Als niet-donor heb je daar net zoveel recht op gelukkig. Dat is het mooie!quote:Op donderdag 3 september 2009 19:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien heb jij over een paar jaar ook een orgaan nodig?
ik kies het laatstequote:Op donderdag 3 september 2009 19:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Of je helpt iemand of je lichaam rot weg
As iedereen zo zou denken zou niemand meer organen kunnen krijgen hequote:Op donderdag 3 september 2009 19:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wel, maar als ik die nodig heb krijg ik geen voorrang als ik donor ben. Dus waarom zou ik dan donor worden?
Dat is nog zieliger dan het feit dat je fokcrew bentquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:26 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wat hebben die mensen ooit voor mij gedaan dan?
Ik wil niet geven en niet krijgen, ben ik nu ook asociaal?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:50 schreef Paul het volgende:
Jullie zijn gewoon asociaal wel willen krijgen maar niet geven
Je bent al vast begonnen zie ikquote:
Ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik wil niet geven en niet krijgen, ben ik nu ook asociaal?
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bent al vast begonnen zie ik
De wereld is al zo overvol....quote:Op donderdag 3 september 2009 19:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Of je helpt iemand of je lichaam rot weg
Mooi.quote:
Jij begrijpt het principe van orgaandonor zijn niet helemaal geloof ikquote:Op donderdag 3 september 2009 19:54 schreef beelz het volgende:
Orgaandonor zijn als je getrouwd ben... dan ben je helemaal zuur als je gaat scheiden. I WANT HALF!
Jij bent ook zo iemand die geven leuker vindt dan krijgen zeker?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:50 schreef Paul het volgende:
Jullie zijn gewoon asociaal wel willen krijgen maar niet geven
Ja omdat je dat nu zegt maar als je halfdood ligt weet k zeker dat je hem dan opeens wel wil hebbenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik wil niet geven en niet krijgen, ben ik nu ook asociaal?
Jij begrijpt het principe van een grapje niet helemaal geloof ikquote:Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij begrijpt het principe van orgaandonor zijn niet helemaal geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |