abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 april 2010 @ 19:25:17 #121
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_79911083
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Met google video linkjes enzo!
Ochja, dat zien sommige mensen als onderouwing Rare lui.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_79911114
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij en ToT zijn gewoon gehersenspoeld, je herkent onderbouwing niet als het voor je neus ligt!
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_79911171
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hey; google video's zijn per definitie toch betrouwbaarder dan herhaalde en dubbelblind uitgevoerde onderzoeken door talloze verschillende wetenschappers die de theorie tot in de kleinste details begrijpen?
pi_79911254
Hoe weet ik trouwens dat de mensen die "uit de school klappen" op youtube niet geïnstrueerd en betaald worden door BigPharma?
pi_79911274
Okee sorry, ik doe nu wel heel erg cynisch, maar ik heb LICHTELIJK de indruk dat sommige mensen hier gewoon niet weten hoe wetenschappelijke onderzoeken uitgevoerd worden en hoe wetenschappelijke theorieën uitgedacht worden en waar theorieën allemaal aan moeten voldoen voor ze erkend worden enzo.

Het lijkt er echt op dat sommigen hier oprecht denken dat als je maar met genoeg geld wappert en een stel corrupte collega's inschakelt, je de grootst mogelijke bullshit kunt verkondigen die door de gehele wetenschappelijke wereld geaccepteerd wordt en direct ondersteund wordt met talloze andere ter plekke verzonnen theorietjes die er krampachtig op inhaken om het maar te kunnen bewijzen.
pi_79911387
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:30 schreef Cerbie het volgende:
Hoe weet ik trouwens dat de mensen die "uit de school klappen" op youtube niet geïnstrueerd en betaald worden door BigPharma?
Ex-medewerkers van wc-eend die door wc-eend betaald worden om te zeggen dat wc-eend de vuiligheid in je wc alleen maar erger maakt en voor extra kalkaanslag zorgt?
pi_79912179
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:34 schreef ToT het volgende:

[..]

Ex-medewerkers van wc-eend die door wc-eend betaald worden om te zeggen dat wc-eend de vuiligheid in je wc alleen maar erger maakt en voor extra kalkaanslag zorgt?

Maar door die ex-medewerkers een betoog op te laten hangen dat zo lek te schieten is worden echte ex-medewerkers die daadwerkelijk bewijs hebben voor de porselein-vretende eigenschappen van wc-eend niet meer geloofd.
pi_79912234
Hmmm good point! "Ach, daar heb je weer zo'n nutcase die beweert dat wc-eend niet deugt! Wat een hype zeg!
Leave Britney wc-eend alone!

zaterdag 3 april 2010 @ 20:07:09 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_79912474
En dan ben je weer bijna rond richting de "zij worden betaald door <het grote kwaad in kwestie>"
Onikaan ni ov dovah
pi_79912876
Yupyup.

Nee kijk, ik kan best begrijpen wat er hier allemaal gezegd wordt, want er IS nu eenmaal veel fout in de medische / wetenschappelijke wereld. Er KOMEN nu eenmaal regelmatig schandalen naar buiten, maar dat betekent NIET dat de GEHELE (medische) wetenschap één grote corrupte bende is en alles op leugens gebaseerd is.
  zaterdag 3 april 2010 @ 20:22:03 #131
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_79912980
Dat is het idd ToT. Natuurlijk is het geen perfect wereldje, dat gaat ook lastig als er mensen bij betrokken zijn
Onikaan ni ov dovah
pi_79916738
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:31 schreef ToT het volgende:
Okee sorry, ik doe nu wel heel erg cynisch, maar ik heb LICHTELIJK de indruk dat sommige mensen hier gewoon niet weten hoe wetenschappelijke onderzoeken uitgevoerd worden en hoe wetenschappelijke theorieën uitgedacht worden en waar theorieën allemaal aan moeten voldoen voor ze erkend worden enzo.
Noem eens een "officieel" medische theorie die aan deze criteria voldoet.
quote:
Het lijkt er echt op dat sommigen hier oprecht denken dat als je maar met genoeg geld wappert en een stel corrupte collega's inschakelt, je de grootst mogelijke bullshit kunt verkondigen die door de gehele wetenschappelijke wereld geaccepteerd wordt en direct ondersteund wordt met talloze andere ter plekke verzonnen theorietjes die er krampachtig op inhaken om het maar te kunnen bewijzen.
Er zijn idd corrupte collega's, maar ... het merendeel is dat niet met opzet; ze zijn zodanig gehersenspoeld en geindoctrineerd dat ze niet bewust corrupt zijn, maar onbewust handelen door dat hun hersenen op vroege leeftijd hiertoe zijn geprogrammeerd (opvoeding, televisie, beroepsonderwijs, werk, tijdschriften, studieboeken).
pi_79917560
Waarom probeer ik het nog steeds eigenlijk?
pi_79917789
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:47 schreef ToT het volgende:
Waarom probeer ik het nog steeds eigenlijk?
Onbewust voel je dat ik wel eens gelijk kon hebben.

Het heeft alleen wat tijd nodig tot het in je dageljkse bewustzijn doordringt.

Ik heb geduld.
pi_79926971
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:53 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Onbewust voel je dat ik wel eens gelijk kon hebben.

Het heeft alleen wat tijd nodig tot het in je dageljkse bewustzijn doordringt.

Ik heb geduld.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  zondag 4 april 2010 @ 12:55:07 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_79929365
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:19 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat zijn er zoveel, afhankelijk van de schaal waar je op kijkt. Op kleine schaal zijn dingen als "neuronen kunnen met elkaar communiceren via neurotransmitters" ondertussen toch echt wel het niveau van een hypothese ontstegen. Op grotere schaal kan je iets als pathologie ook als een set wetenschappelijke theorien zien, samen met hypotheses en aannames etc.
quote:
Er zijn idd corrupte collega's, maar ... het merendeel is dat niet met opzet; ze zijn zodanig gehersenspoeld en geindoctrineerd dat ze niet bewust corrupt zijn, maar onbewust handelen door dat hun hersenen op vroege leeftijd hiertoe zijn geprogrammeerd (opvoeding, televisie, beroepsonderwijs, werk, tijdschriften, studieboeken).
Niet zo paranoide joh
Maar vertel eens dan, wat voorn dingen hebben wij in onze hersenen geprogrammeerd gekregen waardoor we niet zien hoe het 'echt' zit?
Onikaan ni ov dovah
  zondag 4 april 2010 @ 13:10:35 #138
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_79929813
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:19 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

[..]

en het voornaamste vergeet je: geld. Voor geld doet men alles ook als is bekend dat er verkeerd mee gedaan wordt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 4 april 2010 @ 13:11:29 #139
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_79929834
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat zijn er zoveel, afhankelijk van de schaal waar je op kijkt. Op kleine schaal zijn dingen als "neuronen kunnen met elkaar communiceren via neurotransmitters" ondertussen toch echt wel het niveau van een hypothese ontstegen. Op grotere schaal kan je iets als pathologie ook als een set wetenschappelijke theorien zien, samen met hypotheses en aannames etc.
[..]

Niet zo paranoide joh
Maar vertel eens dan, wat voorn dingen hebben wij in onze hersenen geprogrammeerd gekregen waardoor we niet zien hoe het 'echt' zit?
Denk daar maar eens over na...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_79929865
Ik snap de factor "geld" om eerlijk te zijn eigenlijk niet helemaal: de medische wereld is toch een deel van de NWO, en het enige wat ze willen is toch de mensheid decimeren om daarna met 500 miljoen overgebleven mensen een nieuwe wereld op te bouwen? Ik neem aan dat de hele economie tegen die tijd dan ook heel anders zal zijn, dus waarom zijn de farmaceutische industrieën dan zo enorm op geld belust?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')