Exclusief van AF. Komt van een betrouwbaar lid. Zou het om Prahic gaan?quote:In een race tegen de klok heeft Ajax vlak voor de deadline nog een speler aangemeld bij KNVB. Het betreft een verdediger uit de Kroatische competitie.
Onduidelijk is nog of Ajax ook de details in de overeenkomst met de speler rondkrijgt.
Verdommequote:Op dinsdag 1 september 2009 20:51 schreef sjimz het volgende:
Dvm met een versteegrobje.
Hoho het zegt niet dat hij sowieso komt, maar die gast is erg betrouwbaar dus daarom meldt ik het toch maar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:51 schreef thewishmaster het volgende:
Toch nog een verdediger erbij dus, hopelijk niet de nieuwe Wielaert, Oleguer of erger nog het nieuwe circus Atouba.
Doe mij maar een kampioenschap. Dat lijkt me nog veel lekkerder.quote:
Jong Ajax heeft ook nog een oppepper nodig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als dat waar zou zijn hebben jullie al 31 selectiespelers. Zijn er ook nog wat mensen weg gegaan voor de deadline of gaan jullie met 31 man de competitie in?
Hey, heb je die vraag niet al eerder vandaag gesteld?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als dat waar zou zijn hebben jullie al 31 selectiespelers. Zijn er ook nog wat mensen weg gegaan voor de deadline of gaan jullie met 31 man de competitie in?
Dat zie je fout. We gaan met 31 man kampioen worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nee die vraag heb ik nog niet eerder gesteld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hey, heb je die vraag niet al eerder vandaag gesteld?
En jij als Ajax volger moet toch wel weten wie er weg zijn gegaan.
Jong Ajax moet volgende week wel gewoon spelen volgensmij,quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannend! Mooie dag, en dan twee weken moeten wachten op het resultaat
Mwoa, aangezien die Brazilianen eerst fit moeten worden en beginnen bij Jong Ajax, zul je ze in het eerste niet zien de komende weken/maanden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannend! Mooie dag, en dan twee weken moeten wachten op het resultaat
Ik wil het salaris van pantelic wel eens weten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:06 schreef Cheiron het volgende:
Verschil is wel dat deze gasten relatief goedkoop zijn. Maar ja, dat leek Luque ook
Beter teveel dan te weinig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarschijnlijk overmorgen in Bild.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik wil het salaris van pantelic wel eens weten.
Hoe is de aankoop van Kerlon dan in strijd met het Coronel rapport?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lijkt me ook Prahic, de eerste aankoop waarvan ik denk daar heeft Ajax wat aan. De andere aankopen zijn toch wel weer jammer. Zeker na dat Colonelrapport en het afbranden van het transferbeleid destijds. En dan op dezelfde voet verder gaan....
verrassend.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:51 schreef sjimz het volgende:
Dvm met een versteegrobje.
Niet gescout.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe is de aankoop van Kerlon dan in strijd met het Coronel rapport?
Ben jij uberhaupt Ajax fan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax heeft verzuimd écht kwaliteit in te kopen. Ik moet het nog maar zien of Seabert echt een rol van betekenis gaat spelen. Ze hebben wat mij betreft wel kleurrijke spelers opgetrommeld, en dat is wel te prijzen. Dit soort spelers zorgen voor een upgrade van de Eredivisie.
Toch had ik graag gezien dat ze Jawad Zairi hadden aangeschaft. Vind j je het jammer dat dat dan niet is gebeurd? Zeker.²
Niet gescout, aangeboden door bevriende zaakwaarnemer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe is de aankoop van Kerlon dan in strijd met het Coronel rapport?
Zairi zit net bij Olympiakos, waar ie ook sportief en financieel beter zit dan bij Ajax. Dus of Ajax een kans had gehad? Neen. Zeker niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax heeft verzuimd écht kwaliteit in te kopen. Ik moet het nog maar zien of Seabert echt een rol van betekenis gaat spelen. Ze hebben wat mij betreft wel kleurrijke spelers opgetrommeld, en dat is wel te prijzen. Dit soort spelers zorgen voor een upgrade van de Eredivisie.
Toch had ik graag gezien dat ze Jawad Zairi hadden aangeschaft. Vind j je het jammer dat dat dan niet is gebeurd? Zeker.²
Ow zo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niet gescout, aangeboden door bevriende zaakwaarnemer.
Met luque wist men al bij voorbaat dat hij duur zou zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:06 schreef Cheiron het volgende:
Verschil is wel dat deze gasten relatief goedkoop zijn. Maar ja, dat leek Luque ook
lemic?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niet gescout, aangeboden door bevriende zaakwaarnemer.
Ja, uiter-aard, ik ben een liefhebber van mooi voetbal, daar hoort Ajax zeker bij, ofschoon ik op dit moment AZ de voorkeur geef.quote:
Wambertoquote:José Eduardo de Araújo, beter bekend onder zijn voetbalnaam Zé Eduardo, is een talent voor de toekomst. De 18-jarige middenvelder wordt dit seizoen gehuurd van Maga Esporte Club SC. Een prettig gesprek met oud-Ajacied Wamberto gaf de doorslag voor de talentvolle middenvelder. Zé Eduardo koos voor Ajax en is voorlopig vooral te bewonderen als Jong Ajacied. Op de Toekomst.
Wist ik niet, maargoed dat is dan wel een oud scoutingsrapport. Hoeft geen probleem te zijn verder.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Ajax volgde 'm in 2007 al.
4 is wel vrij nogquote:
Wat is dit wat je zegt niks concreetsquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:18 schreef Jasza het volgende:
Normaliter had ik dit zelfs niet mogen plaatsen, als ik ook nog de naam plaats krijgen ik en die persoon echt gezeik. Wink Zodra ik meer kan melden zal ik het doen, ik werd zelf opgebeld door de persoon die me eerder wat smsjes verstuurd eover de transfer van De Zeeuw.
Laat ik het zo zeggen. Ik ga niemand verplichten het te geloven, hoeft ook helemaal niet. Maar zelf beschouw ik het als uiterst betrouwbaar.
Hij was er inderdaad vroeg bij met de Zeeuw.
Sorry, maar waar heb je het nou over? Prahic?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:18 schreef Jasza het volgende:
Normaliter had ik dit zelfs niet mogen plaatsen, als ik ook nog de naam plaats krijgen ik en die persoon echt gezeik. Wink Zodra ik meer kan melden zal ik het doen, ik werd zelf opgebeld door de persoon die me eerder wat smsjes verstuurd eover de transfer van De Zeeuw.
Laat ik het zo zeggen. Ik ga niemand verplichten het te geloven, hoeft ook helemaal niet. Maar zelf beschouw ik het als uiterst betrouwbaar.
Hij was er inderdaad vroeg bij met de Zeeuw.
http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic.php?p=114041#114041quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sorry, maar waar heb je het nou over? Prahic?
Hoezo?? de enige die op zijn plek zou kunnen spelen is Kerlon, maar die zegt op Ajax.nl dat hij een middenvelder is. De aanval gaat op termijn gewoon Sulejmani-Pantelic-Suarez worden, dat lijkt mij in ieder geval het meest logisch.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze aankopen zullen mits ze renderen niet zo gunstig zijn voor edele Sulejmani. Dat zou een brevet van onvermogen zijn zeg. Stel je voor: een brevet van 16 miljoen euro!²
Natuurlijk zal Ajax de Kerlon van die jaren in de scoutingsdatabase hebben staan, maar Kerlon heeft de laatste tijd zelden gespeeld waardoor je hem niet echt kan scouten he..quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:14 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Ajax volgde 'm in 2007 al.
Klopt, de speler is echter niet helemaal onbekend.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Natuurlijk zal Ajax de Kerlon van die jaren in de scoutingsdatabase hebben staan, maar Kerlon heeft de laatste tijd zelden gespeeld waardoor je hem niet echt kan scouten he..
Wielaertquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:30 schreef Catch22- het volgende:
ik ben persoonlijk allang blij dat er wat verder weg wordt ingekocht en niet meer van die net-niet spelers uit de eredivisie worden aangetrokken.
M'n vriendin moest keihard lachenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:27 schreef Espabilado het volgende:
[ afbeelding ]
"En ik maar denken dat ie komt, kut fok"
Dat waren de Kuffourtjes en dergelijke natuurlijk ook niet. Die deden het niet zo lang er voor ook nog gewoon aardig, al is er natuurlijk wel het leeftijdsverschil. Maar ik schrijf Kerlon ook helemaal niet af hoor.. het kan zo maar een gouden gok zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, de speler is echter niet helemaal onbekend.
Kerlon is geen gok.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat waren de Kuffourtjes en dergelijke natuurlijk ook niet. Die deden het niet zo lang er voor ook nog gewoon aardig, al is er natuurlijk wel het leeftijdsverschil. Maar ik schrijf Kerlon ook helemaal niet af hoor.. het kan zo maar een gouden gok zijn natuurlijk.
Het is alleen opmerkelijk dat dat Colonel-rapport met veel verontwaardiging werd ontvangen en men nu gewoon weer op dezelfde voet verder gaat.
Precies. Dat al die kneusjes van andere clubjes zich druk gaan maken over hoe breed de selectie van Ajax nu wel niet isquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker boeiend wat feyenoorders / azetters en andere niet-Ajacieden van Kerlon, Pantelic en Zé Eduardo vinden. Ik weet van alle drie niet wat ik moet verwachten, evenals die Prahic die eventueel komt. Ik zie het wel. Hoewel Kerlon en Pantelic nu al bazen zijn.
Ik ben fan
Inderdaad. Snap niet waar die feyenoorders zich druk om makenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kerlon is geen gok.
Ajax hoeft geen huursom te betalen en ook geen salaris.
Het enige is dat het je eigen jeugd in de weg kan zitten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Snap niet waar die feyenoorders zich druk om maken
maak in principe niet uit natuurlijk, maar die salarissen moeten wel betaald wordenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Dat al die kneusjes van andere clubjes zich druk gaan maken over hoe breed de selectie van Ajax nu wel niet is.
Klopt, maar ik denk dat Kerlon niet zomaar van Inter komt. Je kan hem niet vergelijken met Bodul, Sarpong of Blind ofzo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het enige is dat het je eigen jeugd in de weg kan zitten.
Kerlon niet toch? Ze Eduardo zal ook niet zo'n vetverdiener zijn. Enkel Pantelic die wel wat zal vragen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
maak in principe niet uit natuurlijk, maar die salarissen moeten wel betaald worden
Ik denk dat er nog wel een paar naar Haarlem gaan. Of kan dat nu ook niet meer?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:39 schreef Catch22- het volgende:
jaja dat klopt ook wel, maar 31 spelers is gewoon veel imo. Iemand enig idee hoeveel er nu op Ajax' loonlijst staan (dus inc. de contractspelers van het tweede)?
als je 4 spelers minder had gehad, had je gewoon iemand 3 miljoen per jaar kunnen bieden, dan had je wel een topper kunnen halen
Moet een gok altijd geld kosten? Ajax heeft hem aangetrokken omdat hij ooit een groot talent in Brazilie was en ze hopen dat hij zich weer herpakt. Niemand bij Ajax weet waar deze jongen op het moment staat, dat vind ik een gok ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kerlon is geen gok.
Ajax hoeft geen huursom te betalen en ook geen salaris.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Snap niet waar die feyenoorders zich druk om maken
Een gok, daar zitten risico's aan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Moet een gok altijd geld kosten? Ajax heeft hem aangetrokken omdat hij ooit een groot talent in Brazilie was en ze hopen dat hij zich weer herpakt. Niemand bij Ajax weet waar deze jongen op het moment staat, dat vind ik een gok ja. [ afbeelding ]
[..]
Biscan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:44 schreef Jasza het volgende:
Het gerucht gaat nu dat het om Igor Biscn gaat.
deze ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:44 schreef Jasza het volgende:
Het gerucht gaat nu dat het om Igor Biscn gaat.
Alsof lengte en een balkan naam een garantie zijn voor een goede verdediger.quote:
wel een aardige bikkel als ik het zo lees op Wikipediaquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof lengte en een balkan naam een garantie zijn voor een goede verdediger.
Kijk maar eens bij Feyenoord met de topspeler Ignjatovic
Het zijn vooral supporters (of fans, weet ik veel wat het zijn) van andere clubs die zich er druk om maken hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:43 schreef ericajax het volgende:
Als we geen spelers halen is het niet goed, als we er drie op één dag halen is de selectie weer te groot.
Ik zie er nog wel een stel weggaan in de winterstop, gewoon geduld.
Je valt in herhaling.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het zijn vooral supporters (of fans, weet ik veel wat het zijn) van andere clubs die zich er druk om maken hoor.
Ik las het ja, reageerde er ook op. Kan het me niet voorstellen, en heb misschien liever een jonge speler. Volgens mij is dit niet zo denderend.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef Jasza het volgende:
Lijkt me niet dat die naar Ajax komt, maar werd genoemd op Ajaxnetwerk door iemand.
wat een fucking baasquote:
Neeeee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:59 schreef Jasza het volgende:
San Lorenzo wacht op Cvitanich
dinsdag 01 september, door YB, Amsterdam, 21:58u, AjaxNetwerk
De Argentijnse club San Lorenzo wacht vandaag nog in spanning op toestemming voor de transfer van Dario Cvitanich. De club was ook te laat met het rond krijgen van de overgang van Cvitanich in de verlengde termijn die het daarvoor gekregen had van de bond.
Gisteren werd de transfer door de Argentijnse bond afgewezen. Via het uitvoerend commitee van de Argentijnse bond, die vandaag bijeenkomt, hoopt San Lorenzo alsnog het groene licht te krijgen.
Als je er met de club uitbent en je laat dat aan de KNVB weten dan krijg je wss nog wel wat tijd om het contract rond te maken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:06 schreef F1Bas het volgende:
Wat zijn nog de mogelijkheden om alsnog een transfer rond te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |