Ik heb niks over gehoord wat hij voor baan heeft..quote:Op donderdag 3 september 2009 21:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Iemand ook bekend welke baan Alex heeft...want daar kan hij zich voorlopig niet meer vertonen met die slappe houding van hem, die wordt constant gepest door zijn collega's.
Ik loop af en toe de kantjes ervanaf.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:06 schreef trovey het volgende:
Ik snap alzo niet dat mensen hun vaste lasten laten versloffen....altijd als eerste je vaste lasten betalen...ALTIJD!! De rest doe je dan van wat er overblijft. Vaste lasten zijn het allerbelangrijkst, als je dat niet voldoet sta je op straat en dan zit je pas echt goed in de shit.
Ik ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik loop af en toe de kantjes ervanaf.Maar ik betaal 't wel.
geregistreerd op: donderdag 3 september 2009 @ 22:13quote:Op donderdag 3 september 2009 22:24 schreef ikke2009 het volgende:
Zo lekker he je gal spugen over iemand zijn rug die je niet eens ken en alleen maar kunt beoordelen over wat je kunt zien.
*** KNIP ***
Dat zag ik ook al ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
laatste bezoek: 42 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
De groeten aan Alex
Ze doen idd iets goed,quote:Op donderdag 3 september 2009 22:24 schreef ikke2009 het volgende:
KIJK OOK EENS NAAR DE DINGEN DIE ZE GOED DOEN!!!!!!!!!
Mee eens.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:24 schreef ikke2009 het volgende:
Zo lekker he je gal spugen over iemand zijn rug die je niet eens ken en alleen maar kunt beoordelen over wat je kunt zien.
Wat zijn jullie vreselijke mensen zeg.
KIJK OOK EENS NAAR DE DINGEN DIE ZE GOED DOEN!!!!!!!!!
Ze hebben een heerlijk zoontje waar ze erg lief en goed voor zijn ze geven veel liefde aan de mensen die bij hen komen en staan voor iedereen klaar. Ze doet werk in de zorg zorgt voor anderen
En dan dat gelul over een patat met frikandel nou ik hoop dat jullie allemaal in je eigen patat met frikandel stikken als jullie dit eten.
Laat een mens in zijn waarde.
Zit een van jullie in een rolstoel of thuis omdat je afgekeurd bent of ziek is of om wat voor reden dan ook we veroordelen jou ook niet om wat je doet en wie je bent.
Nou ik kan je zeggen dat ik na het lezen van jullie berichten over "zeug, Varken en vetwijf en weet ik veel wat allemaal nog respect kan hebben voor jullie.
En ik weet zeker grotere varkens als mensen die iemand beoordelen op het zien van 1 uur uit een heel leven dan ben je zelf het grootste varken dat er bestaat..........
Misschien is dat te moeilijk voor haar, en is het al een hele stap om partime iets te gaan doen, en dat vol te houden.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom er bij haar niet op gehamerd wordt om full time te gaan werken, is mij een groot raadsel.
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
laatste bezoek: 42 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
De groeten aan Alex
Wij zijn slim genoeg om niet in de problemen te komen doordat we leven van het geld wat er binnenkomt en niet boven onze stand gaan leven door leningen af te sluiten.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:40 schreef ikke2009 het volgende:
nee ben niet debbie ken debbie niet eens persoonlijk
Ik ga verder niets meer zeggen zijn jullie niet waard.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind het erg jammer dat er van deze domme mensen leven.
Ik hoop dat jullie in de zelfde schuit komen en dan lachen wij heel hard.
Mensen als jullie verdienen een banaan in je reet
Kwetsbaar? Als je trots gaat zitten vertellen dat je een gat in je hand hebt en dat dat nou eenmaal zo is en je bij hem weg wilde gaan terwijl je zelf (deels) de oorzaak bent ben je bij mij aan het verkeerde adres voor begrip.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar het cultuurtje in dit topic is nu eenmaal om kwetsbare mensen zoveel mogelijk af te branden, en er vooral geen enkel begrip voor op te brengen.
[..]
Door mensen die zo denken als jij gaat dit land naar de klote. (Lees; mensen die zichzelf o zo zielig vinden, overal hulp bij nodig hebben, en vervolgens alleen maar aan anderen de schuld kunnen geven. Maar vooral de mensen die dit aanmoedigen en denken dat door liefdevolle begeleiding er wel een oplossing komt.) En dan nog, dit komt op landelijke tv. Iedereen mag hier zijn mening over hebben.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar het cultuurtje in dit topic is nu eenmaal om kwetsbare mensen zoveel mogelijk af te branden, en er vooral geen enkel begrip voor op te brengen.
[..]
Misschien is dat te moeilijk voor haar, en is het al een hele stap om partime iets te gaan doen, en dat vol te houden.
Veranderen gaat meestal met stapjes vooruit, gevolgd door terugslagjes, en daarna weer wat verder vooruit.
Goede begeleiding (voor een langere periode) om patronen blijvend te doorbreken lijkt me wel noodzakelijk.
Oké sorry dan.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:40 schreef ikke2009 het volgende:
nee ben niet debbie ken debbie niet eens persoonlijk
Ik ga verder niets meer zeggen zijn jullie niet waard.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind het erg jammer dat er van deze domme mensen leven.
Ik hoop dat jullie in de zelfde schuit komen en dan lachen wij heel hard.
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:24 schreef ikke2009 het volgende:
Nou ik kan je zeggen dat ik na het lezen van jullie berichten over "zeug, Varken en vetwijf en weet ik veel wat allemaal nog respect kan hebben voor jullie.
Heel respectvol inderdaadquote:Op donderdag 3 september 2009 22:40 schreef ikke2009 het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oké sorry dan.
Ze gaan inderdaad al vooruit, dat moet ik eerlijk toegeven. Remia LIGHT is een stuk gezonder dan die vette bagger.
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oké sorry dan.
Ze gaan inderdaad al vooruit, dat moet ik eerlijk toegeven. Remia LIGHT is een stuk gezonder dan die vette bagger.
Ja, dat is dan jammer misschien?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:40 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is dat te moeilijk voor haar, en is het al een hele stap om partime iets te gaan doen, en dat vol te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |