Je 'grapje' mag die naam niet eens dragenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Jij begrijpt het principe van een grapje niet helemaal geloof ik
Nee. Als ik dood ga dan komt dat omdat ik dan 120 ben. Dan hoef ik geen reserveonderdelen te ontvangen van een of andere mafkees die voor mij is dood gegaan. Alleen al dat die dood is gegaan voor ik ben doodgegaan betekent al dat hij of zij van mindere kwaliteit was.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja omdat je dat nu zegt maar als je halfdood ligt weet k zeker dat je hem dan opeens wel wil hebben
Idd hoe kan je dat nou zeggen dat je nooit een orgaan wil hebben. En al wil jij het niet dan misschien wel je familiequote:Op donderdag 3 september 2009 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het leuke is dat al die sufkutten die nu stoer roepen dat ze geen donororgaan willen janken als kleine meisjes zodra ze écht een donororgaan nodig hebben
Dat komt omdat je je klassiekers niet kent.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je 'grapje' mag die naam niet eens dragen
Kortzichtig +1quote:Op donderdag 3 september 2009 19:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee. Als ik dood ga dan komt dat omdat ik dan 120 ben. Dan hoef ik geen reserveonderdelen te ontvangen van een of andere mafkees die voor mij is dood gegaan. Alleen al dat die dood is gegaan voor ik ben doodgegaan betekent al dat hij of zij van mindere kwaliteit was.
Misschien heb je al volgend jaar een orgaan nodigquote:Op donderdag 3 september 2009 19:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee. Als ik dood ga dan komt dat omdat ik dan 120 ben. Dan hoef ik geen reserveonderdelen te ontvangen van een of andere mafkees die voor mij is dood gegaan. Alleen al dat die dood is gegaan voor ik ben doodgegaan betekent al dat hij of zij van mindere kwaliteit was.
Dat je schaamteloos jat van iemand anders z'n werk maakte het inderdaad nóg beroerder. "Beter goed gejat dan slecht bedacht" is op jou niet van toepassingquote:Op donderdag 3 september 2009 19:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat komt omdat je je klassiekers niet kent.
boehoeeequote:Op donderdag 3 september 2009 19:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd hoe kan je dat nou zeggen dat je nooit een orgaan wil hebben. En al wil jij het niet dan misschien wel je familie
Ik geloof best dat jouw familie blij is als ze van je af zijn hoor!quote:
Wat nou boehoe ik spreek gewoon de waarheidquote:
hihi hoho ja leuk maar ik heb wel gelijkquote:Op donderdag 3 september 2009 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof best dat jouw familie blij is als ze van je af zijn hoor!
Hoe bedoel je nou niets voor terug, misschien heb je zelf binnenkort een orgaan nodigquote:Op donderdag 3 september 2009 20:03 schreef Rosbief het volgende:
Donor zijn vind ik gewoon dom, dat is net zoiets als vrijwilligerswerk doen.
Een dienst verlenen waar je niets voor terug krijgt, alleen stank voor dank
Die krijg je ook gewoon als je geen donor bent hoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe bedoel je nou niets voor terug, misschien heb je zelf binnenkort een orgaan nodig
Ja maar als iedereen zo zou denken zou niemand meer organen krijgenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:05 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die krijg je ook gewoon als je geen donor bent hoor.
Ik pleit dan ook voor een systeem waarin alleen donoren in aanmerking komen voor donororganen. Het zou inderdaad zonde zijn organen te verspillen aan niet-donorenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:03 schreef Rosbief het volgende:
Donor zijn vind ik gewoon dom, dat is net zoiets als vrijwilligerswerk doen.
Een dienst verlenen waar je niets voor terug krijgt, alleen stank voor dank. Wat een mietje ben je als je daar intrapt, totaal geen ruggengraat heb je dan
Mogen ze houden, ik hoef die rotzooi niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien heb je al volgend jaar een orgaan nodig
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik pleit dan ook voor een systeem waarin alleen donoren in aanmerking komen voor donororganen. Het zou inderdaad zonde zijn organen te verspillen aan niet-donoren
Daarom profiteer ik graag van anderen die het wel doenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen zo zou denken zou niemand meer organen krijgen![]()
![]()
![]()
En dat gaat dus nooit gebeuren. Gelijke behandeling enzo.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik pleit dan ook voor een systeem waarin alleen donoren in aanmerking komen voor donororganen. Het zou inderdaad zonde zijn organen te verspillen aan niet-donoren
Ik merk het al je bent levensmoequote:Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Mogen ze houden, ik hoef die rotzooi niet.
dan is er dus ook geen gezeik.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen zo zou denken zou niemand meer organen krijgen![]()
![]()
![]()
Er is anders behoorlijk wat steun voor.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En dat gaat dus nooit gebeuren. Gelijke behandeling enzo.
Ha-ha.
Prima, dan zou ik meteen donor worden omdat het me dan een voordeel oplevert.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:10 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Prima, dan zou ik meteen donor worden omdat het me dan een voordeel oplevert.
Maar met het huidige systeem zie ik geen reden om me op te geven, egostisch als ik ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |