Als ik een fiets bij de Aldi koop, dan moeten ze wat mij betreft ook de service verlenen om een eventuele lekke band te plakken.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:47 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat jij dat vindt was al duidelijk, maar een echte reden heb ik nog niet gehoord. Als die computerwinkel beter is qua kennis, kwaliteit, service en voorraad (en dat is wel te hopen) zou ie sowieso niet bang moeten zijn voor een Aldi-aanbieding.
Als ze 't echt 'Aldi-style' aanpakken met die verkoop van goedkope cola, moeten ze niet meer dan 5 flessen in de winkel zetten en daarna zeggen: "Sorry van deze aanbieding hebben we er maar 5 binnengekregen."
Vergis je niet. Ik ken bepaalde gemeentes waar ze ze gewoon voor de ambtenaren kopen om mee te werken.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:42 schreef bijdehand het volgende:
Wie koopt er nou een laptop bij de aldi
Normale slijtage valt niet onder garantie. Ik weet niet of je met service bedoelt dat ze 't gratis moeten maken, maar dat zal een echte fietsenmaker ook niet doen als je een lekke band krijgt een maand of twee na aankoop.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:50 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Als ik een fiets bij de Aldi koop, dan moeten ze wat mij betreft ook de service verlenen om een eventuele lekke band te plakken.
Dat ook inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:11 schreef kikoooooo het volgende:
NorrodWat een kutwinkel met incompetent personeel.
Nee nee, ik bedoel geen garantie en/of gratis reparatie.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:00 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Normale slijtage valt niet onder garantie. Ik weet niet of je met service bedoelt dat ze 't gratis moeten maken, maar dat zal een echte fietsenmaker ook niet doen als je een lekke band krijgt een maand of twee na aankoop.
Als je dan toch bereid bent er voor te betalen is het toch geen probleem om naar een echte fietsenmaker te gaan?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:01 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Nee nee, ik bedoel geen garantie en/of gratis reparatie.
veel fietsenmakers weigeren gewoon om een band te stoppen van een fiets gekocht bij de aldi, juist zoals je veel elektriciens hebt die 50¤ extra werkuren vragen bij herstelling van een TV uit een grootwarenhuis, of pcboeren die weigeren om een pc uit de aldi te herstellen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:06 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Als je dan toch bereid bent er voor te betalen is het toch geen probleem om naar een echte fietsenmaker te gaan?
Dat zou geen probleem zijn als ik er een bij een supermarkt kocht, maar dat doe ik niet om bovenstaande redenen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:06 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Als je dan toch bereid bent er voor te betalen is het toch geen probleem om naar een echte fietsenmaker te gaan?
Lekke band is nog wat anders dan een kapotte tv of pc. Op die laatste twee geeft Aldi vaak 36 maanden garantie, dus zorgt zelf voor afhandeling van 'problemen'.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:09 schreef Athmozz het volgende:
[..]
veel fietsenmakers weigeren gewoon om een band te stoppen van een fiets gekocht bij de aldi, juist zoals je veel elektriciens hebt die 50¤ extra werkuren vragen bij herstelling van een TV uit een grootwarenhuis, of pcboeren die weigeren om een pc uit de aldi te herstellen.
Groot gelijk hebben ze; als je bij hen de aanschaf niet doet, waarom zouden zij jou dan goedkoop helpen als er iets misloopt...
Als er echt iets kapot is zal het onder garantie moeten vallen. Klanten die de fiets bij de echte fietsenmaker hebben gekocht zullen wel een paar gratis servicebeurten krijgen, terwijl hij Aldi klanten gewoon laat betalen voor servicebeurten. Dus geen enkel probleem.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:19 schreef H1F5 het volgende:
Je zal er zitten met je fietsenwinkeltje en dat er even een Aldi naast komt settelen, dan verkoop je geen goedkope fiets meer, maar aan de andere kant kan je de reparaties niet meer aan. Raak je weer overspannen met alle gevolgen van dien. Dan moeten jullie dat met z'n allen betalen hoor.
kapotte tv is niet direct een probleem, daarbij koop je toch direct een nieuwe (ook binnen garantie eigenlijk). Kapotte pc is wel vervelender, daarvan kan ik moeilijk 3 dagen zonder. Dell lost dat voor mij perfect op, 2 dagen later heb ik al een herstelde pc of heb ik een andere. Aldi kan dat gewoon niet, die garantie doet er niet eens toe. Ik heb hem snel terug nodig, dus als ze hem pas 2 weken later hersteld hebben moet dat voor mij (en veel anderen) zelfs niet eens meer, dat is toch al te laat.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:20 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Lekke band is nog wat anders dan een kapotte tv of pc. Op die laatste twee geeft Aldi vaak 36 maanden garantie, dus zorgt zelf voor afhandeling van 'problemen'.
reken maar dat bij aldi alles onder slijtage valt en dus niet onder garantie. Een vriendin van me had ook een fiets van de aldi; eens daar iets aan scheelt kan je die evengoed weggooien aangezien herstellne je meer kost. Aldi + eenmalige aanbiedingen is gewoon vragen om problemen, zeker als je ziet dat ze amper goedkoper zijn dan dat je hetzelfde elders kan kopen met wél een degelijke service erbij.quote:Als er echt iets kapot is zal het onder garantie moeten vallen. Klanten die de fiets bij de echte fietsenmaker hebben gekocht zullen wel een paar gratis servicebeurten krijgen, terwijl hij Aldi klanten gewoon laat betalen voor servicebeurten. Dus geen enkel probleem.
Dan is er toch geen probleem? Als jij meer service wilt ga je voor Dell en iemand anders kan voor Aldi kiezen. Denk niet dat Dell last zal hebben van Aldi acties. Die andere computerboeren zouden er ook geen last van moeten hebben aangezien Aldi vaak maar een paar 'aanbiedingscomputers' heeft en ook minder service. Als je als degelijk computerbedrijf last hebt van zulke 'matige' supermarktaanbiedingen is er wel iets meer mis met je bedrijf dunkt me. Ik begrijp wel dat het om 't statement gaat, maar wel grappig dat ze met Coca-Cola gaan stunten, terwijl Aldi in Nederland dat niet eens verkoopt.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef Athmozz het volgende:
[..]
kapotte tv is niet direct een probleem, daarbij koop je toch direct een nieuwe (ook binnen garantie eigenlijk). Kapotte pc is wel vervelender, daarvan kan ik moeilijk 3 dagen zonder. Dell lost dat voor mij perfect op, 2 dagen later heb ik al een herstelde pc of heb ik een andere. Aldi kan dat gewoon niet, die garantie doet er niet eens toe. Ik heb hem snel terug nodig, dus als ze hem pas 2 weken later hersteld hebben moet dat voor mij (en veel anderen) zelfs niet eens meer, dat is toch al te laat.
[..]
reken maar dat bij aldi alles onder slijtage valt en dus niet onder garantie. Een vriendin van me had ook een fiets van de aldi; eens daar iets aan scheelt kan je die evengoed weggooien aangezien herstellne je meer kost. Aldi + eenmalige aanbiedingen is gewoon vragen om problemen, zeker als je ziet dat ze amper goedkoper zijn dan dat je hetzelfde elders kan kopen met wél een degelijke service erbij.
Heb je meegekregen dat Dell via de Lidl al aan het verkopen is? Nu in Duitsland, binnenkort in NL...quote:Op woensdag 2 september 2009 20:07 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dan is er toch geen probleem? Als jij meer service wilt ga je voor Dell en iemand anders kan voor Aldi kiezen. Denk niet dat Dell last zal hebben van Aldi acties. Die andere computerboeren zouden er ook geen last van moeten hebben aangezien Aldi vaak maar een paar 'aanbiedingscomputers' heeft en ook minder service. Als je als degelijk computerbedrijf last hebt van zulke 'matige' supermarktaanbiedingen is er wel iets meer mis met je bedrijf dunkt me. Ik begrijp wel dat het om 't statement gaat, maar wel grappig dat ze met Coca-Cola gaan stunten, terwijl Aldi in Nederland dat niet eens verkoopt.
dell toestellen zonder dell service wel jaquote:Op woensdag 2 september 2009 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat Dell via de Lidl al aan het verkopen is? Nu in Duitsland, binnenkort in NL...
Ja ik heb 1 plaatje gezien in dit topic, maar daaruit kan ik nog niet conluderen dat daar ook de door Athmozz genoemde service bij zit inbegrepen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat Dell via de Lidl al aan het verkopen is? Nu in Duitsland, binnenkort in NL...
Acer is toch geen vaag merk.quote:De computers in bouwmarkten zijn meestal vage merken zoals Acer of Medion.
Dus ¤0,46 voor de literfles en ¤0,23 voor de halve?quote:Het bedrijf gaat anderhalve literflessen Coca-Cola verkopen voor 0,69 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |