quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alleen neuken gaat moeilijk, ik doe het met iemand
Uhm. Jawel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:09 schreef Keukenkast het volgende:
Ben ik niet jouw enige snobbelbobbel, Ang3l?
Tis mooi he?quote:
Ja heu, jij was er eerst zelf niet hoor, toen was ik er wel gewoon.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ERIK!!!!!
Wat heb ik jou lang niet meer geziehien
Na Parijs komt een korte evaluatie van Tibo, Gerardo en Keukenkastoquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
I still give you the best seckkssxzz
Stiekem best wel een beetjequote:Op dinsdag 1 september 2009 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja heu, jij was er eerst zelf niet hoor, toen was ik er wel gewoon.
(Je miste me![]()
![]()
?)
Zeg Keuk, verpest nou niet meteen je eerste studiejaar met Wodka, Vodka en alcohol he!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
I still give you the best seckkssxzz
Trom de trommels, blaas de trompetten, schuif de trombones!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja heu, jij was er eerst zelf niet hoor, toen was ik er wel gewoon.
(Je miste me![]()
![]()
?)
Je moest eens weten hoe váák je door dees of geen bent genoemd de laatste dagen, weken, wellicht zelfs máánden!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Wakskser!
Neuh. Valt wel mee. Lowlands enzo.quote:
Zeg! Spongebob!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Tjonge. En toen ik er wel was ging het nooit zo vaak over mij, tenzij ik het zélf begon.
Sommige mensen schitteren met afwezigheid!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Tjonge. En toen ik er wel was ging het nooit zo vaak over mij, tenzij ik het zélf begon.
Ok. Ik ga op zoek naar touw.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen schitteren met afwezigheid!
Oh ja. Dat wel, maar ik bedoelde iets andersquote:
Oke geenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
was gewoon een vraag schat![]()
wel leuk dat je er weer eens bent, hoe gaat het met je
PM, MSN en zo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Wattequote:
Ik bedoelde meer een soort van "You don't know what you've got 'till it's gone".quote:
Nou klink je als hem.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:20 schreef MisterO het volgende:
Nuno. Iedereen wil mij. Het is niet een vraag wie mij wil. Het gaat erom wie of wat ik wil.
Iedereen die me kent welquote:
Je snapt dat ik mijn arrogante reputatie op fok hoog moet houden, en dat dmv zulke uitspraken?quote:
Ik bedoel dat er meer communicatiemiddelen zijn om achter je rug over jou te rodddelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Watte? Bedoel je nou dat anderen (jij en anderen) het over mij hebben op MSN en met PM enzo? Of dat ik je nu moet contacteren? Of dat wij het altijd over mij hebben
?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedereen die me kent wel. En degenen die zeggen dat ze niet van me houden kennen me niet.
Hai!quote:
Wat zijn de laatste roddelsquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er meer communicatiemiddelen zijn om achter je rug over jou te rodddelen.
Oh ja, jij was die arrogante inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je snapt dat ik mijn arrogante reputatie op fok hoog moet houden, en dat dmv zulke uitspraken?
Jemigquote:
Mn 'internet' imago werkt dus goed.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, jij was die arrogante inderdaad.
Ik zie geen ouders.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
Is het normaal om in je boxer te gaan bbq'en met paps en mams?
Of heeft BB zwemshorts die erg lijken op boxers?
http://www.gay.nl/Rikk21
Ja, tuurlijk is dat normaal!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
En de anderen zijn stom.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen die me kent wel. En degenen die zeggen dat ze niet van me houden kennen me niet.
Heel heel heel heel erg puberig. misschien is ie z'n zwembroek verloren. Ze hangen al zo laagquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
Je ging toch een contract tekenen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mn 'internet' imago werkt dus goed.
Ik schijn in het echt niet zo arrogant te zijn![]()
Maargoed. Dave wordt niks meer btw. En ik heb ook geen kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |