Mooi. Weer eentje tegen jullie zo verdedigde moordlustige medische industriequote:Dr. Gábor Lenkei, Hongaarse arts en wetenschapper ontdekte net als andere onderzoekers voor hem dat de consumptie van de juiste hoeveelheden vitaminen en mineralen het aantal ziektegevallen dramatisch vermindert. Maar zijn voor uw gezondheid cruciale conclusies stuitte op grote weerstand bij de gevestigde belangen in de ‘ziekte-industrie’. De farmaceutische & psychiatrische industrie doen er alles aan om deze gegevens belachelijk te maken, te ontkennen en geheim te houden. Lees dit boek en beoordeel zelf, trek uw eigen conclusies.
Waarom leven we maar half zo lang als we zouden moeten?
Waarom worden alleen mensen in natuurgemeenschappen honderd jaar?
Wie vormt onze opvattingen over gezondheid?
Wie houdt de meest belangwekkende wetenschappelijke ontdekkingen achter, en waarom?
Hoe kun je schatrijk worden met het verzinnen van een kinderziekte?
Wat zijn de voornaamste oorzaken van gewichtstoename?
Wie hield de behandeling voor kanker geheim?
Weet u hoe gemakkelijk het is om gezond te blijven?
bron
mooi woord opleidingshypnosequote:Is het toevallig dat er steeds meer boeken verschijnen die de schandalige en moorddadige acties van de farmaceutische industrie aan de kaak stellen? Steeds meer artsen worden wakker uit hun opleidingshypnose en zien dat zij met wat big farma hen aanreikt, geen genezing bewerkstelligen in hun patiënten, maar slechts symptoomverschuivingen, waarvoor zij vervolgens weer nieuwe medicamenten ´moeten´ voorschrijven.
zo lang we een Lee Towers juichende viroloog Osterhaus hebben als bekend wordt dat Neddrland ook een mexgriep slachtoffer heeft en er bruut op gaat proosten met zijn corrupte maten dan is het pure noodzaak dat soort medici/virologen foute lui beschimpt worden.quote:
Als je werkelijk dat gelooft heb je best een triest wereldbeeld...quote:Op zondag 4 april 2010 19:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zo lang we een Lee Towers juichende viroloog Osterhaus hebben als bekend wordt dat Neddrland ook een mexgriep slachtoffer heeft en er bruut op gaat proosten met zijn corrupte maten dan is het pure noodzaak dat soort medici/virologen foute lui beschimpt worden.
Maar jij bent natuurlijk een fan van deze man?
Wanneer is dit onderzocht ? Waarom zouden die neuronen niet per FM-radiogolven of satelietgolven uit de aardatmosfeer kunnen communiceren ? is dat al onderzocht ? Geen hypothese die het tegendeel kan aantonen.quote:Op zondag 4 april 2010 12:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat zijn er zoveel, afhankelijk van de schaal waar je op kijkt. Op kleine schaal zijn dingen als "neuronen kunnen met elkaar communiceren via neurotransmitters" ondertussen toch echt wel het niveau van een hypothese ontstegen. Op grotere schaal kan je iets als pathologie ook als een set wetenschappelijke theorien zien, samen met hypotheses en aannames etc.
[..]
ik ben alleen paranoide met graaiende "medici" in de buurt. Dat is trouwens mijn goed recht.quote:Niet zo paranoide joh
suggesties en traumatische ervaringen in de vroege jeugd.quote:Maar vertel eens dan, wat voorn dingen hebben wij in onze hersenen geprogrammeerd gekregen waardoor we niet zien hoe het 'echt' zit?
Denk je nu werkelijk dat de farmaceutische industrie er alleen maar op gericht is het leven van mensen zo grondig mogelijk te verzieken onder het motto winst makenquote:Op zondag 4 april 2010 18:50 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Mooi. Weer eentje tegen jullie zo verdedigde moordlustige medische industrie
http://en.wikipedia.org/wiki/Otto_Loewiquote:Op zondag 4 april 2010 21:26 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wanneer is dit onderzocht ? Waarom zouden die neuronen niet per FM-radiogolven of satelietgolven uit de aardatmosfeer kunnen communiceren ? is dat al onderzocht ? Geen hypothese die het tegendeel kan aantonen.
Het is je recht, maar of dat nou zo nodig/gezond/slim/verstandig etc. is betwijfel ik.quote:ik ben alleen paranoide met graaiende "medici" in de buurt. Dat is trouwens mijn goed recht.
En hoe zorgen die ervoor dat een intelligente geest een dergelijk extreme blinde vlek krijgt?quote:suggesties en traumatische ervaringen in de vroege jeugd.
volmondig ja. Het is natuurlijk niet dat opzichtig. Maar de basis is het wel. Chronisch ziekmaken. En kijk naar Moore's Capitalism en je weet dat een dood personeel veel meer oplevert dan een levend personeels (voor bedrijven als Wal*mart).quote:Op zondag 4 april 2010 21:32 schreef Bierie het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat de farmaceutische industrie er alleen maar op gericht is het leven van mensen zo grondig mogelijk te verzieken onder het motto winst maken
onderzoek is niet oprecht. En dat is het sinds WO2 niet meer geweestquote:Als er ergens nog mensen werken met wat maatschappelijke verantwoordelijkheid en gezond verstand is het de medische industrie en onderzoeks wereld wel.
nee nee nee.quote:Er is geen wereld zo transparant als dat. Elke vinding wordt gepubliceerd en gepeer reviewed. Zodra je iets aan de man probeert te brengen wat niet statistisch is te onberbouwen of kan worden bewezen wordt je ter plekke door je collega onderzoekers gelynched.
Ontwikkelingshulp zeker !?quote:Kunnen andere organisaties e.d. juist nog een voorbeeld aan nemen.
onderwijs. de naam zegt het al.quote:Op zondag 4 april 2010 21:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Otto_Loewi
Veel leesplezierIk ben benieuwd wat je er van vind.
[..]
Het is je recht, maar of dat nou zo nodig/gezond/slim/verstandig etc. is betwijfel ik.
[..]
En hoe zorgen die ervoor dat een intelligente geest een dergelijk extreme blinde vlek krijgt?
Je volgt zelf ook een opleiding? Of lig je de hele dag in bed te stinken werk je? Bij een groot (en ongetwijfeld bij de NWO aangesloten) bedrijf?quote:
HIV is zijn eigen aanjagerquote:Hiv, het virus dat aids kan veroorzaken, gebruikt een afweerreactie van de eerste cellen die het virus in het lichaam tegenkomt om zichzelf te vermenigvuldigen. De afweerreactie, die normaal gesproken juist voorkomt dat een mens een infectie oploopt, zorgt ervoor dat hiv zich kan vermenigvuldigen.
Die ontdekking publiceert een groep onderzoekers van het Academisch Medisch Centrum (AMC) in Amsterdam dinsdag in het vooraanstaande wetenschappelijke tijdschrift Nature Immunology.
De groep onder leiding van hoogleraar Teuynis Geijtenbeek noemt de ontdekking zelf "onverwacht".
Wat een nietszeggende post... wat bedoel je nou?quote:
het is antwoord op een vraagquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat een nietszeggende post... wat bedoel je nou?
Saillant detail, als je zijn naam intikt in google, zijn de eerste hits alleen sites waar je zijn superallesgenezende vitaminen kan kopen...quote:Op zondag 4 april 2010 18:50 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Mooi. Weer eentje tegen jullie zo verdedigde moordlustige medische industrie
[..]
mooi woord opleidingshypnose
Je slaat wat mij betreft de spijker op zijn kop. Al die zogenaamde alternatieve site's en aanbieders van video's hebben altijd wel linkjes naar hun webshop waar je voor walgelijk hoge bedragen nietwerkende spullen kan kopen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:46 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Saillant detail, als je zijn naam intikt in google, zijn de eerste hits alleen sites waar je zijn superallesgenezende vitaminen kan kopen...Jij als IT-er zou moeten weten dat je die plekken in de google zoekresultaten moet kópen, en dat is in 99% van de gevallen onderdeel van een gelikte commerciele campagne. Idem voor dat boek, dat is in mijn ogen enkel onderdeel van die campagne, en net zo verwerpelijk en omfloerst als de campagnes waar de grote farmaciebedrijven voor beboet, en door jou beschimpt, worden.
Nee, dat is niet waar. Dat geldt alleen voor gesponsorde links. Op bij de normale zoekresultaten op 1 te komen, moet je of autoriteit zijn voor dat keyword/die keywords (nou, dat is Gabor Lenkei wel op zijn eigen naam voor zijn eigen site, aangezien het een vrij unieke naam is) of een goede SEO* (zoals ik bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:46 schreef fruityloop het volgende:
Saillant detail, als je zijn naam intikt in google, zijn de eerste hits alleen sites waar je zijn superallesgenezende vitaminen kan kopen...Jij als IT-er zou moeten weten dat je die plekken in de google zoekresultaten moet kopen, en dat is in 99% van de gevallen onderdeel van een gelikte commerciele campagne. Idem voor dat boek, dat is in mijn ogen enkel onderdeel van die campagne, en net zo verwerpelijk en omfloerst als de campagnes waar de grote farmaciebedrijven voor beboet, en door jou beschimpt, worden.
En wat dan ook wel weer apart is, is dat zijn "Dagelijkse multivitamine - Sterk" van ¤119,95 magnesiumsulfaat bevatten, wat gewoon de scheikundige naam van E518 is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:48 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Je slaat wat mij betreft de spijker op zijn kop. Al die zogenaamde alternatieve site's en aanbieders van video's hebben altijd wel linkjes naar hun webshop waar je voor walgelijk hoge bedragen nietwerkende spullen kan kopen.
Maar nee, zij doen het voor het goede van de mensheid hoorMaar wel absurde bedragen vragen voor een flesje water waar de dorpoudste zijn joekeloeres in gewassen heeft.
Dat hele Google is 1 grote black-box, ondanks hun "do no evil" pr gewauwel. Lees dit maar eens. Maar goed, een SEO zal hier zeker gebruikt zijn, iets wat toch een zeker commercieel belang doet vermoeden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Dat geldt alleen voor gesponsorde links. Op bij de normale zoekresultaten op 1 te komen, moet je of autoriteit zijn voor dat keyword/die keywords (nou, dat is Gabor Lenkei wel op zijn eigen naam voor zijn eigen site, aangezien het een vrij unieke naam is) of een goede SEO* (zoals ik bijvoorbeeld![]()
) ingehuurd hebben.
Uiteraard zijn er nog wel meer factoren, maar dit zijn even in het kort de belangrijksteen zeker wat betreft een naam als Gabor Lenkei en zijn site(s) denk ik dat alleen de eerstgenoemde factor van toepassing is.
* Search Engine Optimizer
Nee, ik zeg juist net dat waarschijnlijk alleen de eerste factor die ik noemde van toepassing is op de site(s) van Gabor Lenkei, omdat hij een vrij unieke naam heeft en daardoor al snel autoriteit is voor die keywords (zijn eigen naam). En of Google zo evil is, tja ik als (white hat!) SEO heb daar mijn eigen mening over en dat is dat ik Google helemaal niet zo evil vind. Met al mijn eigen sites sta ik met belangrijke keywrds bovenaan de zoekresultaten en ik heb daar nooit voor betaald. En verder is het helemaal niet slecht om een professionele SEO/webdeveloper in te huren voor je site i.p.v. het door een amateur te laten doen. Als je ziek bent ga je tenslotte ook niet naar kwakzalver, of eeh, sommige mensen... hmmquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef fruityloop het volgende:
Dat hele Google is 1 grote black-box, ondanks hun "do no evil" pr gewauwel. Lees dit maar eens. Maar goed, een SEO zal hier zeker gebruikt zijn, iets wat toch een zeker commercieel belang doet vermoeden.
Nee dat is het nietquote:
Sorry ik kan je met de beste wil van de wereld niet meer serieus nemen. Ik wilde het wel proberen maar een fundamenteele rationele oerkracht verzette zich daartegen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
volmondig ja. Het is natuurlijk niet dat opzichtig. Maar de basis is het wel. Chronisch ziekmaken. En kijk naar Moore's Capitalism en je weet dat een dood personeel veel meer oplevert dan een levend personeels (voor bedrijven als Wal*mart).
Zieke mensen is bigbusiness. Gezonde mensen is geen optie. Denk daar maar over na.
[..]
onderzoek is niet oprecht. En dat is het sinds WO2 niet meer geweest
[..]
nee nee nee.
Als je een oplossing hebt voor het kanker/aid$ probleem dán wordt je gelynchd door je collega's.
Hoe zo transparant?
[..]
Ontwikkelingshulp zeker !?
Lekkere kippetjesquote:Op maandag 12 april 2010 14:31 schreef Lambiekje het volgende:
zo iemand gister Zembla gezien?
Men oh men wat is Neddrland een FOUT land met nog foutere bestuurders en niets zeggende RIVM. Wat een aanfluiting.
Laat de ESBL maar woekeren. Geld verdienen dat is het helemaal!
Jij kunt het ook oplopen flappie, als je gestruikeld bent en het er moet wat gehecht worden noem maar wat.quote:Op maandag 12 april 2010 14:32 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Lekkere kippetjes
Dat is toch alleen maar mooi? Krijg je een soort van Darwinistische selectieprocedure
Ik maak me er niet zo druk over. Ga je niet dood aan een infectie, dan wel aan ouderdomskwaaltjes. Shit can happen anyday, anytime.quote:Op maandag 12 april 2010 14:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij kunt het ook oplopen flappie, als je gestruikeld bent en het er moet wat gehecht worden noem maar wat.
En van melk ga je ook dood.quote:Dan kan je het wel vermijden door geen of nauwelijks vlees te eten of lekker lang doorbakken. En als je overigens goed geluisterd hebt is het inmiddels ook al gespot op groente en fruit.
Ja maar goed, dat zijn wetenschappers, en wat weten die nou he?quote:Kortom we zijn te laat. Precies zoals de microbiologen al aangaven.
En dat is nu precies het probleem de laksheid van de Nederlander. Dit soort opmerkingen maakt duidelijk waarom Neddrland een fout corrupt land is.quote:Op maandag 12 april 2010 14:37 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik maak me er niet zo druk over. Ga je niet dood aan een infectie, dan wel aan ouderdomskwaaltjes. Shit can happen anyday, anytime.
[..]
lekker pus, mmmquote:En van melk ga je ook dood.![]()
[..]
Deze wetenschappers gingen buiten hun kader.quote:Ja maar goed, dat zijn wetenschappers, en wat weten die nou he?
Oh dus nu is de wetenschap ineens niet volledig corrupt? En ach, buiten hun kader.... wetenschappers die baanbrekend onderzoek doen naar middelen tegen kanker en aids denken ook buiten hun kader.quote:Op maandag 12 april 2010 14:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Deze wetenschappers gingen buiten hun kader.
Wetenschappers die het zouden moeten doen, volgens hun professie, doen het niet. Inmiddels mag het wel duidelijk wezen waarom dat niet gebeurd.
Ik dacht dat jij niets moest hebben van de mainstream mediaquote:
quote:
quote:
Lang leve met twee maten metenquote:Op maandag 12 april 2010 14:40 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Oh dus nu is de wetenschap ineens niet volledig corrupt? En ach, buiten hun kader.... wetenschappers die baanbrekend onderzoek doen naar middelen tegen kanker en aids denken ook buiten hun kader.
Echt het idee dat alle wetenschappers corrupt zijn. Hoe kom je er opquote:Op maandag 12 april 2010 14:40 schreef Lambiekje het volgende:
Wetenschappers die het zouden moeten doen, volgens hun professie, doen het niet. Inmiddels mag het wel duidelijk wezen waarom dat niet gebeurd.
Het creeert een overzichtelijk zwart-wit schema om de wereld en de dingen die daarin gebeuren geordend te houden. Bij Lambiekje heb ik altijd het idee dat zodra hij een voor hem welgevallig idee opdoet hij dat direct tot de uiterste consequentie doorvoert. De consequentie daarvan is dat het een vicieuze cirkel schept die steeds kleiner wordt en waardoor Lambiekje steeds fundamentalistischer wordt, wat je als je naar zijn posthistorie kijkt ook wel aardig lijkt te kloppen m.i.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:28 schreef Bierie het volgende:
[..]
Echt het idee dat alle wetenschappers corrupt zijn. Hoe kom je er op![]()
Coutihno, die voorzitter van het RIVM die ik je in vorige topics regelmatig tot op het bot heb zien afbranden, zegt hetzelfde: "Coutinho: ‘Wat je moet doen is antibioticagebruik in de dierhouderij terugbrengen. En niet alleen in Nederland, ook in andere landen.’ "quote:Op maandag 12 april 2010 14:40 schreef Lambiekje het volgende:
Hij zegt A maar doet Bquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:06 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Coutihno, die voorzitter van het RIVM die ik je in vorige topics regelmatig tot op het bot heb zien afbranden, zegt hetzelfde: "Coutinho: ‘Wat je moet doen is antibioticagebruik in de dierhouderij terugbrengen. En niet alleen in Nederland, ook in andere landen.’ "
Ben jij het met hem eens?
Er zijn ook meerdere mensen die denken dat ze Napoleon zijn. Geeft dat ze meer gelijk?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Lambiekje het volgende:
Ah er zijn dus meer die NL artsen niet meer vertrouwen. Mooi dat het maar eventjes gezegd is bij Netwerk over Lyme. Komt er gewoon op neer onze artsen zijn onkundig. Patienten zoeken heil in het buitenland.
Nu al een tweede keer een item over Lyme in korte tijd.
veel mensen zijn het ja. Napoleon Dynamitequote:Op zaterdag 17 april 2010 18:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er zijn ook meerdere mensen die denken dat ze Napoleon zijn. Geeft dat ze meer gelijk?
Right....quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
veel mensen zijn het ja. Napoleon Dynamite
Jij schreeuwt A, maar levert nooit B(ewijs)..quote:
je mag nu toch wel eens weten dat gehele medische wetenschap op quatsch berust. Alles is bijelkaar gelogen, bedrogen en besodemieterd. Alles om maar grof geld te verdienen.quote:Op zondag 18 april 2010 09:56 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jij schreeuwt A, maar levert nooit B(ewijs)..
Herhaal dit mantra anders nog wat vaker, dan zul je vast je geest nóg verder zuiveren van ongewenste gedachten.quote:Op maandag 19 april 2010 11:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je mag nu toch wel eens weten dat gehele medische wetenschap op quatsch berust. Alles is bijelkaar gelogen, bedrogen en besodemieterd. Alles om maar grof geld te verdienen.
Als er ergens geen bewijs voor is, is het wel de verminkende en dodende orthodoxe op Mengele gebaseerde wijze wat men westerse medische wetenschap (durft te) noemen.
Diezelfde medische wetenschap die je zelf wel gebruikt als het je uitkomt? Lekker hypocriet is dat.quote:Op maandag 19 april 2010 11:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je mag nu toch wel eens weten dat gehele medische wetenschap op quatsch berust. Alles is bijelkaar gelogen, bedrogen en besodemieterd. Alles om maar grof geld te verdienen.
Als er ergens geen bewijs voor is, is het wel de verminkende en dodende orthodoxe op Mengele gebaseerde wijze wat men westerse medische wetenschap (durft te) noemen.
Nou kom op dan met dat bewijs, als je het dan zo goed weet allemaal. En als dat zo duidelijk is voor iedereen behalve onwetende ikke, kan je vast ook wel bewijs produceren wat zich niet op youtube of vage vitamineverkopende websites bevindt..quote:Op maandag 19 april 2010 11:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De artsen in het buitenland zitten niet in het complot om de mensheid uit te roeien?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Lambiekje het volgende:
Ah er zijn dus meer die NL artsen niet meer vertrouwen. Mooi dat het maar eventjes gezegd is bij Netwerk over Lyme. Komt er gewoon op neer onze artsen zijn onkundig. Patienten zoeken heil in het buitenland.
Nu al een tweede keer een item over Lyme in korte tijd.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De artsen in het buitenland zitten niet in het complot om de mensheid uit te roeien?
Veel minder dan Nederlandse artsen. Artsen in het buitenland zijn wakkerder en protesteren tegen bigpharma.quote:Op maandag 19 april 2010 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De artsen in het buitenland zitten niet in het complot om de mensheid uit te roeien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |