Heb je al salmonella geregeld om over hun maaltjes uit te strooien als afscheidsgroet ?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:34 schreef Ang3l het volgende:
Nou, laatste werkdag voor mij
En vanavond laatste avondmaal voor semi-baas en snolletje.
you evil .....quote:Op donderdag 3 september 2009 08:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je al salmonella geregeld om over hun maaltjes uit te strooien als afscheidsgroet ?
Zegt een nickname alles dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mijn nick is dan ook geen Ang3l
Zie hier:quote:Op donderdag 3 september 2009 08:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee want wie of wat is Baltar eigenlijk ?
Jij behoort tot het Gajus ?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:01 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zie hier:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gaius_Baltar
dat vind ik dan vanuit mijn oogpunt weer geen geloofwaardig standpunt van jequote:Op donderdag 3 september 2009 09:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben wel helemaal in het zwart vandaag, vanwege de rouw en zo
In de rouw omdat ze weggaanquote:Op donderdag 3 september 2009 09:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben wel helemaal in het zwart vandaag, vanwege de rouw en zo
Het is echt zo!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat vind ik dan vanuit mijn oogpunt weer geen geloofwaardig standpunt van je
:S bestaat niet, jij msnverslaafde.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:22 schreef Vlarp het volgende:
Nee...
:S ->->
->
->
->
->
->
->
->
->
->
->
Je moet niet zo snel quoten, snotaap!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
:S bestaat niet, jij msnverslaafde.
http://members.lycos.nl/ysklontje2000/fok/saj.wavquote:Op donderdag 3 september 2009 10:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet niet zo snel quoten, snotaap!
Hij doet 't niet goed.. ik versta er geen snars van!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/ysklontje2000/fok/saj.wav
plakken in browser uiteraard.
Tis ook een Brit die het zegt.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij doet 't niet goed.. ik versta er geen snars van!
Dan kun je je bankrekening stukslaan op één van de terrasjes.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:56 schreef Ang3l het volgende:
Parijs: 10-16 Sept = 23-26 graden, zonnig maar wel wolken, geen regen.
Hmmz
Mijn bankrekening is al stukgeslagen door heet hotel.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kun je je bankrekening stukslaan op één van de terrasjes.
Ongeacht het weer, als jij in Parijs maar het zonnetje bentquote:Op donderdag 3 september 2009 10:56 schreef Ang3l het volgende:
Parijs: 10-16 Sept = 23-26 graden, zonnig maar wel wolken, geen regen.
Hmmz
Ja, dus?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tis ook een Brit die het zegt.
Ik wist wel dat je een bijbedoeling had.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn bankrekening is al stukgeslagen door heet hotel.
En idd......duuuuure stad! Ik moest lachen dat bij 1 van de hostels stond als plus: Cheap beer during happy hour, only 3.90 EUR!![]()
Die versta je nooit. Mij versta je toch ook niet?quote:
Jij bent gewoon een boer in schaapsklerenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die versta je nooit. Mij versta je toch ook niet?
Ik ben eerder het bange musje denk ikquote:Op donderdag 3 september 2009 11:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ongeacht het weer, als jij in Parijs maar het zonnetje bent![]()
Ja sorry, de laatste keer had ik een tanktop, boardshort en slippers een en een zonnebril op.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een boer in schaapskleren
Er vooral niet teveel over nadenken en gewoon genietenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben eerder het bange musje denk ik
Jep. Verstand op nul reis en vakantie.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Er vooral niet teveel over nadenken en gewoon genieten
Nonsensquote:Op donderdag 3 september 2009 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en dat allemaal van zuiver scheerwol ?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja sorry, de laatste keer had ik een tanktop, boardshort en slippers een en een zonnebril op.
Jij een bang musje?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja stuur de controlfreak nu maar eens met vakantiequote:Op donderdag 3 september 2009 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Verstand op nul reis en vakantie.
Zo totaal niet mij, maar da's misschien wel eens goed.
Het bange musje moet gewoon een lange grijsblauwe shawl omgeslagen krijgen voor de oogjes, dan is er geen probleemquote:Op donderdag 3 september 2009 12:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij een bang musje?
Tuuuuuuuurlijk!
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 3 september 2009 11:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja sorry, de laatste keer had ik een tanktop, boardshort en slippers een en een zonnebril op.
Op het strand had het niet misstaanquote:Op donderdag 3 september 2009 12:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zag er hartstikke hip uit heur.
Ik was onderweg, maar bleef plakken in Leiden.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op het strand had het niet misstaan
Uh. Ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij een bang musje?
Tuuuuuuuurlijk!
Ah oke, dan weet ik dat.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik haal ze alleen blind uit elkaar en zet ze blind weer in elkaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |