Volgende keer gaan we wel door naar Scheveningen...quote:Op donderdag 3 september 2009 13:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik was onderweg, maar bleef plakken in Leiden.
Op zich kan samen lopen op het strand op een regenachtige dag best romantisch zijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we wel door naar Scheveningen...
Ik denk alleen dat het voorlopig uitwaaien wordt met een regenpak aan
dank je enquote:Op donderdag 3 september 2009 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Reikt koffiekan aan![]()
en was het leuk gisteravond ?
wind en regen, waarquote:Op donderdag 3 september 2009 13:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waarmee ik wil zeggen: joh, wat zal dat wennen voor jou, de wind en die regen op 't moment.
Absoluutquote:Op donderdag 3 september 2009 13:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op zich kan samen lopen op het strand op een regenachtige dag best romantisch zijn.
had geen school vandaagquote:Op donderdag 3 september 2009 13:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Kijk wie er alweer klaar is met school
en wat ga je met deze grote vrijheid doenquote:
niks bijzondersquote:Op donderdag 3 september 2009 14:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en wat ga je met deze grote vrijheid doen
Opa, alsof wij de hele dag op de Uni zatenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:56 schreef Baltar het volgende:
Die scholieren van vandaag de dag ook: Meer vrij dan dat ze naar school moeten
volgens mij zaten jullie minder vaak in de schoolbanken dan ikquote:Op donderdag 3 september 2009 14:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Opa, alsof wij de hele dag op de Uni zaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |