http://www.play.com/Search.aspx?searchtype=allproducts&searchstring=death+note+manga&page=search&pa=search&go.x=0&go.y=0quote:Op zondag 13 september 2009 21:48 schreef Levolution het volgende:
Weet iemand toevallig een goede zaak waar ik (liefst Engelstalige) manga kan kopen? Het liefst in (de buurt van) Groningen of Hengelo. Ik weet wel enkele sites waar ik manga kan bestellen, maar ik wil in de verzendkosten besparen.
Extra specificiteit: ik ben op zoek naar Death Note.
das niet helemaal waar...quote:Op maandag 14 september 2009 06:20 schreef wdn het volgende:
Gewoon bestellen daar. Want play doet niet aan eigen voorraad.
op je eigen server ofzo?quote:Op maandag 14 september 2009 11:45 schreef Ascendancy het volgende:
Tokyo magnitude 8.0 3-10 binnen aan het halen met 2-3MB/s
Nee dat is voorraad van hun leveranciers (en vaak is dat ook nog eens gedeelde voorraad).quote:Op maandag 14 september 2009 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
das niet helemaal waar...
zat items op stock... (echter kan je niet zien waar op stock)
En ook al aan het kijken? 6 en 7 meen ik (was een setje van 2 delen) waren wat minder maar dat was voor een opzet naar 8 en verder.quote:Op maandag 14 september 2009 11:45 schreef Ascendancy het volgende:
Tokyo magnitude 8.0 3-10 binnen aan het halen met 2-3MB/s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. omdat ik een blogje heb zitten bekijken:
Vanaf dat moment heel goed gaat opletten op het camerawerk.
En let op de manier hoe de dialogen zijn opgezet tussen de 3 hoofdrolspelers.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
moet je oppassen dat je niet van 't netwerk wordt gegooid, paar vrienden van mij hebben dat gehad toen ze vergeten waren hun torrentclient af te sluitenquote:
Das toch pas als je echt een paar 100GB per maand omzet? Daarnaast kunnen ze alleen zeggen dat er verkeer is, wat het is zien ze niet.quote:Op maandag 14 september 2009 19:49 schreef zquing het volgende:
[..]
moet je oppassen dat je niet van 't netwerk wordt gegooid, paar vrienden van mij hebben dat gehad toen ze vergeten waren hun torrentclient af te sluiten
Controleren ze alle eduroams dan?quote:Op maandag 14 september 2009 21:09 schreef zquing het volgende:
Als je op hun glasvezelnetwerk zit maakt 't idd niet echt uit, maar ik dacht dat je 't over hun wifi netwerk had
voor zover ik weet, ik zou gewoon echt niet downloaden op hun wireless netwerkquote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Controleren ze alle eduroams dan?
In de policy staat, dat je wordt geknepen bij heftig veel dataverkeer en dat uploaden van copyright-meteriaal niet mag, maar dat ze dit laatste niet kunnen controleren en dus uitsluitend via informatie van derder dit kunnen achterhalen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef zquing het volgende:
[..]
voor zover ik weet, ik zou gewoon echt niet downloaden op hun wireless netwerk
dat laatste kunnen ze wel achterhalen.. de vraag is of ze ook daadwerkelijk ervoor gezorgd hebben dat ze het kunnen achterhalen?quote:Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In de policy staat, dat je wordt geknepen bij heftig veel dataverkeer en dat uploaden van copyright-meteriaal niet mag, maar dat ze dit laatste niet kunnen controleren en dus uitsluitend via informatie van derder dit kunnen achterhalen.
Ik zou me er niet zo druk om maken, ik heb utorrent aanstaan als ik in leiden ben, tot nu toe geen waarschuwing of iets dergelijks gekregen. Een kennis zat bij de TU twente en heeft ook nergens last van.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat laatste kunnen ze wel achterhalen.. de vraag is of ze ook daadwerkelijk ervoor gezorgd hebben dat ze het kunnen achterhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |