Toch best leuk om het lastfm van een ander neer te zettenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nope Onorgineel was jij. Ik zie het aan mijn Breakin benjamin shouts
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:45 schreef Newahoo het volgende:
[..]
Toch best leuk om het lastfm van een ander neer te zetten
Kutkleuterquote:Op donderdag 3 september 2009 15:45 schreef Newahoo het volgende:
[..]
Toch best leuk om het lastfm van een ander neer te zetten
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef Noortje. het volgende:
HIHIHI HEIMEN HEIMEN!! IK MOET EEN DUITS WOORDJE LEREN!!! 'VERHEIMLICHEN' en en en en en ja jij wordt heel vaak Heim genoemd enzo!!111 Het betekent geheimhouden.En nu ga ik het nooit meer vergeten, kusjes!
Omdat ?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:52 schreef KingGone het volgende:
Wie eet in de trein mag overlijden aan herpes aan zijn hoofd.
Sorry, Kzal het niet meer doen.quote:
Een halve.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:46 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ben ik maar een enkele taart waard!
Nog vakantiequote:
We hadden vandaag voor 't eerst 'lessen'. Oftewel we moesten zelf een lesje van 20 minuten maken en dat dan voor de klas presenteren. De rest van de week was vooral kennismaking, en heel gezelligquote:Op donderdag 3 september 2009 16:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nog vakantie
Al heb ik vandaag wel startbijeenkomst gehad maar dat was maar een halfuurtje
Wat deed je dan ook alweer ?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:25 schreef livalo het volgende:
[..]
We hadden vandaag voor 't eerst 'lessen'. Oftewel we moesten zelf een lesje van 20 minuten maken en dat dan voor de klas presenteren. De rest van de week was vooral kennismaking, en heel gezellig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |