Jammer genoeg niet onbekend in leeuwen.. zelf gelukkig nooit slachtoffer van geweestquote:Op woensdag 2 september 2009 23:26 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Tijdklokken, ieuwk! Ouders die bepalen wanneer je op de PC mag, ieuwk
Ik heb er gelukkig geenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet onbekend in leeuwen.. zelf gelukkig nooit slachtoffer van geweest
Hmm wacht, dit zegt mij iets...quote:Op woensdag 2 september 2009 23:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet onbekend in leeuwen.. zelf gelukkig nooit slachtoffer van geweest
Als ze dat doen loop ik van huisquote:Op woensdag 2 september 2009 23:29 schreef dirkjo het volgende:
Zelf ook nooit slachtoffer van geweest, maar ken wel mensen die het hebben.. OP de ene pc een tijdklok en op de andere pc's ouderlijk toezicht.. Bweg
trustenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:31 schreef dirkjo het volgende:
Ik ga ervandoor, eens kijken of ik nog verder kan komen in X-men Wolverine (het spel)![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:31 schreef dirkjo het volgende:
Ik ga ervandoor, eens kijken of ik nog verder kan komen in X-men Wolverine (het spel)![]()
Nee. Ik lever alleen liever niet mijn laatste stukje privacy en vrijheid in. Altijd als ik een smsje krijg roept er wel eentje "van wie?"quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef KingGone het volgende:
Ik ga ervandoor, kijken of ik mijn Spice Girls CD nog kan vinden. ( De echte)![]()
Gast. De spice girlsquote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef KingGone het volgende:
Ik ga ervandoor, kijken of ik mijn Spice Girls CD nog kan vinden. ( De echte)![]()
serieusquote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee. Ik lever alleen liever niet mijn laatste stukje privacy en vrijheid in. Altijd als ik een smsje krijg roept er wel eentje "van wie?"
Ben je ook, want jij bent vladquote:Op woensdag 2 september 2009 23:46 schreef Rauw. het volgende:
Tevens word ik constant herkent door mensen die ik nooit van mn leven ontmoet heb.
bij vlagen lijk ik wel een celeb.
quote:
Daar ben je da ook BB voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |