abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 september 2009 @ 22:17:44 #101
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72415571
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:54 schreef trovey het volgende:

[..]

Iemand ook bekend welke baan Alex heeft...want daar kan hij zich voorlopig niet meer vertonen met die slappe houding van hem, die wordt constant gepest door zijn collega's.
Ik heb niks over gehoord wat hij voor baan heeft..
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 22:20:13 #102
43556 miss_dynastie
pi_72415661
Als zelfs je eigen zus zegt dat je geen doorzettingsvermogen hebt En zij, miss_gatinjehand, wilde bij hém weggaan... wat een muts zeg, jezelf neem je altijd met je mee Om de twee maanden een nieuwe telefoon De leesmap vind ik dan wel weer een goede aanschaf. Beter dan tig tijdschriften aanschaffen.

Ik vond het wel raar dat John Williams hem ook telefoonjunkie noemde. Goed dat hij voor zich opkwam.

En dan zit ze te janken om een pakje shag En hij moet haar vertellen dat ze niet mag snoepen... kom op zeg, hij is je papa niet. En als ie wat zegt, bijt ze zijn kop af, volgens mij.
Zaterdag is het patatdag voor die kleine

Waarom er bij haar niet op gehamerd wordt om full time te gaan werken, is mij een groot raadsel.
  donderdag 3 september 2009 @ 22:21:05 #103
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72415693
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:06 schreef trovey het volgende:
Ik snap alzo niet dat mensen hun vaste lasten laten versloffen....altijd als eerste je vaste lasten betalen...ALTIJD!! De rest doe je dan van wat er overblijft. Vaste lasten zijn het allerbelangrijkst, als je dat niet voldoet sta je op straat en dan zit je pas echt goed in de shit.
Ik loop af en toe de kantjes ervanaf. Maar ik betaal 't wel.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72415825
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik loop af en toe de kantjes ervanaf. Maar ik betaal 't wel.
Ik ook. Betaal alles chronisch 2 dagen te laat. Maar doe dat vooral omdat, als er vanuit de andere kant geld moet komen, de snelheid ook niet hoog is.
pi_72415837
Zo lekker he je gal spugen over iemand zijn rug die je niet eens ken en alleen maar kunt beoordelen over wat je kunt zien.

Wat zijn jullie vreselijke mensen zeg.

KIJK OOK EENS NAAR DE DINGEN DIE ZE GOED DOEN!!!!!!!!!

Ze hebben een heerlijk zoontje waar ze erg lief en goed voor zijn ze geven veel liefde aan de mensen die bij hen komen en staan voor iedereen klaar. Ze doet werk in de zorg zorgt voor anderen
En dan dat gelul over een patat met frikandel nou ik hoop dat jullie allemaal in je eigen patat met frikandel stikken als jullie dit eten.

Laat een mens in zijn waarde.

Zit een van jullie in een rolstoel of thuis omdat je afgekeurd bent of ziek is of om wat voor reden dan ook we veroordelen jou ook niet om wat je doet en wie je bent.

Nou ik kan je zeggen dat ik na het lezen van jullie berichten over "zeug, Varken en vetwijf en weet ik veel wat allemaal nog respect kan hebben voor jullie.

En ik weet zeker grotere varkens als mensen die iemand beoordelen op het zien van 1 uur uit een heel leven dan ben je zelf het grootste varken dat er bestaat..........
pi_72415946
JAAAA! De eerste kennis is gesignaleerd!

Leuk voorbeeld voor dat kind later.
pi_72416045
, 22.13 geregistreerd...Debbie?

[ Bericht 39% gewijzigd door trovey op 03-09-2009 22:36:01 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 3 september 2009 @ 22:35:20 #108
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72416241
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_72416318
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:24 schreef ikke2009 het volgende:
Zo lekker he je gal spugen over iemand zijn rug die je niet eens ken en alleen maar kunt beoordelen over wat je kunt zien.

*** KNIP ***
laatste bezoek: 42 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)

De groeten aan Alex
  donderdag 3 september 2009 @ 22:38:24 #110
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72416343
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:37 schreef Papabear het volgende:

[..]

De groeten aan Alex
Dat zag ik ook al ja.
pi_72416359
quote:

Ze doen idd iets goed, ze hebben hulp gezocht. Welliswaar een beetje laat. Maar ze willen wel werken aan hun geldprobleem
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 22:40:38 #112
128220 Peter6000
pi_72416429
quote:

Wat zijn jullie vreselijke mensen zeg.

Ze hebben een heerlijk zoontje waar ze erg lief en goed voor zijn ze geven veel liefde aan de mensen die bij hen komen en staan voor iedereen klaar. Ze doet werk in de zorg zorgt voor anderen
En dan dat gelul over een patat met frikandel nou ik hoop dat jullie allemaal in je eigen patat met frikandel stikken als jullie dit eten.

Laat een mens in zijn waarde.

Zit een van jullie in een rolstoel of thuis omdat je afgekeurd bent of ziek is of om wat voor reden dan ook we veroordelen jou ook niet om wat je doet en wie je bent.

Nou ik kan je zeggen dat ik na het lezen van jullie berichten over "zeug, Varken en vetwijf en weet ik veel wat allemaal nog respect kan hebben voor jullie.

En ik weet zeker grotere varkens als mensen die iemand beoordelen op het zien van 1 uur uit een heel leven dan ben je zelf het grootste varken dat er bestaat..........
Mee eens.

Maar het cultuurtje in dit topic is nu eenmaal om kwetsbare mensen zoveel mogelijk af te branden, en er vooral geen enkel begrip voor op te brengen.
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom er bij haar niet op gehamerd wordt om full time te gaan werken, is mij een groot raadsel.
Misschien is dat te moeilijk voor haar, en is het al een hele stap om partime iets te gaan doen, en dat vol te houden.

Veranderen gaat meestal met stapjes vooruit, gevolgd door terugslagjes, en daarna weer wat verder vooruit.

Goede begeleiding (voor een langere periode) om patronen blijvend te doorbreken lijkt me wel noodzakelijk.
pi_72416432
nee ben niet debbie ken debbie niet eens persoonlijk

Ik ga verder niets meer zeggen zijn jullie niet waard.!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vind het erg jammer dat er van deze domme mensen leven.

Ik hoop dat jullie in de zelfde schuit komen en dan lachen wij heel hard.

Mensen als jullie verdienen een banaan in je reet
pi_72416493
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:37 schreef Papabear het volgende:

[..]

De groeten aan Alex

Sorry hoor, maar ik vond het echt jammer dat ze geen mensen hadden uitgezocht voor deze uitzending die echt hulp wilden en ook echt konden gebruiken. De problemen die deze mensen hebben, zijn nou niet echt moeilijk te ontdekken
pi_72416515
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:40 schreef ikke2009 het volgende:

Wij zijn slim genoeg om niet in de problemen te komen doordat we leven van het geld wat er binnenkomt en niet boven onze stand gaan leven door leningen af te sluiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 03-09-2009 22:49:37 ]
Optimist tot in de kist
pi_72416580
Ze komen er wel weet ik zeker.

Vin het gewoon erg pijnlijk om dit te lezen niet allen hun maar over iedereen die meedoet hieraan.

Ik vind het niet niks om op tv je verhaal te doen.
Heel nederland kan je zien en ja gooi er dan nog maar met de pet naar dan wordt je nagewezen.

Ze zijn hard genoeg gestraft.

Ze gaan ervoor en met een beetje steun van mensen zoals jullie en ik lukt het vast beter.

Ik hoop dat dit jullie wakker schut, DIt kan jullie ook overkomen op welke manier dan ook hoeft niet eens aan je zelf te liggen en dan wil je ook serieus worden genomen en dat debbie en alex een schuld hebben heeft toch niets met hun uiterlijk te maken................

Sorry voor mijn reactie maar ben erg in mijn medemens teleurgesteld
  donderdag 3 september 2009 @ 22:45:08 #117
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72416583
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:40 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Mee eens.

Maar het cultuurtje in dit topic is nu eenmaal om kwetsbare mensen zoveel mogelijk af te branden, en er vooral geen enkel begrip voor op te brengen.
[..]
Kwetsbaar? Als je trots gaat zitten vertellen dat je een gat in je hand hebt en dat dat nou eenmaal zo is en je bij hem weg wilde gaan terwijl je zelf (deels) de oorzaak bent ben je bij mij aan het verkeerde adres voor begrip.
pi_72416592
quote:

[..]

Mee eens.

[..]

Misschien is dat te moeilijk voor haar, en is het al een hele stap om partime iets te gaan doen, en dat vol te houden.

Veranderen gaat meestal met stapjes vooruit, gevolgd door terugslagjes, en daarna weer wat verder vooruit.

Goede begeleiding (voor een langere periode) om patronen blijvend te doorbreken lijkt me wel noodzakelijk.
Door mensen die zo denken als jij gaat dit land naar de klote. (Lees; mensen die zichzelf o zo zielig vinden, overal hulp bij nodig hebben, en vervolgens alleen maar aan anderen de schuld kunnen geven. Maar vooral de mensen die dit aanmoedigen en denken dat door liefdevolle begeleiding er wel een oplossing komt.) En dan nog, dit komt op landelijke tv. Iedereen mag hier zijn mening over hebben.
pi_72416601
quote:

Oké sorry dan.
Ze gaan inderdaad al vooruit, dat moet ik eerlijk toegeven. Remia LIGHT is een stuk gezonder dan die vette bagger.
pi_72416673
quote:
quote:
Heel respectvol inderdaad
pi_72416678
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:45 schreef Papabear het volgende:

[..]

Oké sorry dan.
Ze gaan inderdaad al vooruit, dat moet ik eerlijk toegeven. Remia LIGHT is een stuk gezonder dan die vette bagger.
pils over m'n toetsenbord.
  donderdag 3 september 2009 @ 22:48:08 #122
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72416705
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:45 schreef Papabear het volgende:

[..]

Oké sorry dan.
pi_72416740
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:47 schreef fratsman het volgende:

[..]

pils over m'n toetsenbord.
solly
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 22:49:24 #124
43556 miss_dynastie
pi_72416758
quote:
Ja, dat is dan jammer misschien? Je hebt je gezin voor een halve ton de schuld in gegooid, dan ga je er toch wat aan DOEN en niet zelfs nu nog naar je kerel wijzen?
pi_72416797
ikke2009, je hoeft me voor deze onzin geen pm te sturen hoor, dat kun je ook gewoon in dit topic melden. Het is geen discrimineren, maar mensen met de neus op de feiten drukken.
  donderdag 3 september 2009 @ 22:50:54 #126
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72416819
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:50 schreef fratsman het volgende:
ikke2009, je hoeft me voor deze onzin geen pm te sturen hoor, dat kun je ook gewoon in dit topic melden. Het is geen discrimineren, maar mensen met de neus op de feiten drukken.
WTF
pi_72416831
Even voor alle kijkertjes die het te snel is gegaan haar cv op een rijtje. Ik heb dezelfde lay-out gebruikt om vooral de aandacht niet af te leiden van de inhoud.
quote:
Opleidingen:

1996/2000 uiterlijke verzorging /diploma
2000/2001 Zorghulp /diploma
2001/2002 Helpende
2003/2004 Administratie

Werkervaring:

2000/2001 Spar veul /Cassiere
2003/2004 Deen supermarkten /Cassiere
2005/2006 Organytel /Hypotheken outbond
2005/2006 Deen supermarket /Cassiere vakantiewerk
2007 Thuiszorg /Zorghulp
2007 Telepartners /Callcentermedewerker outbond
2007/2008 Quality contact /Inbound/outbound
2008 Het keukenmagazijn /Administratie
2008-? Leenbakker /Verkoopster

Stage's : Verzorgingstehuizen tijdens mijn opleidingen.
Stage van soelen/10 weken Receptioniste.

Talen:Nederlands/uitstekend
Engels/redelijk
Helaas is haar zelfkennis zo slecht dat ze aangeeft het Nederlands uitstekend te beheersen, om vervolgens wel "stage's" te schrijven. Ook lijkt ze moeite te hebben met het onthouden van de juiste spelling van haar werkgever, meneer Bakker.

Dit is nou precies het volk dat te dom is om te poepen en de schuld vooral niet bij zichzelf zoekt. Kinderen krijgen is helaas niet zo moeilijk als het passen van de blokken in een blokkendoos, anders had er een hoop leed voorkomen kunnen worden.

pi_72416838
quote:
Hmm...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2009 22:51:40 ]
  donderdag 3 september 2009 @ 22:54:02 #129
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72416953
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:51 schreef Papabear het volgende:

[..]

Hmm...
Ja dat valt wel op.
pi_72416962
ik ga ga niet meer lezen niet meer reageren

Ik dacht dat dit een gewoon forum was blijkbaar niet.

Ik hoop voor jullie dat dit niet in jullie vrienden kring of familie gaat voorkomen.

Doei
  donderdag 3 september 2009 @ 22:54:55 #131
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72416998
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:54 schreef ikke2009 het volgende:

Ik hoop voor jullie dat dit niet in jullie vrienden kring of familie gaat voorkomen.

Doei
Doeiiii
pi_72417002
quote:

Doei
Doei Deb, sterkte met alles
pi_72417111
deze word weer legendarisch. Ikke2009 valt direct door de mand. Wel grappig dat die john williams vroegen call tv deed waar dit soort mensen arm van werden
pi_72417115
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:45 schreef ikke2009 het volgende:

Vin het gewoon erg pijnlijk om dit te lezen niet allen hun maar over iedereen die meedoet hieraan.

Heel nederland kan je zien en ja gooi er dan nog maar met de pet naar dan wordt je nagewezen.

Ze gaan ervoor en met een beetje steun van mensen zoals jullie en ik lukt het vast beter.

Ik hoop dat dit jullie wakker schut, DIt kan jullie ook overkomen op welke manier dan ook hoeft niet eens aan je zelf te liggen en dan wil je ook serieus worden genomen en dat debbie en alex een schuld hebben heeft toch niets met hun uiterlijk te maken................

Natuurlijk kun je in de schulden komen en je hebt er zelf geen schuld aan, daar zou ik alle begrip voor hebben maar dit hebben ze helemaal aan zichzelf te wijten en om dan met krokedilletranen op tv te komen dat heb je dan aan jezelf te danken en sorry dan heb ik geen medelijden met die persoon. Debbie en Alex hadden deze schulden aan zichzelf te danken omdat ze niet nadachten voordat je leningen afsloten en geld uitgaven voordat ze vaste lasten betaalden. Als je een gezin sticht ben je verplicht aan je kind(eren) om je zaakjes op orde te hebben, als je dan er een zootje van maakt wat niet nodig was geweest dan ben je een loser.

Edit: oh ze leest dit niet meer, weer voor Jan Joker zitten typen

Nou Debbie veel succes met het wegwerken van de schulden, hopelijk lukt het jullie om ze af te betalen

[ Bericht 2% gewijzigd door trovey op 03-09-2009 23:08:40 ]
Optimist tot in de kist
pi_72417133
später!
pi_72417240
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:57 schreef TheFrankey het volgende:
deze word weer legendarisch. Ikke2009 valt direct door de mand. Wel grappig dat die john williams vroegen call tv deed waar dit soort mensen arm van werden
Vandaar dat John zo z'n best deed om ze van die telefoons af te helpen. Beetje schuldgevoel?
Of hij herkende haar stem gelijk

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2009 23:00:55 ]
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 23:03:52 #137
43556 miss_dynastie
pi_72417404
quote:
Als mijn vrienden of familie zo stom zijn om 2000 smsjes te sturen en mobiele abonnementjes af te sluiten zodat ze elke 2 maanden een nieuwe telefoon kunnen hebben, geef ik ze een keiharde schop onder hun reet. Dat zouden ze bij jou ook moeten doen, Debbie, de mensen die jij kent zijn veel te lief voor je.
pi_72417445
Ik heb dit programma vandaag voor het eerst gezien, gaan ze later nog eens langs om te kijken hoe het ermee staat?
1 week is helemaal niks natuurlijk, Debbie gaat op het moment dat de camera's de deur uit gaan weer roken, nieuw abbo voor telefoon afsluiten en nooit meer naar de sportschool (want ze heeft zo'n last van knieen/stress/te druk met nwe baan etc)
pi_72417536
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:05 schreef computergirl het volgende:
Ik heb dit programma vandaag voor het eerst gezien, gaan ze later nog eens langs om te kijken hoe het ermee staat?
1 week is helemaal niks natuurlijk, Debbie gaat op het moment dat de camera's de deur uit gaan weer roken, nieuw abbo voor telefoon afsluiten en nooit meer naar de sportschool (want ze heeft zo'n last van knieen/stress/te druk met nwe baan etc)
In het programma geven ze aan (even ervan uitgaande dat die informatie juist is) dat ze na de opnames nog gedurende een x-aantal maanden een budgetcoach krijgen. Ik denk voor een half jaar, of een jaar misschien.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2009 23:08:12 ]
  donderdag 3 september 2009 @ 23:11:32 #140
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72417686
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja dat valt wel op.
Inderdaad valt dit erg op dat ze zelf is
pi_72417697
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:05 schreef computergirl het volgende:
Vorig jaar liep dit programma ook al, en toen is er volgens mij niet later nog een aflevering geweest waarbij ze de stellen/ gezinnen nog bezocht hebben.
Wel jammer eigenlijk..
pi_72417754
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:51 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Even voor alle kijkertjes die het te snel is gegaan haar cv op een rijtje. Ik heb dezelfde lay-out gebruikt om vooral de aandacht niet af te leiden van de inhoud.
[..]

Helaas is haar zelfkennis zo slecht dat ze aangeeft het Nederlands uitstekend te beheersen, om vervolgens wel "stage's" te schrijven. Ook lijkt ze moeite te hebben met het onthouden van de juiste spelling van haar werkgever, meneer Bakker.

Dit is nou precies het volk dat te dom is om te poepen en de schuld vooral niet bij zichzelf zoekt. Kinderen krijgen is helaas niet zo moeilijk als het passen van de blokken in een blokkendoos, anders had er een hoop leed voorkomen kunnen worden.

[ afbeelding ]
Baantjes zijn trouwens ook allemaal maar een jaar of korter
pi_72417764
quote:

het zou mij iig niet overkomen, zulke dingen overkomt je niet, daar zijn ze zelf verantwoordelijk voor!
Het gros van de mensen kan wel met geld omgaan, die hebben het ook ergens geleerd.
pi_72417823
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:11 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Vorig jaar liep dit programma ook al, en toen is er volgens mij niet later nog een aflevering geweest waarbij ze de stellen/ gezinnen nog bezocht hebben.
Wel jammer eigenlijk..
Denk je dat ze willen laten zien het bij bijna allemaal mislukt is?
  Redactie Sport donderdag 3 september 2009 @ 23:15:02 #145
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_72417855
quote:
Ik hoop dat dit jullie wakker schut,
Zal ik jou eens wakker schutten
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 3 september 2009 @ 23:15:37 #146
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72417881
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:15 schreef DeLuna het volgende:

[..]

pi_72417891
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:15 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Net op tijd ge-edit
  Redactie Sport donderdag 3 september 2009 @ 23:17:16 #148
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_72417949
quote:

Doei
Leer FOK! kennen
pi_72418017
Is zij 24
pi_72418045
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:12 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Baantjes zijn trouwens ook allemaal maar een jaar of korter
Ik vond ook haar opleidingen interessant... vooral de opleiding "Helpende". Helaas is hieruit geen "hulpdiploma" voortgekomen. Ook informatief dat locatie, eventuele specialisatie of inhoud vermeld stond.
pi_72418051
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:18 schreef Fastmatti het volgende:
Is zij 24
Ja, jong bloempje nog hé?
  donderdag 3 september 2009 @ 23:19:56 #152
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72418074
quote:
Is zij 24
Ja ze lijkt ouder hé
pi_72418111
quote:
Is zij 24
24 "stone" ja...

Dikke mensen zien er ook vaak ouder uit. Met name door het ongeloof dat een jong iemand zo dik kan zijn.
pi_72418139
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:20 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

24 "stone" ja...
pi_72418229
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:19 schreef Papabear het volgende:

[..]

Ja, jong bloempje nog hé?
Bloempje? Een heel bollenveld zal je bedoelen.
  Redactie Sport donderdag 3 september 2009 @ 23:24:44 #156
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_72418317
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:22 schreef fratsman het volgende:

[..]

pi_72418336
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:22 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik wou niet al te lullig overkomen
pi_72418405
Complimenten voor John Williams. Het wordt tijd dat Nederland hem eens wat serieuzer gaat nemen.

@ikke2009: ik hoop voor je dat je niet Debbie bent, want dat zou betekenen dat je gewoon een kutleven hebt, met een passieve ja-knikker als man, een gat in je hand, een ernstige achterstand in taalontwikkeling (zowel in je manier van praten als in de schrijfwijze, getuige de teksten in dit topic) en ook nog eens overgewicht!

Voor het geval je wel Debbie bent (wat ik zeker denk): succes meid, pak je leven weer op en ga met je billen in een bad positiviteit en doorzettingsvermogen liggen. Doe het voor de kleine.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_72418577
Stukje bij 23 minuten is trouwens mooi. Moet je die gezichtsuitdrukking van die vent zien als ze zegt dat ze goed in administratie is en heel secuur werkt.
pi_72418611
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:26 schreef Tezz het volgende:
Complimenten voor John Williams. Het wordt tijd dat Nederland hem eens wat serieuzer gaat nemen.

@ikke2009: ik hoop voor je dat je niet Debbie bent, want dat zou betekenen dat je gewoon een kutleven hebt, met een passieve ja-knikker als man, een gat in je hand, een ernstige achterstand in taalontwikkeling (zowel in je manier van praten als in de schrijfwijze, getuige de teksten in dit topic) en ook nog eens overgewicht!

Voor het geval je wel Debbie bent (wat ik zeker denk): succes meid, pak je leven weer op en ga met je billen in een bad positiviteit en doorzettingsvermogen liggen. Doe het voor de kleine.

pi_72418623
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:26 schreef Tezz het volgende:
Complimenten voor John Williams.
Ook help! mijn man is klusser doet die trouwens erg goed.
pi_72418669
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:30 schreef Fastmatti het volgende:
Stukje bij 23 minuten is trouwens mooi. Moet je die gezichtsuitdrukking van die vent zien als ze zegt dat ze goed in administratie is en heel secuur werkt.
Vergeet vooral haar doorzettingsvermogen niet. Is een bijzonder goede eigenschap
pi_72418733
DDD leest echt nog wel mee...
pi_72418783
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:34 schreef jmac het volgende:
DDD leest echt nog wel mee...
Hopen dat het dan een extra motivatie geeft.
pi_72418838
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:35 schreef fratsman het volgende:

[..]

Hopen dat het dan een extra motivatie geeft.
Daar doen we het tenslotte voor
pi_72418874
Nou, Die kerel die Debbie heeft is dus geen kerel, maar een slapjanus, die moet maar eens een paar ballen kopen, elke keer als Debbie gaat janken, krijgt ze begrip van hem, dus omdat het werkt jankt ze gewoon altijd.
Debbie zelf daar is bijna alles fout aan, gat in haar handen, lui, dik, gemakkelijk, slecht eten.
Denk dat Debbie niks van haar opvoeding heeft willen meekrijgen, want die zus van haar is geloof ik wel goed terecht gekomen.
Ik denk dat ze het niet gaat redden, ze kan geen stress verdragen en geen doorzettingsvermogen en dat heb je wel nodig als je uit de schulden wil komen!

p.s. iemand die "ikke2009" als nick kiest is gewoon egoïstisch
pi_72418928
Deb...zet hem op meid (en ja dit is lief bedoeld en niet om te stangen)
Optimist tot in de kist
  donderdag 3 september 2009 @ 23:38:51 #168
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72418932
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:30 schreef Fastmatti het volgende:
Idd. En bij dat ze goed in een team past.
pi_72419182
Ze ziet er anders niet uit als een 24 jarige.
pi_72419219
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:44 schreef F04 het volgende:
Ze ziet er anders niet uit als een 24 jarige.
Nee, ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.
  donderdag 3 september 2009 @ 23:48:15 #171
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72419306
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:45 schreef Papabear het volgende:

[..]

Nee, ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.
pi_72419343
7 jaar is trouwens veel te lang. Het lijkt me dat ze toch goedkoper moeten gaan wonen.
pi_72419398
http://forum.fok.nl/user/history/268727
Speciaal geregistreerd voor dit topic?

Nou, lekker CV.
  Redactie Sport donderdag 3 september 2009 @ 23:50:43 #174
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_72419412
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:48 schreef Fastmatti het volgende:
7 jaar is trouwens veel te lang. Het lijkt me dat ze toch goedkoper moeten gaan wonen.
Ja, ik had toen nog niet gehoord hoeveel schulden ze hadden want ik schakelde pas later in. Daarna kwam ik er dus achter dat ze 46000 aan schuld hadden, toen vond ik dat ook vrij lang.
pi_72419421
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Peptalk voor DDD
pi_72419509
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:50 schreef F04 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/268727
Speciaal geregistreerd voor dit topic?

[ afbeelding ]

Nou, lekker CV.
Tijd zal het leren .....maar ik heb zo mijn vermoedens
Optimist tot in de kist
  donderdag 3 september 2009 @ 23:53:44 #177
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72419525
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:50 schreef Papabear het volgende:

[..]

Peptalk voor DDD
Oh.
pi_72419526
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:50 schreef Papabear het volgende:

[..]

Peptalk voor DDD
Je vind d'r stiekum wel geil he!
pi_72419590
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:53 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ja, maar nét iets te duur
pi_72419627
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:55 schreef Papabear het volgende:

[..]

touché.
  donderdag 3 september 2009 @ 23:57:11 #181
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72419653
quote:

[..]

pi_72419654
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:53 schreef fratsman het volgende:

[..]

daarom zal ie wel bij haar blijven, zal ze wel goed tussen de lakens zijn.
pi_72419673
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Lezen jongen, gewoon even lezen...
  donderdag 3 september 2009 @ 23:58:14 #184
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72419691
quote:

[..]

Je moet alleen niet onder willen, dat overleef je niet.
pi_72419693
Ik denk dat dit de meest spraakmakende uitzending tot nu toe was
pi_72419713
quote:

[..]

Brrr.. ik denk in plaatjes
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:00:31 #187
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72419777
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:58 schreef Papabear het volgende:

[..]

pi_72419874
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:58 schreef Papabear het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien!

vrijdag 4 september 2009 @ 00:05:32 #189
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72419925
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:03 schreef fratsman het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien!

[ afbeelding ]

Een inactive account melding van Photobucket is interessanter dan beelden van DDD.
pi_72419930
Fratsman...je faalt met je plaatje
Optimist tot in de kist
pi_72419950
Plaatje doet het nu wel
pi_72419953

kutkutkut

nu moet ie het doen.
pi_72419978
quote:

[..]

U vraagt, wij draaien!

[ afbeelding ]

Volgens mij is 'ie dood
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:07:39 #194
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72419982
quote:

[..]

U vraagt, wij draaien!

[ afbeelding ]

Hij is vast dood.
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:07:57 #195
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72419995
wat een triest wijf jezus
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72420010
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Hij is vast dood.
Hé, ga es uit m'n hoofd weg
  Redactie Sport vrijdag 4 september 2009 @ 00:09:15 #197
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_72420027
quote:

[..]

U vraagt, wij draaien!

[ afbeelding ]

AWWW MY GAWDDDD
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:09:16 #198
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72420028
quote:

[..]

pi_72420029
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:06 schreef Fastmatti het volgende:
Plaatje doet het nu wel
Helaas wel....
Optimist tot in de kist
pi_72420047
Jongens, het wordt een beetje triest nu.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')