Zie je wel, ik moet ook geen topics openen als ik zo opgewonden ben.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Ehm, volgens mij is Keesjeislief vs Ptwish dan tegen Micky hoor!
Thnx dear, nu de TT nog.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Wacht even.... hier heb je in elk geval een OP waar je niets meer aan hoeft te doen.
Hoe wil je hem hebben?quote:
Yep, in de FB maar ik weet niet of static wakker is.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
Hoe wil je hem hebben?
Vraag ik het even iemand voor je. Of heb je het al ergens gevraagd?
Ja, Ptwish heeft een gróte zonde begaan!quote:
Psssttt... Ik zou die 't' gauw weghalen achter 'wordt', anders vallen de dames in dit topic over je heen. Hebben ze in het vorige topic ook gedaan bij een arm schepsel, echt waar. Die durfde zich niet meer te vertonen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:20 schreef Goodbye het volgende:
Versterking voor team Ptwish!![]()
Anders wordt ik gevild door mijn moeder(s)![]()
Zeg Keesje, ga je ook een Micky smilie maken?
Ja!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, Ptwish heeft een gróte zonde begaan!![]()
of had je dat al wel gelezen?![]()
Oh my, verzacht het de omstandigheden wat als ik zeg dat ik vier rosé op heb?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:32 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Psssttt... Ik zou die 't' gauw weghalen achter 'wordt', anders vallen de dames in dit topic over je heen. Hebben ze in het vorige topic ook gedaan bij een arm schepsel, echt waar. Die durfde zich niet meer te vertonen.. Wij van Team Adam doen niet zo moeilijk, wij zijn meer van leven en laten leven en zo, you know, wij accepteren jou gewoon zoals je bent.
. Weet je zeker dat wij je geen roze bril + pretsigaret kunnen aanbieden?
. Hoeveel moeders heb je eigenlijk?
Ja, ik begrijp het ook niet hoor. Als ik Chrissie was had ik al lang mijn koffer gepakt en was ik as soon as possible naar San Fran gevlogen. Yoga lesjes met je schoonloeder prefereert toch iedereen boven meatballs??quote:
Zeg, probeer je nou mensen van team Patries weg te lokken?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:32 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Psssttt... Ik zou die 't' gauw weghalen achter 'wordt', anders vallen de dames in dit topic over je heen. Hebben ze in het vorige topic ook gedaan bij een arm schepsel, echt waar. Die durfde zich niet meer te vertonen.. Wij van Team Adam doen niet zo moeilijk, wij zijn meer van leven en laten leven en zo, you know, wij accepteren jou gewoon zoals je bent.
. Weet je zeker dat wij je geen roze bril + pretsigaret kunnen aanbieden?
. Hoeveel moeders heb je eigenlijk?
En hij is goed johquote:Op woensdag 2 september 2009 20:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zeg, probeer je nou mensen van team Patries weg te lokken?
stiefloeder, schatje, stiefloeder...quote:Op woensdag 2 september 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het ook niet hoor. Als ik Chrissie was had ik al lang mijn koffer gepakt en as soon as possible naar San Fran gevlogen. Yoga lesjes met je schoonloeder prefereert toch iedereen boven meatballs??
Let dan ook eens óp als het over Ptwish gaat op de tievie, mèn! *zucht hoofdschuddend*quote:Op woensdag 2 september 2009 20:16 schreef keesjeislief het volgende:
Zeg, loopt die nieuwe single van Paay eigenlijk een beetje, ik heb hem nog heul niet op de radio gehoord op de een of andere manier? Gaat Paay nu het voorprogramma vormen van Corry Konings bejaardentehuizentour?
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
stiefloeder, schatje, stiefloeder...
maar idd, waarom zou je bij je moeder blijven? Die bitch, die zeeheks, dat mens die zúlke onvergééflijke dingen doet
terwijl je papa, je grote voorbeeld, de eerlijkheid zelve ...
nee, sorry... ik kan het niet eens neptypen
Moeten we binnenkort maar even kijken en vergelijkenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Goodbye, wiens oren heb jij eigenlijk? De mijne?
De oren van d'r moeder.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:42 schreef Goodbye het volgende:
And he's got so much to offer! Een stabiele thuissituatie, gezond eten, veel mediteren. Wat wil een meisje van 19 nog meer?
Whahahahaaahahaahaha, ik zat maar naar die smilies te kijken en wat de verschillen nou waren. Nou, ik schrok me een hoedjequote:Op woensdag 2 september 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
De Meisje Mick tietenknijp smiley: [ afbeelding ]
En de Ptwish smilies door Keesjeislief!![]()
Wit petje met de ware aard van Ptwish: [ afbeelding ]
Donker petje met ware aard van Ptwish: [ afbeelding ]
Wit petje zonder verrassing: [ afbeelding ]
Donker petje zonder verrassing : [ afbeelding ]
quote:@Albert_Verlinde lul je weer uit je nek? Waar HEB je het over.
about 3 hours ago from web
Word er nog wat tussen Eddem en Mick getwitterd eigenlijk?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:48 schreef DarkElf het volgende:
dat getwitter van eddem naar chrissie is idd echt tenenkrommend hoor ..
leuk zo'n vader die vooral aan anderen wilt laten zien dat ie aandacht aan je besteedt..
Nietus, er schreef iemand in het vorige topic "Wat betekend Ptwish eigenlijk?" en toen hebben jullie haar gewoon meedogenloos afgeserveerd. In Palinggate is dus ook al zoiets gebeurd?? Brr, je moet maar bij jullie kliekje willen horen zeg...quote:Op woensdag 2 september 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
Kees, dat was in Palinggate.
Wel een beetje scherp blijven, misschien moet je die roze bril even afzetten en die joint uit je snavel halen
Ohquote:Let dan ook eens óp als het over Ptwish gaat op de tievie, mèn! *zucht hoofdschuddend*
Dit was alleen maar een grapje, omdat er op de fotoshoot met die hete kerels dit nummer gezongen werd door de fotograaf. En Linda (van het blad, jeweetwel... ja, hebbie um?) was daarbij en heeft er voor gezorgd dat het nummer als een hebbedingetje (O+) bij haar blad zou zitten.
Ze gaat het nummer zingen bij Geer op zijn concert in Spaarnwoude. Dat dan weer wel!
Zoiets was het geloof ik![]()
Oh dát!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:59 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nietus, er schreef iemand in het vorige topic "Wat betekend Ptwish eigenlijk?" en toen hebben jullie haar gewoon meedogenloos afgeserveerd. In Palinggate is dus ook al zoiets gebeurd?? Brr, je moet maar bij jullie kliekje willen horen zeg...
Dat zal best. Maar dat doen ze bij de eerste de beste 16-jarige ook, dus dat scheelt.quote:Oh. Sorry. Nou. Ik ben wel benieuwd naar die foto's, daar zal wel een paar daagjes fotosjoppen overheen gaan zeker?
Alvast gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:05 schreef Ole het volgende:
TerugVindSmilieys!![]()
nog 3 uur en dan is Eddem jarig
En jij ook he?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:05 schreef Ole het volgende:
TerugVindSmilieys!![]()
nog 3 uur en dan is Eddem jarig
quote:
Dit, vandaag op zijn Twitter:quote:Op woensdag 2 september 2009 20:56 schreef beequeen het volgende:
Laatste nieuws voordat ik ga bankhangen....wat heeft Kwalbert over Chrissie gezegd dan??????
[..]
En als Chrissie daarop antwoord aan Kwalbert 'Wat lul je uit je nek, waar HEB je het over' dan weet onzelieveKees meteen dat het dus helemaal niet waar is, van die smsquote:Adam Curry is woest op Patricia. Het Popstars-jurylid zou haar dochter Christina via een sms op de hoogte hebben gebracht van de scheiding.
about 10 hours ago from web
Zou dat misschien betekenen dat Eddem het hele verhaal verzonnen heeft, puur voor wat sympathy votes?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit, vandaag op zijn Twitter:
[..]
En als Chrissie daarop antwoord aan Kwalbert 'Wat lul je uit je nek, waar HEB je het over' dan weet onzelieveKees meteen dat het dus helemaal niet waar is, van die sms
Ja, hallo met Kees! Oh, sorryquote:Op woensdag 2 september 2009 20:56 schreef beequeen het volgende:
Ja, nog even met mij keesje. Niks, noppes nada bedankje voor een naamtopic al klopt ie niet maar ach je moet je schamen.![]()
Ik ga er geen woorden aan vuil maken maar ben wel teleurgesteld.![]()
Hihihihihiiihihihihihihihiiihihiquote:Op woensdag 2 september 2009 21:17 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ja, hallo met Kees! Oh, sorry. Dank je wel! (Denk ik. Want nu moet ik zeker het hele topic lang tegen jullie allemaal opboksen?
. Dan ga ik eerst maar even aansterken en een balletje gehakt in de pan gooien.)
Ja maak Eddem maar jaloers met je gehaktbal!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:17 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ja, hallo met Kees! Oh, sorry. Dank je wel! (Denk ik. Want nu moet ik zeker het hele topic lang tegen jullie allemaal opboksen?
. Dan ga ik eerst maar even aansterken en een balletje gehakt in de pan gooien.)
Lijkt me wel, immers komt dat nu pas naar bovenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zou dat misschien betekenen dat Eddem het hele verhaal verzonnen heeft, puur voor wat sympathy votes?
Als we daar over gaan zeuren stap ik spontaan over naar het andere teamquote:Op woensdag 2 september 2009 21:45 schreef Ole het volgende:
psssst M_D betekend moet zijn 'betekent"
ja nu kan ze pas haar liefde volgen naar Amerika..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
Dank lieve Eef!
Maar daar in dat stuk zeggen ze dat Meisje Mick vier keer per week haar moeder bezocht.
Tot aan haar dood.
Whut? Ze zat toch in SF? Ze doen nu alsof ze nooit gegaan is![]()
Dat gelooft toch niemandquote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
Dank lieve Eef!
Maar daar in dat stuk zeggen ze dat Meisje Mick vier keer per week haar moeder bezocht.
Tot aan haar dood.
Whut? Ze zat toch in SF? Ze doen nu alsof ze nooit gegaan is![]()
Toch zie ik haar dat wel met een brede glimlach zeggen hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 22:44 schreef JaneDoe het volgende:
ik geloof ook niet dat patries gezegd zou hebben dat hans vervat te oud is
volgens primeurjagers zou yvonne dat gezegd hebben en ook dat is volgens mij niet waar
Feliciteer hier MISS SHO... Ole!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef Xenomaniac het volgende:
HOERA!
![]()
Ole is 32 geworden!
Gefeliciteerd mop.
Zo precies om 0.00 uur ...quote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef Xenomaniac het volgende:HOERA!
![]()
Ole is 32 geworden!
Gefeliciteerd mop.
Is Static hier alleen mod? Nee toch? Cinnamongirl ook toch?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:29 schreef Ole het volgende:
De TT is nog niet aangepast!
static waar blijf je nou?
Uiteraard belachelijk dat als ze zelf op Twitter een grapje over haar eigen oren maakt, dat er dan nu in de Telegraaf en in Kwalbert zijn twitters staat 'Christina Curry baalt enorm van haar oren'. Mensen mensen, wat een non-nieuws. Maar goed, misschien moet zij zich wat meer realiseren dat alles wat ze twittert in de openbaarheid staat en dat ze er dus commentaar op kan krijgen.quote:chrissiecurry: the horrible things you have all said..I was asked to walk with an air of "arrogance", I can't even joke about my ears anymore without being told i look like a man with big ears. thanks guys. maybe you should think a little before judging someone so harshly.
3 minutes ago from web
Ik ook. En haar haar zat strak naar achteren, dan valt het meer op.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:01 schreef conleche het volgende:
Ik vind die oren echt schattig. Ik hou wel van dat soort "flaws". Spleetjes tussen tanden kan ik ook heel cute vinden bijvoorbeeld.....
Ja, maar dat was in een periode die in het teken stond van grijstinten en me totaal niet kompliet voelen, en toen raakte ik vatbaar voor... afijn, beetje het Micky-verhaal. Ik had het me niet eerder gerealiseerd, maar ik zie nu dat het mijn verantwoordelijkheid is om in dit topic Micky te verdedigen, of in elk geval te verklaren. Zij heeft, als enige van alle hoofdrolspelers, geen team. Daarom: vanaf nu ben ik Team Mickyquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1335386/2/50#72392502]woensdag 2 2009 schreef keesjeislief het volgende:
Tussen () Nadine26, bevond jij je niet ooit in de situatie dat jij als tienermeisje geen enkel middel hebt geschuwd om de getrouwde heer des huizes van een oppasadresje tot vreemdgaan te bewegen?? Nou? He? En dan hier een beetje meehuilen met de wolven!
Leuk.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:28 schreef Nadine26 het volgende:
*Meisje Mick betoog*
Daar mogen wij best een beetje bewondering voor hebben.
En dan vloog Micky dus élke week voor een dag of twee van SanFran naar Nederland?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:24 schreef dividivi het volgende:
Wie zegt dat die 4x door de week verspreid zijn? Kan net zo goed in 1 of 2 dagen zijn gepropt.
Senk joe static.quote:
Nee joh, ze vloog op vrijdag in de oneven week van SF naar A'dam, ging vervolgens vrijdag en zaterdag 2 x daags naar mama (dan zitten we al aan 4 x in die ene week) en zondag en maandag ging ze weer 2x daags naar mama (en dan hebben we weer 4x in 1 week) en maandag vloog ze weer terug. Dan zitten we inmiddels in een even week, en dus hebben we maar 1 retourvlucht, goed getimed en goed voor 8 bezoekjes in opeenvolgende 4 dagen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan vloog Micky dus élke week voor een dag of twee van SanFran naar Nederland?
Ik wil veel geloven, maar dat lukt dan toch net niet...
Want?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:12 schreef Xenomaniac het volgende:
Iemand die rouwadvertentie voor ma Hoogendijk gisteren in Het Parool nog gezien?
apart..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Holy shit, wat kan die gast liegen zeg. Ik rook wel maar geen jointjes. Ik gebruik nog wel lange vloei met een filtertje maar ben vanaf april clean. Take nog een meatball en take Micky in zeh meling.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:30 schreef Mooiiiiiii het volgende:
http://tinyurl.com/adamcurry
Bron :Twitter Giel3fm
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:38 schreef pronkjewail het volgende:
mooiiiiii, misschien dat deze link beter werkt:
LINK
een joint zonder wiet ziet er dus echt niet zo uit. Die verkleurt niet zoquote:Op donderdag 3 september 2009 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy shit, wat kan die gast liegen zeg. Ik rook wel maar geen jointjes. Ik gebruik nog wel lange vloei met een filtertje maar ben vanaf april clean. Take nog een meatball en take Micky in zeh meling.![]()
Sure Eddem, zis is heul geen joint.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh joh, ik heb het hele topic verkeerd begrepen, ik dacht dat Mickey de op geld beluste lichtekooi was...quote:Paay: "Nee, we gaan nog niet scheiden, eerst afrekenen!!"
Joling: "Patricia heeft me gezegd alleen voor een rijke man te gaan"
Dus eigenlijk was het voor jou ook vooral een bevrijding Ptwish, en was de koek gewoon op tussen jullie? Eigenlijk ben je Adam behoorlijk dankbaar dat hij de moed heeft gehad om te doen wat voor jullie allebei het beste was, en is het enkel je gekwetste ego nog dat je parten speelt? Eigenlijk heeft Mickey niet één, maar twéé mensen weer gelukkig gemaakt? Wie had dat toch kunnen denken he.quote:Paay: "Het gaat dan ook goed met me, Ik geniet echt van mijn vrijheid, dus zo'n scheiding heeft wat dat betreft ook weer voordelen. Nu ik geen rekening meer met een man hoef te houden, kan ik nog eens uit de band springen." ... "Nee, hij [Adam, red.] laat me onverschillig..."
Subtielquote:Op donderdag 3 september 2009 17:24 schreef bloodymary het volgende:
en hier is voor de verjaardag van de moeder van Slicky
oh ja tuurlijkquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:04 schreef Copycat het volgende:
Hij was toch al tien jaar ongelukkig?
Volgens mij doelt ze daarop.
Ja. nu die Waylon.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:05 schreef -sabine- het volgende:
Ptwish zo op DWDD zei die hippiemeneer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |