quote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef Prosac het volgende:
Komt hij weer aan met zijn zee-egels.
Koop nou gewoon zo'n ding man, je draalt er net zo lang om heen als Robinhoo met zijn wijf.
Hehe. Ik kijk dat stomme gedoe ook al.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Amsterdam is Disneyland voor ongure types :'D!
O'reillyquote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Amsterdam is Disneyland voor ongure types :'D!
Toen ik zijn nam voor het eerst las dacht ik ook meteen van 'quote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef sjimz het volgende:
PK, valt mee dat jij niet voor Ajax bent.
Daar staat Marvin Zee-egelaar onder contract.
Het is soep-stengelquote:Op woensdag 2 september 2009 23:38 schreef sjimz het volgende:
Zijn het nou zeep-egels of zee-pegels?
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:37 schreef toma het volgende:
hehe, ik hoorde van een mede student dat ie tijdens de introductie op de TU een rondleiding had gekregen in het philips stadion. Toen had ie in de kleedkamer op de borden met opstellingen alles uitgegumd en overal AJAX op geschreven. Dat vind ik dan weer leuk
Zeepe(®)-gels.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:38 schreef sjimz het volgende:
Zijn het nou zeep-egels of zee-pegels?
Daarna had ie t stadion in de fik gezetquote:Op woensdag 2 september 2009 23:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
.
Kan ik andersom ook wel waarderen.
Pfff, helemaal koekieroekie die gast.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef Robinhoo het volgende:
Het gaat om ehhm, ehmm, niet om HIV alleen, maar ook om ehmm ehmm.
WTF HEEFT DIE GAST?
Die is masterquote:Op woensdag 2 september 2009 23:42 schreef toma het volgende:
Tijd voor een lekker nummertje voor het slapen gaan
Ik moest hardop lachen.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef toma het volgende:
[..]
Daarna had ie t stadion in de fik gezet
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:43 schreef Foca het volgende:
[..]
Pfff, helemaal koekieroekie die gast.
Overrate kakbeesten.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:42 schreef toma het volgende:
Ik weet het ook echt niet maar denk Najib ofzo?quote:
Knevel & de Brink maar is nu afgelopen.quote:
Wat een mongool. De wereld gaat kapot aan religie. Mensen die in dingen geloven die er niet zijn verspillen hun tijd. Maar dat is ook een keuze.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef Superheld het volgende:
Een debiel bij K&DB die er van overtuigd is dat hij genezen is van zijn HIV door god, die heeft het hem gezegd namelijk. En hij neukt zijn vrouw dus ook nog zonder condoom waarschijnlijk.
Blijft stiekem toch wel een geniaal programmaquote:Op woensdag 2 september 2009 23:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Knevel & de Brink maar is nu afgelopen.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet het ook echt niet maar denk Najib ofzo?
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Knevel & de Brink maar is nu afgelopen.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:42 schreef toma het volgende:
Ik ben blij als P&W weer terug zijn van vakantie.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Blijft stiekem toch wel een geniaal programma. Heerlijke vermaak en erger tv.
En werd hij daarop ook aangepakt? En heeft hij ook bloedbewijs?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef Superheld het volgende:
Een debiel bij K&DB die er van overtuigd is dat hij genezen is van zijn HIV door god, die heeft het hem gezegd namelijk. En hij neukt zijn vrouw dus ook nog zonder condoom waarschijnlijk.
En dat kan ik andersom ook wel waarderenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef toma het volgende:
[..]
Daarna had ie t stadion in de fik gezet
Mwah, er werden wel wat tegen gas gegeven maar het blijft de EO. Nee, het zit nog in zijn bloed maar hij is genezenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
En werd hij daarop ook aangepakt? En heeft hij ook bloedbewijs?
Maandag weer. Zolang er maar geen sporters aan tafel zitten bij P&W is het prima.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:50 schreef toma het volgende:
[..]
Ik ben blij als P&W weer terug zijn van vakantie.
Jij bent HeinekenAFCA neem ik aan?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:51 schreef Foca het volgende:
[..]
En dat kan ik andersom ook wel waarderen
yeah rightquote:Op woensdag 2 september 2009 23:52 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mwah, er werden wel wat tegen gas gegeven maar het blijft de EO. Nee, het zit nog in zijn bloed maar hij is genezen. Heeft god hem verteld namelijk.
Dan is zijn vrouw minstens zo gestoord.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:52 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mwah, er werden wel wat tegen gas gegeven maar het blijft de EO. Nee, het zit nog in zijn bloed maar hij is genezen. Heeft god hem verteld namelijk.
vorig jaar met Peter R. de Vries en Freek de Jongequote:Op woensdag 2 september 2009 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Maandag weer. Zolang er maar geen sporters aan tafel zitten bij P&W is het prima.
Mail eens met forum@ fok p u n t nl dan.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:51 schreef Foca het volgende:
[..]
En dat kan ik andersom ook wel waarderen
Het gevaarlijke is alleen dat er nu nog zo;n 5% hersenlozen gaan denken dat ze door in een god te geloven genezen kunnen worden van een ziekte, terwijl dat bullshit is.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef SCH het volgende:
Ach, mensen hebben het recht om dom te zijn. Hij was alleen nogal vaag over zijn vrouw.
Ik snap alleen de relevantie van het verhaal niet. Er zijn tig van die religieuze freaks met waanbeelden.
Ja dat was vermakelijk. Altijd leuk een tafel vol ego's.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef toma het volgende:
[..]
vorig jaar met Peter R. de Vries en Freek de Jonge![]()
Beste TV-moment van het jaar imo.
ik morgen van 8.45 tot 10.30 college, dan naar de stad met een potentieel slachtofferinnetjequote:Op woensdag 2 september 2009 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Slapies doen.
Morgen van 09.00 tot 12.00 college, 's middags beetje sporten, 's avonds pokeren met collega's.
Tjuuuuuuus.
Wat is er mis gegaan met je account dan? Ik had laatst ook dat ik niet meer kon inloggen. Ik had toen paar keer passmailer gebruikt en kwam er toen achter dat de e-mail die in mijn profiel was niet meer actief was.quote:
Dat kan dan alleen in het seizoen 2007-2008 geweest zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 23:56 schreef toma het volgende:
EN JA AJAX HEEFT GESCOORD!![]()
SUAREZ OOH OO!
![]()
Morgen college van 12.45 tot 14.15quote:Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef toma het volgende:
[..]
ik morgen van 8.45 tot 10.30 college, dan naar de stad met een potentieel slachtofferinnetje![]()
Daarna naar een verjaardag.
Geen idee wat er aan de hand is en ook geen zin om er achter aan te gaan. Vind het wel prima zoquote:Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat is er mis gegaan met je account dan? Ik had laatst ook dat ik niet meer kon inloggen. Ik had toen paar keer passmailer gebruikt en kwam er toen achter dat de e-mail die in mijn profiel was niet meer actief was.
Even mailtje naar forum@fok.nl en ze veranderen e-mail naar je huidige, en alles opgelost.
Draaien ze dat dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:56 schreef toma het volgende:
EN JA AJAX HEEFT GESCOORD!![]()
SUAREZ OOH OO!
![]()
Ik moet altijd aan Ajax denken bij dat nummer. Wat wordt er trouwens tegenwoordig gedraaid?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef Foca het volgende:
[..]
Dat kan dan alleen in het seizoen 2007-2008 geweest zijn
Sinds vorig seizoen hebben we geen goaltune meerquote:Op woensdag 2 september 2009 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Ajax denken bij dat nummer. Wat wordt er trouwens tegenwoordig gedraaid?
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef toma het volgende:
@ robinhoo. Even een tip. Nooit email adressen voluit typen
echt waar joh.. dat is me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef Foca het volgende:
[..]
Sinds vorig seizoen hebben we geen goaltune meer
Waarom niet, ?quote:
die bedoel ikquote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef toma het volgende:
@ robinhoo. Even een tip. Nooit email adressen voluit typen
Na-apers!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef Foca het volgende:
[..]
Sinds vorig seizoen hebben we geen goaltune meer
Spambots zoeken over internet emailadressen.quote:
Valt wel meer mensen niet op. Ik weet ook niet of ik het door gehad zou hebben, maar op een bijeenkomst werd het ons medegedeeld door Meneer Slopquote:Op donderdag 3 september 2009 00:01 schreef toma het volgende:
[..]
echt waar joh.. dat is me niet eens opgevallen
Boh ik ken echt alles wat jij postquote:
Dat moet jij toch weten als ICT'r in opleidingquote:
Oke excuse.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Spambots zoeken over internet emailadressen.
Vandaar dat de emailadressen ook in plaatjes worden gegenereerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |