Dat is ook de bedoeling.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:32 schreef Ascendancy het volgende:
Hou heens op. Nu wil ik het gaan kijken
Ik kwam de 1e helft van de 1e aflevering niet doorquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling.
Ik zou je aanraden te gaan kijken want als de laatste eps net zo goed zijn als de eerste 10 is dit misshien wel de anime van het jaar voor mij.
ik denk dat ik daar altijd wel fan van blijfquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:38 schreef Qunix het volgende:
Naruto Shippuuden Special: Jiraiya
Bakemonogatari is gewelding maar mijn Japans is absoluut niet goed genoeg om alle woordspelingen te snappen. Zelfs sommige hele simpele zie ik pas als ik de anime stil zet en een stukje opnieuw bekijk. Extreem goed maar te hoog gegrepen voor mequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik kwam de 1e helft van de 1e aflevering niet door
En nix wint het op dit moment van bakemonogatari voor mij.
Hoewel FMA wel gruwelijk gaaf is op dit moment
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:11 schreef wdn het volgende:
Bakemonogatari is gewelding maar mijn Japans is absoluut niet goed genoeg om alle woordspelingen te snappen. Zelfs sommige hele simpele zie ik pas als ik de anime stil zet en een stukje opnieuw bekijk. Extreem goed maar te hoog gegrepen voor me
FMA2 is beter dan ik had verwacht
Het is dan ook geen slecht jaar geweest voor anime
Haruhi vind ik slecht, dit seizoen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:56 schreef Quir het volgende:
Ah, ze besluiten eindelijk het roer om te gooien bij Haruhi en het iets interessanter te maken.
01. Death Notequote:Op zaterdag 12 september 2009 16:56 schreef mschol het volgende:
iets zegt me dat ik Tokyo Magnitude moet gaan kijken alssie klaar is
Ik ook, vandaar dat ik zeg dat ze nu het tegenovergestelde deden in deze aflevering: ze maken het interessant.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Haruhi vind ik slecht, dit seizoen.
Ik kijk 't ook niet, hihi.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Ascendancy het volgende:
Ik word wel erg onder druk gezet. Jullie zijn niet lief
Als je niet wilt, moet je ook niet kijken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Ascendancy het volgende:
Ik word wel erg onder druk gezet. Jullie zijn niet lief
De episode van deze week zag er wel uit dat een arc voorbij is en dat ze iets nieuws gaan doen. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ook, vandaar dat ik zeg dat ze nu het tegenovergestelde deden in deze aflevering: ze maken het interessant.
In elk geval pas nadat jij TM 8.0 hebt gezien :=)quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Ascendancy het volgende:
Wanneer gaan we trouwens onze lucy cosplay fanmeet doen?
Ik snap al die woordgrappen ook niet hoor, maar ik vind het alsnog een geweldige anime... Ik kan echt nauwelijks japans, maar ik werk eraan!quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Bakemonogatari is gewelding maar mijn Japans is absoluut niet goed genoeg om alle woordspelingen te snappen. Zelfs sommige hele simpele zie ik pas als ik de anime stil zet en een stukje opnieuw bekijk. Extreem goed maar te hoog gegrepen voor me
FMA2 is beter dan ik had verwacht
Het is dan ook geen slecht jaar geweest voor anime
Jij ook al QunixNu kan Ascendary niet meer achter blijven
ben nu halverwege 2(werk).quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:58 schreef wdn het volgende:
[..]
In elk geval pas nadat jij TM 8.0 hebt gezien :=)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom maken mensen dit soort dingen_!
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op zondag 13 september 2009 01:12 schreef Ascendancy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze werken niet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom maken mensen dit soort dingen_!
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
jij zal ze nog wel in je temp files hebben denk ik , ik krijg toch echt mooie kruisjes te zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn geen goede urlsquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 13:34 schreef speedy_kevin het volgende:
Ben ik de enigste die het aan zag komen bij TM8.0?Ik had het niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |