem gezegd namelijk. En hij neukt zijn vrouw dus ook nog zonder condoom waarschijnlijk.
En dat kan ik andersom ook wel waarderenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef toma het volgende:
[..]
Daarna had ie t stadion in de fik gezet
Mwah, er werden wel wat tegen gas gegeven maar het blijft de EO. Nee, het zit nog in zijn bloed maar hij is genezenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
En werd hij daarop ook aangepakt? En heeft hij ook bloedbewijs?
Maandag weer. Zolang er maar geen sporters aan tafel zitten bij P&W is het prima.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:50 schreef toma het volgende:
[..]
Ik ben blij als P&W weer terug zijn van vakantie.
Jij bent HeinekenAFCA neem ik aan?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:51 schreef Foca het volgende:
[..]
En dat kan ik andersom ook wel waarderen
yeah rightquote:Op woensdag 2 september 2009 23:52 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mwah, er werden wel wat tegen gas gegeven maar het blijft de EO. Nee, het zit nog in zijn bloed maar hij is genezen. Heeft god hem verteld namelijk.
Dan is zijn vrouw minstens zo gestoord.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:52 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mwah, er werden wel wat tegen gas gegeven maar het blijft de EO. Nee, het zit nog in zijn bloed maar hij is genezen. Heeft god hem verteld namelijk.
vorig jaar met Peter R. de Vries en Freek de Jongequote:Op woensdag 2 september 2009 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Maandag weer. Zolang er maar geen sporters aan tafel zitten bij P&W is het prima.
Mail eens met forum@ fok p u n t nl dan.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:51 schreef Foca het volgende:
[..]
En dat kan ik andersom ook wel waarderen
Het gevaarlijke is alleen dat er nu nog zo;n 5% hersenlozen gaan denken dat ze door in een god te geloven genezen kunnen worden van een ziekte, terwijl dat bullshit is.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef SCH het volgende:
Ach, mensen hebben het recht om dom te zijn. Hij was alleen nogal vaag over zijn vrouw.
Ik snap alleen de relevantie van het verhaal niet. Er zijn tig van die religieuze freaks met waanbeelden.
Ja dat was vermakelijk. Altijd leuk een tafel vol ego's.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef toma het volgende:
[..]
vorig jaar met Peter R. de Vries en Freek de Jonge![]()
Beste TV-moment van het jaar imo.
ik morgen van 8.45 tot 10.30 college, dan naar de stad met een potentieel slachtofferinnetjequote:Op woensdag 2 september 2009 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Slapies doen.
Morgen van 09.00 tot 12.00 college, 's middags beetje sporten, 's avonds pokeren met collega's.
Tjuuuuuuus.
Wat is er mis gegaan met je account dan? Ik had laatst ook dat ik niet meer kon inloggen. Ik had toen paar keer passmailer gebruikt en kwam er toen achter dat de e-mail die in mijn profiel was niet meer actief was.quote:
Dat kan dan alleen in het seizoen 2007-2008 geweest zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 23:56 schreef toma het volgende:
EN JA AJAX HEEFT GESCOORD!![]()
SUAREZ OOH OO!
![]()
Morgen college van 12.45 tot 14.15quote:Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef toma het volgende:
[..]
ik morgen van 8.45 tot 10.30 college, dan naar de stad met een potentieel slachtofferinnetje![]()
Daarna naar een verjaardag.
Geen idee wat er aan de hand is en ook geen zin om er achter aan te gaan. Vind het wel prima zoquote:Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat is er mis gegaan met je account dan? Ik had laatst ook dat ik niet meer kon inloggen. Ik had toen paar keer passmailer gebruikt en kwam er toen achter dat de e-mail die in mijn profiel was niet meer actief was.
Even mailtje naar forum@fok.nl en ze veranderen e-mail naar je huidige, en alles opgelost.
Draaien ze dat dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:56 schreef toma het volgende:
EN JA AJAX HEEFT GESCOORD!![]()
SUAREZ OOH OO!
![]()
Ik moet altijd aan Ajax denken bij dat nummer. Wat wordt er trouwens tegenwoordig gedraaid?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef Foca het volgende:
[..]
Dat kan dan alleen in het seizoen 2007-2008 geweest zijn
Sinds vorig seizoen hebben we geen goaltune meerquote:Op woensdag 2 september 2009 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Ajax denken bij dat nummer. Wat wordt er trouwens tegenwoordig gedraaid?
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef toma het volgende:
@ robinhoo. Even een tip. Nooit email adressen voluit typen
echt waar joh.. dat is me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef Foca het volgende:
[..]
Sinds vorig seizoen hebben we geen goaltune meer
Waarom niet, ?quote:
die bedoel ikquote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef toma het volgende:
@ robinhoo. Even een tip. Nooit email adressen voluit typen
Na-apers!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef Foca het volgende:
[..]
Sinds vorig seizoen hebben we geen goaltune meer
Spambots zoeken over internet emailadressen.quote:
Valt wel meer mensen niet op. Ik weet ook niet of ik het door gehad zou hebben, maar op een bijeenkomst werd het ons medegedeeld door Meneer Slopquote:Op donderdag 3 september 2009 00:01 schreef toma het volgende:
[..]
echt waar joh.. dat is me niet eens opgevallen
Boh ik ken echt alles wat jij postquote:
Dat moet jij toch weten als ICT'r in opleidingquote:
Oke excuse.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Spambots zoeken over internet emailadressen.
Vandaar dat de emailadressen ook in plaatjes worden gegenereerd.
Nu ga ik dit liedje door je luisteren.quote:
Krijg je met zo'n top TT.quote:
Heel weinig eigenlijk. Was ook al een tijd gestopt, onlangs weer ¤10 op Betfair en ¤20 op Unibet gegooid. Moet er nog even inkomen. Kleine winst nu...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:23 schreef Superheld het volgende:
Laatst trouwens nog een beetje gebet? Ik ben maar weer even gestopt na dik 100 weg te hebben gedragen na de euro league. Heb wel nog iets van 15 staan.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:04 schreef Houniet het volgende:
Morgen ZO EEN KUT DAG.
Van 0900 / 1640.
Dat is wel het nadeel, maar toch vind ik al die bladeren op de grond wel wat hebbenquote:
Dat heb ik er niet voor over als ik door de regen met harde wind moet fietsen.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel, maar toch vind ik al die bladeren op de grond wel wat hebben
Voetballen met een beetje regen is ideaal man.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:32 schreef Robinhoo het volgende:
Voetballen met regen en wind is ook erg kut.
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:10 schreef Kopbal het volgende:
Haha, krijg net een slof sigaretten binnen. Gekocht op FOK!
Zo'n club had ik wel verwacht. Hij zou er maar 15 inschieten doet ie het toch lekkerquote:
Ja dan doet hij het prima.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zo'n club had ik wel verwacht. Hij zou er maar 15 inschieten doet ie het toch lekker
iddquote:
Ik vind hem ook enorm aanstellenquote:
Ik zie de grap niet?quote:
Voor het eerst sinds hoeveel jaar ga je nu weer naar school?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:54 schreef Jasza het volgende:
Ben blij dat ik pas maandag weer naar school moet, wat een schijtweer.
Ze hebben ook boerenbridge zie ik!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
Begin lichtelijk verslaafd te worden aan online-klaverjassen.
Sinds 2 jaarquote:Op donderdag 3 september 2009 14:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds hoeveel jaar ga je nu weer naar school?
quote:Een Engelse doelman heeft tien minuten in de mist doorgespeeld, niet wetende dat de wedstrijd gestaakt was vanwege de dichte mist.
Richard Siddall, die niet verder kon kijken dan zijn strafschopgebied, nam aan dat iedereen aan de andere kant van het veld bezig was. Hij had het pas door toen een supporter hem vertelde dat de wedstrijd tussen Stocksbridge Steels en Witton Albion al na dertig minuten was afgeblazen.
Richard meldde: "Ik had er geen idee van. Ik stond daar maar te wachten totdat er een speler uit de mist zou opdoemen."
Zijn manager Wayne Biggins, een voormalig Sheffield Wednesday speler, zei: "Wij zaten al aan de thee. Niemand wist waar Richard was, totdat we beseften dat hij nog steeds op het veld moest staan."
Is ook geen grap, leuke club voor hem. Had het niet verwacht dat hij daar zou tekenen.quote:
Que?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:13 schreef sjimz het volgende:
Chelsea die de komende 2 trasnferperiodes geen deals mogen sluiten.
quote:
http://www.fifa.com/about(...)drc+decision+reachedquote:Chelsea are banned from registering any new players, either nationally or internationally, for the two next entire and consecutive registration periods following the notification of the present decision.
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
http://www.fifa.com/about(...)drc+decision+reached
Lees net dat die agent een hersenschudding had. Niet zo vreemd dat hij niet helpt, want je hebt dat echt geen idee meer wat je aan het doen bent. Die omstanders zijn gewoon niet wijsquote:Op donderdag 3 september 2009 12:35 schreef Foca het volgende:
Wat een kneuzen, zowel die agent als die omstanders
Vette songs hebben zij altijd.quote:
Klopt, deze blijven ook vetquote:
godsamme, daar keek ik altijd naarquote:
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:19 schreef Prosac het volgende:
vanaf volgende week 4 dagen per week werken.
Ooh zo.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als nu, alleen dan 4 dagen per week.
Ik denk meer.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh zo.
Waarom minder als ik vragen mag?
Ik ga juist een dag meer werken, omdat dat kan ivm de gevorderde status van mijn scriptie.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh zo.
Waarom minder als ik vragen mag?
Ooh sorry ben niet zo op de hoogte van de situatiequote:Op donderdag 3 september 2009 16:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ga juist een dag meer werken, omdat dat kan ivm de gevorderde status van mijn scriptie.
quote:
En op pantoffels?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:09 schreef Robinhoo het volgende:
Op TMF () zeggen ze nu dat vrouwen met sneakers lelijk staat.
Ik zeg: eens.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:
quote:
Dat dan weer wel.quote:
Ik vind pumps ook mooier, maar heb je die dingen wel eens geprobeerd? Ik kan er niet op blijven staan in ieder geval. Laat staan lopen.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:09 schreef Robinhoo het volgende:
Op TMF () zeggen ze nu dat vrouwen met sneakers lelijk staat.
Ik zeg: eens.
quote:
Geprobeerd?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:28 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik vind pumps ook mooier, maar heb je die dingen wel eens geprobeerd? Ik kan er niet op blijven staan in ieder geval. Laat staan lopen.
Ah, je was student nu toch?quote:
Ik eet nog gewoon thuis.quote:
quote:
No shitquote:
Wees blij dat ze er zijn.quote:
Vies vuil kan32[09732111111..quote:Op donderdag 3 september 2009 18:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n zware dag gehad..
![]()
![]()
![]()
Mooi kut, ga zo trainen.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:27 schreef Foca het volgende:
Complete wolkbreuk hier.
11 jaar oud artikel, dat beweert dat iets zou bestaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wees blij dat ze er zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
11 jaar oud artikel, dat beweert dat iets zou bestaan.
Vooral die laatste alinea.quote:Vrees voor rellen rond interland
1/3
ENSCHEDE - In Enschede is het gehele weekeinde een noodverordening van kracht rond de voetbalinterland Nederland Japan die zaterdagavond in de Grolsch Veste wordt gespeeld. Ook i.v.m. de proef eet worden de regels aangescherpt.
Noodverordening interland om rellen te voorkomen
Ook in Hengelo gelden verscherpte veiligheidsmaatregelen.
De maatregel is door de Enschedese burgemeester Den Oudsten afgekondigd na overleg met zijn Hengelose collega Kerckhaert en politie en justitie. De autoriteiten hebben aanwijzingen dat supporters van verschillende Nederlandse clubs uit zijn op gewelddadige confronaties in en rond het centrum van Enschede.
De noodverordening gaat vandaag in om 18.00 uur en eindigt zondag om 18.00 uur. de maatregel maakt het mogelijk mensen preventief te fouilleren en te weren of verwijderen uit de stad en de aangewezen gebieden.
Grijze wolken buiten regen, wat een kutweer.quote:
De eerste keer was ie leuk. Nu niet meer zoquote:Op donderdag 3 september 2009 18:13 schreef Kopbal het volgende:
Tsja, de kanker komt je niet aanwaaien natuurlijk.
ook in hengeloquote:Op donderdag 3 september 2009 18:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Vooral die laatste alinea.
Ik ga morgen nog wel even kijken bij die training.
Of word ik dan ook gefouilleerd?
Morgen het Pleintje.quote:
?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Adventureland.
Thnx! Was het vergeten.quote:
Dat is een leukere en betere film dan je nu wil kijken. Staat er ook bij mij op mocht je willen.quote:
Meisjes met leuke schoenenquote:Op donderdag 3 september 2009 17:30 schreef Prosac het volgende:
schoenen zijn niet zo belangrijk bij een vrouw, gaat er om wat er boven zit. Al kan je aan schoenen soms wel aflezen wat voor vlees je in de kuip hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is een leukere en betere film dan je nu wil kijken. Staat er ook bij mij op mocht je willen.
Laarzen en open schoentjesquote:Op donderdag 3 september 2009 19:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Meisjes met leuke schoenen
Bij voorkeur geen hakken, en natuurlijk schoenen die bij ze passen.
towers zuipenquote:
Towers idd. Beste uitvinding voor op het terras.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:16 schreef 9christensen het volgende:
[..]
towers zuipen![]()
ik ben trainen..
BS en ik kunnen er nog niet postenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:36 schreef Robinhoo het volgende:
Verzuurde ex-crew
Hoe toepasselijk dat dit forum nu er is
Lijkt me echt een tof forum, ik denk dat ik ook maar stopquote:Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef Suijk het volgende:
Het loopt nog niet echt hard. Jullie kunnen er ook echt niet posten?
Nope.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef Suijk het volgende:
Het loopt nog niet echt hard. Jullie kunnen er ook echt niet posten?
Wel meelezen?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nope.
Maar voor mij gaat dat niet lang meer duren.
Wanneer of nnb?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nope.
Maar voor mij gaat dat niet lang meer duren.
Oke, hoeveel sollicitaties zijn er al?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Meelezen kan iedereen volgens mij.
[..]
Zodra er opvolgers zijn.
Meer dan 1 en minder dan 35.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke, hoeveel sollicitaties zijn er al?
Doet adothehague ook weer mee?quote:
Inderdaad. Maar wie weet ga ik er wel een keer in posten.quote:
Laten we daar een Augurk-SC starten!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar wie weet ga ik er wel een keer in posten.
Die mag technisch gezien al in ZUU postenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Doet adothehague ook weer mee?
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laten we daar een Augurk-SC starten!
mwuah ah ah ah aaaahhh. Zo'n straf mag Real de puta Madrid ook wel krijgen van mij.quote:
Inteeltforum.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:36 schreef Robinhoo het volgende:
Verzuurde ex-crew
Hoe toepasselijk dat dit forum nu er is
nog niet zo erg als VOLquote:
Moet je eerst even vragen.quote:
Ik mocht ongevraagd al posten daarquote:Op donderdag 3 september 2009 20:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Moet je eerst even vragen.
Ik wil ook!
Jij bent dan ook zuurder dan een fles TFAquote:Op donderdag 3 september 2009 20:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik mocht ongevraagd al posten daar
Aha, ligt het daaraanquote:Op donderdag 3 september 2009 20:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij bent dan ook zuurder dan een fles TFA.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij bent dan ook zuurder dan een fles TFA.
Moet jij een wielklem?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
!!!!! BITCH FIGHT !!!!!
Hoe heet ie? Ik ken wel een jongen uit die richting (Cyriel)quote:Op donderdag 3 september 2009 20:54 schreef Robinhoo het volgende:
ey Den ik heb ook een jongen in de klas met een spierziekte en die zit ook op rolstoelhockey.
Hij is ook trouwe supporter van Twente en gaat naar zoveel mogelijk wedstrijden.
Omg! jep!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hoe heet ie? Ik ken wel een jongen uit die richting (Cyriel)
Doe hem maar de groetenquote:
Oohja dat heeft hij wel verteld.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Doe hem maar de groeten![]()
Leuke knul, erg goed vooral! We zitten samen bij het Nederlands team
Klopt, hij heeft een stick voor op zijn rolstoel gemonteerdquote:Op donderdag 3 september 2009 21:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oohja dat heeft hij wel verteld.
Hij is toch een soort van "blokker" ? Omdat hij te zwakke spieren heeft om te slaan etc vertelde hij.
Okequote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft een stick voor op zijn rolstoel gemonteerd
[ afbeelding ]
Zoals hier dus. Hij is vooral erg irritant om tegen te spelen omdat je geen centimeter ruimte krijgt. Hij moet ruimte creëren voor een aanvaller
Je weet ook dat hij een aantal jaren terug nog bij Heracles zat ?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
OkeHij heeft een erg gave rolstoel
Met vakp stickers enzo.
Hahahah carequote:Op donderdag 3 september 2009 21:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je weet ook dat hij een aantal jaren terug nog bij Heracles zat ?
Destijds kon hij nog geen seizoenkaart krijgen voor Twente, stond ie op de wachtlijst. Ik gaf hem groot gelijkquote:
Het is dus gewoon een liefhebber.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Destijds kon hij nog geen seizoenkaart krijgen voor Twente, stond ie op de wachtlijst. Ik gaf hem groot gelijk
Ik had ook gewoon meteen postrechten zonder dat ik het moest vragen en mijn mod-avontuur was ook niet erg langquote:Op donderdag 3 september 2009 20:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik mocht ongevraagd al posten daar
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je weet ook dat hij een aantal jaren terug nog bij Heracles zat ?
Ook nog het WK 2006 toch?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon meteen postrechten zonder dat ik het moest vragen en mijn mod-avontuur was ook niet erg lang
Fantastich tochgggquote:Op donderdag 3 september 2009 21:24 schreef Houniet het volgende:
Slaaaaaaahaaap lekkerr dinggg . . !
Is wat ik zei tegen haar !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |