Pff. die gast legt uit dat aan de hand van zwaartekracht licht veranderd, en dus ook tijd. Oftewel lichtsnelheid is volgens hem geen constante maar afhankelijk van zwaartekracht.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:35 schreef merlin693 het volgende:
dat lijkt me toch evident
http://video.google.nl/videosearch?q=bruce+cathie&emb=0&aq=f#
Op verzoek van TS geplaatst..Nou gaat deze video veel verder maar hier wel op zn plek !
Interessant topicquote:Op donderdag 10 september 2009 22:27 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Erg interessante theorie! Verklaart gelijk waarom Amerika Korea en Vietnam aangevallen heeft, en waarom het Afghanistan heeft aangevallen etc etc. Misschien is dit wel de enige goede verklaring voor de belangrijke oorlogen op aarde, geld en olie heb ik altijd zo simpel gevonden. Dit is namelijk pas macht!
Stiekem ook best enge shit, als ik nu die kaart nog eens goed bekijk.
Waarom denk ik nu ineens dat die vliegende bollen waar die deze man gezien heeft, vliegende mensen zijn?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:35 schreef merlin693 het volgende:
dat lijkt me toch evident
http://video.google.nl/videosearch?q=bruce+cathie&emb=0&aq=f#
Op verzoek van TS geplaatst..Nou gaat deze video veel verder maar hier wel op zn plek !
Bron: http://www.unite-us.nl/articles.php?item=511quote:Ad 5 t/m 10. De informatie die we hierover aan het verzamelen zijn, is nog niet volledig. Hieronder vindt u de voorlopige bevindingen inzake colloïdaal zilver en goud welke waarschijnlijk de enige twee redmiddelen zijn wanneer er plotseling een grootschalige epidemie uitbreekt zoals bij het gebruik van een biologische wapens.
Wist u trouwens dat alle virussen, bacteriën, schimmels, parasieten en prionen in werkelijkheid de materiële c.q. atomaire vormen zijn van blokgolven, ook wel obsessies in de psychiatrie en psychologie genoemd en dat deze blokgolven alleen opgelost kunnen worden wanneer u uw onverwerkte verleden en de 27 geestelijke stressveroorzakers oplost? De 7 lichamelijke stressoplossers neutraliseren immers alleen de atomaire kant van het ziektebeeld terwijl de 27 geestelijke stressoplossers plus de methode om het onverwerkte verleden op te lossen de isotopische ofwel blokgolven die zich in een vortex bevinden, oplossen waardoor de vrije eenheids- en interdimensionale intelligente energie weer vrijelijk kan doorstromen.
Hmm, misschien een idee voor een nieuw topic.quote:COLLOIDAAL GOUD EN HET GEHEIM VAN DE FARAO`S
Wat colloïdaal zilver voor het lichaam is, is colloïdaal goud voor de ziel. Dit komt omdat colloïdaal goud een vele malen hoger frequentie bereik heeft dan colloïdaal zilver. Als niets meer helpt dan wordt colloïdaal goud ingezet en dit geldt niet alleen voor stressfase 1 maar ook in fase 2 bij kanker, hart en vaatziekten, reuma etc. Colloïdaal goud mag zelfs wel het overgangselement tussen de derde en vierde dimensie genoemd worden. Het bevat een uitermate hoge geleiding van vrije eenheids- c.q. interdimensionale energie en kan gezien worden als een atomaire/isotopische koppeling op het interdimensionale vlak. Deze wetenschap kan in de toekomst ook gebruikt worden bij de bouw van vrije energieapparatuur in combinatie met koperdraad, kristallen en aluminium. Wist u trouwens dat colloïdaal goud een paarse kleur krijgt welke zoals u allemaal weet de zeer hoog frequente kleur der genezing is?
Maar nu toch nog even terug naar uw innerlijke gezondheid. Colloïdaal goud mag waarlijk gezien worden als eerste stap op weg naar innerlijke gezondheid ofwel de eerste stap voor het bewust oplossen van de 27 geestelijke stressveroorzakers en onverwerkte verleden. Colloïdaal goud verwijdert namelijk laag na laag de mist der onwetendheid van de mens, zonder dat hij hierbij in eerste instantie een grote wilsinspanning voor moet doen. Zo worden de volgende obsessieve leugenachtige sluiers die vaak al jaren c.q. levenslang het onderbewustzijn van de mens bevolken en hem weerhouden het hoger bewustzijn wederom te bereiken omgezet in waarheid.
Wondermiddel Mono-Atomic Goldquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:14 schreef mediaconsument het volgende:
Hmm, misschien een idee voor een nieuw topic.
Niet meer nodig dus. Thnx.quote:
bron: http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi/read/81410quote:Washington DC Exactly Fits The Dodeca Earth Grid
Washington DC and the Pentagon were clearly and exquisitely designed to fit the perfect dodeca fractal Earth grid. Multiplying the edge lengths of the pentagon lands star extensions on the White House, and onto the dodeca Planet. Potentially emotion/ and geomantic magnetic governing force could literally inhabit the Earth from there. This is how planetary metabolism is regulated when coherent emotion radiates fractally creating true geomantic "body" politic. Then Camelot has orderly weather..and tectonic life..
WTF!!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:05 schreef mediaconsument het volgende:
Leuke informatie mbt. Washington en de Dodeca grid (volgens mij is dit de earth grid, weet dit niet zeker overigens). Misschien leuk om verder wat over op te zoeken.
[ afbeelding ]
[..]
bron: http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/archive.cgi/read/81410
Of dit is het werk van een geniale architect, of er zitten meer betekenissen achter. Vanaf welke kant was het vliegtuig destijds overigens het pentagon in gevlogen?
Ben over dodeca verder nog niet veel tegengekomen helaas.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
WTF!!!
Is dit echt...
Dit moet ik na trekken!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:16 schreef Ticker het volgende:
WTF!!!
Is dit echt...
Dit moet ik na trekken!
Bedankt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:24 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor meer info:
link 1
link 2
Die van de pentagon in een pentagram kan ik nog niet vinden..
Inderdaad..quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:19 schreef mediaconsument het volgende:
Ok ontopic:
[ afbeelding ]
Bekijk deze kaart nogeens na deze informatie. Hoe zat het dan met de astrologische kennis van Piri? Volgens mij geven deze strepen doodleuk de grid aan.
quote:The Icosahedron is composed of twenty triangles forming a ball, and the Dodecahedron is made up of twelve pentagons as its sides. When these two are distributed over the surface of the globe, their lines and node points closely delineate the following planetary elements:
*
High and low barometric pressure areas in the Earth's atmosphere, where storms originate and move along the crystal lattices.
*
The center-points for major ocean currents and whirlpools.
*
Areas of highest and lowest solar and electric influx, along with regions of highest and lowest geomagnetic gauss strength.
*
Points of magnetic/electric anomaly, which serve as gateways into other dimensions.
*
Major planetary fracture zones, where the tectonic plates come together and create seismic and volcanic activities.
*
Major concentrations of ores and petroleum.
*
Planetary hotspots where the internal magma surges closest to the surface.
*
Migration routes of land, air and sea creatures.
*
Locations of major life breeding grounds and genetic pool regions, where new species have originated.
*
Concentrations of human population centers, both past and present.
*
Birth-places for human religions, philosophies, sciences, arts and architectural forms.
This last point is most significant, for it includes the location of most of the major ancient monuments either directly at or clustered around each of the node points of the Earth's crystal grid, including:
*
the Great Pyramid at Giza in Egypt
*
the ruins of Great Zimbabwe in central Africa
*
the cultural center of Mohenjo Daro on the Indus river in Pakistan
*
the Shensi Pyramids in China
*
the Kunoonda stone circle complex in Australia
*
the ruins of Nan Madol on the Caroline Island of Pohnpei
*
the stone heads of Easter Island
*
Machu Picchu in Peru
*
the Pyramids of the Sun and Moon at Teotihuacan in Mexico
*
the Hopi Four Corners area in the American Southwest
...to name only a few.
Fully 3,300 separate ancient monuments or sacred complexes have been found directly associated with the Icosa-Dodeca grid configuration.
Interessant. http://www.bibliotecapley(...)_ocultotierra_10.htmquote:ARE WE IN THE MIDDLE OF THE NEXT CRYSTAL EVOLUTION?
Within the last few years researchers around the world have been seeing that a dramatic shift has been taking place in the natural phenomena of the planet.
*
Earthquakes are occurring where there have not been quakes before.
*
Volcanic activity is increasing world-wide.
*
Weather patterns and climates are in major flux, with a rise in floodings in some areas and droughts in others.
*
Migration routes are changing, with birds nesting in new places, and dolphins and whales are increasingly beaching themselves as if lost or looking for new routes.
Most significantly, the geomagnetic field of the planet has been steadily dropping, while the Schumann Resonance or overall global frequency is increasing.
Massa is het probleem niet zozeer denk ik. De aarde bestaat aan de binnenkant voornamelijk uit lava. Oftewel op het moment dat er iets uitzet, zul je door de temperatuur, binnen niet al te lange tijd een nieuw stuk land zien. De lava moet ook afgekoeld worden uiteraard. Dit zou overigens ook een reden kunnen zijn waarom de dinosauriërs zo snel zijn afgestorven.quote:Op zondag 13 september 2009 11:09 schreef Dragorius het volgende:
Een groeiende aarde? Waar komt de extra massa vandaan dan?
Oh en, ik heb hier weleens een YouTube over gezien, die claimde dat de continenten perfect op elkaar passen...nou, nee dus
Verder is de Aarde zoals ze er nu uitziet niet de aarde van miljoenen jaren terug, door het constant bewegen van de tectonische platen hadden de continenen een andere vorm en ligging.
Maar die voorraad is niet oneindig en de ruimte die de massa inneemt blijft evengroot, alleen de eigenschap verandert. En als er minder lava in de kern zou zitten dan zou de kerntemperatuur dalen en dan hadden we nu al een veel groter probleem gehadquote:Op zondag 13 september 2009 11:18 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Massa is het probleem niet zozeer denk ik. De aarde bestaat aan de binnenkant voornamelijk uit lava. Oftewel op het moment dat er iets uitzet, zul je door de temperatuur, binnen niet al te lange tijd een nieuw stuk land zien. De lava moet ook afgekoeld worden uiteraard.
Hier durf ik niks over te zeggen, maar bij het groeien van de aarde zullen ook die punten qua locatie niet meer kloppen, dus dat zou elkaar nogal tegenspreken denk ik zelf.quote:Dat uitzetten heeft volgens mij dan ook iets met de punten binnen de grid te maken. Volgens mij ontstaat er dan meer driekhoeksvlakken. Ik ben overigens nog op zoek naar een goede uitleg hierover.
Het getal wordt iedere keer vermenigvuldigd met 3.... een drie-eenheid? Een driehoek?quote:Ik zit overigens ook nog een beetje te worstelen met de volgende reeks: 8 - 24 - 72 - 206 - 618, dit kwam naar voren in het interview met die piloot uit Nieuw Zeeland.
Dit is wel een lastige vraag overigens, omdat de draaiing van objecten in de ruimte er uberhaupt is. Alles draait en dat heeft zijn oorsprong in de gaswolken waaruit alles is ontstaan (voor zover ik dat nog weetquote:Op zondag 13 september 2009 11:18 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Een algemene vraag overigens: Als de aarde kleiner zou zijn, dan is er dus een minder sterk zwaartekrachtsveld. Draait de aarde dan sneller, of minder snel rond?
http://video.google.nl/videosearch?q=bruce+cathie&emb=0&aq=f#quote:Op zondag 13 september 2009 11:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dit is wel een lastige vraag overigens, omdat de draaiing van objecten in de ruimte er uberhaupt is. Alles draait en dat heeft zijn oorsprong in de gaswolken waaruit alles is ontstaan (voor zover ik dat nog weet) en de grootte van een object zegt niets over de draaisnelheid meen ik.
Volgens mij draait de aarde "vrij" constant maar zit er wel een versnelling in, al zij het licht.
Zou dat eens moeten opzoeken...
Heb de video al eens eerder gekeken inderdaad, irritant muziekje eronder dat het "spannend" wil maken en waardoor hij minder goed te verstaan is overigensquote:Op zondag 13 september 2009 11:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hij heeft een degelijk idee over zwaartekracht volgens mij, na uitgebreid onderzoek van zijn kant. Hij beweert dat lichtsnelheid afhankelijk is van zwaartekracht, oftewel dat met andere zwaartekracht, alles er anders uitziet.
Wat hij zegt op een gegeven moment. Is dat als je jezelf op een andere breedtegraad bevind, je het gevoel kunt hebben dat de tijd sneller/minder snel verloopt. Dit gevoel heb je in je normale leven sowieso weleens. De zwaartekracht verandert dan ook een klein beetje als je vanaf de noordpool naar de evenaar gaat. Het is een lastig onderwerp, dus alle informatie hierover is welkom.quote:Op zondag 13 september 2009 11:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Heb de video al eens eerder gekeken inderdaad, irritant muziekje eronder dat het "spannend" wil maken en waardoor hij minder goed te verstaan is overigens, maar er zit 1 flaw in zijn theorie. Zwaartekracht is onderhevig aan massa. Zwarte gaten hebben zo'n dichtheid (van massa) dat ze zelfs licht kunnen afbuigen. Maar de snelheid van licht is absoluut, licht kan je niet afremmen of stoppen.
Maar, op lichtsnelheid "bewegen" houdt je wel 'jonger' dan anderen die op normale snelheid voortbewegen. Het klinkt een beetje vaag en vergezocht, maar lees dit bijvoorbeeld eens.
De enige manier om zwaartekracht "om te keren" is door massa om te keren. En dat zou in theorie best mogelijk moeten zijn overigens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |