Ik krijg er anders de kouwe rillingen vanquote:Op donderdag 3 september 2009 21:10 schreef kissaa het volgende:
Ik zit me zo op te winden dat ik het er warm van heb, pfffffffffffffff
Dan liever een bijstandsmoeder, waarvan de man er vandoor is, met een gehandicapt kind, maar ja, das geen leuke tv.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:11 schreef Janetje het volgende:
Waarom nemen ze toch altijd domme mensen, ipv mensen die er niks aan kunnen doen..
Nee, want mensen op tv vertellen dat als ze hun domheid opzij zetten, ze binnen 2 jaar schuldenvrij zijn, is veel betere tv.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dan liever een bijstandsmoeder, waarvan de man er vandoor is, met een gehandicapt kind, maar ja, das geen leuke tv.
Werd even afgeleid. Gaar ze voor een call centre werken?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef trovey het volgende:
Ik ben bang dat ze toch een verkeerd beeld van die baan heeft...ja lekker praten...ja vooral lekker als de persoon aan de andere kant je de huis vol zit te schelden omdat je hem stoort bij het avondeten, dat wordt weer stresseten 's avonds om de stress van het werk weg te krijgen.
Ik had er "volgens RTL4"aan toe moeten voegen. Ik vind dit programma vermakelijk, maar ik erger me er kapot aan dat er duizenden mensen in de door mij geschetste situatie zitten, en die overal de deksel op de neus krijgen, niet geholpen worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, want mensen op tv vertellen dat als ze hun domheid opzij zetten, ze binnen 2 jaar schuldenvrij zijn, is veel betere tv.
We zitten op één lijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:15 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik had er "volgens RTL4"aan toe moeten voegen. Ik vind dit programma vermakelijk, maar ik erger me er kapot aan dat er duizenden mensen in de door mij geschetste situatie zitten, en die overal de deksel op de neus krijgen, niet geholpen worden.
Het volk in dit programma word bij de hand genomen door het hele traject, en vervolgens hoor je er niks meer van.
Van haar uiterlijk moet ze het iig niet hebbenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:16 schreef trovey het volgende:
Wat ik heb begrepen dat het in ieder geval iets is waarmee je een vlotte babbel moet hebben dus dat kan niet anders dan telefonische verkoop zijn.
gezamelijk inkomen incl toeslagen is 3000quote:Op donderdag 3 september 2009 21:18 schreef trovey het volgende:
Is jullie één ding niet opgevallen...het inkomen is niet genoemd (of heb ik dat even gemist)
Gezamelijk 3000 netto inkomenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:18 schreef trovey het volgende:
Is jullie één ding niet opgevallen...het inkomen is niet genoemd (of heb ik dat even gemist)
3000 nettoquote:Op donderdag 3 september 2009 21:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gezamelijk 3000 netto inkomen
Uitgaven: 3800
Van 3000 euro netto zou een gezin toch makkelijk moeten kunnen rondkomen.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Huh?!?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je moet Debbie niet in huis hebben.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:21 schreef kissaa het volgende:
[..]
Van 3000 euro netto zou een gezin toch makkelijk moeten kunnen rondkomen.
Bijslagen (vakantiegeld b.v.)quote:Op donderdag 3 september 2009 21:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
Huh?!?
Hij verdiende 1450 en zij 650. Waar komt die overige 900 vandaan?
Ik denk toeslagen/belastingteruggave/vakantiegeld etc.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
Huh?!?
Hij verdiende 1450 en zij 650. Waar komt die overige 900 vandaan?
Ik zou Debbie sowieso niet in huis willen hebbenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je moet Debbie niet in huis hebben.
past ook niet, dan moet je deur minimaal 1.10m breed zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 21:24 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik zou Debbie sowieso niet in huis willen hebben
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:25 schreef Biskwie het volgende:
[..]
past ook niet, dan moet je deur minimaal 1.10m breed zijn
prima, volgende keerquote:Op donderdag 3 september 2009 21:26 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Het eetpatroon is trouwens nog steeds niet verander. frituurvet...frituurvet...fritesaus ja die komt er wel met dat afvallen
ja, moet wel heel erg zijn met zo'n olifanten huidquote:Op donderdag 3 september 2009 21:27 schreef kissaa het volgende:
Ze jankt omdat ze zich aangevallen voelt.
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:25 schreef Biskwie het volgende:
[..]
past ook niet, dan moet je deur minimaal 1.10m breed zijn
Ze jankt het hele programma alquote:Op donderdag 3 september 2009 21:27 schreef kissaa het volgende:
Ze jankt omdat ze zich aangevallen voelt.
Dat ben ik. Ik heb rode wangen van woedequote:Op donderdag 3 september 2009 21:28 schreef fratsman het volgende:
Wie had het hier ook alweer warm van kwaadheid?Mijn vriendin zit zich nu ook op te vreten.
http://keukenhelden.nl/xg(...)e_Shoarma/?item=7459quote:Op donderdag 3 september 2009 21:30 schreef trovey het volgende:
Hahaha budgetkoken...dat kijkt ze nooit in, ze vreet alleen patat en frikandellen...daar heb je geen receptenboek voor nodig
Is het programma al voorbij? Waar zijn de cadeau's, wanneer zijn ze uit de schulden....wat een raar einde (of waren die lui vanRTL ook het gejank en de uitvluchten zat en hebben ze de boel gewoon afgekaptquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:32 schreef Biskwie het volgende:
[..]
http://keukenhelden.nl/xg(...)e_Shoarma/?item=7459
over 6 jaar uit de schulden als ze 600 per maand aflossen.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Is het programma al voorbij? Waar zijn de cadeau's, wanneer zijn ze uit de schulden....wat een raar einde (of waren die lui vanRTL ook het gejank en de uitvluchten zat en hebben ze de boel gewoon afgekapt)
Ze houden volgens de laatste berekening ¤630.- p/mnd over en dan zijn ze over 7 jaar schuldenvrij.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Is het programma al voorbij? Waar zijn de cadeau's, wanneer zijn ze uit de schulden....wat een raar einde (of waren die lui vanRTL ook het gejank en de uitvluchten zat en hebben ze de boel gewoon afgekapt)
Misschien is het stiekum wel een feeder.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Dom wijf koopt ze van 100 euro die ze van Annemarie kreeg..frikandellen, fritessaus. fritesvet. Ben je toch dom bezig ..Alex zegt rustig een keer in de week frites eten mag toch wel.
Ja dat doet John goed vind ik ook..hij was vanavond best beetje streng in het begin.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:27 schreef SalvadorSati het volgende:
Wat doet John Williams dit toch goed!
Hij krijgt het zelf ook te eten, aangezien mevr. Zeug geen zin heeft om te koken.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
Misschien is het stiekum wel een feeder.
Als Debbie het volhoudt (en daar heb ik zeer hard hoofd in). Die 7 jaar lukt natuurlijk nooit want reken er maar op dat ze een tweede kind willen ("want anders zit er teveel leeftijdsverschil tussen de kinderen") en vergeet het maar dat Debbie er rekening mee zal houden dat dat heel veel geld kost dus die lui komen nooit uit de schulden.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze houden volgens de laatste berekening ¤630.- p/mnd over en dan zijn ze over 7 jaar schuldenvrij.
Over 7 jaar pasquote:Op donderdag 3 september 2009 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
over 6 jaar uit de schulden als ze 600 per maand aflossen.
Ik denk dat dat het toekomstdoemscenario is...quote:Op donderdag 3 september 2009 21:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Als Debbie het volhoudt (en daar heb ik zeer hard hoofd in). Die 7 jaar lukt natuurlijk nooit want reken er maar op dat ze een tweede kind willen ("want anders zit er teveel leeftijdsverschil tussen de kinderen") en vergeet het maar dat Debbie er rekening mee zal houden dat dat heel veel geld kost dus die lui komen nooit uit de schulden.
Vind ik ook, aan de ene kant symphatiek, aan de andere kant recht voor z'n raapquote:Op donderdag 3 september 2009 21:27 schreef SalvadorSati het volgende:
Wat doet John Williams dit toch goed!
oke te snel geluisterdquote:
Voor dat kind (en een eventueel toekomstig kind) is het het alllerergste dat hij twee ouders heeft die geen ruggegraat hebbenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het toekomstdoemscenario is...Ook leuk voor dat jochie van ze.
Ja, ze krijgen een budgetcoach gedurende een x-aantal maanden.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:48 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat ik me afvraag (kan dat het in het programma naar voren is gekomen, maar dan heb ik het gemist) krijgt dit gezin, en dan met name die vrouw, hierna nog begeleiding om met die geldproblemen om te gaan?
Dat pik je toch niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hij krijgt het zelf ook te eten, aangezien mevr. Zeug geen zin heeft om te koken.
Oke, want anders gaan ze het zeker geen 7 jaar volhouden vrees ikquote:Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, ze krijgen een budgetcoach gedurende een x-aantal maanden.
Evengoed niet, ben ik bang voorquote:Op donderdag 3 september 2009 21:51 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Oke, want anders gaan ze het zeker geen 7 jaar volhouden vrees ik
Iemand ook bekend welke baan Alex heeft...want daar kan hij zich voorlopig niet meer vertonen met die slappe houding van hem, die wordt constant gepest door zijn collega's.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een normaal mens niet nee, maar Alex wel
Heeft iemand d'r hyves al gevonden?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Iemand ook bekend welke baan Alex heeft...want daar kan hij zich voorlopig niet meer vertonen met die slappe houding van hem, die wordt constant gepest door zijn collega's.
You Pervertquote:Op donderdag 3 september 2009 21:55 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heeft iemand d'r hyves al gevonden?
Ja, daar zit idd wel wat in. Maar deze hulp maakt de kans dat ze binnen ong. 7 jaar uitkomen iig wel groterquote:Op donderdag 3 september 2009 21:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Evengoed niet, ben ik bang voor
Ik hoop het van harte voor ze, daar niet van. Misschien gaan de komende maanden haar ogen echt openquote:Op donderdag 3 september 2009 21:58 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ja, daar zit idd wel wat in. Maar deze hulp maakt de kans dat ze binnen ong. 7 jaar uitkomen iig wel groter
Nee, die zit zelf al iedere zaterdag "AH!LEKKERFRIKANDELLE! AH!LEKKERFRIKANDELLE!"quote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef trovey het volgende:
Debbie heeft trouwens nog niet die overheidsreclame van het voedingscentrum over dat kind op die vogelschommel gezien...je kind het goede voorbeeld geven door je eigen gedrag aan te passen is de boodschap daar. Debbie kijkt duidelijk teveel in de chipszak en te weinig naar het beeldscherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |