Pokerstarsquote:
Nah, ik moet komende week wat proppen en als het echt niet meer gaat dan gooi ik het in de container achter die flat aan de overkant.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens de vuilniszakken.
Ik denk dat het niet onderschat moet worden hoe snel mensen zich buitengesloten voelen als een club anderen elkaar (IRL) kent.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel!
Want mij ontgaat dit allemaal. We beppen hier toch van de hak op de tak en terug?
Meer heb ik er nooit in gezien!
Wat is je probleem?
Dat is toch geen gratis site??quote:
Ja, zal ik nog eens een leuke vakantiefoto plaatsen?quote:
Probleem is een groot woord! Wat Deisyy zei: je komt er niet doorheen, je krijgt geen reacties meer. Ik voel me weer een newbie hier in de SC, terwijl ik toch al heel wat RLS-en met bijbehorende SC's heb meegedraaid.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel!
Want mij ontgaat dit allemaal. We beppen hier toch van de hak op de tak en terug?
Meer heb ik er nooit in gezien!
Wat is je probleem?
Ja gratis, je krijgt 3x per uur 1000 chips. Je moet het spel alleen wel installeren.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is toch geen gratis site??![]()
Maar bij de meeste sta je lang in de wacht voordat je mee kan doen.
Huh, wat?quote:
Media interview, versta het nietquote:
Hebbie ook dat ze neuken? Gewichtloos neuken!quote:
Is te duur denk ikquote:Op donderdag 3 september 2009 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebbie ook dat ze neuken? Gewichtloos neuken!
Nee hè! Dat is nog nooit gedaan! Waarom niet!
Die er nu in zit kan ik wel doen. Daarom vroeg ik het mij ook af van dat gewichtsloos neuken.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is te duur denk ik
Zit soms wel een leuke vrouw in![]()
Ik heb even niet opgelet wie er nu inzit, maar die blonde is wel leukquote:Op donderdag 3 september 2009 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Die er nu in zit kan ik wel doen. Daarom vroeg ik het mij ook af van dat gewichtsloos neuken.
'rekening houden met...' Nou voel ik me echt sneu.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet onderschat moet worden hoe snel mensen zich buitengesloten voelen als een club anderen elkaar (IRL) kent.
En als je bij diezelfde club hoort, dan is het allemaal gezellig en leuk. Maar als je er niét bij hoort, niet.
Het vervelende is: het is juist zo léuk om over gezamelijke onderwerpen te praten. Alleen als een bepaalde 'kliek' de overhand krijgt, wordt het voor de anderen minder leuk.
Dus daar moeten we misschien wat meer rekening mee gaan houden. Er zijn nu een paar mensen die op een fatsoenlijke wijze hebben aangegeven dat ze het niet zo leuk meer vinden.
Het is geen bewust buitensluiten, alleen het wordt als niet prettig ervaren. Laten we zoenen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
'rekening houden met...' Nou voel ik me echt sneu.Laten we het maar alleen op zoenen houden.
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 3 september 2009 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat het verstandig is als ik met bezoek mee naar bed ga.
![]()
Voor mij, niet persé voor hem
Nee, ga ik vandaag niet doen. Ik ga vroeg naar bed.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je pokerstars er al op staan Coos?
http://www.pokerstars.nl/poker/download/
't Zou wel wat voor je zijn, dat heb je in ieder geval niets meer te mekkeren over die <60 kilo limietquote:Op donderdag 3 september 2009 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Die er nu in zit kan ik wel doen. Daarom vroeg ik het mij ook af van dat gewichtsloos neuken.
Dat je nog naar dat programma kijktquote:Op donderdag 3 september 2009 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ga ik vandaag niet doen. Ik ga vroeg naar bed.
Zie nu bij Knevel en vdb een mafkees die zegt dat ie door god genezen is van HIV.
Jij snapt het.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zou wel wat voor je zijn, dat heb je in ieder geval niets meer te mekkeren over die <60 kilo limiet
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zou wel wat voor je zijn, dat heb je in ieder geval niets meer te mekkeren over die <60 kilo limiet
idd, om daar te komen wordt ze eerst 6-9x zo zwaarquote:
En krijgt ze hangtietenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, om daar te komen wordt ze eerst 6-9x zo zwaar
Dat is toch amusement van de bovenste plank?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat je nog naar dat programma kijkt
Goed, waarschijnlijk weer niet goed geformuleerd van me.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
'rekening houden met...' Nou voel ik me echt sneu.Laten we het maar alleen op zoenen houden.
![]()
Ze zitten achterover tijdens de lancering, dus ze zullen wel erg plat zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En krijgt ze hangtieten
Hoe minder dijquote:
Ja dat soort figuren kan nu nog even hun gang gaan. Binnenkort begint GODDANK P&W weer.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ga ik vandaag niet doen. Ik ga vroeg naar bed.
Zie nu bij Knevel en vdb een mafkees die zegt dat ie door god genezen is van HIV.
Dat is idd ook de enige reden dat ik het soms kijk, kan ik er zelf weer een week tegenaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is toch amusement van de bovenste plank?
Dit noemen ze volgens mij "dom lullen in de ruimte"quote:Op donderdag 3 september 2009 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze zitten achterover tijdens de lancering, dus ze zullen wel erg plat zijn
Nou dat lijkt me een heul groot woord voor 1 ontmoetingquote:Op donderdag 3 september 2009 00:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar jij hebt je keukentafelkliekje als de verjaardag niet zo gezellig is toch?![]()
Verder wat jij zegt: je moet het jezelf gezellig maken. En als dat niet lukt dan kun je beter een andere verjaardag opzoeken. En laat ik voor de eerlijkheid dan even melden dat ik me ook behoorlijk irriteren kan de laatste tijd. Gewoon om het eens gezegd te hebben.
Ach ja, het is wat het is. En het is bedtijd hier!![]()
En met een beetje geluk gaat die die andere gast ook weg bij de EOquote:Op donderdag 3 september 2009 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat soort figuren kan nu nog even hun gang gaan. Binnenkort begint GODDANK P&W weer.
Je bedoeld die homo?quote:Op donderdag 3 september 2009 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En met een beetje geluk gaat die die andere gast ook weg bij de EO
(hoe heet ie ook alweerladykiller)
Maar praatjes vullen geen gaatjesquote:Op donderdag 3 september 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit noemen ze volgens mij "dom lullen in de ruimte"
Maar waarom te duur?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is te duur denk ik
Zit soms wel een leuke vrouw in![]()
Ja diequote:
Ze moesten er een RLS van maken.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan de andere kant: dat moet toch áánspreken: first space fuck?
Wat nou... eerste stap op de maan. it's a small .... blablaquote:Op donderdag 3 september 2009 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar waarom te duur?
Misschien is het te lastig om iemand te vinden die én astronaut-skills heeft én bereid is om in de ruimte uit de kleren te gaan?
Aan de andere kant: dat moet toch áánspreken: first space fuck?
idee is van mij ©quote:
En dat je dan met credits kan stemmen boven welk land ze neuken, en hoe!quote:
Als ie maar niet de winnaar voor gaat lezenquote:Op donderdag 3 september 2009 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat je dan met credits kan stemmen boven welk land ze neuken, en hoe!![]()
Nah, dat gaat Nederland niet winnen, ondanks alle fanatieke sms'jes van Jan-Peter.
Dat je kan bellen wie wie moet neuken. Of Ron Jeremy wel- of niet in de shuttle.quote:
Geeft misschien wel een andere betekenis aan EVAquote:Op donderdag 3 september 2009 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat je kan bellen wie wie moet neuken. Of Ron Jeremy wel- of niet in de shuttle.
Ach, zoveel verschil zit er ook niet in een space shuttle en een bunker.
En dan de dampkring binnen dringenquote:Op donderdag 3 september 2009 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wel geil, in de ruimte je eigen drietraps raket laten ontbranden, 't liefst zonder hitteschild er omheen
quote:Op donderdag 3 september 2009 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat je kan bellen wie wie moet neuken. Of Ron Jeremy wel- of niet in de shuttle.
Ach, zoveel verschil zit er ook niet in een space shuttle en een bunker.
Met een beetje pech stoot ie zo IIS uit zijn baanquote:Op donderdag 3 september 2009 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gewichtloze!!!!!
Kom op, het gaat niet over waar en met wie neuken. Dat kun je overal vinden. Maar twee mensen die gewichtloos neuken, en wat er dan gebeurt tijdens het stoten! Ja niks natuurlijk, want er is geen wrijving, dus zij bewegen niet als massa daardoor.
Nou ja... kicken dus!
OK, alleen m'n glas wijn leeg en geen nieuwe meer.
Als je een beetje kinky bent kun je daar wel de bink uithangen door 10.000 kilo aan je ballen te hangenquote:Op donderdag 3 september 2009 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met een beetje pech stoot ie zo IIS uit zijn baan
Of haar in teugels hangenquote:Op donderdag 3 september 2009 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je een beetje kinky bent kun je daar wel de bink uithangen door 10.000 kilo aan je ballen te hangen
Ja, daar heb ik het al de hele avond over Annie.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gewichtloze!!!!!
Kom op, het gaat niet over waar en met wie neuken. Dat kun je overal vinden. Maar twee mensen die gewichtloos neuken
of lekker buiten spelenquote:
O kut, die moet ik nog restarten! :quote:Op donderdag 3 september 2009 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met een beetje pech stoot ie zo IIS uit zijn baan
Volgens mij is die gozer er niet helemaal bijquote:Op donderdag 3 september 2009 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het al de hele avond over Annie.
Buitensex, spannendquote:
Volgens mij heb jij het er de halve avond over gehad dat je vroeg naar je krib moest!quote:Op donderdag 3 september 2009 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het al de hele avond over Annie.
Heb je tieten dan tegenwoordig?quote:Op donderdag 3 september 2009 01:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je vind ons te leuk hè, en mij in het bijzonder!![]()
Engnek!
Kun je ook wel zien hoor. Tenminste, als je er in post.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is die gozer er niet helemaal bij![]()
Bij pokerstars kun je zien op welke tafels iemand allemaal tegelijk speelt. Zou op fok ook handig zijn, volgens mij zit ie in een paar topics tegelijk
Kom niet in KPDquote:Op donderdag 3 september 2009 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je ook wel zien hoor. Tenminste, als je er in post.
Maar nee, ik heb gewoon een fles wijn op en zit nog een beetje te hier en daar-en.
Verder niet knettergek, en het typen hsaat ooj nog aardig dsus niks aan de hansd man!(
Over wijn gesproken;quote:Op donderdag 3 september 2009 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar nee, ik heb gewoon een fles wijn op en zit nog een beetje te hier en daar-en.
Slaap lekkahquote:Op donderdag 3 september 2009 01:40 schreef Gert het volgende:
Hee, maar ik moet nog even de vuilnis buiten zetten.![]()
Ja, het onderwerp, maar een kicke nummer en ik heb ze zelfs een keer live gezien op Lowlands, inclusief de trommels.
Enjoy! En wel luisteren hè.
Via het gat in de ozon-laagquote:Op donderdag 3 september 2009 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar volgens mij weet ik nu wel waar "maanzaad" vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |