Is goed jongenquote:Op donderdag 3 september 2009 01:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik vind het een goed topic naast al die baggerklachten de laatste tijd, vrijheid van meningsuiting enzo.
En onder iedereen valt... ?
Ik krijg altijd trek in KFC als mensen mij in verband brengen met KFCquote:Op donderdag 3 september 2009 01:12 schreef Otis. het volgende:
Altijd als ik dwc zie posten krijg ik trek in KFC.
Je kan niemand noemen, goed zo, je argument faalt.quote:
Ik krijg altijd trek in Jet als ik jou zie.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik krijg altijd trek in KFC als mensen mij in verband brengen met KFC. Forreal though [ afbeelding ].
Ga nou gewoon weg. Doe het maar.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je kan niemand noemen, goed zo, je argument faalt.
Ik ga er niet op in. Flikker gewoon op manquote:Op donderdag 3 september 2009 01:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je kan niemand noemen, goed zo, je argument faalt.
Ik denk niks op het moment. Sorry.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, noteer het proces. God, soms ben je ook zo'n phpmystyle.
quote:Op donderdag 3 september 2009 01:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
...
En toch mag iedereen me. Maar als je het zo leuk vindt om zaken uit iemands profiel erin te zetten;quote:Op donderdag 3 september 2009 01:25 schreef Trollface. het volgende:
[..]
...
Leuk hè, maar een gedeelte van de informatie posten.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:27 schreef Otis. het volgende:
[..]
-VWO5
-hobbies/interesses: Gamen, programmeren, computer graphics,
..![]()
![]()
![]()
!!!
Mijn eetlust verdween. Ik heb m'n kip weer uitgespuugd. 2 girls 1 cup belde, ze willen hun smerigheid terug. Godverdomme, nu zit m'n kat weer in de gordijnen.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:28 schreef IQM het volgende:
"D'r stierf iets van binnen."
Mweh. Neh. Bestaat al.
Even een vraagje, hoe oud ben je?quote:Op donderdag 3 september 2009 01:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Leuk hè, maar een gedeelte van de informatie posten.
Verder: ja, ik ben een nerd, dus? Je punt is... ?
Zoals je van 'VWO5' kon aflezen, ben ik een 15-jaar oude VWO'er.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Even een vraagje, hoe oud ben je?
Vanwaar 'tevens'? Lees de zin nou eens zonder 'tevens'. Hmm. Hmm. Inderdaad.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:37 schreef Arn0 het volgende:
Ikzelf vind het altijd overbodig dat je in je openingszin een smiley zet die tevens erg lijkt op je PI.
(bovenstaand voorbeeld is ter illustratie)
Typo, hang me op.quote:
Ja, topics met een goede OP waarin leuk doorgegaan wordt zijn echt kut. Flikker op man, zure kutuserquote:Op donderdag 3 september 2009 01:36 schreef S1nn3rz het volgende:
Dit soort topics hebben het verval van KLB ingezet.
Ik was aan het twijfelen, maar vond het wel mooi staan zoquote:Op donderdag 3 september 2009 01:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Vanwaar 'tevens'? Lees de zin nou eens zonder 'tevens'. Hmm. Hmm. Inderdaad.
Het is overigens misschien een idee om niet je volledige adres en dergelijke op internet te kachelen.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:35 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Zoals je van 'VWO5' kon aflezen, ben ik een 15-jaar oude VWO'er.
Ik heb gesolliciteerd voor FA zodat ik je een fotoboekban kan geven.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zit liever levenslang in een rolstoel dan dat ik jouw gezicht heb.
Je eigen topic verdedigenquote:Op donderdag 3 september 2009 01:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, topics met een goede OP waarin leuk doorgegaan wordt zijn echt kut. Flikker op man, zure kutuser.
Lamon trauma's komen weer naar bovenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:11 schreef Biels het volgende:Mensen die " " heel vaak gebruiken. Nee, je ziet er niet aardiger of geïnteresseerder uit. Je ziet eruit als een freaky stalker danwel iemand die ik liever niet midden in de nacht met een mesje in mijn slaapkamer zie.
Waarom gebruik je overal andere leeftijdenquote:
28 zal wel fake datum die ik gebruik heb zijn, TU/e is waar ik wil studeren, weet niet precies waar dat staat?quote:Op donderdag 3 september 2009 01:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom gebruik je overal andere leeftijdenIk heb al 15 maar ook 28 langs zien komen
En zowel informatica @ TU/e als 4/5VWO
Of zijn dat twee mensen met dezelfde (nick)naam die toevallig precies hetzelfde doen voor hun werk/hobby?
Zie ik eruit als iemand die zit te wachten op aandacht?quote:Op donderdag 3 september 2009 01:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Trollen om het trollen en de aandacht.
Verzonnen verhaaltje? Wat ijl je, gastquote:Op donderdag 3 september 2009 01:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zie ik eruit als iemand die zit te wachten op aandacht?_!
Zullen we dan maar beginnen bij TS, die zelfverzonnen verhaaltjes op een forum post en net doet of het echt is_!!!!
die heeft een smiley gehad van de mocro'squote:
Als ze bannen voor slecht smileygebruik zal jij zeker niet overblijven.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:51 schreef krootje het volgende:
Nu er uitgebreid is besproken wat vooral niet kan - Kan iemand even uitleggen wat er dan nog overblijft? ^_~
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als ze bannen voor slecht smileygebruik zal jij zeker niet overblijven.
Daar zit je toch helemaal foutquote:Op donderdag 3 september 2009 18:42 schreef Fascination het volgende:
Goed topic. Ik mis alleen de "" smiley in de OP, ook een zeer ergerlijke smiley.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:11 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb 5 minuten lang in mijn ogen gewreven met schuurpapier om jouw rotkop te vergeten.
Liever beschadigde ogen dan spleetogen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mooi zo, hopelijk zijn je ogen nu voorgoed beschadigt
-.-quote:Op donderdag 3 september 2009 19:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Liever beschadigde ogen dan spleetogen.
Verder, hou eens op met al die haat. Liefde geven en liefde krijgen is de bomb diggidy.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mooi zo, hopelijk zijn je ogen nu voorgoed beschadigt
Ik was dit sushi'tje zelf wel.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Verder, hou eens op met al die haat. Liefde geven en liefde krijgen is de bomb diggidy.
Als gebruikelijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:22 schreef Afwazig het volgende:
Goed topic Biels, ik ben trots op je. Boks.
Niet meerquote:Op donderdag 3 september 2009 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij even je punt gemaakt. Een hattrick zelfs. Een strike. Een Turkey.
quote:
waarvan de helft van jezelfquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:53 schreef Biels het volgende:
Toch bijna 200 posts. Best aardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |