quote:Op woensdag 2 september 2009 00:26 schreef Goofisch het volgende:
Je moet je ook aan de regels houden?
quote mij
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:28 schreef Bakkerbier het volgende:
Hoi djahani
lang niet gezien, hihi
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:26 schreef Goofisch het volgende:
Je moet je ook aan de regels houden?
quote mij
Kut joch,, heel topic voor je geopend,, ben je hierquote:Op woensdag 2 september 2009 00:28 schreef Bakkerbier het volgende:
Hoi djahani
lang niet gezien, hihi
wattes?quote:
Gaan ze serieus zo moeilijk doen?:Squote:Op woensdag 2 september 2009 00:33 schreef W00fer het volgende:
Laat ons weten wat de boete is geworden. Hinderen van een ambtenaar in functie, artikel 5 (gevaar of hinder veroorzaken) negeren van een stopteken, door rood licht rijden, verstoring van de openbare orde. Dat zal een gepeperde rekening worden.
Er zal wel een kern van waarheid in zitten he.quote:
Nee man. Hooguit een boete voor het door rood rijden. Of mss wel helemaal niks omdat het moeite kost.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:34 schreef Djahani het volgende:
[..]
Gaan ze serieus zo moeilijk doen?:S
Hinderen van ambtenaar in functie? Hij snijdt mij af, die pauper, ik reed hem bijna aan..
2x 180quote:Op woensdag 2 september 2009 00:32 schreef Djahani het volgende:
Voor de mensen met mede-leven, geen paniek.
PM me en ik stuur je mijn rekening nummer. Het bedrag zal vast iets rond de ¤240,- zijn.
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:33 schreef W00fer het volgende:
Laat ons weten wat de boete is geworden. Hinderen van een ambtenaar in functie, artikel 5 (gevaar of hinder veroorzaken) negeren van een stopteken, door rood licht rijden, verstoring van de openbare orde. Dat zal een gepeperde rekening worden.
Altijd een mogelijkheid.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:38 schreef Meh7 het volgende:
Artikel 5 WVW.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |