quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alleen neuken gaat moeilijk, ik doe het met iemand
Uhm. Jawel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:09 schreef Keukenkast het volgende:
Ben ik niet jouw enige snobbelbobbel, Ang3l?
Tis mooi he?quote:
Ja heu, jij was er eerst zelf niet hoor, toen was ik er wel gewoon.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ERIK!!!!!
Wat heb ik jou lang niet meer geziehien
Na Parijs komt een korte evaluatie van Tibo, Gerardo en Keukenkastoquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
I still give you the best seckkssxzz
Stiekem best wel een beetjequote:Op dinsdag 1 september 2009 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja heu, jij was er eerst zelf niet hoor, toen was ik er wel gewoon.
(Je miste me![]()
![]()
?)
Zeg Keuk, verpest nou niet meteen je eerste studiejaar met Wodka, Vodka en alcohol he!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
I still give you the best seckkssxzz
Trom de trommels, blaas de trompetten, schuif de trombones!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja heu, jij was er eerst zelf niet hoor, toen was ik er wel gewoon.
(Je miste me![]()
![]()
?)
Je moest eens weten hoe váák je door dees of geen bent genoemd de laatste dagen, weken, wellicht zelfs máánden!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Wakskser!
Neuh. Valt wel mee. Lowlands enzo.quote:
Zeg! Spongebob!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Tjonge. En toen ik er wel was ging het nooit zo vaak over mij, tenzij ik het zélf begon.
Sommige mensen schitteren met afwezigheid!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Tjonge. En toen ik er wel was ging het nooit zo vaak over mij, tenzij ik het zélf begon.
Ok. Ik ga op zoek naar touw.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen schitteren met afwezigheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |