Ik krijg er anders de kouwe rillingen vanquote:Op donderdag 3 september 2009 21:10 schreef kissaa het volgende:
Ik zit me zo op te winden dat ik het er warm van heb, pfffffffffffffff
Dan liever een bijstandsmoeder, waarvan de man er vandoor is, met een gehandicapt kind, maar ja, das geen leuke tv.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:11 schreef Janetje het volgende:
Waarom nemen ze toch altijd domme mensen, ipv mensen die er niks aan kunnen doen..
Nee, want mensen op tv vertellen dat als ze hun domheid opzij zetten, ze binnen 2 jaar schuldenvrij zijn, is veel betere tv.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dan liever een bijstandsmoeder, waarvan de man er vandoor is, met een gehandicapt kind, maar ja, das geen leuke tv.
Werd even afgeleid. Gaar ze voor een call centre werken?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:12 schreef trovey het volgende:
Ik ben bang dat ze toch een verkeerd beeld van die baan heeft...ja lekker praten...ja vooral lekker als de persoon aan de andere kant je de huis vol zit te schelden omdat je hem stoort bij het avondeten, dat wordt weer stresseten 's avonds om de stress van het werk weg te krijgen.
Ik had er "volgens RTL4"aan toe moeten voegen. Ik vind dit programma vermakelijk, maar ik erger me er kapot aan dat er duizenden mensen in de door mij geschetste situatie zitten, en die overal de deksel op de neus krijgen, niet geholpen worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, want mensen op tv vertellen dat als ze hun domheid opzij zetten, ze binnen 2 jaar schuldenvrij zijn, is veel betere tv.
We zitten op één lijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:15 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik had er "volgens RTL4"aan toe moeten voegen. Ik vind dit programma vermakelijk, maar ik erger me er kapot aan dat er duizenden mensen in de door mij geschetste situatie zitten, en die overal de deksel op de neus krijgen, niet geholpen worden.
Het volk in dit programma word bij de hand genomen door het hele traject, en vervolgens hoor je er niks meer van.
Van haar uiterlijk moet ze het iig niet hebbenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:16 schreef trovey het volgende:
Wat ik heb begrepen dat het in ieder geval iets is waarmee je een vlotte babbel moet hebben dus dat kan niet anders dan telefonische verkoop zijn.
gezamelijk inkomen incl toeslagen is 3000quote:Op donderdag 3 september 2009 21:18 schreef trovey het volgende:
Is jullie één ding niet opgevallen...het inkomen is niet genoemd (of heb ik dat even gemist)
Gezamelijk 3000 netto inkomenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:18 schreef trovey het volgende:
Is jullie één ding niet opgevallen...het inkomen is niet genoemd (of heb ik dat even gemist)
3000 nettoquote:Op donderdag 3 september 2009 21:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gezamelijk 3000 netto inkomen
Uitgaven: 3800
Van 3000 euro netto zou een gezin toch makkelijk moeten kunnen rondkomen.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Huh?!?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je moet Debbie niet in huis hebben.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:21 schreef kissaa het volgende:
[..]
Van 3000 euro netto zou een gezin toch makkelijk moeten kunnen rondkomen.
Bijslagen (vakantiegeld b.v.)quote:Op donderdag 3 september 2009 21:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
Huh?!?
Hij verdiende 1450 en zij 650. Waar komt die overige 900 vandaan?
Ik denk toeslagen/belastingteruggave/vakantiegeld etc.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
Huh?!?
Hij verdiende 1450 en zij 650. Waar komt die overige 900 vandaan?
Ik zou Debbie sowieso niet in huis willen hebbenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je moet Debbie niet in huis hebben.
past ook niet, dan moet je deur minimaal 1.10m breed zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 21:24 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik zou Debbie sowieso niet in huis willen hebben
quote:Op donderdag 3 september 2009 21:25 schreef Biskwie het volgende:
[..]
past ook niet, dan moet je deur minimaal 1.10m breed zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |