Ik ook, vandaar dat ik zeg dat ze nu het tegenovergestelde deden in deze aflevering: ze maken het interessant.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Haruhi vind ik slecht, dit seizoen.
Ik kijk 't ook niet, hihi.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Ascendancy het volgende:
Ik word wel erg onder druk gezet. Jullie zijn niet lief
Als je niet wilt, moet je ook niet kijken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Ascendancy het volgende:
Ik word wel erg onder druk gezet. Jullie zijn niet lief
De episode van deze week zag er wel uit dat een arc voorbij is en dat ze iets nieuws gaan doen. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ook, vandaar dat ik zeg dat ze nu het tegenovergestelde deden in deze aflevering: ze maken het interessant.
In elk geval pas nadat jij TM 8.0 hebt gezien :=)quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Ascendancy het volgende:
Wanneer gaan we trouwens onze lucy cosplay fanmeet doen?
Ik snap al die woordgrappen ook niet hoor, maar ik vind het alsnog een geweldige anime... Ik kan echt nauwelijks japans, maar ik werk eraan!quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Bakemonogatari is gewelding maar mijn Japans is absoluut niet goed genoeg om alle woordspelingen te snappen. Zelfs sommige hele simpele zie ik pas als ik de anime stil zet en een stukje opnieuw bekijk. Extreem goed maar te hoog gegrepen voor me
FMA2 is beter dan ik had verwacht
Het is dan ook geen slecht jaar geweest voor anime
Jij ook al QunixNu kan Ascendary niet meer achter blijven
ben nu halverwege 2(werk).quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:58 schreef wdn het volgende:
[..]
In elk geval pas nadat jij TM 8.0 hebt gezien :=)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom maken mensen dit soort dingen_!
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op zondag 13 september 2009 01:12 schreef Ascendancy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze werken niet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom maken mensen dit soort dingen_!
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
jij zal ze nog wel in je temp files hebben denk ik , ik krijg toch echt mooie kruisjes te zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn geen goede urlsquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 13:34 schreef speedy_kevin het volgende:
Ben ik de enigste die het aan zag komen bij TM8.0?Ik had het niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.play.com/Search.aspx?searchtype=allproducts&searchstring=death+note+manga&page=search&pa=search&go.x=0&go.y=0quote:Op zondag 13 september 2009 21:48 schreef Levolution het volgende:
Weet iemand toevallig een goede zaak waar ik (liefst Engelstalige) manga kan kopen? Het liefst in (de buurt van) Groningen of Hengelo. Ik weet wel enkele sites waar ik manga kan bestellen, maar ik wil in de verzendkosten besparen.
Extra specificiteit: ik ben op zoek naar Death Note.
das niet helemaal waar...quote:Op maandag 14 september 2009 06:20 schreef wdn het volgende:
Gewoon bestellen daar. Want play doet niet aan eigen voorraad.
op je eigen server ofzo?quote:Op maandag 14 september 2009 11:45 schreef Ascendancy het volgende:
Tokyo magnitude 8.0 3-10 binnen aan het halen met 2-3MB/s
Nee dat is voorraad van hun leveranciers (en vaak is dat ook nog eens gedeelde voorraad).quote:Op maandag 14 september 2009 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
das niet helemaal waar...
zat items op stock... (echter kan je niet zien waar op stock)
En ook al aan het kijken? 6 en 7 meen ik (was een setje van 2 delen) waren wat minder maar dat was voor een opzet naar 8 en verder.quote:Op maandag 14 september 2009 11:45 schreef Ascendancy het volgende:
Tokyo magnitude 8.0 3-10 binnen aan het halen met 2-3MB/s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. omdat ik een blogje heb zitten bekijken:
Vanaf dat moment heel goed gaat opletten op het camerawerk.
En let op de manier hoe de dialogen zijn opgezet tussen de 3 hoofdrolspelers.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |