quote:Op woensdag 2 september 2009 00:26 schreef Goofisch het volgende:
Je moet je ook aan de regels houden?
quote mij
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:28 schreef Bakkerbier het volgende:
Hoi djahani
lang niet gezien, hihi
quote mij
Kut joch,, heel topic voor je geopend,, ben je hierquote:Op woensdag 2 september 2009 00:28 schreef Bakkerbier het volgende:
Hoi djahani
lang niet gezien, hihi
wattes?quote:
Gaan ze serieus zo moeilijk doen?:Squote:Op woensdag 2 september 2009 00:33 schreef W00fer het volgende:
Laat ons weten wat de boete is geworden. Hinderen van een ambtenaar in functie, artikel 5 (gevaar of hinder veroorzaken) negeren van een stopteken, door rood licht rijden, verstoring van de openbare orde. Dat zal een gepeperde rekening worden.
Er zal wel een kern van waarheid in zitten he.quote:
Nee man. Hooguit een boete voor het door rood rijden. Of mss wel helemaal niks omdat het moeite kost.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:34 schreef Djahani het volgende:
[..]
Gaan ze serieus zo moeilijk doen?:S
Hinderen van ambtenaar in functie? Hij snijdt mij af, die pauper, ik reed hem bijna aan..
2x 180quote:Op woensdag 2 september 2009 00:32 schreef Djahani het volgende:
Voor de mensen met mede-leven, geen paniek.
PM me en ik stuur je mijn rekening nummer. Het bedrag zal vast iets rond de ¤240,- zijn.
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:33 schreef W00fer het volgende:
Laat ons weten wat de boete is geworden. Hinderen van een ambtenaar in functie, artikel 5 (gevaar of hinder veroorzaken) negeren van een stopteken, door rood licht rijden, verstoring van de openbare orde. Dat zal een gepeperde rekening worden.
Altijd een mogelijkheid.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:38 schreef Meh7 het volgende:
Artikel 5 WVW.
Een nogal algemeen artikel waarmee ze je een oor aan gaan naaien.quote:
Het veroorzaken van hinder of het in gevaar brengen van de verkeersveiligheid. Doe je huiswerkquote:
sinds 00:39 denk ik..quote:Op woensdag 2 september 2009 00:39 schreef Djahani het volgende:
[..]
180¤?!@!@!@
GVD sinds wanneer is het alweer zo laat.
Mijn huiswerk is nu momenteel om die boete ergens op te gaan schooienquote:Op woensdag 2 september 2009 00:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
Het veroorzaken van hinder of het in gevaar brengen van de verkeersveiligheid. Doe je huiswerk
quote:
Mss krijgt die wel een video thuisgestuurd.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:43 schreef sig000 het volgende:
Ow *btw indien ze camera onboard hadden, ben je extra zwaar de lul.
Bedankt, zo een soort van steun had ik nu echt nodigquote:Op woensdag 2 september 2009 00:43 schreef sig000 het volgende:
Ze nemen wel de 3 duurste.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:43 schreef fs180 het volgende:
Bij mijn weten staat het maximum aan boetes per keer nog steeds op drie, dat scheelt!
Ik heb wat praktijkervaring.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:44 schreef Djahani het volgende:
[..]
Bedankt, zo een soort van steun had ik nu echt nodig
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:43 schreef sig000 het volgende:
*goh wat slim!*quote:Op woensdag 2 september 2009 00:26 schreef kvdv het volgende:
quote mij
Dat wel maar de boete niet!quote:Op woensdag 2 september 2009 00:52 schreef Djahani het volgende:
[..]
Ok bedankt dat je dat met me wilden delen.
Ik denk dat met behulp van de twee agenten al snel lukt, art 5 wordt meestal zonder camerabeelden toegewezen. Met ts zijn overtredingen moet dat geen moeilijke keuze zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan is bij de rechter artikel 5 wat beter te bewijzen.
leuk geprobeerd, maar meeleven is anders dan meewerken...quote:Op woensdag 2 september 2009 00:32 schreef Djahani het volgende:
PM me en ik stuur je mijn rekening nummer. Het bedrag zal vast iets rond de ¤240,- zijn.
Volgens mij heeft ie beetje waanzinnig gedroomt.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:18 schreef fs180 het volgende:
Met ts zijn gedrag is anders wel wat mis..
Dat ga ik nu doen, weltrusten.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie beetje waanzinnig gedroomt.
Je hebt niet eens een boete, huilie!quote:Op woensdag 2 september 2009 00:25 schreef Djahani het volgende:
Ik reed terug van het trainen, nergens verkeer te bekennen behalve 1 auto die achter mij reed.
Dus ik 3x door rood rijden... ( ja de Tiguan achter mij dus ook ).
-jabajaba
Klacht : Politie die veelste hoge boetes geven![]()
TS heeft de boel verzonnen of zit nu zwaar in de rats wat er nog gaat komen.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:36 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een boete, huilie!
Welke fietser doet dat tegenwoordig nog?quote:Op woensdag 2 september 2009 02:48 schreef SuperFucker het volgende:
Als ik met fiets 40km/uur door groen wil rijden,
Ikquote:Op woensdag 2 september 2009 02:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Welke fietser doet dat tegenwoordig nog?
Ik snap dat jou hersenen van zoon laag IQ zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 02:36 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een boete, huilie!
quote mij
Maakt dat uit?quote:Op woensdag 2 september 2009 02:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Welke fietser doet dat tegenwoordig nog?
Deze quote ik als gouden tip voor TS! En in plaats van eens mag dat van mij ook constant, dan is eerder het beoogde resultaat bereikt.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:05 schreef jordeeeh het volgende:
Tip voor de TS:
Rijdt eens door rood bij een spoorwegovergang.
quote mij
quote mij
Maar dat kon hij niet gezien hebben, want hij zegt dat hij niet in z'n achteruitkijkspiegel heeft gekeken. Wie weet hadden ze zwaailichten en "stop politie" aan staan.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:04 schreef Marurk het volgende:
Wie zegt dat het politie is.
Heb een keer een verhaal gelezen dat ze zoiets gedaan hadden bij een man die ze daarna zijn BMW hadden afgetroggeld. Hebben ze die man dus langs de kant laten stoppen en daarna onder bedreiging zijn autosleutels+auto laten afgeven.Ik stop niet voor mensen die met lichten gaan seinen. Moeten ze maar met "VOLGEN POLITIE" komen ofzo.
Tja, wat wil je nou voor reacties? Je vraagt om geflamed te worden!quote:Op woensdag 2 september 2009 00:25 schreef Djahani het volgende:
...
Dus ik 3x door rood rijden...
...
Ik kreeg echt een kut gevoel want een boete is het laatste wat ik op dit moment kan gebruiken.
...
Anders vliegen ze in de fikquote:Op donderdag 3 september 2009 09:15 schreef guapo het volgende:
Als ik 150 rijd op de snelweg pakken ze mij toch nooit. Politieauto's mogen maar max 140 km/u.
Wat is dat nou weer voor onzin man? In welke aftands land woon jij dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:15 schreef guapo het volgende:
Als ik 150 rijd op de snelweg pakken ze mij toch nooit. Politieauto's mogen maar max 140 km/u.
Kan helaas alleen als ze je aanhouden, nu kunnen ze niet bewijzen dat TS achter het stuur zat.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:08 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dat wordt hopelijk een rijbewijsje inleveren...
Kneus. Snelheidslimiet voor politieautoquote:Op donderdag 3 september 2009 10:11 schreef Mart1n het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin man? In welke aftands land woon jij dan?
Er staat toch dat ie 'achtervolgt' werd door een Tiguan en niet door een Volvo. Lees anders zelf ff goed, baklap!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:13 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Kneus. Snelheidslimiet voor politieauto
Touran, niet Tiguan/quote:Op donderdag 3 september 2009 10:23 schreef Mart1n het volgende:
[..]
Er staat toch dat ie 'achtervolgt' werd door een Tiguan en niet door een Volvo. Lees anders zelf ff goed, baklap!
Anyhow... nogsteeds geen Volvo.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:31 schreef Djahani het volgende:
[..]
Touran, niet Tiguan/
Touran [ afbeelding ]
Tiguan [ afbeelding ]
Best een toffe bak!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:32 schreef Djahani het volgende:
En inderdaad, ik rijd een A3. Iets mis mee?
[ afbeelding ]
Ik deed hetquote:Op woensdag 2 september 2009 00:26 schreef Goofisch het volgende:
quote mij
3 x rood licht is 3 x 150 = 450 euro. Hopelijk pakken ze je dus niet voor de volle pond.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:32 schreef Djahani het volgende:
Als je dat al vaag vindt, moet je de rest helemaal maar niet lezenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:29 schreef Jumparound het volgende:
huh? hoe kunnen ze je afsnijden, maar jij hun er niet langs laten... vaag verhaal...
quote:
Moet ik je nu aanraken ofzo?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:32 schreef Djahani het volgende:
[ afbeelding ]
Tjonge... ben je al vaak klaargekomen terwijl je dat zei>quote:Op donderdag 3 september 2009 13:32 schreef Djahani het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wel:quote:Op vrijdag 4 september 2009 05:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tjonge... ben je al vaak klaargekomen terwijl je dat zei>
Whatever makes you happy.quote:
Dat iemand met het zelfde IP hetzelfde forum bezoekt wilt niet meteen zeggen dat ik een kloon ben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 05:05 schreef remlof het volgende:
En om dit te posten heb je een kloon nodig?
Remlof, hoe vaak moet ik het nou nog uitleggen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 05:05 schreef remlof het volgende:
En om dit te posten heb je een kloon nodig?
Wat een bullshitquote:Op woensdag 2 september 2009 00:33 schreef W00fer het volgende:
Zul je net zien dat ze met 5 man in die auto zatenquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Als er geen stopteken is gegeven, kun je daar geen bon voor krijgen. Ze kunnen echter wel schrijven voor 3× rood licht (à 150 euro per stuk) of eventueel geen voorrang verlenen (ook 150 euro).
Voordeel voor jou: ze mogen per agent maar maximaal drie Mulderboetes per keer schrijven. Dus 450 is het maximum. Per agent.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ze met 5 man in die auto zaten
ts kan't hebben. hij rijd A3quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
Door rood rijden, heb je geen geduld?Terecht als je een hele hoge boete krijgt.
Ieder petje/bontkraagje of paupertje van 18 rijdt tegenwoordig een A3.... En de nieuwe modellen die rondrijden zijn allemaal instapmodellen met prachtige wieldoppen omdat ze hem anders niet kunnen leasenquote:
Anders een ex-schadebak van 3k uit duitslandquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:45 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ieder petje/bontkraagje of paupertje van 18 rijdt tegenwoordig een A3.... En de nieuwe modellen die rondrijden zijn allemaal instapmodellen met prachtige wieldoppen omdat ze hem anders niet kunnen leasen
Dat ja, van die oude A3 modellen met een gloednieuw kenteken en een "bitte ein bit" sticker op de ruitquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
Anders een ex-schadebak van 3k uit duitsland
Joh toch overduifelijk dat het een troll topic is, broodje aap tot en met. TS wilde gewoon even stoer overkomen en zeggen dat hij een A3 rijdt....quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik hoop gewoon dat je auto dalijk naar de maan is en dat je helemaal niet meer kan rijden
En dat je een dikke/vette boete krijgt
Daarom telt het in dit geval per agent. De constatering telt, niet meer de staandehouding.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:50 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Per staandehouding, niet per agent.
Maar goed, TS is niet staande gehouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |