Jammer genoeg niet onbekend in leeuwen.. zelf gelukkig nooit slachtoffer van geweestquote:Op woensdag 2 september 2009 23:26 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Tijdklokken, ieuwk! Ouders die bepalen wanneer je op de PC mag, ieuwk
Ik heb er gelukkig geenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet onbekend in leeuwen.. zelf gelukkig nooit slachtoffer van geweest
Hmm wacht, dit zegt mij iets...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet onbekend in leeuwen.. zelf gelukkig nooit slachtoffer van geweest
Als ze dat doen loop ik van huisquote:Op woensdag 2 september 2009 23:29 schreef dirkjo het volgende:
Zelf ook nooit slachtoffer van geweest, maar ken wel mensen die het hebben.. OP de ene pc een tijdklok en op de andere pc's ouderlijk toezicht.. Bweg
trustenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:31 schreef dirkjo het volgende:
Ik ga ervandoor, eens kijken of ik nog verder kan komen in X-men Wolverine (het spel)![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:31 schreef dirkjo het volgende:
Ik ga ervandoor, eens kijken of ik nog verder kan komen in X-men Wolverine (het spel)![]()
Nee. Ik lever alleen liever niet mijn laatste stukje privacy en vrijheid in. Altijd als ik een smsje krijg roept er wel eentje "van wie?"quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef KingGone het volgende:
Ik ga ervandoor, kijken of ik mijn Spice Girls CD nog kan vinden. ( De echte)![]()
Gast. De spice girlsquote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef KingGone het volgende:
Ik ga ervandoor, kijken of ik mijn Spice Girls CD nog kan vinden. ( De echte)![]()
serieusquote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee. Ik lever alleen liever niet mijn laatste stukje privacy en vrijheid in. Altijd als ik een smsje krijg roept er wel eentje "van wie?"
Ben je ook, want jij bent vladquote:Op woensdag 2 september 2009 23:46 schreef Rauw. het volgende:
Tevens word ik constant herkent door mensen die ik nooit van mn leven ontmoet heb.
bij vlagen lijk ik wel een celeb.
quote:
Daar ben je da ook BB voorquote:
Zullen wij het niveau dan maar wat opkrikken vlad?quote:
Ik ook, slaap lekker!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:50 schreef ImTheBase het volgende:
Yes ik ben weg, morgen te vroeg op. loeter.
Ja het is toch gewoonquote:
Ja goed puntquote:
Ach jaquote:
Weinig kans, ik behaal een behoorlijk kansloos niveau vandaag.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zullen wij het niveau dan maar wat opkrikken vlad?
Het is bijna morgen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Weinig kans, ik behaal een behoorlijk kansloos niveau vandaag.
Wat toevallig, ik niet!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:59 schreef Myraela het volgende:
Ik zit onder de muggenbulten! Jeuukk
50% kansquote:Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ja.
Ik ken die lijsten niet uit mn hoofd, maar ben jij dr volgende maand ook bij?
Word opnieuw een kansloze dag ben ik bangquote:
JIJ!? homoseksuele gevoelens?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Word opnieuw een kansloze dag ben ik bang![]()
Waren het eergisteren nog racistenmoppen uit de mond van een surinamer die hoogtij vieren op het werk, waren het gisteren homosexuele gevoelens...
Ik hoop vandaag op meer niveau maar zie het somber in.
Ik ook, maar tochquote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Weinig kans, ik behaal een behoorlijk kansloos niveau vandaag.
In die foeffert!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Word opnieuw een kansloze dag ben ik bang![]()
Waren het eergisteren nog racistenmoppen uit de mond van een surinamer die hoogtij vieren op het werk, waren het gisteren homosexuele gevoelens...
Ik hoop vandaag op meer niveau maar zie het somber in.
Dat was wel de insteek.quote:
Ah okequote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat was wel de insteek.
hhihihi, snap je hem, insteek.
Dan val ik 2 keer afquote:
Ik moet er wel wat van voelen, anders voel ik me misbruikt.quote:
Ik heb het over je pik, niet je lengte van elleboog naar pols.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan ben ik nipt door naar de volgende ronde
Trusten pistool 1quote:
So true:oquote:Op donderdag 3 september 2009 00:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik moet er wel wat van voelen, anders voel ik me misbruikt.
Dan val ik juist niet afquote:Op donderdag 3 september 2009 00:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb het over je pik, niet je lengte van elleboog naar pols.
Lach maarquote:Op donderdag 3 september 2009 00:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb het over je pik, niet je lengte van elleboog naar pols.
Hihi ga jij ook naar die meetquote:
Dat hoef ik net niet te wetenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Pistool 2 gaat ook in z'n holster
Heb je die ene van mij nogquote:Op donderdag 3 september 2009 00:15 schreef Rauw. het volgende:
Oh my god, look at these guns
[ afbeelding ]
Die met liiszle?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb je die ene van mij nog? Met pedo bear ofzo
?
Neequote:
JAAAAquote:Op donderdag 3 september 2009 00:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maybe.
Ik moet alleen wel heul vroeg weg als ik ook nog thuis wil komen die nacht...
2e die het vraagt binnen een paar uurquote:Op donderdag 3 september 2009 00:13 schreef nijnja het volgende:
Weinig, dirkjo, maar wie ben je eigenlijk?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:12 schreef dirkjo het volgende:
O op die manier, bij deze dan:
Ik ben Dirk 15 jaar en woon in Wijchen (jippie) Zit al lange tijd op fok en dan vooral in de PUB.. Het blijven gewoon grappige/kansloze topics waar ik mezelf thuis voel
![]()
Klinkt voor mezelf meteen weer lekker deprimerend maargoed xD
Nope, gooide ik laatst weg.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb je die ene van mij nog? Met pedo bear ofzo
?
Ik weet het allemaal nog niet....quote:Op donderdag 3 september 2009 00:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maybe.
Ik moet alleen wel heul vroeg weg als ik ook nog thuis wil komen die nacht...
WIJCHENquote:Op donderdag 3 september 2009 00:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
2e die het vraagt binnen een paar uur
[..]
Ah zonde, maar dat 2e zou echt master zijn, geweldigquote:Op donderdag 3 september 2009 00:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nope, gooide ik laatst weg.
[..]
Ik weet het allemaal nog niet....
Misschien met de auto...
Als ik er dan ben dan drop ik Nijnmans wel even af in Deventer.
Ik beloof nog niets he.. Maar als ik kom kom ik met de auto, en dat word dan ook sowieso geen super latertje.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah zonde, maar dat 2e zou echt master zijn, geweldig![]()
!!!
Daar wonen een paar vriendinnen van mequote:Op donderdag 3 september 2009 00:21 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Vanwaar die enthousiasme reactie?
Leukquote:Op donderdag 3 september 2009 00:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar wonen een paar vriendinnen van me
Nee oke, ik weet het voor mij ook nog niet. Het is niet goed als ik ga stationhangen, maar anders is het vroeg weg, dus ligt een beetje ana hoe ik me voel en de userts, maar vaak wordt het toch wel tof...quote:Op donderdag 3 september 2009 00:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik beloof nog niets he.. Maar als ik kom kom ik met de auto, en dat word dan ook sowieso geen super latertje.
Haha nee ik kom wat hogerder vandaan, als je vlad zn posts leest weet je het (Rauw.)quote:Op donderdag 3 september 2009 00:25 schreef dirkjo het volgende:
[..]
LeukMaar jij niet? Is toch jammer, was er tenminste een bekende fokker in wijchen.. voor zover ik weet
Nijmegen Arnhem Dieren Zutphen Deventer (meen ik) met de trein, met de auto zal het een uurtje zijn, iets minder denk. Het ligt naast Apeldoorn (als dat je iets zegt), of boven Zutphen (als dat je iets zegt). Vanaf beide plaatsen is het een kwartiertje ongeveer.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:28 schreef dirkjo het volgende:
Deventer? Geen idee hoe dat ligt vanuit wijchen![]()
Trusten lieverdquote:Op donderdag 3 september 2009 00:31 schreef Myraela het volgende:
Ik ga slapen ofzo, trusten.
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heulll misschien he! want ik durf niet.
Jemoetquote:Op donderdag 3 september 2009 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heulll misschien he! want ik durf niet.
en van uit Utrecht CS is het Amersfoort Apeldoorn Deventer.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nijmegen Arnhem Dieren Zutphen Deventer (meen ik) met de trein, met de auto zal het een uurtje zijn, iets minder denk. Het ligt naast Apeldoorn (als dat je iets zegt), of boven Zutphen (als dat je iets zegt). Vanaf beide plaatsen is het een kwartiertje ongeveer.
Ohjee, je leven.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:26 schreef Mozy het volgende:
Ik heb maar 180 liedjes aan punk/rock.
Bah.
Zijn vanzelf je computer uit gekropenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had er eerst veel mee. Ik heb geen idee waar ze zijn gebleven
Ik ben de meeste kwijt geraakt na mijn format. maar ik dacht dat ik ze had back uped.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Zijn vanzelf je computer uit gekropen
Niet dus.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben de meeste kwijt geraakt na mijn format. maar ik dacht dat ik ze had back uped.
Downloadenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
En nu heb ik maar 1,75 gig. ipv van 14.
Dat is frustrerend, omdat Tim Kuik.
Bij mij ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het was meer als een grapje bedoeld hoor
Inderdaad
Tim Kuik mag wel langskomen als hij wilt. [ afbeelding ]
Ach het is maar een uurtje.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:55 schreef nijnja het volgende:
Sterkte BurnaBoy. Ik heb al gewoon les
Ik heb alleen op maandag en dinsdag stage, groep 5. wo do en vr heb ik zelf nog les, paboquote:Op donderdag 3 september 2009 10:57 schreef BurnaBoy het volgende:
Jij sterkte met peuters vermaken trouwens.
Ah ja, sneue mensen zijn dat...quote:Op donderdag 3 september 2009 10:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ach het is maar een uurtje.
Maar als het goed is komt de postbode vandaag weer langs met pakketje nadat ie gister em niet gebracht had, maar gewoon zon briefje in de bus had gegooid met bewoners zijn niet thuis.
Dus dat verpest het een beetje.
O okee. Ja ik heb 7 sep weer les. maar dan ook gelijk de hele weekquote:Op donderdag 3 september 2009 10:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb alleen op maandag en dinsdag stage, groep 5. wo do en vr heb ik zelf nog les, pabo
Jap en ik had nog wel een hoge hoed op van Tnt. Dat is dus ook mooi weg nu.quote:
Haha ja jij ook!quote:Op donderdag 3 september 2009 11:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
O okee. Ja ik heb 7 sep weer les. maar dan ook gelijk de hele week![]()
[..]
Jap en ik had nog wel een hoge hoed op van Tnt. Dat is dus ook mooi weg nu.
Maar ik moet de bus gaan halen.
Adios
Veel plezier am school![]()
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 3 september 2009 11:14 schreef Juicyhil het volgende:
He nijnja, waarom heb je me gebanned? Nu kan ik niet meer posten
Je kent MASD en wil nog steeds volhouden dat je geen kloon bent?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:39 schreef Newahoo het volgende:
MASD staat nog in de OP
en meerdere die er eigenlijk wel uit mogen
En jij bent?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:39 schreef Newahoo het volgende:
MASD staat nog in de OP
en meerdere die er eigenlijk wel uit mogen
Bartjee.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kent MASD en wil nog steeds volhouden dat je geen kloon bent?
quote:
Helleuquote:
Oeh, dat klinkt als een hel op aardequote:Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Kaakchirurg. Dood. Tennisballenwang en niet kunnen eten. Godse pijn.
Ja. Inderdaad. Dankje.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt als een hel op aardeBeterschap iig
Kan je niet enorm veel ijzers eten, dat hielp bij mij altijd
Gelijk de reden om een shitload aan raketten naar binnen te werken
Laten smelten en met een slangetje naar binnen?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Inderdaad. Dankje.
Haha, als ik mn mond open had kunnen doen dan had ik veel raketjes gegeten ja.
En na deze opmerking zegt hij ook niets meerquote:Op donderdag 3 september 2009 11:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 3 september 2009 11:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:22 schreef Jotcha het volgende:
Paypal FFFFUUUUU Ik had mijn laatste weekje van de vakantie leuk willen besteden, maar die lijers doen er 6 dagen overDoei vakantie
Heel geloofwaardigquote:
Waar dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, het is zeker. Deze boiiii gaat stage lopen in Engeland.
Nice! Waar?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, het is zeker. Deze boiiii gaat stage lopen in Engeland.
Nicequote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:13 schreef MarkM het volgende:
[..]
Wil jij niet meer vervelend doen tegen Juicyhil? Dank je.
quote:
Ik heb er iets tegen gedaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:08 schreef Juicyhil het volgende:
Hoi allemaal,
user Noortje doet irritant tegen me. Zou iemand er iets van kunnen zeggen?
Dankjewel.
Het is in het slowchat topic.
Dan blijf je lekker op het internet.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Pil halen. Maar dat moet helemaal niet bedenk ik me net.
Ik ben Duits aan het leren. En moet mezelf toch buiten de deur vertonen aangezien ik batterijen moet halen.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dan blijf je lekker op het internet.
Ik heb meestal roze snoepjes.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:30 schreef MarkM het volgende:
Welke pil haal jij meestal? Ik eigenlijk altijd deze:
[ afbeelding ]
Ik ga even naar de opticien.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben Duits aan het leren. En moet mezelf toch buiten de deur vertonen aangezien ik batterijen moet halen.
Hallo,quote:Op donderdag 3 september 2009 14:59 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet morgen denk ik maar eens een doktersafspraak maken en doordrammen om een echo te laten maken. Van mijn knieën duSs heahhh, iiCk ben niiet sWangur ofso0w.
Jij bent echt ziek in je hoofd. Het arme beestje.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hallo,
Ik ben met mijn vriendje naar het bos geweest, en daar moest hij poepen. Hij veegde zijn reet af aan een konijntje. Ik heb dat konijntje daarna geaaid, en mezelf 's avonds gevingerd. Ben ik nu zwanger?
XXX een onzekere schorpioen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Hoi KGquote:
Helloquote:
Mijne kan al lopen.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:15 schreef KingGone het volgende:
Ik heb vandaag de vis in de kom op school leren lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Iets met lurken enzoquote:
Mij ook al.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:26 schreef MarkM het volgende:
Die last.fm van Newahoo komt me bekend voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zocht ik
[ Bericht 13% gewijzigd door BurnaBoy op 03-09-2009 15:36:56 ]We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Dat zijn bewegende houtblokken gek.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:25 schreef MarkM het volgende:
Voormensen met angst voor uilen niet in dit topic kijken [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee bartjeeh volgens mij.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:33 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij heet Rik, welke was dat ook alweer.
Rik, 16, Netherlandsquote:Op donderdag 3 september 2009 15:34 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee bartjeeh volgens mij.
En dramatic heette ook zo.
Rik dat is Pistooltje.
OM NOM NOM. Er is nu ook een blauw pistooltjequote:Op donderdag 3 september 2009 15:34 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee bartjeeh volgens mij.
En dramatic heette ook zo.
Rik dat is Pistooltje.
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:05 schreef BurnaBoy het volgende:
Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope Onorgineel was jij. Ik zie het aan mijn Breakin benjamin shoutsquote:
Toch best leuk om het lastfm van een ander neer te zettenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nope Onorgineel was jij. Ik zie het aan mijn Breakin benjamin shouts
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:45 schreef Newahoo het volgende:
[..]
Toch best leuk om het lastfm van een ander neer te zetten
Kutkleuterquote:Op donderdag 3 september 2009 15:45 schreef Newahoo het volgende:
[..]
Toch best leuk om het lastfm van een ander neer te zetten
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef Noortje. het volgende:
HIHIHI HEIMEN HEIMEN!! IK MOET EEN DUITS WOORDJE LEREN!!! 'VERHEIMLICHEN' en en en en en ja jij wordt heel vaak Heim genoemd enzo!!111 Het betekent geheimhouden.En nu ga ik het nooit meer vergeten, kusjes!
Omdat ?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:52 schreef KingGone het volgende:
Wie eet in de trein mag overlijden aan herpes aan zijn hoofd.
Sorry, Kzal het niet meer doen.quote:
Een halve.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:46 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ben ik maar een enkele taart waard!
Nog vakantiequote:
We hadden vandaag voor 't eerst 'lessen'. Oftewel we moesten zelf een lesje van 20 minuten maken en dat dan voor de klas presenteren. De rest van de week was vooral kennismaking, en heel gezelligquote:Op donderdag 3 september 2009 16:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nog vakantie
Al heb ik vandaag wel startbijeenkomst gehad maar dat was maar een halfuurtje
Wat deed je dan ook alweer ?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:25 schreef livalo het volgende:
[..]
We hadden vandaag voor 't eerst 'lessen'. Oftewel we moesten zelf een lesje van 20 minuten maken en dat dan voor de klas presenteren. De rest van de week was vooral kennismaking, en heel gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |