24 "stone" ja...quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bloempje? Een heel bollenveld zal je bedoelen.
Ik wou niet al te lullig overkomenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bloempje? Een heel bollenveld zal je bedoelen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:26 schreef Tezz het volgende:
Complimenten voor John Williams. Het wordt tijd dat Nederland hem eens wat serieuzer gaat nemen.
@ikke2009: ik hoop voor je dat je niet Debbie bent, want dat zou betekenen dat je gewoon een kutleven hebt, met een passieve ja-knikker als man, een gat in je hand, een ernstige achterstand in taalontwikkeling (zowel in je manier van praten als in de schrijfwijze, getuige de teksten in dit topic) en ook nog eens overgewicht!
Voor het geval je wel Debbie bent (wat ik zeker denk): succes meid, pak je leven weer op en ga met je billen in een bad positiviteit en doorzettingsvermogen liggen. Doe het voor de kleine.
Ook help! mijn man is klusser doet die trouwens erg goed.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:26 schreef Tezz het volgende:
Complimenten voor John Williams.
Vergeet vooral haar doorzettingsvermogen niet. Is een bijzonder goede eigenschapquote:Op donderdag 3 september 2009 23:30 schreef Fastmatti het volgende:
Stukje bij 23 minuten is trouwens mooi. Moet je die gezichtsuitdrukking van die vent zien als ze zegt dat ze goed in administratie is en heel secuur werkt.
Daar doen we het tenslotte voorquote:Op donderdag 3 september 2009 23:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hopen dat het dan een extra motivatie geeft.
Idd.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:30 schreef Fastmatti het volgende:
Stukje bij 23 minuten is trouwens mooi. Moet je die gezichtsuitdrukking van die vent zien als ze zegt dat ze goed in administratie is en heel secuur werkt.
Nee, ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:44 schreef F04 het volgende:
Ze ziet er anders niet uit als een 24 jarige.
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.
Ja, ik had toen nog niet gehoord hoeveel schulden ze hadden want ik schakelde pas later in. Daarna kwam ik er dus achter dat ze 46000 aan schuld hadden, toen vond ik dat ook vrij lang.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:48 schreef Fastmatti het volgende:
7 jaar is trouwens veel te lang. Het lijkt me dat ze toch goedkoper moeten gaan wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |