Oh-oh.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee in het TAC waarschijnlijk
Ja, dat is dichtbij hequote:
altijd baas boven bass. Vind trouwens die film met Culkin wel goed, wierd maar goedquote:Op woensdag 2 september 2009 18:44 schreef wonderer het volgende:
*ver meld*
dat hoef ik ook nietquote:Op woensdag 2 september 2009 18:46 schreef Xiance het volgende:
Yuri.. t ging over sex, niet over relaties.
sex met een klasgenoot kan heel intens zijn
Yeah... Gaat wel dieper dan ik dacht dat het zou gaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
altijd baas boven bass. Vind trouwens die film met Culkin wel goed, wierd maar goed
neequote:Op woensdag 2 september 2009 18:46 schreef wonderer het volgende:
Heeft iemand Party Monster gezien?
Ja, met die ranzige likeurtjes MOET je wel mixenquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah... Gaat wel dieper dan ik dacht dat het zou gaan.
Ja. Vond hem niet leuk.quote:
Leuk is ook niet het woord dat ik zou gebruiken neequote:
ik vond hem goed en ook wel een beetje leukquote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk is ook niet het woord dat ik zou gebruiken nee
en hijs deze week de vader van micheak jacksons kinderenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vond hem goed en ook wel een beetje leukmemories
en ik ben het volgende weekquote:Op woensdag 2 september 2009 19:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en hijs deze week de vader van micheak jacksons kinderen
Joh had gezégd dat je nog een Twingo over had!quote:
Dat meen je niet...................quote:Op woensdag 2 september 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Heb net mijn hotel geboekt............
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Ha, goed man!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt een eigen slaapplaats?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
euh huh?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Joh had gezégd dat je nog een Twingo over had!
Wat zul JIJ snél wéér terúgverlángen naar dat karákteristíeke autootje!!
Zo zo, met de schwanz in de aanslag?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:12 schreef Xiance het volgende:
ik liep in KPD het verkeerde topic in
* Xiance kwam snel weer terug gehold naar zn eigen Htje
Nou ja, dan kon ik een Twingo nemen én een Twingo is natuurlijk een totaal andere auto dan een Corsa!quote:
Welk topic?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:12 schreef Xiance het volgende:
ik liep in KPD het verkeerde topic in
* Xiance kwam snel weer terug gehold naar zn eigen Htje
kontjes die genomen wordenquote:
oh nee mikequote:Op woensdag 2 september 2009 20:56 schreef keizerpinguin het volgende:
Madonna wordt onwel
Ze is niet meer een van de jongsten, maar ze heeft wel een ijzeren conditie. Daar traint ze dan ook elke dag voor. Toch kreeg Madonna het tijdens haar optreden in de Bulgaarse hoofdstad Sofia twee keer te kwaad.
Tijdens het nummer Holiday viel ze flauw en moest een danser haar overeind houden. Een paar tellen later kwam ze weer bij en zong ze gewoon door. Even later stapte ze van het podium tijdens het nummer Spanish Lesson en backstage ging het weer mis. Toch wilde de zangeres niet stoppen met het concert.
Volgens iemand uit haar omgeving loopt Madonna op haar tandvlees. Een dokter zou haar zelfs het advies hebben gegeven om de laatste shows van haar Sticky & Sweet-tour af te zeggen.
De eerste keer dat Madonna flauwvalt:
Ze wil denk ik te veel voor haar leeftijd.......
Oh ja, heheh. Moet je een foto posten van twee mannen, kun je lachen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
kontjes die genomen worden
maar daar zitten gleuven in
en nee, ik ben niet mit dem Swanz in de aanslag...
slechts een verkenningsmissie
Ik vind het wel professioneel dat ze gewoon doorgaat... Kun je van Michael Jackson niet zeggenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:56 schreef keizerpinguin het volgende:
Madonna wordt onwel
Ze is niet meer een van de jongsten, maar ze heeft wel een ijzeren conditie. Daar traint ze dan ook elke dag voor. Toch kreeg Madonna het tijdens haar optreden in de Bulgaarse hoofdstad Sofia twee keer te kwaad.
Tijdens het nummer Holiday viel ze flauw en moest een danser haar overeind houden. Een paar tellen later kwam ze weer bij en zong ze gewoon door. Even later stapte ze van het podium tijdens het nummer Spanish Lesson en backstage ging het weer mis. Toch wilde de zangeres niet stoppen met het concert.
Volgens iemand uit haar omgeving loopt Madonna op haar tandvlees. Een dokter zou haar zelfs het advies hebben gegeven om de laatste shows van haar Sticky & Sweet-tour af te zeggen.
De eerste keer dat Madonna flauwvalt:
Ze wil denk ik te veel voor haar leeftijd.......
Jaaa naja iedereen hangt toch rond in het topic "kontjes die genomen worden".quote:Op woensdag 2 september 2009 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond.
(Ik doe tegenwoordig niet veel meer dan begroetingen rondstrooien hier![]()
)
Jij niet toch he?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa naja iedereen hangt toch rond in het topic "kontjes die genomen worden".
ik zat het te overwegenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, heheh. Moet je een foto posten van twee mannen, kun je lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |