Ex-medewerkers van wc-eend die door wc-eend betaald worden om te zeggen dat wc-eend de vuiligheid in je wc alleen maar erger maakt en voor extra kalkaanslag zorgt?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:30 schreef Cerbie het volgende:
Hoe weet ik trouwens dat de mensen die "uit de school klappen" op youtube niet geïnstrueerd en betaald worden door BigPharma?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ex-medewerkers van wc-eend die door wc-eend betaald worden om te zeggen dat wc-eend de vuiligheid in je wc alleen maar erger maakt en voor extra kalkaanslag zorgt?
Noem eens een "officieel" medische theorie die aan deze criteria voldoet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:31 schreef ToT het volgende:
Okee sorry, ik doe nu wel heel erg cynisch, maar ik heb LICHTELIJK de indruk dat sommige mensen hier gewoon niet weten hoe wetenschappelijke onderzoeken uitgevoerd worden en hoe wetenschappelijke theorieën uitgedacht worden en waar theorieën allemaal aan moeten voldoen voor ze erkend worden enzo.
Er zijn idd corrupte collega's, maar ... het merendeel is dat niet met opzet; ze zijn zodanig gehersenspoeld en geindoctrineerd dat ze niet bewust corrupt zijn, maar onbewust handelen door dat hun hersenen op vroege leeftijd hiertoe zijn geprogrammeerd (opvoeding, televisie, beroepsonderwijs, werk, tijdschriften, studieboeken).quote:Het lijkt er echt op dat sommigen hier oprecht denken dat als je maar met genoeg geld wappert en een stel corrupte collega's inschakelt, je de grootst mogelijke bullshit kunt verkondigen die door de gehele wetenschappelijke wereld geaccepteerd wordt en direct ondersteund wordt met talloze andere ter plekke verzonnen theorietjes die er krampachtig op inhaken om het maar te kunnen bewijzen.
Onbewust voel je dat ik wel eens gelijk kon hebben.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Onbewust voel je dat ik wel eens gelijk kon hebben.
Het heeft alleen wat tijd nodig tot het in je dageljkse bewustzijn doordringt.
Ik heb geduld.
Dat zijn er zoveel, afhankelijk van de schaal waar je op kijkt. Op kleine schaal zijn dingen als "neuronen kunnen met elkaar communiceren via neurotransmitters" ondertussen toch echt wel het niveau van een hypothese ontstegen. Op grotere schaal kan je iets als pathologie ook als een set wetenschappelijke theorien zien, samen met hypotheses en aannames etc.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Noem eens een "officieel" medische theorie die aan deze criteria voldoet.
Niet zo paranoide johquote:Er zijn idd corrupte collega's, maar ... het merendeel is dat niet met opzet; ze zijn zodanig gehersenspoeld en geindoctrineerd dat ze niet bewust corrupt zijn, maar onbewust handelen door dat hun hersenen op vroege leeftijd hiertoe zijn geprogrammeerd (opvoeding, televisie, beroepsonderwijs, werk, tijdschriften, studieboeken).
en het voornaamste vergeet je: geld. Voor geld doet men alles ook als is bekend dat er verkeerd mee gedaan wordt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
[..]
Er zijn idd corrupte collega's, maar ... het merendeel is dat niet met opzet; ze zijn zodanig gehersenspoeld en geindoctrineerd dat ze niet bewust corrupt zijn, maar onbewust handelen door dat hun hersenen op vroege leeftijd hiertoe zijn geprogrammeerd (opvoeding, televisie, beroepsonderwijs, werk, tijdschriften, studieboeken).
Denk daar maar eens over na...quote:Op zondag 4 april 2010 12:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat zijn er zoveel, afhankelijk van de schaal waar je op kijkt. Op kleine schaal zijn dingen als "neuronen kunnen met elkaar communiceren via neurotransmitters" ondertussen toch echt wel het niveau van een hypothese ontstegen. Op grotere schaal kan je iets als pathologie ook als een set wetenschappelijke theorien zien, samen met hypotheses en aannames etc.
[..]
Niet zo paranoide joh
Maar vertel eens dan, wat voorn dingen hebben wij in onze hersenen geprogrammeerd gekregen waardoor we niet zien hoe het 'echt' zit?
Lijkt me lullig, is de NWO met ubermensen eindelijk geslaagd, besluiten ze te onderling alleen te gaan ruilen oid. Sta jij daar als BigPharma exec met je tonnen goud en vette bankrekeningen...quote:Op zondag 4 april 2010 13:12 schreef ToT het volgende:
Ik snap de factor "geld" om eerlijk te zijn eigenlijk niet helemaal: de medische wereld is toch een deel van de NWO, en het enige wat ze willen is toch de mensheid decimeren om daarna met 500 miljoen overgebleven mensen een nieuwe wereld op te bouwen? Ik neem aan dat de hele economie tegen die tijd dan ook heel anders zal zijn, dus waarom zijn de farmaceutische industrieën dan zo enorm op geld belust?
Als jij het blijkbaar wel "weet" en het consequent weigert te vertellen aan wie dan ook, dan ben je natuurlijk geen haar beter dan die NWO/Bigpharma gasten....quote:
Dat dus...quote:Op zondag 4 april 2010 13:30 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Als jij het blijkbaar wel "weet" en het consequent weigert te vertellen aan wie dan ook, dan ben je natuurlijk geen haar beter dan die NWO/Bigpharma gasten....
Er wordt heel veel gedacht maar weinig bereikt, vooral als je lekker cryptisch blijft kletsen. Of is dat omdat je zelf ook maar een kwart snapt van wat je wil zeggen?quote:
Ook wel studie genoemd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
[..]
Er zijn idd corrupte collega's, maar ... het merendeel is dat niet met opzet; ze zijn zodanig gehersenspoeld en geindoctrineerd dat ze niet bewust corrupt zijn, maar onbewust handelen door dat hun hersenen op vroege leeftijd hiertoe zijn geprogrammeerd (opvoeding, televisie, beroepsonderwijs, werk, tijdschriften, studieboeken).
Geld dient onttrokken te worden van de minder bedeelden. Hoe minder het volk heeft hoe harder ze werken om toch nog wat te hebben... In die zin heb je gelijk dat NWO niet het geld nodig heeft. Ze drukken/beheren het zelfquote:Op zondag 4 april 2010 13:12 schreef ToT het volgende:
Ik snap de factor "geld" om eerlijk te zijn eigenlijk niet helemaal: de medische wereld is toch een deel van de NWO, en het enige wat ze willen is toch de mensheid decimeren om daarna met 500 miljoen overgebleven mensen een nieuwe wereld op te bouwen? Ik neem aan dat de hele economie tegen die tijd dan ook heel anders zal zijn, dus waarom zijn de farmaceutische industrieën dan zo enorm op geld belust?
Het geeft wel aan hoe weinig er daadwerkelijk door de actieve BNW-fokker bekeken wordt.quote:Op zondag 4 april 2010 14:14 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Er wordt heel veel gedacht maar weinig bereikt, vooral als je lekker cryptisch blijft kletsen. Of is dat omdat je zelf ook maar een kwart snapt van wat je wil zeggen?
Ja, de ook wel indoctrinerende zombietunnelvisiequote:
En hoe beantwoord dat de vraag?quote:Op zondag 4 april 2010 18:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geld dient onttrokken te worden van de minder bedeelden. Hoe minder het volk heeft hoe harder ze werken om toch nog wat te hebben... In die zin heb je gelijk dat NWO niet het geld nodig heeft. Ze drukken/beheren het zelfJe dacht toch niet dat een soevereiniteit zelf beschikking heeft op het geld. Nee het geld is in private handen.
Kijk naar waar de corrupte politici op bezuinigen?!!
Nog steeds wordt er geen optie geopperd dat de de top 20 bedrijven van Nederland normaal (of er net wat onder dan voor de gewone man) zou afdragen dan zou het begrotingsgat niet eens bestaan.
Zolang deze optie niet geopperd wordt zijn alle partijen gewoon verrotte tomaten. Een pot nat van corrupte hielenlikkers.
En de puissant rijke der aarden hebben hun ziekelijke vermogen met 50% zien stijgen. Maar gelukkig zijn er weer meer armen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |