Misschien heeft Kakuta zelf wel bekend...quote:Op donderdag 3 september 2009 16:49 schreef Prosac het volgende:
Deze straf gaat vast geen stand houden.. Al vind ik het wel een goede voorbeeld stelling.
Vraag me af hoe men dit 100% bewezen heeft..
Zou kunnen, wel dom natuurlijk om zo je nieuwe club te benadelenquote:Op donderdag 3 september 2009 17:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien heeft Kakuta zelf wel bekend...
Mogen ze tot de uitspraak in het hoger beroep wel spelers halen?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Ze kunnen nog 2x in beroep en gaan dat zeker doen. Dus voorlopig is er nog niets echt aan de hand voor Chelsea.
Als het eerlijk is (misschien wel onder ede) kan je er als club toch moeilijk boos over zijn?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zou kunnen, wel dom natuurlijk om zo je nieuwe club te benadelen
'quote:Op donderdag 3 september 2009 17:13 schreef TIM-846 het volgende:
Juist goed nieuws voor Chelsea! Kunnen ze eindelijk eens (verplicht) bouwen aan één team! Zouden ze bij Real Madrid ook moeten doen
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:37 schreef WeebI het volgende:
[..]
'
Dat is vorige zomer ook echt wel gedaan (al werd Van der Vaart toen als enige uit de hoge hoed getoverd).
Maar mocht Real op dit moment zo'n straf opgelegd krijgen zou dat helemaal niet erg zijn hoor. Pérez zei toch dat hij nú spelers wilde halen waar hij normaal drie jaar over zou doen. Dat betekent dus dat de selectie zoals ie nu is jaren vooruit zou moeten kunnen, en kijkend naar leeftijd en potentie van de spelers kan dat ook makkelijk en gaat dat dus ook gebeuren. Ik verwacht echt niet zoiets als deze zomer meer in de komende tien jaar.
quote:
Of beperkt wordt tot één transferperiode. Ik denk niet dat er iemand wakker van zal liggen als Chelsea in januari niemand kan kopen.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dit is echt weer zo'n straf die na een hoog beroep wordt ingenomen.
Ene heer De Guzman anders wel.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Of beperkt wordt tot één transferperiode. Ik denk niet dat er iemand wakker van zal liggen als Chelsea in januari niemand kan kopen.
Ben ik ook bang voor ja... mja zou natuurlijk wel een goede zaak zijn als dat ook werkelijk zo is gebeurd(wat me niet zou verbazen...)quote:Op donderdag 3 september 2009 18:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als er één club is waar uitgerekend jeugdspelers geen kans krijgen, dan is het Chelsea wel.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:51 schreef Pritt het volgende:
[..]
Misschien moet je iets beter je huiswerk doen voordat je zoiets zegt.![]()
Die jongen is pas 18 en in de jeugd al verkozen tot speler van het jaar.
Dat gevoel heb ik ook heel sterk ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:37 schreef WeebI het volgende:
[..]
'
Dat is vorige zomer ook echt wel gedaan (al werd Van der Vaart toen als enige uit de hoge hoed getoverd).
Maar mocht Real op dit moment zo'n straf opgelegd krijgen zou dat helemaal niet erg zijn hoor. Pérez zei toch dat hij nú spelers wilde halen waar hij normaal drie jaar over zou doen. Dat betekent dus dat de selectie zoals ie nu is jaren vooruit zou moeten kunnen, en kijkend naar leeftijd en potentie van de spelers kan dat ook makkelijk en gaat dat dus ook gebeuren. Ik verwacht echt niet zoiets als deze zomer meer in de komende tien jaar.
En Ajaxquote:Op donderdag 3 september 2009 18:52 schreef Gabbylicious het volgende:
Nu Real Madrid nog
Nee, zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:57 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Prima, maar dan ook geen uitgaande transfers
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:26 schreef EchoAlpha het volgende:
Ze proberen wel heel erg Chelsea kapot te maken omdat er een Rus met zwart geld erachter zit (Eerst de CL finale door de neus boren en nu dit....UEFA en FIFA![]()
)
Als Roman geen geld uit wil geven, dan geeft hij geen geld uit. Daar heeft ie echt geen regeltje voor nodig van de FIFA. Bovendien, de laatste jaren zitten de kosten van Chelsea toch amper in transferuitgaven.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:01 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Abramovic op de tafel staat te springen van vreugde.
Zijn kapitaal is al aanzienlijk geslonken en tot zijn opluchting hoeft hij geen geld meer uit te geven aan nieuwe spelers.
Denk overigens dat Chelsea een uitstekend elftal heeft waarmee ze de komende 2 jaar kampioen kunnen worden dus zo'n ramp is het sportief niet. Misschien wel een zegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |