quote:Op donderdag 3 september 2009 00:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Oh god, de ironie! Het doet me fysiek pijn.
quote:Oh god, ik klikte op fotoboek en gaf een beetje over in mijn mond.
Klacht: Mensen die internet-uitspraken rechtstreeks uit het Engels gaan lopen vertalen.quote:Oh god, de ironie! Het doet me fysiek pijn.
Mensen die denken dat Engels de enige taal is waarin je dingen kunt zeggen.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:42 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
Klacht: Mensen die internet-uitspraken rechtstreeks uit het Engels gaan lopen vertalen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Oh god, de ironie! Het doet me fysiek pijn.
hondquote:Op donderdag 3 september 2009 00:45 schreef Biels het volgende:
Verder, sinds wanneer zijn dat "internet-uitspraken". Ik bedoel, als ik zou roepen "JIJ BENT DE MAN NU, HOND" of iets dergelijks, ja, dan was het een "internet-uitspraak".
OMFG!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik vind jou een prima en bovenal zeer geletterde user..
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:47 schreef S.Seagal het volgende:
De ironie, ik heb nu nog tranen in mijn ogen Biels.
Dankje
Oversight. En nu vanwelleer.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:14 schreef Nikmans het volgende:
Hoe heet die kwezel ook alweer die elke zin begint met een smiley om aan te geven wat de toon ervan is?Ik zat laatst dus op FOK!
Maar wat ik daar zag viel met geen pen te beschrijven
Ik zag goatses en tubgirls
Toen ben ik snel naar FB gerend
En ruimden de mods het op
Nu ben ik weer blij
Ja, dat is dan weer net een gejat grapje.quote:
Ik ken slechts zoveel uitdrukkingen die walging overbrengen. Verder geen gigantische stijl- danwel spelfouten die ik heb gemist?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:49 schreef IQM het volgende:
Ja, dat is dan weer net een gejat grapje.
Ik broed ook al een tijdje op een nieuwe.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ken slechts zoveel uitdrukkingen die walging overbrengen. Verder geen gigantische stijl- danwel spelfouten die ik heb gemist?
Ik zou hem voor jezelf houden, straks steelt een grappenmaker als ik hem nog.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik broed ook al een tijdje op een nieuwe.
't Is verleidelijk om dan maar voor de gemakkelijke weg te kiezen, maar het zou je oprecht sieren als jij dan een nieuwe uitdrukking zou verzinnen. Zo een die net zo raak en beeldend is.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ken slechts zoveel uitdrukkingen die walging overbrengen. Verder geen gigantische stijl- danwel spelfouten die ik heb gemist?
Ik ben een beetje onzeker, dus nu een ander grapje erin editten met de kans dat het minder leuk is kan ik niet handelen.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:56 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is verleidelijk om dan maar voor de gemakkelijke uitweg te kiezen, maar het zou je oprecht sieren als jij dan een nieuwe uitdrukking zou verzinnen. Zo een die net zo raak en beeldend is.
En geen idee, daar heb ik niet op gelet. "'t Zou (deze keer) vast niet nodig zijn", dacht ik.
Nee, 't is ook meer voor de toekomst. Zodat je uiterst spitsvondig uit de hoek kan komen en men je OP nóg meer zal waarderen.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben een beetje onzeker, dus nu een ander grapje erin editten met de kans dat het minder leuk is kan ik niet handelen.
Volgende keer zal ik die extra 5 minuten voor de OP pakken.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, 't is ook meer voor de toekomst. Zodat je uiterst spitsvondig uit de hoek kan komen en men je OP nóg meer zal waarderen.
We kunnen nu ook gewoon even brainstormen met z'n allen - jij, ik, Skylark., dWc (hoi, kom d'r bij! Ga zitten!) - en even heerlijk stoeien met een nieuwe uitdrukking die walging treffend overbrengt.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik die extra 5 minuten voor de OP pakken.
Ik dacht aan iets dat je laat sterven (mijn luchtpijp kneep zichzelf dicht, mijn hart viel zichzelf aan), maar dat is te overdreven eigenlijk, niet echt gericht op walging. Bij walgen denk je toch al snel aan overgeven, maar ook aan misselijk worden, of misschien flauwvallen.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:01 schreef IQM het volgende:
[..]
We kunnen nu ook gewoon even brainstormen met z'n allen - jij, ik, Skylark., dWc (hoi, kom d'r bij! Ga zitten!) - en even heerlijk stoeien met een nieuwe uitdrukking die walging treffend overbrengt.
Oversight.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:14 schreef Nikmans het volgende:
Hoe heet die kwezel ook alweer die elke zin begint met een smiley om aan te geven wat de toon ervan is?Ik zat laatst dus op FOK!
Maar wat ik daar zag viel met geen pen te beschrijven
Ik zag goatses en tubgirls
Toen ben ik snel naar FB gerend
En ruimden de mods het op
Nu ben ik weer blij
Ik in dat lekkere wijf die hij als UI heeftquote:Op donderdag 3 september 2009 01:12 schreef Otis. het volgende:
Altijd als ik dwc zie posten krijg ik trek in KFC.
Done.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Print het en hang hem boven je bed, holmes.
quote:Op donderdag 3 september 2009 01:12 schreef Otis. het volgende:
Altijd als ik dwc zie posten krijg ik trek in KFC.
Wat zit je nou stoer te doen, indruk maken enzo.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:13 schreef Trollface. het volgende:
Een eiland in de zee van baggerklachten is dit topic!
Ga weg uit dit bazenverzameltopic.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:13 schreef Trollface. het volgende:
Een eiland in de zee van baggerklachten is dit topic!
Nee, jij bent wat lekkers met dat topic dat aangeeft hoe goed je wel niet bent. Ga krassen man.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat zit je nou stoer te doen, indruk maken enzo.
I'm thinking.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:14 schreef Biels het volgende:
Niemand helpt me een mooie nieuwe manier van walgen verzinnen.
Ik ben inderdaad focking lekker. En goed ben ik ook nog eensquote:Op donderdag 3 september 2009 01:16 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, jij bent wat lekkers met dat topic dat aangeeft hoe goed je wel niet bent. Ga krassen man.
Brainstormen houdt in dat je je ideeën opschrijft zodat anderen daar op voort kunnen borduren, kornuit. Zo kan ik niet verder!quote:Op donderdag 3 september 2009 01:17 schreef IQM het volgende:
[..]
I'm thinking.
Beter start je een topic in ONZ. Of... TTK.
Ik vind het een goed topic naast al die baggerklachten de laatste tijd, vrijheid van meningsuiting enzo.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad focking lekker. En goed ben ik ook nog eens
Waarom zit je hier iedereen zijn reet te likken?
quote:Op donderdag 3 september 2009 01:17 schreef IQM het volgende:
[..]
I'm thinking.
Beter start je een topic in ONZ.
quote:Of... TTK.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |