Nu ga ik dit liedje door je luisteren.quote:
Krijg je met zo'n top TT.quote:
Heel weinig eigenlijk. Was ook al een tijd gestopt, onlangs weer ¤10 op Betfair en ¤20 op Unibet gegooid. Moet er nog even inkomen. Kleine winst nu...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:23 schreef Superheld het volgende:
Laatst trouwens nog een beetje gebet? Ik ben maar weer even gestopt na dik 100 weg te hebben gedragen na de euro league. Heb wel nog iets van 15 staan.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:04 schreef Houniet het volgende:
Morgen ZO EEN KUT DAG.
Van 0900 / 1640.
Dat is wel het nadeel, maar toch vind ik al die bladeren op de grond wel wat hebbenquote:
Dat heb ik er niet voor over als ik door de regen met harde wind moet fietsen.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel, maar toch vind ik al die bladeren op de grond wel wat hebben
Voetballen met een beetje regen is ideaal man.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:32 schreef Robinhoo het volgende:
Voetballen met regen en wind is ook erg kut.
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:10 schreef Kopbal het volgende:
Haha, krijg net een slof sigaretten binnen. Gekocht op FOK!
Zo'n club had ik wel verwacht. Hij zou er maar 15 inschieten doet ie het toch lekkerquote:
Ja dan doet hij het prima.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zo'n club had ik wel verwacht. Hij zou er maar 15 inschieten doet ie het toch lekker
iddquote:
Ik vind hem ook enorm aanstellenquote:
Ik zie de grap niet?quote:
Voor het eerst sinds hoeveel jaar ga je nu weer naar school?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:54 schreef Jasza het volgende:
Ben blij dat ik pas maandag weer naar school moet, wat een schijtweer.
Ze hebben ook boerenbridge zie ik!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
Begin lichtelijk verslaafd te worden aan online-klaverjassen.
Sinds 2 jaarquote:Op donderdag 3 september 2009 14:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds hoeveel jaar ga je nu weer naar school?
quote:Een Engelse doelman heeft tien minuten in de mist doorgespeeld, niet wetende dat de wedstrijd gestaakt was vanwege de dichte mist.
Richard Siddall, die niet verder kon kijken dan zijn strafschopgebied, nam aan dat iedereen aan de andere kant van het veld bezig was. Hij had het pas door toen een supporter hem vertelde dat de wedstrijd tussen Stocksbridge Steels en Witton Albion al na dertig minuten was afgeblazen.
Richard meldde: "Ik had er geen idee van. Ik stond daar maar te wachten totdat er een speler uit de mist zou opdoemen."
Zijn manager Wayne Biggins, een voormalig Sheffield Wednesday speler, zei: "Wij zaten al aan de thee. Niemand wist waar Richard was, totdat we beseften dat hij nog steeds op het veld moest staan."
Is ook geen grap, leuke club voor hem. Had het niet verwacht dat hij daar zou tekenen.quote:
Que?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:13 schreef sjimz het volgende:
Chelsea die de komende 2 trasnferperiodes geen deals mogen sluiten.
quote:
http://www.fifa.com/about(...)drc+decision+reachedquote:Chelsea are banned from registering any new players, either nationally or internationally, for the two next entire and consecutive registration periods following the notification of the present decision.
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
http://www.fifa.com/about(...)drc+decision+reached
Lees net dat die agent een hersenschudding had. Niet zo vreemd dat hij niet helpt, want je hebt dat echt geen idee meer wat je aan het doen bent. Die omstanders zijn gewoon niet wijsquote:Op donderdag 3 september 2009 12:35 schreef Foca het volgende:
Wat een kneuzen, zowel die agent als die omstanders
Vette songs hebben zij altijd.quote:
Klopt, deze blijven ook vetquote:
godsamme, daar keek ik altijd naarquote:
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:19 schreef Prosac het volgende:
vanaf volgende week 4 dagen per week werken.
Ooh zo.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als nu, alleen dan 4 dagen per week.
Ik denk meer.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh zo.
Waarom minder als ik vragen mag?
Ik ga juist een dag meer werken, omdat dat kan ivm de gevorderde status van mijn scriptie.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh zo.
Waarom minder als ik vragen mag?
Ooh sorry ben niet zo op de hoogte van de situatiequote:Op donderdag 3 september 2009 16:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ga juist een dag meer werken, omdat dat kan ivm de gevorderde status van mijn scriptie.
quote:
En op pantoffels?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:09 schreef Robinhoo het volgende:
Op TMF () zeggen ze nu dat vrouwen met sneakers lelijk staat.
Ik zeg: eens.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:
quote:
Dat dan weer wel.quote:
Ik vind pumps ook mooier, maar heb je die dingen wel eens geprobeerd? Ik kan er niet op blijven staan in ieder geval. Laat staan lopen.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:09 schreef Robinhoo het volgende:
Op TMF () zeggen ze nu dat vrouwen met sneakers lelijk staat.
Ik zeg: eens.
quote:
Geprobeerd?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:28 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik vind pumps ook mooier, maar heb je die dingen wel eens geprobeerd? Ik kan er niet op blijven staan in ieder geval. Laat staan lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |