abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72372338
quote:
PC-keten neemt wraak op supers

GRONINGEN – De Noordelijke keten van computerwinkels Norrod neemt wraak voor de verkoop van goedkope computers bij supermarkten. Het bedrijf gaat anderhalve literflessen Coca-Cola verkopen voor 0,69 euro.

Dat is minder dan de helft van de prijs bij Albert Heijn. ‘Het begrip branchevervaging is sterk vertegenwoordigd in de computermarkt. Veel supermarkten, bouwmarkten en speelgoedwinkels verkopen computers en aanverwante artikelen. Dat is opvallend, aangezien het een product betreft waarbij een goed advies van belang is en dat kun je niet krijgen in een bouwmarkt of supermarkt’, zegt directeur Hooft van de computerketen in een toelichting.

Berichtgeving

Hij werd door de voortdurende berichtgeving over de prijzenoorlog gestimuleerd om de cola in de aanbieding te doen. Hooft: ‘In de computerbranche wordt al jaren gewerkt met een kleine marge. Een marge van 4 procent op een notebook is geen uitzondering; wat dat betreft is de computerbranche best jaloers op de marges van supermarkten.’

Snel uitverkocht
Vooralsnog betreft het een actie, waarvoor enkele duizenden flessen cola zijn ingeslagen. Het bedrijf weet nog niet of het cola ook definitief in het assortiment gaat opnemen. Norrod is een keten van computerwinkels met vestigingen in onder meer Groningen, Leeuwarden, Emmen en Zwolle. ‘We gaan er vanuit dat we snel uitverkocht zijn’, aldus Hooft.
bron

Ik stoor me ook wel aan branchvreemde artikelen zoals laptops in ketens zoals Gamma die enkel bedoeld zijn bedoeld als lokkertje. Ik zou het alleen daarom daar nooit kopen. Bovendien ga ik liever voor een stukje service dat je daar niet echt krijgt.

En jullie? Kopen jullie branchvreemde artikelen zoals een laptop in de Gamma of niet?
pi_72372392
tvp
pi_72372425
Strakke actie.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  woensdag 2 september 2009 @ 17:13:09 #4
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_72372459
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:08 schreef Mylene het volgende:

[..]
En jullie? Kopen jullie branchvreemde artikelen zoals een laptop in de Gamma of niet?
Wel als het dezelfde laptop is die ik wil, maar meestal gaat het dan om een goedkoop B-merk.
In het geval van die cola blijft het gewoon Coca Cola dus heb ik er schijt aan waar het verkocht wordt, als het maar goedkoop is.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  woensdag 2 september 2009 @ 17:16:42 #5
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_72372567
Mwah, ik stel een pc het liefst zelf samen, en weet waar naar te kijken. De goedkope pc's van niet-computerzaken hebben toch vaak een addertje achter de behulzing zitten, vaak de reden dat ze zo goedkoop zijn. Maar ik snap zeker de frustratie van de computerzaken.
You know, I've learned something today
  woensdag 2 september 2009 @ 17:17:40 #6
266241 H1F5
Type III-II-Ix
pi_72372610
Ik heb het nooit normaal gevonden dat ze computers in super- en bouwmarkten mogen verkopen. En over 3 jaar zitten ze bij die pc-boer nog steeds met die voorraad cola moet je maar rekenen. Wie gaat er nu speciaal voor die paar rotcenten naar een computerwinkel om frisdrank in te slaan?
Homo Sapiens H1 histone family, member 5
pi_72372690
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:17 schreef H1F5 het volgende:
En over 3 jaar zitten ze bij die pc-boer nog steeds met die voorraad cola moet je maar rekenen. Wie gaat er nu speciaal voor die paar rotcenten naar een computerwinkel om frisdrank in te slaan?
Ik denk dat er hoop mensen zijn die er speciaal voor heen gaan.
pi_72372702
Het lijkt me dat de computerwinkelbranche (?) zich beter kan richten op het informeren van de consument over de voordelen van het zaken doen met een computerwinkel, dan hard in de media te gaan huilen dat de producten elders goedkoper aangeboden worden. Zorg maar dat mensen de meerwaarde zien, of doe zelf iets aan je prijzen. Men moet zich maar aanpassen aan de wensen van de klant.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  † In Memoriam † woensdag 2 september 2009 @ 17:22:37 #9
137949 Disana
pi_72372761
quote:

[..]

bron

Ik stoor me ook wel aan branchvreemde artikelen zoals laptops in ketens zoals Gamma die enkel bedoeld zijn bedoeld als lokkertje. Ik zou het alleen daarom daar nooit kopen. Bovendien ga ik liever voor een stukje service dat je daar niet echt krijgt.

Wij kopen al jaren en jaren bij Norrod in Groningen. Prima service en nooit gedoe als er iets niet goed blijkt te werken.

Leuke actie.
  woensdag 2 september 2009 @ 17:24:54 #10
266241 H1F5
Type III-II-Ix
pi_72372826
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:20 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik denk dat er hoop mensen zijn die er speciaal voor heen gaan.
Zou het echt? Ik kan het me echt niet voorstellen dat mensen dat doen, maar wie weet. Waarschijnlijk komen we er nooit achter ook.
  woensdag 2 september 2009 @ 17:27:49 #11
266241 H1F5
Type III-II-Ix
pi_72372899
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:20 schreef heiden6 het volgende:
Het lijkt me dat de computerwinkelbranche (?) zich beter kan richten op het informeren van de consument over de voordelen van het zaken doen met een computerwinkel, dan hard in de media te gaan huilen dat de producten elders goedkoper aangeboden worden. Zorg maar dat mensen de meerwaarde zien, of doe zelf iets aan je prijzen. Men moet zich maar aanpassen aan de wensen van de klant.
Daar zit wat in. Na diverse aankopen in verschillende pc-zaken heb ik besloten om het voortaan via internet te bestellen en het zelf te bouwen. Dat werkt prima voor mij. De voorlichting in pc-zaken is vaak gebrekkig en bij een supermarkt hoef je niets over zo'n ding te vragen.
pi_72373099
Bij die dozenschuivers (en dan doel ik op elektronicawinkels) stelt 'service' ook niet veel voor meestal. De verkopers verstrekken weinig nuttige info en bij een defect is 't ook gewoon een kwestie van opsturen.
Echt specifieke pc-boeren met eigen technische dienst zijn er volgens mij niet zo heel veel meer. Misschien is er niet echt behoefte aan. Ik zou er geen problemen mee hebben om een pc bij een supermarkt te halen. Waarom zou een supermarkt dat niet mogen verkopen trouwens?

En Aldi geeft volgens mij 3 jaar garantie, dat is zo'n beetje de gehele economische levensduur van een pc. Dus zelfs al zijn 't mindere componenten dan nog ben je 'veilig'. Al weet ik natuurlijk niet precies hoe snel de afhandeling is, maar een echte PC-boer heeft ook niet alles op voorraad.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_72373118
Wie koopt er nou een laptop bij de aldi
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72373218
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:42 schreef bijdehand het volgende:
Da's iniedergeval goedkoop, bij bv de Dixons betaal je de hoofdprijs voor niks geen expertise of service
pi_72373253
Wrs maakt de Aldi of een willekeurige andere supermarktketen meer winst op die pc's dan die computerzaak op die Cola..
Maw daar liggen die supermarkten echt niet wakker van denk ik zo
pi_72373347
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:46 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Da's iniedergeval goedkoop, bij bv de Dixons betaal je de hoofdprijs voor niks geen expertise of service
Dixons Da's bijna meer dan Aldi

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72373398
Vindt het best wel een strakke actie. Van dit soort acties wordt de consument alleen maar beter.

4% marge is trouwens wel erg dun. Daarmee kun je ook geen personeel scholen dunkt mij. Daarnaast, als zo een verkoper een uur met je bezig is slinkt je marge ineens flink.
pi_72373399
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dixons Da's bijna meer dan Aldi

Precies
pi_72373689
Dell
  woensdag 2 september 2009 @ 18:02:31 #20
266241 H1F5
Type III-II-Ix
pi_72373699
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:39 schreef Loohcs het volgende:
Bij die dozenschuivers (en dan doel ik op elektronicawinkels) stelt 'service' ook niet veel voor meestal. De verkopers verstrekken weinig nuttige info en bij een defect is 't ook gewoon een kwestie van opsturen.
Echt specifieke pc-boeren met eigen technische dienst zijn er volgens mij niet zo heel veel meer. Misschien is er niet echt behoefte aan. Ik zou er geen problemen mee hebben om een pc bij een supermarkt te halen. Waarom zou een supermarkt dat niet mogen verkopen trouwens?

En Aldi geeft volgens mij 3 jaar garantie, dat is zo'n beetje de gehele economische levensduur van een pc. Dus zelfs al zijn 't mindere componenten dan nog ben je 'veilig'. Al weet ik natuurlijk niet precies hoe snel de afhandeling is, maar een echte PC-boer heeft ook niet alles op voorraad.
Ik vind het er niet thuis horen. Net zo min als fietsen, broodbakmachines, tuingereedschap en noem maar op.
pi_72373821
Ik vind het er ook niet thuis horen..
Als je computer kapot is, zou je dan ook naar de supermarkt toegaan voor garantie oid?
pi_72373924
Norrod Wat een kutwinkel met incompetent personeel.
  woensdag 2 september 2009 @ 18:14:31 #23
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_72374017
Je sluit toch ook geen autoverzekering bij het kruidvat?
Lang leve mij! *O*
pi_72374225
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:06 schreef Pannenkoeken het volgende:
Als je computer kapot is, zou je dan ook naar de supermarkt toegaan voor garantie oid?

wel als ik hem daar gekocht had !
pi_72374993
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:02 schreef H1F5 het volgende:

[..]

Ik vind het er niet thuis horen. Net zo min als fietsen, broodbakmachines, tuingereedschap en noem maar op.
Dat jij dat vindt was al duidelijk, maar een echte reden heb ik nog niet gehoord. Als die computerwinkel beter is qua kennis, kwaliteit, service en voorraad (en dat is wel te hopen) zou ie sowieso niet bang moeten zijn voor een Aldi-aanbieding.

Als ze 't echt 'Aldi-style' aanpakken met die verkoop van goedkope cola, moeten ze niet meer dan 5 flessen in de winkel zetten en daarna zeggen: "Sorry van deze aanbieding hebben we er maar 5 binnengekregen."
  woensdag 2 september 2009 @ 18:50:33 #26
266241 H1F5
Type III-II-Ix
pi_72375076
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:47 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Dat jij dat vindt was al duidelijk, maar een echte reden heb ik nog niet gehoord. Als die computerwinkel beter is qua kennis, kwaliteit, service en voorraad (en dat is wel te hopen) zou ie sowieso niet bang moeten zijn voor een Aldi-aanbieding.

Als ze 't echt 'Aldi-style' aanpakken met die verkoop van goedkope cola, moeten ze niet meer dan 5 flessen in de winkel zetten en daarna zeggen: "Sorry van deze aanbieding hebben we er maar 5 binnengekregen."
Als ik een fiets bij de Aldi koop, dan moeten ze wat mij betreft ook de service verlenen om een eventuele lekke band te plakken.
  woensdag 2 september 2009 @ 18:59:43 #27
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_72375337
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:42 schreef bijdehand het volgende:
Vergis je niet. Ik ken bepaalde gemeentes waar ze ze gewoon voor de ambtenaren kopen om mee te werken.
From feudal serf to spender.
pi_72375351
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:50 schreef H1F5 het volgende:

[..]

Als ik een fiets bij de Aldi koop, dan moeten ze wat mij betreft ook de service verlenen om een eventuele lekke band te plakken.
Normale slijtage valt niet onder garantie. Ik weet niet of je met service bedoelt dat ze 't gratis moeten maken, maar dat zal een echte fietsenmaker ook niet doen als je een lekke band krijgt een maand of twee na aankoop.
  woensdag 2 september 2009 @ 19:00:18 #29
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_72375360
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:11 schreef kikoooooo het volgende:
Dat ook inderdaad.
From feudal serf to spender.
  woensdag 2 september 2009 @ 19:01:45 #30
266241 H1F5
Type III-II-Ix
pi_72375397
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:00 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Normale slijtage valt niet onder garantie. Ik weet niet of je met service bedoelt dat ze 't gratis moeten maken, maar dat zal een echte fietsenmaker ook niet doen als je een lekke band krijgt een maand of twee na aankoop.
Nee nee, ik bedoel geen garantie en/of gratis reparatie.
pi_72375538
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:01 schreef H1F5 het volgende:

[..]

Nee nee, ik bedoel geen garantie en/of gratis reparatie.
Als je dan toch bereid bent er voor te betalen is het toch geen probleem om naar een echte fietsenmaker te gaan?
pi_72375608
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:06 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Als je dan toch bereid bent er voor te betalen is het toch geen probleem om naar een echte fietsenmaker te gaan?
veel fietsenmakers weigeren gewoon om een band te stoppen van een fiets gekocht bij de aldi, juist zoals je veel elektriciens hebt die 50¤ extra werkuren vragen bij herstelling van een TV uit een grootwarenhuis, of pcboeren die weigeren om een pc uit de aldi te herstellen.

Groot gelijk hebben ze; als je bij hen de aanschaf niet doet, waarom zouden zij jou dan goedkoop helpen als er iets misloopt...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  woensdag 2 september 2009 @ 19:11:01 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_72375666
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:02 schreef DirkZz het volgende:
Dell
Bie de Lidl
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 2 september 2009 @ 19:16:22 #34
266241 H1F5
Type III-II-Ix
pi_72375827
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:06 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Dat zou geen probleem zijn als ik er een bij een supermarkt kocht, maar dat doe ik niet om bovenstaande redenen.
pi_72375892
je betaalt een fietsenmaker om je band te plakken, niet om aan hem te vragen of hij tevreden is over jouw aankoop
pi_72375900
We lopen in NL nogsteeds heel ver achter. Als het goed is gaan die grenzen alleen maar meer vervagen
  woensdag 2 september 2009 @ 19:19:58 #37
266241 H1F5
Type III-II-Ix
pi_72375953
Je zal er zitten met je fietsenwinkeltje en dat er even een Aldi naast komt settelen, dan verkoop je geen goedkope fiets meer, maar aan de andere kant kan je de reparaties niet meer aan. Raak je weer overspannen met alle gevolgen van dien. Dan moeten jullie dat met z'n allen betalen hoor.
pi_72375968
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:09 schreef Athmozz het volgende:

[..]

veel fietsenmakers weigeren gewoon om een band te stoppen van een fiets gekocht bij de aldi, juist zoals je veel elektriciens hebt die 50¤ extra werkuren vragen bij herstelling van een TV uit een grootwarenhuis, of pcboeren die weigeren om een pc uit de aldi te herstellen.

Groot gelijk hebben ze; als je bij hen de aanschaf niet doet, waarom zouden zij jou dan goedkoop helpen als er iets misloopt...
Lekke band is nog wat anders dan een kapotte tv of pc. Op die laatste twee geeft Aldi vaak 36 maanden garantie, dus zorgt zelf voor afhandeling van 'problemen'.
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:19 schreef H1F5 het volgende:
Je zal er zitten met je fietsenwinkeltje en dat er even een Aldi naast komt settelen, dan verkoop je geen goedkope fiets meer, maar aan de andere kant kan je de reparaties niet meer aan. Raak je weer overspannen met alle gevolgen van dien. Dan moeten jullie dat met z'n allen betalen hoor.
Als er echt iets kapot is zal het onder garantie moeten vallen. Klanten die de fiets bij de echte fietsenmaker hebben gekocht zullen wel een paar gratis servicebeurten krijgen, terwijl hij Aldi klanten gewoon laat betalen voor servicebeurten. Dus geen enkel probleem.

[ Bericht 17% gewijzigd door Loohcs op 02-09-2009 19:30:37 ]
pi_72376332
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bie de Lidl
[ afbeelding ]
Dell is opzich wel goedspul, heb daar net mijn Studio 1555 vandaan
pi_72376664
Prima actie van die PC boer eindelijk eens een winkelier die actie onderneemt tegen die supermarkten.
Dadelijk zijn er een paar supermarkten omgevallen moet je kijken hoe snel de prijzen omhoog gaan!
uit in Rotterdam? www.uitrotterdam.nl
pi_72376936
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:20 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Lekke band is nog wat anders dan een kapotte tv of pc. Op die laatste twee geeft Aldi vaak 36 maanden garantie, dus zorgt zelf voor afhandeling van 'problemen'.
kapotte tv is niet direct een probleem, daarbij koop je toch direct een nieuwe (ook binnen garantie eigenlijk). Kapotte pc is wel vervelender, daarvan kan ik moeilijk 3 dagen zonder. Dell lost dat voor mij perfect op, 2 dagen later heb ik al een herstelde pc of heb ik een andere. Aldi kan dat gewoon niet, die garantie doet er niet eens toe. Ik heb hem snel terug nodig, dus als ze hem pas 2 weken later hersteld hebben moet dat voor mij (en veel anderen) zelfs niet eens meer, dat is toch al te laat.
quote:
Als er echt iets kapot is zal het onder garantie moeten vallen. Klanten die de fiets bij de echte fietsenmaker hebben gekocht zullen wel een paar gratis servicebeurten krijgen, terwijl hij Aldi klanten gewoon laat betalen voor servicebeurten. Dus geen enkel probleem.
reken maar dat bij aldi alles onder slijtage valt en dus niet onder garantie. Een vriendin van me had ook een fiets van de aldi; eens daar iets aan scheelt kan je die evengoed weggooien aangezien herstellne je meer kost. Aldi + eenmalige aanbiedingen is gewoon vragen om problemen, zeker als je ziet dat ze amper goedkoper zijn dan dat je hetzelfde elders kan kopen met wél een degelijke service erbij.
pi_72377610
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef Athmozz het volgende:

[..]

kapotte tv is niet direct een probleem, daarbij koop je toch direct een nieuwe (ook binnen garantie eigenlijk). Kapotte pc is wel vervelender, daarvan kan ik moeilijk 3 dagen zonder. Dell lost dat voor mij perfect op, 2 dagen later heb ik al een herstelde pc of heb ik een andere. Aldi kan dat gewoon niet, die garantie doet er niet eens toe. Ik heb hem snel terug nodig, dus als ze hem pas 2 weken later hersteld hebben moet dat voor mij (en veel anderen) zelfs niet eens meer, dat is toch al te laat.
[..]

reken maar dat bij aldi alles onder slijtage valt en dus niet onder garantie. Een vriendin van me had ook een fiets van de aldi; eens daar iets aan scheelt kan je die evengoed weggooien aangezien herstellne je meer kost. Aldi + eenmalige aanbiedingen is gewoon vragen om problemen, zeker als je ziet dat ze amper goedkoper zijn dan dat je hetzelfde elders kan kopen met wél een degelijke service erbij.
Dan is er toch geen probleem? Als jij meer service wilt ga je voor Dell en iemand anders kan voor Aldi kiezen. Denk niet dat Dell last zal hebben van Aldi acties. Die andere computerboeren zouden er ook geen last van moeten hebben aangezien Aldi vaak maar een paar 'aanbiedingscomputers' heeft en ook minder service. Als je als degelijk computerbedrijf last hebt van zulke 'matige' supermarktaanbiedingen is er wel iets meer mis met je bedrijf dunkt me. Ik begrijp wel dat het om 't statement gaat, maar wel grappig dat ze met Coca-Cola gaan stunten, terwijl Aldi in Nederland dat niet eens verkoopt.
  woensdag 2 september 2009 @ 20:20:28 #43
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_72378087
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:07 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Dan is er toch geen probleem? Als jij meer service wilt ga je voor Dell en iemand anders kan voor Aldi kiezen. Denk niet dat Dell last zal hebben van Aldi acties. Die andere computerboeren zouden er ook geen last van moeten hebben aangezien Aldi vaak maar een paar 'aanbiedingscomputers' heeft en ook minder service. Als je als degelijk computerbedrijf last hebt van zulke 'matige' supermarktaanbiedingen is er wel iets meer mis met je bedrijf dunkt me. Ik begrijp wel dat het om 't statement gaat, maar wel grappig dat ze met Coca-Cola gaan stunten, terwijl Aldi in Nederland dat niet eens verkoopt.
Heb je meegekregen dat Dell via de Lidl al aan het verkopen is? Nu in Duitsland, binnenkort in NL...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_72378390
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb je meegekregen dat Dell via de Lidl al aan het verkopen is? Nu in Duitsland, binnenkort in NL...
dell toestellen zonder dell service wel ja

Dell service is momenteel nog enkel via Dell zelf te koop. Spijtige ontwikkeling als je het mij vraagt; nu gaan mensen dell beginnen associeren met goedkope rommel met slechte service, iets waar Dell niet direct voor staat.
pi_72378426
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja ik heb 1 plaatje gezien in dit topic, maar daaruit kan ik nog niet conluderen dat daar ook de door Athmozz genoemde service bij zit inbegrepen.
pi_72381471
De computers in bouwmarkten zijn meestal vage merken zoals Acer of Medion. Van een notebook zijn losse onderdelen toch een stukje duurder en het scherm is eigenlijk niet te vervangen, daarom is bij een dergelijk product service altijd wel handig.
Een desktopcomputer is een ander verhaal, als daar een behoorlijke processor in zit koop ik die overal. Harddisks en geheugen zijn tegenwoordig zeer goedkoop, dan heb je voor een lage totaalprijs een mooie computer.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  donderdag 3 september 2009 @ 00:11:55 #47
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_72387027
quote:
De computers in bouwmarkten zijn meestal vage merken zoals Acer of Medion.
Acer is toch geen vaag merk.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_72387299
Ik stond er nooit bij stil maar moet ze wel gelijk geven.
Of in ieder geval, ik heb begrip voor hun motieven.

Aan de andere kant moet je je ook afvragen of je het volk dat die bakken koopt, wel als klant wil hebben.
Ik wil niemand die standaard werkt met Aldi bakken tegen het been stoten, maar het is nogal goedkoop spul.
Aan dit soort mensen is kwaliteit nogal moeilijk te verkopen als ze niet feitelijk meer bang for buck krijgen.

Norrod moet dus uitkijken niet de indruk te wekken bang te zijn voor die bakjes.
Een PC vol A-Merk hardware zal altijd superieur zijn aan een budgetpc. Dat merk je aan van alles. Kastconstructie, kwaliteit onderdelen moederbord, etc etc etc. En vaak ook gewoon snelheid. Sneller maar duurder geheugen, hogere fsb, beter HD controllers, weet ik wat meer.

[ Bericht 3% gewijzigd door McKillem op 03-09-2009 00:30:27 ]
  donderdag 3 september 2009 @ 00:23:36 #49
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_72387370
Is dumpprijs wel een terechte term, want naar mijn weten is de term "dumpen" pas te gebruiken wanneer je een product onder de kostprijs op de markt brengt, wat strafbaar is. Als ze het dus werkelijk dumpen op de markt dan kunnen de concurrenten een rechtszaak aanspannen, en of dat nou zo wenselijk is voor de computer-zaken lijkt me ook stug.

Volgens mij is dit gewoon extreem concurrerend, meer niet.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
pi_72387416
quote:
Het bedrijf gaat anderhalve literflessen Coca-Cola verkopen voor 0,69 euro.
Dus ¤0,46 voor de literfles en ¤0,23 voor de halve?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72389275
Bij Norrod werken veel ict / informatica specialisten en deze stunt is marketingtechnisch erg slim.

In Groningen staat Norrod enorm goed bekend. Door deze actie proberen ze waarschijnlijk een nieuwe doelgroep aan te spreken.
pi_72389488
quote:

Ik stoor me ook wel aan branchvreemde
Waarom in godsnaam? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_72389491
quote:
Op donderdag 3 september 2009 00:11 schreef SigmundFreud het volgende:

[..]

Acer is toch geen vaag merk.
Medion ook niet (meer) hoor. In Duitsland erg sterk. Promedion is zelfs erg goed spul.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_72389499
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:06 schreef Pannenkoeken het volgende:
Sterker nog, bij de gemiddelde Aldi wordt minder moeilijk over retourname en omruilen gedaan dan bij een PC boer.
pi_72391389
quote:
Op donderdag 3 september 2009 06:34 schreef SuperFucker het volgende:
Bij Norrod werken veel ict / informatica specialisten en deze stunt is marketingtechnisch erg slim.

In Groningen staat Norrod enorm goed bekend. Door deze actie proberen ze waarschijnlijk een nieuwe doelgroep aan te spreken.
Sorry hoor, maar wat heeft harware te maken met ict/informatica? Daarnaast ook niet nodig, als schilder ga je naar een winkel waar ze verstand hebben van verf, niet van schilderen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_72391469
ik hoop wel dat die pczaak me fatsoenlijke produktinformatie kan verschaffen over zon fles cola!
pi_72391628
quote:
Op donderdag 3 september 2009 00:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Is dumpprijs wel een terechte term, want naar mijn weten is de term "dumpen" pas te gebruiken wanneer je een product onder de kostprijs op de markt brengt, wat strafbaar is.
Lijkt me sterk dat het strafbaar is. In de supermarkt schijnen heel veel populaire artikelen verkocht te worden onder de kostprijs.
  donderdag 3 september 2009 @ 10:29:37 #58
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_72392095
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:58 schreef Frutsel het volgende:
ik hoop wel dat die pczaak me fatsoenlijke produktinformatie kan verschaffen over zon fles cola!
En dan binnenlopen en die gast minstens een half uur bezig houden voor een goed advies.

- Waarom is de combinatie suiker/ kaneel in Coca-Cola beter dan in Pepsie Cola?
- Is de koeling capaciteit van de fles Coca-Cola genoeg om deze meer an een half uur koel te houden bij intensief gebruik?
- Hoe is de ondersteuning/ garantie geregeld van deze fles Coca-Cola ten overstaan van een fles Pepsi Cola?
- Hoe zit het met de licentie voorwaarden op het etiket?
- Kan ik tegen extra betaling ook extra garantie ontvangen op deze fles Coca-Cola?
- Mocht er iets mis zijn met deze fles, doet u ook aan thuis ondersteuning of word het een collect-return verhaal?
- Ik weet weinig tot niets van deze fles Coca-Cola, kunt u een expert leveren die mij op weg helpt?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 3 september 2009 @ 10:51:45 #59
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_72392690
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:11 schreef kikoooooo het volgende:
Dat was vroeger inderdaad beter.
Het was alleen altijd zo tyfus druk in de steentilstraat.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_72392917
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:17 schreef H1F5 het volgende:
Wie gaat er nu speciaal voor die paar rotcenten naar een computerwinkel om frisdrank in te slaan?
Op maandagochtend 09:00 uur zijn de populaire euroknallers van de C1000 al uitverkocht.. reken maar dat er genoeg paupers hier wonen die die cola gaan halen. Ik denk dat er zelfs mensen voor openingstijd staan te wachten die gelijk meerdere kratten cola kopen.
  donderdag 3 september 2009 @ 11:52:46 #61
266241 H1F5
Type III-II-Ix
pi_72394365
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:59 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Op maandagochtend 09:00 uur zijn de populaire euroknallers van de C1000 al uitverkocht.. reken maar dat er genoeg paupers hier wonen die die cola gaan halen. Ik denk dat er zelfs mensen voor openingstijd staan te wachten die gelijk meerdere kratten cola kopen.
Tssk! Dan ging ik toch liever voor een budgetcolaatje.
  donderdag 3 september 2009 @ 18:18:20 #62
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72405599
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:09 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Het is toch een fietsenmaken of niet? Lijkt me dat weinig handarbeider daar een probleem van zal maken..

Goede actie trouwens, marktwerking in de hand werken Rot maar op met je idiote prijzen!
pi_72405655
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:18 schreef fs180 het volgende:

[..]

Het is toch een fietsenmaken of niet? Lijkt me dat weinig handarbeider daar een probleem van zal maken..

Goede actie trouwens, marktwerking in de hand werken Rot maar op met je idiote prijzen!
ik heb mijn fietsenmaker anders genoeg klanten zien wegsturen met fietsen uit supermarkten hoor... Als het dergelijke fietsen zijn begint hij gewoon niet aan de herstelling, hij heeft toch werk genoeg dus kan evengoed voor echte klanten werken.
  donderdag 3 september 2009 @ 18:29:28 #64
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72405940
Ja okay, wanneer er werk staat de wachten snap ik het wel, dan geef je de voorkeur aan "degelijk" gebouwde fietsen. Met die supermarkt dingen weet je zeker dat ze binnenkort terugkomen

Aan mijn fiets wou hij ook niet beginnen, kende hij niet Waarschijnlijk omdat mijn remolie duurder is dan zijn dagloon
pi_73028931
Is de cola al uitverkocht eigenlijk?
pi_73028970
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:20 schreef Athmozz het volgende:

[..]

ik heb mijn fietsenmaker anders genoeg klanten zien wegsturen met fietsen uit supermarkten hoor... Als het dergelijke fietsen zijn begint hij gewoon niet aan de herstelling, hij heeft toch werk genoeg dus kan evengoed voor echte klanten werken.
Ik mag hopen dat dergelijk middenstanders rap failliet gaan zeg. Wat een bizarre selectiviteit. Mijn fietsenmaker is juist blij met al die supermarktfietsen want daar kan -ie goed op verdienen. .
pi_73029043
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat dergelijk middenstanders rap failliet gaan zeg. Wat een bizarre selectiviteit. Mijn fietsenmaker is juist blij met al die supermarktfietsen want daar kan -ie goed op verdienen. .
Tja, de ene fietsenmaker verdient graag veel geld, de ander wil graag eer aan zijn werk hebben. Tis maar net wat je zelf wil he.
pi_73029053
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja, de ene fietsenmaker verdient graag veel geld
Ik mag hopen dat dat voor alle zelfstandigen geld.
pi_73029164
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja, de ene fietsenmaker verdient graag veel geld, de ander wil graag eer aan zijn werk hebben. Tis maar net wat je zelf wil he.
Eer van je werk als je een verkapte bandenplakker bent?
  woensdag 23 september 2009 @ 08:47:20 #70
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_73029185
Ik ben er niet tegen dat supermarkten en bouwmarkten computers verkopen, maar als consument moet je er dat soort dingen niet willen kopen.
pi_73029245
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:47 schreef beantherio het volgende:
Ik ben er niet tegen dat supermarkten en bouwmarkten computers verkopen, maar als consument moet je er dat soort dingen niet willen kopen.
Newsflash: dat wil de consument juist wel!
  woensdag 23 september 2009 @ 08:55:15 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_73029287
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:02 schreef H1F5 het volgende:
Ik vind dat jij hier niet thuis hoort, ga eens weg, ksst.

Oh je wil niet weg, misschien moeten we het je wettelijk verbieden hier te komen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_73029378
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nah, de consument is onwetend en verdient een kutpc te krijgen als ze hem bij de Aldi kopen.
pi_73029400
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nah, de consument is onwetend en verdient een kutpc te krijgen als ze hem bij de Aldi kopen.
Nee, de consument koopt tegenwoordig erg aardige PC's voor vrij weinig bij de Aldi. Een winkel die trouwens niet moeilijk doet over retouren en dergelijke, kom daar bij een 'echte' PC winkel nog maar eens om.
pi_73029438
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:03 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, de consument koopt tegenwoordig erg aardige PC's voor vrij weinig bij de Aldi.
Nee, de klant koopt een B-merk PC, en verwacht A-merk prestaties. Ik heb al meerdere mensen moeten uitleggen dat je geen Ferrari kunt kopen bij de Aldi als het gaat om PC`s, maar legt dat totale leken maar eens uit.
quote:
Een winkel die trouwens niet moeilijk doet over retouren en dergelijke, kom daar bij een 'echte' PC winkel nog maar eens om.
Nou weet ik niet welke winkels jij bezoekt, maar de mijne doen nooit moeilijk.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 september 2009 @ 09:06:55 #76
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_73029447
Het 'medion' netbookje wat ik bij de aldi kocht was een prima ding. Gewoon de MSI wind, maar dan met 802.11N Ik heb uiteindelijk een compaqje op de kop getikt en de medion weggedaan omdat die compaq er beter uitziet, maar die medion had wel de betere specs.
pi_73029475
Ik heb al 3 keer mensen aan de lijn gehad die zich afvroegen waarom op hun nieuwe PC al die spelletjes zo blokkerig en schokkerig waren. Op de vraag of ze een Medion PC hadden gekocht, was het antwoord steevast ja
pi_73029503
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:08 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb al 3 keer mensen aan de lijn gehad die zich afvroegen waarom op hun nieuwe PC al die spelletjes zo blokkerig en schokkerig waren. Op de vraag of ze een Medion PC hadden gekocht, was het antwoord steevast ja
Die mensen hebben zich gewoon slecht georienteerd, dat heeft niks met de Aldi te maken. Bij echte PC winkels worden mensen ook dagelijks configs aangesmeerd die ze nooit nodig gaan hebben, dat is de andere kant van het verhaal.
  woensdag 23 september 2009 @ 09:11:56 #79
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_73029519
quote:
Op woensdag 23 september 2009 08:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze het niet willen, maar dat ze het niet zouden moeten willen. Ik zou er absoluut geen goed gevoel bij hebben om dat soort spullen bij een supermarkt te kopen.
pi_73029644
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:11 schreef beantherio het volgende:

Ik zou er absoluut geen goed gevoel bij hebben om dat soort spullen bij een supermarkt te kopen.
Dat maakt nog niet dat andere mensen dat niet zouden moeten willen. Mijn (eerste) keuze zou het ook niet zijn, omdat ik een computer teveel gebruik en er te specifieke eisen aan stel. Maar zo heb ik bijvoorbeeld wel een Blokker fiets, omdat ik 'm toch alleen maar gebruik om 3 x per week 5 minuten naar het station te fietsen. Is voor mij een prima keuze dus, ik moet er niet aan denken dat ik alleen maar zou kunnen kiezen uit Gazelle fietsen bij een Echte Fietsenmaker van minimaal 500 euro.
pi_73033763
Als consument vind ik prijs zeer belangrijk.
Maar goed dat de supers PC's verkopen dan moeten de computerwinkels ook scherper zijn met hun prijs. Nu maar hopen dat de Cola in de supermarkten ook goedkoper wordt.
pi_73033802
Op mijn faculteit zit een Norrod!

Straks even kijken!
pi_73033891
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:49 schreef Tommeke het volgende:
Op mijn faculteit zit een Norrod!

Straks even kijken!
Hou me ff op de hoogte, heb wel trek in een colaatje.
pi_73034130
ik snap eigenlijk niet waarom mensen met dingen als een computer zonodig geld willen besparen. punt 1 doe je er jaren mee, punt 2 hebben ze bij supermarkten en van die trieste ketens als dynabyte zelden verstand van computers (in het eerste geval nooit). als er dan iets is met je computer ben je ontzettend lang bezig met het (laten) herstellen. daar weegt mijns inziens die paar honderd euro per systeem niet tegenop.
pi_73035191
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:00 schreef LorenzoDavids het volgende:
ik snap eigenlijk niet waarom mensen met dingen als een computer zonodig geld willen besparen.
Omdat het een luxegoed is misschien?
pi_73035227
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:45 schreef Jarno het volgende:

[..]

Omdat het een luxegoed is misschien?
wat is dit nou weer voor kutantwoord.
  Eindredactie Games woensdag 23 september 2009 @ 12:49:23 #87
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_73035262
Steentilstraat Groningen, das bij mij om de hoek.

Nu hou ik niet echt van cola maar soit, ik maak een uitzondering voor deze boys.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_73035282
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:46 schreef LorenzoDavids het volgende:

[..]

wat is dit nou weer voor kutantwoord.
Ja, daahaag. .
pi_73035312
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, daahaag. .
knös
pi_73036494
Ik zie hun punt wel, leuke actie.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_73038894
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:00 schreef LorenzoDavids het volgende:
ik snap eigenlijk niet waarom mensen met dingen als een computer zonodig geld willen besparen. punt 1 doe je er jaren mee, punt 2 hebben ze bij supermarkten en van die trieste ketens als dynabyte zelden verstand van computers (in het eerste geval nooit). als er dan iets is met je computer ben je ontzettend lang bezig met het (laten) herstellen. daar weegt mijns inziens die paar honderd euro per systeem niet tegenop.
Omdat je makkelijk een redelijk groot bedrag kan besparen. Helemaal als je niet het nieuwste van 't nieuwste nodig hebt. Maar of je daarvoor bij Aldi moet zijn weet ik niet, want volgens mij zijn ze niet super goedkoop meer. Meestal heb je voor de Aldi prijzen ook wel een vergelijkbaar instapmodel bij een computerwinkel (maar dat is misschien juist mede dankzij de concurrentie van Aldi).

Vraag me wel af welke winkel hier wel 'goed' gevonden worden. Supermarkten zijn niet goed; Dixons, Dynabyte, Mediamarkt, It's, MyCom en BCC ook niet. Dat begrijp ik wel voor een deel, want ze weten niet veel in die winkels. Ik vroeg bij de Dixons of een of andere Compaq computer ook nog een IDE aansluiting had op 't moederbord, zodat ik m'n oude HDD kon aansluiten. Het verkopertje keek alsof hij water zag branden en had uiteindelijk geen antwoord. Maar aan de andere kant heeft een leek die info ook niet nodig, want die gaat toch geen hardware inbouwen.

Zijn alleen de winkels als Norrod of de lokale pc-boer en de online shops als Alternate en Informatique e.d. goed genoeg? Ik weet niet of de service zoveel sneller is bij die online shops, aangezien je je computer ook altijd op moet sturen omdat ze niet in de buurt zitten.
pi_73039566
quote:
Op donderdag 3 september 2009 07:37 schreef Jarno het volgende:

[..]

Sterker nog, bij de gemiddelde Aldi wordt minder moeilijk over retourname en omruilen gedaan dan bij een PC boer.
idd, de service van dixons of andere pc winkels laat vaker te wensen over dan die van de aldi
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_73039567
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:02 schreef Loohcs het volgende:

Zijn alleen de winkels als Norrod of de lokale pc-boer en de online shops als Alternate en Informatique e.d. goed genoeg? Ik weet niet of de service zoveel sneller is bij die online shops, aangezien je je computer ook altijd op moet sturen omdat ze niet in de buurt zitten.
Zelfstandige computerwinkels met personeel dat verstand heeft van zaken, zoals de winkel waar ik mijn pc heb gehaald. Jaren geleden toen ik daar alleen nog maar een keertje een tweedehands toetsenbord gekocht had, ben ik er een keer langsgeweest omdat ik wilde weten of m'n netwerkkaart het deed. Die hebben ze toen gratis voor me getest en moest ik tot de conclusie komen dat ik weer eens afgesloten was door dat klote-UPC. 't Is jammer als je niet zo'n zaak in de buurt hebt... Verder is het geen ramp als er iets van je supermarkt/dynabyte/computerland/whatever computer kapot gaat, als je er zelf veel verstand van hebt. Maar de meeste mensen hebben dat verstand totaal niet, dus zijn ze aangewezen op de 'expertise' van die klungels daar, wat er in de meeste gevallen op neerkomt dat je computer wordt doorgestuurd en je wekenlang je computer kwijt bent, en dan nog maar moet afwachten of het euvel daadwerkelijk verholpen is. Daarbij vroeg ik me dus af of die paar honderd euro (hooguit) prijsverschil het dat waard zijn, aangezien je bij zo'n winkel als waar ik m'n computer heb gehaald hooguit een week je computer kwijt bent.
pi_73041408
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:53 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Hou me ff op de hoogte, heb wel trek in een colaatje.
Vergeten
pi_73041785
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:24 schreef LorenzoDavids het volgende:

[..]

Zelfstandige computerwinkels met personeel dat verstand heeft van zaken, zoals de winkel waar ik mijn pc heb gehaald. Jaren geleden toen ik daar alleen nog maar een keertje een tweedehands toetsenbord gekocht had, ben ik er een keer langsgeweest omdat ik wilde weten of m'n netwerkkaart het deed. Die hebben ze toen gratis voor me getest en moest ik tot de conclusie komen dat ik weer eens afgesloten was door dat klote-UPC. 't Is jammer als je niet zo'n zaak in de buurt hebt... Verder is het geen ramp als er iets van je supermarkt/dynabyte/computerland/whatever computer kapot gaat, als je er zelf veel verstand van hebt. Maar de meeste mensen hebben dat verstand totaal niet, dus zijn ze aangewezen op de 'expertise' van die klungels daar, wat er in de meeste gevallen op neerkomt dat je computer wordt doorgestuurd en je wekenlang je computer kwijt bent, en dan nog maar moet afwachten of het euvel daadwerkelijk verholpen is. Daarbij vroeg ik me dus af of die paar honderd euro (hooguit) prijsverschil het dat waard zijn, aangezien je bij zo'n winkel als waar ik m'n computer heb gehaald hooguit een week je computer kwijt bent.
Of je voor die service max een paar honderd euro over hebt is idd persoonlijk. Ik heb dat er niet voor over. Bovendien betaal je niet alleen extra voor de service, maar vaak ook voor het feit dat zo'n kleine zaak niet 'groot' kan inkopen.

Als je een standaard pc met A-merk onderdelen koopt (maakt niet uit bij welke winkel) mag ik hopen dat je de technische dienst sowieso niet nodig gaat hebben. Bovendien kan ik kleine dingen als HDD of geheugen ook wel zelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Loohcs op 23-09-2009 16:54:45 ]
pi_73042296
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:35 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Of je voor die service max een paar honderd euro over hebt is idd persoonlijk. Ik heb dat er niet voor over. Bovendien betaal je niet alleen extra voor de service, maar vaak ook voor het feit dat zo'n kleine zaak niet 'groot' kan inkopen.

Als je een standaard pc met A-merk onderdelen koopt (maakt niet uit welke bij winkel) mag ik hopen dat je de technische dienst sowieso niet nodig gaat hebben. Bovendien kan ik kleine dingen als HDD of geheugen ook wel zelf.
Tuurlijk is dat waar, dat is de primaire reden waarom ze duurder zijn, en het is ook niet gezegd dat zo'n winkel gratis reparaties gaat uitvoeren buiten de garantie om. Feit is wel dat ze een eigen technische dienst hebben die weten waar ze mee bezig zijn. Ik heb hier op fok vaak genoeg topics gelezen van mensen die keer op keer terugmoesten naar zo'n computerwinkelketen/supermarkt omdat die computer dan naar de fabrikant werd opgestuurd en terugkwam met hetzelfde of zelfs een nieuw probleem. Horrorverhalen van mensen die hun computer maanden kwijt zijn. En zoals ik zei, een computer koop je niet om er een jaartje mee te doen, anders zou ik ook wel een computer hebben gekocht bij computerland ofzo.
  woensdag 23 september 2009 @ 19:11:34 #97
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_73046302
quote:
Heb vroeger 'ns een fiets gekocht bij de praxis en dat was een ramp, de garantie bleek niks voor te stellen. Sinds die tijd vaste klant bij een goede fietsenwinkel
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 23 september 2009 @ 19:49:51 #98
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_73047720
Strakke actie
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')