Wie zouden dan die onderzoeken moeten (laten) doen? Ik zou toch niet graag een een medicijn willen gaan gebruiken wat is ontwikkeld door zeg toyota...quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zie geneesmiddelenfabrikanten zijn doortrapt vals.
Als goed waarheidszoeker hebje natuurlijk het onderzoek in kwestie gelezen. Kan je ons het linkje daarvan geven?quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zie geneesmiddelenfabrikanten zijn doortrapt vals.
met een groot verschil met alle andere takken van sport ben je alleen wat lichter in de portemonnee. Bij deze club schofterige klootzakken, moet je het niet alleen bekopen met financieel (extreme oplichterij) verlies ook met ledematen en aan meer kwalen lijden waardoor je nog meer geld kwijt bent.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en een paar jaar geleden stond in alle kranten dat drinken uit plastic bekertjes beter voor het milieu is dan uit en mok. Okee, het onderzoek werd wel gefinancierd door een fabrikant van plastic bekertjes, maar dat was niet zo belangrijk!
Oftewel: iedereen doet het.
En jij gaat je niet achter de oren krabben waarom er uit onderzoek blijkt dat medische-onderzoek valselijk opgezet wordt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als goed waarheidszoeker hebje natuurlijk het onderzoek in kwestie gelezen. Kan je ons het linkje daarvan geven?
Dat ga ik pas doen als jij dat linkje geeftquote:Op woensdag 28 april 2010 10:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En jij gaat je niet achter de oren krabben waarom er uit onderzoek blijkt dat medische-onderzoek valselijk opgezet wordt?
¨quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:51 schreef fruityloop het volgende:
[..............]
[quote]
En nogmaals, er is een grote kans dat jouw pensioen mede wordt opgebouwd door aandelen in de farmaceutische industrie, dus wees een vent, vraag het jaarverslag van je pensioenclub op, en ga daar zieltjes winnen, in plaats van hier te piepen en te mauwen.
Lambiekje en goede argumenten? Waar dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
¨
Fruityloop, als Lambiekje betere argumenten heeft dan jou, dan is dat jouw karma. En als je kwaad wordt op hem, dan is dat NEGATIEVE energie.
Dus... niet boos meer op Lambiekje .... ?
.... Niet boos meer op Lambiekje....![]()
Langzaam sijpelt de gruwelijke mistanden van BigPharma door in MSM.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:20 schreef ToT het volgende:
Van de Frontpage:
De zorgverzekeraar UVIT, een samenwerking tussen Univé en VGZ-IZA-Trias, gaat een grootschalig onderzoek instellen naar mogelijke fraude door apothekers in Nederland. De verzekeraars claimt dat de apothekers op grote schaal andere medicijnen hebben gedeclareerd dan zij hebben meegegeven aan hun patiënten.
Initieel ging het onderzoek over slechts vier medicijnen. Het ging om een antibioticum, twee varianten van een bloeddrukverlager en een antidepressivum. Ondertussen worden ook declaraties van andere medicijnen kritisch bekeken.
Ondanks dat het financiële voordeel voor de apothekers klein is, neemt UVIT de mogelijke fraude hoog op. "Het draait hier om het vertrouwen", zegt Jan Broeren, coördinator farmacie bij UVIT. "Fout declareren mag niet, ook als het om lage bedragen gaat. Zorgverzekeraars moeten er van uit kunnen gaan dat apothekers het medicijn afleveren dat zij in rekening brengen."
Niet echt de gebruikelijke Bigpharma-shizzle die we hier bespreken en fraude komt overal voor, maar toch...
Ow, misschien had ik dat laatste zinnetje ff in bold, italic en underline moeten doen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Langzaam sijpelt de gruwelijke mistanden van BigPharma door in MSM.
Heb je dat linkje toevallig nog?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Langzaam sijpelt de gruwelijke mistanden van BigPharma door in MSM.
Ik zie wel veel en vaak zijn mening voorbij komen in oneliners.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Lambiekje en goede argumenten? Waar dan?
Dat laatste zekerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:31 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik zie wel veel en vaak zijn mening voorbij komen in oneliners.Maar goed ik zal het wel niet snappen, of ik zit in the pocket van Big Pharma..
Niet doen aan een paper likken, papercuts doen pijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat laatste zekerZelfde hier. Ik werk (nouja, afstudeerstage) nota bene binnen een onderzoekscentrum. Ben aan een paper bezig, dus heb me uiteraard ook al overal ingelikt. Lijkt me duidelijk toch?
Papercut op je tongquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet doen aan een paper likken, papercuts doen pijn
Heerlijk stukje sarcasme!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:11 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja, kwam laatst nog een eekhoorn tegen bij wie postnatale stress syndroom was gediagnosticeerd, dit alles terwijl zij nog nog helemaal niet volledig was hersteld van een een recentelijke wortel kanaal behandeling aan de linker voortand.
Nadat zij iets te enthousiast en gretig haar tanden in een pas van de boom gevallen hazelnoot had gezet kwam deze tandheelkundige complicatie aan het licht.
Hoe het nu met haar gaat is me nog niet bekent, want zij verdween plotseling uit zicht en rende zij met sneltreinvaart de boom in!
Nou, die premies voor ziektekostenverzekering zou ik geen loze speculatie willen noemen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:26 schreef Amos_ het volgende:
Wat komt die aversie tegen de medische wereld hier veel voor trouwens, maar vooral gebaseerd op..nouja...loze speculatie.
Wat is er dan met die premies?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:03 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nou, die premies voor ziektekostenverzekering zou ik geen loze speculatie willen noemen.
Ik denk dat er wel een correlatie is tussen aversie tegen en de kosten van medische voorzieningen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |