Volgende keer gaan we wel door naar Scheveningen...quote:Op donderdag 3 september 2009 13:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik was onderweg, maar bleef plakken in Leiden.
Op zich kan samen lopen op het strand op een regenachtige dag best romantisch zijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we wel door naar Scheveningen...
Ik denk alleen dat het voorlopig uitwaaien wordt met een regenpak aan
dank je enquote:Op donderdag 3 september 2009 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Reikt koffiekan aan![]()
en was het leuk gisteravond ?
wind en regen, waarquote:Op donderdag 3 september 2009 13:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waarmee ik wil zeggen: joh, wat zal dat wennen voor jou, de wind en die regen op 't moment.
Absoluutquote:Op donderdag 3 september 2009 13:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op zich kan samen lopen op het strand op een regenachtige dag best romantisch zijn.
had geen school vandaagquote:Op donderdag 3 september 2009 13:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Kijk wie er alweer klaar is met school
en wat ga je met deze grote vrijheid doenquote:
niks bijzondersquote:Op donderdag 3 september 2009 14:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en wat ga je met deze grote vrijheid doen
Opa, alsof wij de hele dag op de Uni zatenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:56 schreef Baltar het volgende:
Die scholieren van vandaag de dag ook: Meer vrij dan dat ze naar school moeten
volgens mij zaten jullie minder vaak in de schoolbanken dan ikquote:Op donderdag 3 september 2009 14:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Opa, alsof wij de hele dag op de Uni zaten
Ik was geen dakdekker, dus daar kan ik niet over meepratenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Opa, alsof wij de hele dag op de Uni zaten
ik was er wel af en toequote:Op donderdag 3 september 2009 14:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij zaten jullie minder vaak in de schoolbanken dan ik
wat is er nu weer fout in die zinquote:Op donderdag 3 september 2009 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik was geen dakdekker, dus daar kan ik niet over meepraten
onder andere, maar ondertussen deze belangrijke taak, heb ik ook mijn studies afgerondquote:Op donderdag 3 september 2009 14:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
om vers vlees te zoeken zeker![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
onder andere, maar ondertussen deze belangrijke taak, heb ik ook mijn studies afgerond
je studeert aan de Uni en niet opquote:Op donderdag 3 september 2009 14:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is er nu weer fout in die zin
Bovendien heb ik slechts HBO gestudeerd en niet aan de Uniquote:Op donderdag 3 september 2009 14:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
onder andere, maar ondertussen deze belangrijke taak, heb ik ook mijn studies afgerond
taalpurist alarmquote:Op donderdag 3 september 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je studeert aan de Uni en niet op![]()
![]()
dakdekker doet zijn werk OP de Uni
zo kun je weer zien dat ik nooit NL gestudeerd hebquote:Op donderdag 3 september 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je studeert aan de Uni en niet op![]()
![]()
dakdekker doet zijn werk OP de Uni
nou... ik ga toch ook echt niet mee, het wordt eens tijd dat je zelf je vleugels uit slaatquote:Op donderdag 3 september 2009 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh. Ja.
Ik ben niet zo mondig in 't openbaar.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij zaten jullie minder vaak in de schoolbanken dan ik
kinderhand is snel gevuldquote:Op donderdag 3 september 2009 15:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ben je zo snel spakeloos te krijgen ?
Bitch please!quote:
Omdat jij geen voorwerk doet.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom ontdek ik dit pas na Lowlands?
ik sta zelfs nog met haar op de foto, en heb met haar gezongen in het koor
quote:
Wie!?quote:
heb ik wel gedaan, maar ik ben denk ik al voor de R opgehoudenquote:
Ik zal vanavond eens luisteren...quote:Op donderdag 3 september 2009 16:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een alternative/shoegazing bandje
Je vergat te scrollen slepen?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb ik wel gedaan, maar ik ben denk ik al voor de R opgehouden
Yup en een briefje dat tnt post, gedateerd op 24-8, m'n pakketje uit Brazilië niet heeft kunnen uitreiken, terwijl tracktrace.nl zegt dat het wel op 24-8 is uitgereikt.quote:
have fun shatz!quote:Op donderdag 3 september 2009 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik ga zo vakantie vieren
Maar eerst naar het meest schijnheilige etentje allertijden!
Zolang het pakje maar te achterhalen isquote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Yup en een briefje dat tnt post, gedateerd op 24-8, m'n pakketje uit Brazilië niet heeft kunnen uitreiken, terwijl tracktrace.nl zegt dat het wel op 24-8 is uitgereikt.
Goed wel. Ga zo sporten.quote:
Ook goed wel. Zit alweer helemaal in het ritme van NL en ook weer lekker om in eigen bedje te slapen. Maar als we morgen naar Ozzie zouden gaan, geen probleemquote:Op donderdag 3 september 2009 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed wel. Ga zo sporten.
Met jou? Mis je Oz al?
nee ik was aan Tibo's playlist begonnen, maar op een zeker moment werd het me te veelquote:
en als we het dan over die site hebben, die vond ik bloedirritantquote:
Grappig. Ik heb echt helemaal niks met Australie (afgezien van een bepaalde inwonerquote:Op donderdag 3 september 2009 17:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ook goed wel. Zit alweer helemaal in het ritme van NL en ook weer lekker om in eigen bedje te slapen. Maar als we morgen naar Ozzie zouden gaan, geen probleem
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo bij de Rabobank over hypotheken praten![]()
Brabobankquote:Op donderdag 3 september 2009 18:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo bij de Rabobank over hypotheken praten![]()
wat studeerde je dan ook al weer dat je er romans voor moet lezen, een taal?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben kapot. En 120 euro armer aan romans voor studie![]()
.
De Nederlandse taal.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat studeerde je dan ook al weer dat je er romans voor moet lezen, een taal?
Heel gezellig...quote:
usenetquote:Op donderdag 3 september 2009 20:49 schreef Xiance het volgende:
waar iedereen toch altijd zo fantastisch en snel series en films download
tis me een raadsel..
Onweer, welk onweer.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Conclusie G_E vindt onweer slaapverwekkend.
Jij woont dan ook niet in Amsterdamquote:
neequote:Op donderdag 3 september 2009 21:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij woont dan ook niet in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |