Exclusief van AF. Komt van een betrouwbaar lid. Zou het om Prahic gaan?quote:In een race tegen de klok heeft Ajax vlak voor de deadline nog een speler aangemeld bij KNVB. Het betreft een verdediger uit de Kroatische competitie.
Onduidelijk is nog of Ajax ook de details in de overeenkomst met de speler rondkrijgt.
Verdommequote:Op dinsdag 1 september 2009 20:51 schreef sjimz het volgende:
Dvm met een versteegrobje.
Hoho het zegt niet dat hij sowieso komt, maar die gast is erg betrouwbaar dus daarom meldt ik het toch maar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:51 schreef thewishmaster het volgende:
Toch nog een verdediger erbij dus, hopelijk niet de nieuwe Wielaert, Oleguer of erger nog het nieuwe circus Atouba.
Doe mij maar een kampioenschap. Dat lijkt me nog veel lekkerder.quote:
Jong Ajax heeft ook nog een oppepper nodig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als dat waar zou zijn hebben jullie al 31 selectiespelers. Zijn er ook nog wat mensen weg gegaan voor de deadline of gaan jullie met 31 man de competitie in?
Hey, heb je die vraag niet al eerder vandaag gesteld?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als dat waar zou zijn hebben jullie al 31 selectiespelers. Zijn er ook nog wat mensen weg gegaan voor de deadline of gaan jullie met 31 man de competitie in?
Dat zie je fout. We gaan met 31 man kampioen worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nee die vraag heb ik nog niet eerder gesteld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hey, heb je die vraag niet al eerder vandaag gesteld?
En jij als Ajax volger moet toch wel weten wie er weg zijn gegaan.
Jong Ajax moet volgende week wel gewoon spelen volgensmij,quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannend! Mooie dag, en dan twee weken moeten wachten op het resultaat
Mwoa, aangezien die Brazilianen eerst fit moeten worden en beginnen bij Jong Ajax, zul je ze in het eerste niet zien de komende weken/maanden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannend! Mooie dag, en dan twee weken moeten wachten op het resultaat
Ik wil het salaris van pantelic wel eens weten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:06 schreef Cheiron het volgende:
Verschil is wel dat deze gasten relatief goedkoop zijn. Maar ja, dat leek Luque ook
Beter teveel dan te weinig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarschijnlijk overmorgen in Bild.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik wil het salaris van pantelic wel eens weten.
Hoe is de aankoop van Kerlon dan in strijd met het Coronel rapport?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lijkt me ook Prahic, de eerste aankoop waarvan ik denk daar heeft Ajax wat aan. De andere aankopen zijn toch wel weer jammer. Zeker na dat Colonelrapport en het afbranden van het transferbeleid destijds. En dan op dezelfde voet verder gaan....
verrassend.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:51 schreef sjimz het volgende:
Dvm met een versteegrobje.
Niet gescout.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe is de aankoop van Kerlon dan in strijd met het Coronel rapport?
Ben jij uberhaupt Ajax fan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax heeft verzuimd écht kwaliteit in te kopen. Ik moet het nog maar zien of Seabert echt een rol van betekenis gaat spelen. Ze hebben wat mij betreft wel kleurrijke spelers opgetrommeld, en dat is wel te prijzen. Dit soort spelers zorgen voor een upgrade van de Eredivisie.
Toch had ik graag gezien dat ze Jawad Zairi hadden aangeschaft. Vind j je het jammer dat dat dan niet is gebeurd? Zeker.²
Niet gescout, aangeboden door bevriende zaakwaarnemer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe is de aankoop van Kerlon dan in strijd met het Coronel rapport?
Zairi zit net bij Olympiakos, waar ie ook sportief en financieel beter zit dan bij Ajax. Dus of Ajax een kans had gehad? Neen. Zeker niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax heeft verzuimd écht kwaliteit in te kopen. Ik moet het nog maar zien of Seabert echt een rol van betekenis gaat spelen. Ze hebben wat mij betreft wel kleurrijke spelers opgetrommeld, en dat is wel te prijzen. Dit soort spelers zorgen voor een upgrade van de Eredivisie.
Toch had ik graag gezien dat ze Jawad Zairi hadden aangeschaft. Vind j je het jammer dat dat dan niet is gebeurd? Zeker.²
Ow zo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niet gescout, aangeboden door bevriende zaakwaarnemer.
Met luque wist men al bij voorbaat dat hij duur zou zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:06 schreef Cheiron het volgende:
Verschil is wel dat deze gasten relatief goedkoop zijn. Maar ja, dat leek Luque ook
lemic?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niet gescout, aangeboden door bevriende zaakwaarnemer.
Ja, uiter-aard, ik ben een liefhebber van mooi voetbal, daar hoort Ajax zeker bij, ofschoon ik op dit moment AZ de voorkeur geef.quote:
Wambertoquote:José Eduardo de Araújo, beter bekend onder zijn voetbalnaam Zé Eduardo, is een talent voor de toekomst. De 18-jarige middenvelder wordt dit seizoen gehuurd van Maga Esporte Club SC. Een prettig gesprek met oud-Ajacied Wamberto gaf de doorslag voor de talentvolle middenvelder. Zé Eduardo koos voor Ajax en is voorlopig vooral te bewonderen als Jong Ajacied. Op de Toekomst.
Wist ik niet, maargoed dat is dan wel een oud scoutingsrapport. Hoeft geen probleem te zijn verder.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Ajax volgde 'm in 2007 al.
4 is wel vrij nogquote:
Wat is dit wat je zegt niks concreetsquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:18 schreef Jasza het volgende:
Normaliter had ik dit zelfs niet mogen plaatsen, als ik ook nog de naam plaats krijgen ik en die persoon echt gezeik. Wink Zodra ik meer kan melden zal ik het doen, ik werd zelf opgebeld door de persoon die me eerder wat smsjes verstuurd eover de transfer van De Zeeuw.
Laat ik het zo zeggen. Ik ga niemand verplichten het te geloven, hoeft ook helemaal niet. Maar zelf beschouw ik het als uiterst betrouwbaar.
Hij was er inderdaad vroeg bij met de Zeeuw.
Sorry, maar waar heb je het nou over? Prahic?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:18 schreef Jasza het volgende:
Normaliter had ik dit zelfs niet mogen plaatsen, als ik ook nog de naam plaats krijgen ik en die persoon echt gezeik. Wink Zodra ik meer kan melden zal ik het doen, ik werd zelf opgebeld door de persoon die me eerder wat smsjes verstuurd eover de transfer van De Zeeuw.
Laat ik het zo zeggen. Ik ga niemand verplichten het te geloven, hoeft ook helemaal niet. Maar zelf beschouw ik het als uiterst betrouwbaar.
Hij was er inderdaad vroeg bij met de Zeeuw.
http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic.php?p=114041#114041quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sorry, maar waar heb je het nou over? Prahic?
Hoezo?? de enige die op zijn plek zou kunnen spelen is Kerlon, maar die zegt op Ajax.nl dat hij een middenvelder is. De aanval gaat op termijn gewoon Sulejmani-Pantelic-Suarez worden, dat lijkt mij in ieder geval het meest logisch.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze aankopen zullen mits ze renderen niet zo gunstig zijn voor edele Sulejmani. Dat zou een brevet van onvermogen zijn zeg. Stel je voor: een brevet van 16 miljoen euro!²
Natuurlijk zal Ajax de Kerlon van die jaren in de scoutingsdatabase hebben staan, maar Kerlon heeft de laatste tijd zelden gespeeld waardoor je hem niet echt kan scouten he..quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Ajax volgde 'm in 2007 al.
Klopt, de speler is echter niet helemaal onbekend.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Natuurlijk zal Ajax de Kerlon van die jaren in de scoutingsdatabase hebben staan, maar Kerlon heeft de laatste tijd zelden gespeeld waardoor je hem niet echt kan scouten he..
Wielaertquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:30 schreef Catch22- het volgende:
ik ben persoonlijk allang blij dat er wat verder weg wordt ingekocht en niet meer van die net-niet spelers uit de eredivisie worden aangetrokken.
M'n vriendin moest keihard lachenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:27 schreef Espabilado het volgende:
[ afbeelding ]
"En ik maar denken dat ie komt, kut fok"
Dat waren de Kuffourtjes en dergelijke natuurlijk ook niet. Die deden het niet zo lang er voor ook nog gewoon aardig, al is er natuurlijk wel het leeftijdsverschil. Maar ik schrijf Kerlon ook helemaal niet af hoor.. het kan zo maar een gouden gok zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, de speler is echter niet helemaal onbekend.
Kerlon is geen gok.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat waren de Kuffourtjes en dergelijke natuurlijk ook niet. Die deden het niet zo lang er voor ook nog gewoon aardig, al is er natuurlijk wel het leeftijdsverschil. Maar ik schrijf Kerlon ook helemaal niet af hoor.. het kan zo maar een gouden gok zijn natuurlijk.
Het is alleen opmerkelijk dat dat Colonel-rapport met veel verontwaardiging werd ontvangen en men nu gewoon weer op dezelfde voet verder gaat.
Precies. Dat al die kneusjes van andere clubjes zich druk gaan maken over hoe breed de selectie van Ajax nu wel niet isquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker boeiend wat feyenoorders / azetters en andere niet-Ajacieden van Kerlon, Pantelic en Zé Eduardo vinden. Ik weet van alle drie niet wat ik moet verwachten, evenals die Prahic die eventueel komt. Ik zie het wel. Hoewel Kerlon en Pantelic nu al bazen zijn.
Ik ben fan
Inderdaad. Snap niet waar die feyenoorders zich druk om makenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kerlon is geen gok.
Ajax hoeft geen huursom te betalen en ook geen salaris.
Het enige is dat het je eigen jeugd in de weg kan zitten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Snap niet waar die feyenoorders zich druk om maken
maak in principe niet uit natuurlijk, maar die salarissen moeten wel betaald wordenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Dat al die kneusjes van andere clubjes zich druk gaan maken over hoe breed de selectie van Ajax nu wel niet is.
Klopt, maar ik denk dat Kerlon niet zomaar van Inter komt. Je kan hem niet vergelijken met Bodul, Sarpong of Blind ofzo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het enige is dat het je eigen jeugd in de weg kan zitten.
Kerlon niet toch? Ze Eduardo zal ook niet zo'n vetverdiener zijn. Enkel Pantelic die wel wat zal vragen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
maak in principe niet uit natuurlijk, maar die salarissen moeten wel betaald worden
Ik denk dat er nog wel een paar naar Haarlem gaan. Of kan dat nu ook niet meer?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:39 schreef Catch22- het volgende:
jaja dat klopt ook wel, maar 31 spelers is gewoon veel imo. Iemand enig idee hoeveel er nu op Ajax' loonlijst staan (dus inc. de contractspelers van het tweede)?
als je 4 spelers minder had gehad, had je gewoon iemand 3 miljoen per jaar kunnen bieden, dan had je wel een topper kunnen halen
Moet een gok altijd geld kosten? Ajax heeft hem aangetrokken omdat hij ooit een groot talent in Brazilie was en ze hopen dat hij zich weer herpakt. Niemand bij Ajax weet waar deze jongen op het moment staat, dat vind ik een gok ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kerlon is geen gok.
Ajax hoeft geen huursom te betalen en ook geen salaris.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Snap niet waar die feyenoorders zich druk om maken
Een gok, daar zitten risico's aan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Moet een gok altijd geld kosten? Ajax heeft hem aangetrokken omdat hij ooit een groot talent in Brazilie was en ze hopen dat hij zich weer herpakt. Niemand bij Ajax weet waar deze jongen op het moment staat, dat vind ik een gok ja. [ afbeelding ]
[..]
Biscan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:44 schreef Jasza het volgende:
Het gerucht gaat nu dat het om Igor Biscn gaat.
deze ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:44 schreef Jasza het volgende:
Het gerucht gaat nu dat het om Igor Biscn gaat.
Alsof lengte en een balkan naam een garantie zijn voor een goede verdediger.quote:
wel een aardige bikkel als ik het zo lees op Wikipediaquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof lengte en een balkan naam een garantie zijn voor een goede verdediger.
Kijk maar eens bij Feyenoord met de topspeler Ignjatovic
Het zijn vooral supporters (of fans, weet ik veel wat het zijn) van andere clubs die zich er druk om maken hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:43 schreef ericajax het volgende:
Als we geen spelers halen is het niet goed, als we er drie op één dag halen is de selectie weer te groot.
Ik zie er nog wel een stel weggaan in de winterstop, gewoon geduld.
Je valt in herhaling.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het zijn vooral supporters (of fans, weet ik veel wat het zijn) van andere clubs die zich er druk om maken hoor.
Ik las het ja, reageerde er ook op. Kan het me niet voorstellen, en heb misschien liever een jonge speler. Volgens mij is dit niet zo denderend.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef Jasza het volgende:
Lijkt me niet dat die naar Ajax komt, maar werd genoemd op Ajaxnetwerk door iemand.
wat een fucking baasquote:
Neeeee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:59 schreef Jasza het volgende:
San Lorenzo wacht op Cvitanich
dinsdag 01 september, door YB, Amsterdam, 21:58u, AjaxNetwerk
De Argentijnse club San Lorenzo wacht vandaag nog in spanning op toestemming voor de transfer van Dario Cvitanich. De club was ook te laat met het rond krijgen van de overgang van Cvitanich in de verlengde termijn die het daarvoor gekregen had van de bond.
Gisteren werd de transfer door de Argentijnse bond afgewezen. Via het uitvoerend commitee van de Argentijnse bond, die vandaag bijeenkomt, hoopt San Lorenzo alsnog het groene licht te krijgen.
Als je er met de club uitbent en je laat dat aan de KNVB weten dan krijg je wss nog wel wat tijd om het contract rond te maken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:06 schreef F1Bas het volgende:
Wat zijn nog de mogelijkheden om alsnog een transfer rond te krijgen?
Las t ook net.. Ben wederom benieuwdquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:01 schreef Jasza het volgende:
BerichtGeplaatst: di sep 01, 2009 10:48 pm Onderwerp: Reageer met quote
Ik noem verder geen namen (belofte) maar het gaat om een oudere speler, en zelf vind ik dat hij wel Ajaxniveau heeft. Morgen kan ik zeggen om wie het ging en dan zullen we uiteindelijk ook weten of het rondgekomen is of niet.
Inderdaad, om wie zou dat nou weer moeten gaan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Las t ook net.. Ben wederom benieuwd! Houdt niet op met de speculaties vandaag
Igor Biscanquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad, om wie zou dat nou weer moeten gaan?
Een oudere Kroatische verdediger...
Robert Kovac?quote:
Moest toch in kroatie spelen?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad, om wie zou dat nou weer moeten gaan?
Een oudere Kroatische verdediger...
Hoezo 1.5 uur?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Blijft gissen, wacht nog wel ff 1,5 uur. Daarna hebben we zekerheid!
Ow hij speelt ook nog in Kroatie? Oke, dacht dat het enkel om een Kroaat ging.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:21 schreef Lebawski het volgende:
Knezevic dacht ik ook aan, maar speelt niet in Kroatie.
Tot 24.00 uur kunnen de spelers toch worden overgeschreven of ben ik nu harry in de warry?quote:
Dat was tot 18:00quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tot 24.00 uur kunnen de spelers toch worden overgeschreven of ben ik nu harry in de warry?
ooh, dacht de hele dag nogquote:
Maar nu is de grote vraag: WIE?!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:25 schreef Jasza het volgende:
Lades and gentleman, WHE GOT HIM !
Volgens die gast op Ajax Netwerk is er wat rond.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:25 schreef Jasza het volgende:
Het valt me op dat er plotseling wel erg veel "insiders" zitten daarquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:25 schreef Jasza het volgende:
Gister postte deze jongen ook wel aardige dingen, maar weet neit hoe betrouwbaar dit is nee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:27 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Het valt me op dat er plotseling wel erg veel "insiders" zitten daar. Ik ga niet overal blindelings op vertrouwen, tenzij het die Pushkin is, die heeft wel altijd gelijk gehad
Lol nop.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:28 schreef Roycoooooo het volgende:
@Jasza, zat jij net met Puschkin op msn?
Psst...quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:25 schreef Jasza het volgende:
Een voetbal?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:25 schreef Jasza het volgende:
quote:
Solide, snel, wendbaar, opbouwend sterk. Centrum verdedigers Oleguer, Vertonghen en Wielaert falen in mijn ogen. Van der Wiel heeft het in de afgelopen seizoenen als centrale verdediger volgens mij niet slecht gedaan. Hij zegt wel liever als back te spelen, maar als je geen goede centrale verdediger hebt, en kunt knutselen op de back-positie ...quote:
Ik heb er ook geen vertrouwen in dat er een echte versterking voor de achterhoede komt. Misschien wel een nieuwe speler, maar een versterking? Nee ... daarvoor heeft de club de afgelopen jaren te veel geblunderd dat ik er vertrouwen in heb.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:25 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Maar ook zeker door de haalbaarheid van goede spelers. En als je al beaamt dat de scouting waardeloos is, hoef je niet eens te hopen op versterkingen. 1+1=2.
Gaar dat je maar de helft van de ondertiteling zietquote:
Luister je tochquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:37 schreef Silaz het volgende:
[..]
Gaar dat je maar de helft van de ondertiteling ziet
had theoretisch gezien ook met die andere spelers gekunt..quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:32 schreef Silaz het volgende:
We zullen het morgen wel zien. Met een beetje pas en meet werk moeten we gewoon kampioen kunnen worden natuurlijk![]()
Waarom niet? Kan je hem beter bekijken, voor dat je hem koopt. Al is dat ook geen garantie, zie Filipe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hoe zit het nu precies met die Eduardo? Lijkt me niet dat we een 18jarig talent slechts voor een jaar huren?
Dat kun je ieder jaar wel zeggenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:32 schreef Silaz het volgende:
We zullen het morgen wel zien. Met een beetje pas en meet werk moeten we gewoon kampioen kunnen worden natuurlijk![]()
Hij bedoelt of er een optie tot koop is of alleen huren voor een jaartjequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan je hem beter bekijken, voor dat je hem koopt. Al is dat ook geen garantie, zie Filipe.
Optie tot koop zit in het contract. Ook bij Kerlon. 1 jaar huren heeft geen zin bij Ajax omdat 90% zich eerst moet aanpassen en wennen aan de cultuur..blablabla..quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hoe zit het nu precies met die Eduardo? Lijkt me niet dat we een 18jarig talent slechts voor een jaar huren?
Hoe weet je of er een optie tot koop in het contract van Ze Eduardo is?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Optie tot koop zit in het contract. Ook bij Kerlon. 1 jaar huren heeft geen zin bij Ajax omdat 90% zich eerst moet aanpassen en wennen aan de cultuur..blablabla..
Ik heb zo mijn bronnenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe weet je of er een optie tot koop in het contract van Ze Eduardo is?
In tegenstelling tot dat van Kerlon meldt Ajax daar namelijk niets over.
Volgens mij omdat je met een investeerdersgroep (waar hij aan verkocht is door Cruzeiro) geen optie tot koop kunt bedingen, het staat ergens eerder in het topic volgens mijquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus lult Kurk_droog uit zijn nek?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:48 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Volgens mij omdat je met een investeerdersgroep (waar hij aan verkocht is door Cruzeiro) geen optie tot koop kunt bedingen, het staat ergens eerder in het topic volgens mij
2011 word het CL jaar van Ajax waar we redlijk ver in gaan komen. 21=5 1995 + 16 = 2011quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:43 schreef Frankz0rz het volgende:
"Ik ken Martin Jol ook. Hij is een hele goede trainer. En ik hoop dat we er samen voor kunnen zorgen dat Ajax weer zo sterk wordt als vroeger."
Dit dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb veel vertrouwen in hem. Zelfvertrouwen heeft hij trouwens niet over te klagen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Luister je toch! Wat een boeventronie heeft Pantelic ook
!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb veel vertrouwen in hem. Zelfvertrouwen heeft hij trouwens niet over te klagen.
Ik heb het idee dat hij een betere spits is/wordt dan de Koef en consorten bij PSV.²
Ik weet het niet, maar als die er was zou Ajax er wel melding van hebben gemaakt lijkt me.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:40 schreef Jasza het volgende:
Dit zou best is kunnen:
Ik ga er vanuit dat tijdgebrek (ivm de transferdeadline) heeft gezorgd voor een huurdeal i.p.v. een vaste overname.
Om de deal dan niet geheel af te blazen is er volgens mij maar gekozen voor een kortlopende huurconstructie, zodat er voldoende tijd ontstaat om te onderhandelen over een vaste overname.
Als de voorwaarden voor een vaste overname niet bekend zijn, kan er ook geen optie tot koop in het huurcontract worden opgenomen, dus dit kan een hoop verklaren.
Daarom denk ik ook dat de Telegraaf vanochtend berichtte over een contract van 5 jaar, dat wellicht al klaar lag voor Ze Eduardo. Ook stond in het bericht dat Ajax nog met de eigenaren van de transferrechten eruit moest komen.
Kortom; nogal voorbarig om wederom te zeiken op een gebrek aan daadkracht aan Ajax zijde
Haphaphap.. Het is gewoon onlogisch om een speler te huren voor jong ajax zonder een optie tot koop te hebben. De eerste berichten van ik meen de telegraaf repten over een 5 jarig contract. Dat komt toch ergens vandaan dus ik neem aan dat er of niks over gemeld is of er een andere constructie is/wordt verzonnen.quote:
Waarom zijn Ajacieden zo vaak gevoelig voor mooie praatjes? Die mierzoete proza zou bij mij eerder braakneigingen oproepen (hoewel dit nog wel meevalt), maar goedquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:43 schreef Frankz0rz het volgende:
"Ik ken Martin Jol ook. Hij is een hele goede trainer. En ik hoop dat we er samen voor kunnen zorgen dat Ajax weer zo sterk wordt als vroeger."
Maar nog steeds geen bewijs zoals dat wel is bij Kerlon.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Haphaphap.. Het is gewoon onlogisch om een speler te huren voor jong ajax zonder een optie tot koop te hebben. De eerste berichten van ik meen de telegraaf repten over een 5 jarig contract. Dat komt toch ergens vandaan dus ik neem aan dat er of niks over gemeld is of er een andere constructie is verzonnen.
En op de site staat een speler voor de toekomst. Weinig toekomst als je 1 jaar bij ajax speelt.
En weer één die zich er druk over komt makenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom zijn Ajacieden zo vaak gevoelig voor mooie praatjes? Die mierzoete proza zou bij mij eerder braakneigingen oproepen (hoewel dit nog wel meevalt), maar goed.
Laten we wel even realistisch blijven. Kerlon heeft nog veel werk te verrichten voordat hij een vaste waarde voor het basiselftal is, Ze Eduardo kan misschien al eerder spelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:53 schreef kevin6188 het volgende:
Zou wel een stunt zijn, ook nog een verdediger.
Klopt, maar de argumentatie is steekhoudend. Wie huurt er nou een 18jarige voor een jaar, behoudens Bojan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen bewijs zoals dat wel is bij Kerlon.
Ik maak me nergens druk over, ik constateerquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En weer één die zich er druk over komt maken
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Even afwachten dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als we maar tot 94 transfers komen dan weten we dat Ajax nog iets achter de hand heeft.quote:KNVB noteert 431 zomertransfers
ZEIST - De KNVB heeft in de zomerperiode in het betaald voetbal 431 transfers geregistreerd. Van de spelers die bij de transfers betrokken waren, vertrokken er 93 uit Nederland naar het buitenland. Vanuit het buitenland kwamen 95 voetballers Nederland binnen. Binnen Nederland verwisselden 243 spelers van club. De genoemde aantallen zijn dinsdagavond door voetbalbond vrijgegeven.
Jij bent grappig!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:58 schreef Espabilado het volgende:
Nog even en Ajax presenteert een heel elftal.
Ja ik zou het ook onlogisch vinden hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Even afwachten dus.
Maar het zou onlogisch zijn als er niks was. Ik acht dit bestuur ook meer capabel dan het vorige waardoor ik wel meer vertrouwen heb in een goede constructie.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Seebert oogt wel heel talentvol, hij is niet voor niks international. Check:
Ik hoop echt dat hij de Seebert dribbel als eerste uitprobeert bij Douglas.²
Want Denneboom kan ook als nummer 9 uit de voeten?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:39 schreef jna het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kansen van Bodul in bij Sparta? Ze hebben immers Denneboom ook gehaald
Wij lenen hem. Waar maak je je druk om. Als je dan al druk maakt, zorg in ieder geval dat je weet waar je over praat. Een optie tot koop en niets betalen. Op blessureleed na, lijkt me dat een miniem risico.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Klopt, maar de argumentatie is steekhoudend. Wie huurt er nou een 18jarige voor een jaar, behoudens Bojan?
Datzelfde kan toch ook gezegd worden van jullie meest recente aankoop? Die heeft de laatste jaren voornamelijk plaats moeten nemen op de bank. Dat Feyenoord nu met hem in zee gaat noem ik ook een gok.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Moet een gok altijd geld kosten? Ajax heeft hem aangetrokken omdat hij ooit een groot talent in Brazilie was en ze hopen dat hij zich weer herpakt. Niemand bij Ajax weet waar deze jongen op het moment staat, dat vind ik een gok ja. [ afbeelding ]
[..]
Dacht alleen als piek.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want Denneboom kan ook als nummer 9 uit de voeten?
Beter gewoon hetzelfde scenario in de 2de minuut de 0-1, en dan uitbouwen tot epische proporties.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Feyenoord uit.. 3-3 in de laatste minuut krijgt Kerlon de bal.. zeehondendribbel langs de falende vlaar en die andere koekenbakker en vol in de kraal... 3-4
Dan wil ik wel als ajacied zijnde tussen al die schuimbekkende rotterdammers zitten op de tribune
Het ging over Ze Eduardo en niet over Kerlon.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:06 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wij lenen hem. Waar maak je je druk om. Als je dan al druk maakt, zorg in ieder geval dat je weet waar je over praat. Een optie tot koop en niets betalen. Op blessureleed na, lijkt me dat een miniem risico.
Ik maak me druk om het feit dat we niet WETEN of we een optie tot koop hebben. Lees eens en weet zelf waar je op reageert.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:06 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wij lenen hem. Waar maak je je druk om. Als je dan al druk maakt, zorg in ieder geval dat je weet waar je over praat. Een optie tot koop en niets betalen. Op blessureleed na, lijkt me dat een miniem risico.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:25 schreef Jasza het volgende:
Als je ajax al wat langer volgt weet je dat het 1ste jaar voor buitenlandse spelers ( sulejmani doet er langer over ) met kwaliteit ook ontzettend lastig kan zijn. Als zo'n jongen dan eindelijk goed in zijn vel zit hier kan die alweer vertrekken. Hebben we dus niks aan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:06 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Je bedoelt als ie net haar op zn piemel krijgt kan die vertrekken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je ajax al wat langer volgt weet je dat het 1ste jaar voor buitenlandse spelers ( sulejmani doet er langer over ) met kwaliteit ook ontzettend lastig kan zijn. Als zo'n jongen dan eindelijk goed in zijn vel zit hier kan die alweer vertrekken. Hebben we dus niks aan.
kennedy zoekt nog haarquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je bedoelt als ie net haar op zn piemel krijgt kan die vertrekken.
Dan hebben ze een grote lijst bij de knvb ingediendquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:14 schreef Jasza het volgende:
Ajax inside leeft ook nog:
01 sep 23:00 - Zoals eerder al hier op Ajax Inside besproken lijkt de transfer van Dorian Dervite naar Villareal niet door te zijn gegaan. In de afgelopen uren zijn de geruchten steeds sterker geworden dat hij nu alsnog voor Ajax zal kiezen. Meer nieuws wordt verwacht rond 23:30
Die komt sowieso nu weinig meer aan spelen toe denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:17 schreef Jasza het volgende:
We hebben een blijver!
San Lorenzo krijgt geen toestemming voor aantrekken Cvitanich [update]
1 september 2009 RvN
Diverse grote Argentijnse media melden zojuist dat de transfer van Dario Cvitanich naar San Lorenzo van de baan is. Het uitvoerend commitee van de Argentijnse voetbalbond heeft geen nieuwe uitzondering gemaakt voor de transfer. Nadat San Lorenzo eerder al had ingeschreven voor het sluiten van de Argentijnse transfermarkt om de transfer alsnog rond te krijgen, waren de papieren ook voor de nieuwe deadline niet op tijd binnen.
Volgens onder andere Diario Hoy had San Lorenzo bij de papieren een verklaring met excuses van Ajax gedaan over de late verwerking van de papieren. Dat bleek echter niet voldoende voor de Argentijnse bond om alsnog een uitzondering te maken.
Toch zonde. Ik blijf het een bruikbare speler vinden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Die komt sowieso nu weinig meer aan spelen toe denk ik.
Ik vond hem altijd maar matig spelen, best leuk hoor, maar als Suarez volgend seizoen weg is halen we toch een echte goalgetter.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toch zonde. Ik blijf het een bruikbare speler vinden.
Ik zit meer op een echte ajax spits te wachten dan een pure goalgetter.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd maar matig spelen, best leuk hoor, maar als Suarez volgend seizoen weg is halen we toch een echte goalgetter.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd maar matig spelen, best leuk hoor, maar als Suarez volgend seizoen in de winter weg is halen we toch een echte goalgetterdie nieuwe spits van Groningen.
Wederom een geweldige aanval en de rest zoekt het maar uit. Ik houd de adem nog even in.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:23 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk trouwens dat Jol nu al snel overstapt op een 4-2-3-1 systeempje. Pantelic in de spits en Sulejmani en Suarez van links en rechts. Achter de spits zal het dan Aissati worden en wellicht Kerlon. Lijkt me een prima oplossing trouwens
Edit, topquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:27 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Er is een optie tot koop op Kerlon, dus lul niet. Over Ze Eduardo bestaat onduidelijkheid.
Nog 2 minuten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:14 schreef Jasza het volgende:
01 sep 23:00 - Zoals eerder al hier op Ajax Inside besproken lijkt de transfer van Dorian Dervite naar Villareal niet door te zijn gegaan. In de afgelopen uren zijn de geruchten steeds sterker geworden dat hij nu alsnog voor Ajax zal kiezen. Meer nieuws wordt verwacht rond 23:30
Het gaat toch ook alleen maar om Ze Eduardoquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:27 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Er is een optie tot koop op Kerlon, dus lul niet. Over Ze Eduardo bestaat onduidelijkheid.
quote:Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Dat vraag ik me al 26 uur lang af.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:38 schreef w00h00 het volgende:
Wanneer komt dat niet transfer nieuws van Montana naar buiten dan?
Die had geen transfer nieuws.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:38 schreef w00h00 het volgende:
Wanneer komt dat niet transfer nieuws van Montana naar buiten dan?
Wat lul je nou met je "Jaszaquote:
Dat zegt hij ook niet.quote:
Zou kunnen, daar Tottenham website vandaag al de afgeronde transfers die met hun club te maken hebben heeft vermeld, maar niet Dorian Dervitequote:Op dinsdag 1 september 2009 23:14 schreef Jasza het volgende:
De grootste niets presterende koning ooit. Kunnen we die niet nog een jaartje halen voor het gimmick gehalte?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
beest
Doet me denken aan Urzaiz.. wat een koning [ afbeelding ]
Waarom zou dat niet kunnenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:48 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Volgens mij omdat je met een investeerdersgroep (waar hij aan verkocht is door Cruzeiro) geen optie tot koop kunt bedingen, het staat ergens eerder in het topic volgens mij
Toch apart dat nummer 4 nog niet is vergeven...quote:Rugnummers Ajax 2009/2010
De selectie van Ajax is compleet. Althans, er wordt er niet meer verwacht dat er nieuwe spelers aan de groep van Martin Jol worden toegevoegd. Dit ondanks geruchten die momenteel op internet circuleren dat verdediger Igor Biscan op het laatste moment is aangemeld bij de KNVB. Nog onduidelijk is welke club de 31-jarige speler van Dinamo Zagreb zou hebben aangetrokken. Het zou mogelijk alsnog de ervaren defensieve versterking kunnen zijn voor Ajax. De Amsterdammers zou ook nog na vandaag kunnen aankloppen bij een speler zonder club.
De rugnummers
Hieronder is een lijst terug te vinden van de spelers dit op dit moment officieel Ajacied zijn, inclusief rugnummers. De spelers die het afgelopen seizoen geen deel uitmaakte van de Ajax-selectie zijn te herkennen aan de dikgedrukte nummers.
Ajax maakte dinsdag 1 september drie versterkingen bekend; De kersverse Braziliaans Kerlon heeft rugnummer 39 toegewezen gekregen, Zé Eduardo (eveneens afkomstig uit Brazilië) neemt rugnummer 25 over van Evander Sno die is verhuurd aan Bristol City. Aanvaller Marko Pantelic krijgt rugnummer 9, welke na het vertrek van Huntelaar niet meer in gebruik was.
1. Maarten Stekelenburg
2. Gregory van der Wiel
3. Oleguer
5. Jan Vertonghen
6. Rasmus Lindgren
7. Thimothée Atouba
8. Urby Emanuelson
9. Marko Pantelic
10. Miralem Sulejmani
11. Ismaïl Aissati
12. Kenneth vermeer
15. Bruno Silva
16. Luis Suarez
17. Rob Wielaert
18. Gabri
19. Toby Alderweireld
20. Dario Cvitanich
21. Eyong Enoh
22. Siem de Jong
23. Vurnon Anita
25. Zé Eduardo
26. Jeffrey Sarpong
27. Daley Blind
28. Dennis Rommedahl
29. Mitchell Donald
30. George Ogararu
33. Javier Martina
34. Kennedy
39. Kerlon
40. Demy de Zeeuw
41. Jeroen Verhoeven
Klakkeloos overgenomen van Ajaxonline
Wie zou hem dan moeten krijgen van de selectie? Ik vind het irritanter dat Atouba nummer 7 heeft als linksback. Net als Gallas bij Arsenal nummer 10 heeft.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Toch apart dat nummer 4 nog niet is vergeven...
hoezo? er is geen vervanger gehaald voor Vermealen dus is 4 logischerwijs nog niet bezet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
31 man vind ik toch nog best wel een hele grote selectie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Klopt, misschien zit er daarom nog echt iets in het verschiet. Zoals al de halve avond beweerd wordt..quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hoezo? er is geen vervanger gehaald voor Vermealen dus is 4 logischerwijs nog niet bezet.
Ach.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:56 schreef opinionr het volgende:
[..]
31 man vind ik toch nog best wel een hele grote selectie.
eerst ging ie naar Ajax. later had Ajax 1ste koop bedwongen.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:03 schreef Prosac het volgende:
Is die Velibor dezelfde die met 100% zekerheid wist te melden dat Obradovic naar Ajax ging?
Heeft Velibor ooit gezegd dat Obradovic ZEKER zou komen dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:03 schreef Prosac het volgende:
Is die Velibor dezelfde die met 100% zekerheid wist te melden dat Obradovic naar Ajax ging?
Nee, die wist als 1 van de eerste dat Partizan hem vanwege de CL wilde houden. Daarna heeft Ajax Atouba gehaald en dan gaan ze natuurlijk Obradovic niet meer nemen. Dan verkoopt Partizan hem maar ergens anders aan, dom van Ajax misschien maarja.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heeft Velibor ooit gezegd dat Obradovic ZEKER zou komen dan?
Opzich is het allemaal niet zo vaag, Ajax wilde eerst Heleno, daarna Dervite, die op maandagavond laat afzegt?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:20 schreef Fortitudo het volgende:
komt toch niemand meer
deal is vastgelopenb denk ik
Zal wel niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:32 schreef Jasza het volgende:
http://ajaxfans.net/nieuw(...)nste-verdediger.html
Gaat nooit gebeuren denk ik.
Ik heb dat hier diverse malen gelezen, toen het eventjes niet rond kwam, was het op zeker dat het dan de winterstop zou worden. Ik kan er alleen geen naam bij linken, die Velibor komt alleen erg vaak langs als externe bron bij Balkan transfers, vandaar mijn vraag.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heeft Velibor ooit gezegd dat Obradovic ZEKER zou komen dan?
Paar redenen:quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax is slagvaardig en is bezig de weg naar boven terug te vinden. Jol heeft duidelijk een netwerk, en dat werkt toch echt in zijn voordeel. Volgende stap is dat de harde kern van Ajax eens in de keuken van het legioen gaat kijken, voor een weekje of zo.
De laatste wedstrijd van Feyenoord tegen Fc Twente zat de sfeer er goed in.²
Dan heb je geen keuken meer over maar wel veel gebruikte messenquote:Op woensdag 2 september 2009 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax is slagvaardig en is bezig de weg naar boven terug te vinden. Jol heeft duidelijk een netwerk, en dat werkt toch echt in zijn voordeel. Volgende stap is dat de harde kern van Ajax eens in de keuken van het legioen gaat kijken, voor een weekje of zo.
De laatste wedstrijd van Feyenoord tegen Fc Twente zat de sfeer er goed in.²
Je hebt gelijk. Het is ergerlijk, maar tegelijkertijd is het ook wel de charme van de club. Ajax is altijd hot, is het altijd geweest en zal het altijd blijven. Ik denk dat iedereen diep in zijn hart (wellicht stiekem) wel voor Ajax is.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:42 schreef Enchanter het volgende:
Die geruchten allemaal op het laatste moment
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax, Ajax is oké, A Jéé A iks, de rest die doet ons niks.
Tsja wat hij zegt, opbouwend wel veel sterker dan wat we nu hebben. Verdedigend is het volgens mij niet super, maargoed vergeet niet dat we in de Eredivisie zitten. Ik ben er ook niet heel enthousiast over maargoed.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:09 schreef twi het volgende:
En Igor Biscan... Als die komt ga ik gewoon maar een potje janken ofzo...
Tof idee! Is de shirtsponsor vast ook blij mee, kunnen ze d'r een hele lijn van maken.11 x uit, thuis en trainingsshirt.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:06 schreef twi het volgende:
Volgend jaar gaan we in 11 verschillende shirtjes spelen, dan is het imago van bij elkaar geschraapt vreeemdelingenlegion helemaal af.
Twi is een beetje verbitterd. Want zijn hele verhaal slaat werkelijk nergens op.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:31 schreef Jasza het volgende:
Wat heb jij in godsnaam tegen Kerlon dan Twi?
Wat zou ik in hemelsnaam met Kerlon moeten hebben? Hij is totaal overbodig, hij speelt niet in een positie die Ajax aanhoudt en we hebben Sulejmani en Suarez al. Ik ben niet bijster onder de indruk van een speler die alleen bekend is omdat hij een balletje hoog kan houden met zijn hoofd.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:31 schreef Jasza het volgende:
Wat heb jij in godsnaam tegen Kerlon dan Twi?
Ik ben juist de optimistische hier: wat we hadden is al goed genoeg.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:39 schreef Espabilado het volgende:
Lekker pessimistisch weer.
Hij kan gewoon op de 10 spelen hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:38 schreef twi het volgende:
[..]
Wat zou ik in hemelsnaam met Kerlon moeten hebben? Hij is totaal overbodig, hij speelt niet in een positie die Ajax aanhoudt en we hebben Sulejmani en Suarez al. Ik ben niet bijster onder de indruk van een speler die alleen bekend is omdat hij een balletje hoog kan houden met zijn hoofd.
Waar zie jij enige creativiteit van het middenveld? als je die ergens ziet ben je heel knap.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben juist de optimistische hier: wat we hadden is al goed genoeg.
Ben benieuwd waarom hij dat zelf dan niet aangeeft en zegt dat het hem niet uitmaakt of hij links of rechts speelt? Niet elke creatieve speler kan op 10 spelen hoor...quote:Op woensdag 2 september 2009 01:42 schreef Jasza het volgende:
Hij kan gewoon op de 10 spelen hoor.
De Zeeuw, Aissati, Sulejmani, Suarez, De Jong en eventueel Donald. Meer dan zat spelers die op een of andere manier een opening kunnen forceren. Het enige wat ik Kerlon heb zien doen is alle mogelijke moeite om en bal uiteindelijk op z'n hoofd te krijgen. Is daar iets creatiefs aan?quote:Op woensdag 2 september 2009 01:43 schreef Jasza het volgende:
Waar zie jij enige creativiteit van het middenveld? als je die ergens ziet ben je heel knap.
Hij gaf volgens mij toch echt aan dat hij graag centraal speelt achter de spits, daarnaast hebben Aissati en Sulejmani dat wel maar dat komt er tot nu toe totaal niet uit. Tegen Heracles was het echt triest om te zien, net zoals dat er tegen Sparta eigenlijk steeds het laatste stukje inzicht ontbrak.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom hij dat zelf dan niet aangeeft en zegt dat het hem niet uitmaakt of hij links of rechts speelt? Niet elke creatieve speler kan op 10 spelen hoor...
[..]
De Zeeuw, Aissati, Sulejmani, Suarez, De Jong en eventueel Donald. Meer dan zat spelers die op een of andere manier een opening kunnen forceren. Het enige wat ik Kerlon heb zien doen is alle mogelijke moeite om en bal uiteindelijk op z'n hoofd te krijgen. Is daar iets creatiefs aan?
Ruit op het middenveld zou toch kunnen?quote:Op woensdag 2 september 2009 01:55 schreef Radegast het volgende:
En als Jol echt 4-4-2 wil gaan spelen, dan heb je niet eens een 10 nodig. Liever niet zelfs.
Vergat Emanuelson ook nog. En jongens als Aissati en Sulejmani zullen echt niet beter spelen als Ajax maar gemiddelde spelers blijft kopen voor hun posities. Kerlon zal best een bal kunnen raken hoor, maar we hebben al zo ontzettend veel zpelers die "best een bal kunnen raken". Als het dan zo ontzettend belangrijk is om je selectie met dit soort spelers uit te breiden, haal ze dan uit de eigen jeugd.quote:De favoriete positie van Kerlon is op het middenveld. ,,Ik speel het liefst aanvallend’’, zegt hij. ,,Maar of het nu links of rechts op het middenveld is, maakt mij niet uit. Zolang ik maar kan spelen.’'
Ik wilde het net zeggen. Al uit dat met een keron; pantelic suarez best snel in een 433. Met suarez en kerlon om pantelic heen, tsja.. die 2 gaan toch wel zwerven.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ruit op het middenveld zou toch kunnen?
vind ik niks, krijg je nogal snel trechtervoetbal.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ruit op het middenveld zou toch kunnen?
http://twitter.com/Gvanderwiel/status/3694484943quote:in mn hotel room, offcourse heb k mn ps3 meegenomen.. COD5 nu !about 5 hours ago from web
Wat een nerd at heart is het ook héquote:Op woensdag 2 september 2009 02:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://twitter.com/Gvanderwiel/status/3694484943
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |