quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:41 schreef kvd het volgende:
dus.....dom doen is ook een vak, 2 keer de OP is te veel van het goede....
Voor de vorm: Jessica - The Allman Brothers Bandquote:Op woensdag 2 september 2009 01:13 schreef wankius_maximus het volgende:
ik zoek een nummer wat ik toevallig hoorde op de radio,
het was instrumentaal met voornamelijk gitaar
een beetje blues achtig
klinkt vaag, maar meer kon ik er niet van maken
Lijkt me sterk dat Ubisoft hier een bestaand nummer voor gebruiktquote:Op woensdag 2 september 2009 11:56 schreef Susteren het volgende:
hoe heet het eerste liedje? maar niet die van ubisoft![]()
Alvast bedankt!
Edit: Ander nr, ken het wel...quote:Op woensdag 2 september 2009 22:07 schreef EggsTC het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ulevard_s11_a175.xml
Kan iemand zeggen welk nr begint als je het filmpje op 23:23 zet , is wel een bekende geloof ik. Viool klassiek oid.
ik moest aan deze denkenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:03 schreef hellbound het volgende:
Ik zoek een nummer met een stukje tekst dat klinkt (voor mij dan toch) als
"if you really really want me, to be your fantasy"
ik heb de tekst al gegoogled, maar dan kom ik meestal uit op een liedje van do or die, en die is het niet, het is meer een pop/electro (?) achtig nummer, redelijk recent denk ik.
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:28 schreef Urquhart het volgende:
ik zoek een redelijk bekend nummer, komt regelmatig weleens op de radio. Vrolijk deuntje, met trompet erin. Nummer komt ergens uit de jaren '90, met een videoclip die zich afspeelt in een supermarkt
sweet!quote:Op donderdag 3 september 2009 15:06 schreef NikkelCobalt het volgende:
die? Er is ook een dance versie van geloof ik.
edit; ja dit hem sowieso niet, ik zoek nog ff verder
edit2;
die bedoelde je? Volgens mij enigsinds afgeleid van nummer hierboven vandaar die eerste
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:41 schreef SuperRogier het volgende:
Van wie is ook al weer die remix van Krezip - Stay (If I Could) die veranderd in hardstyle zeg maar..? Ik hoorde em laatst weer.. maar kan em ff niet vinden..
Van wie is ook al weer die remix van Krezip - Stay (If I Could) die veranderd in hardstyle zeg maar..? Ik hoorde em laatst weer.. maar kan em ff niet vinden..
Google is je vriendquote:Op donderdag 3 september 2009 19:33 schreef ReWout het volgende:
Weet iemand of deze ook gedownload/gekocht kan worden?
sorry wist niet waar ik 't anders zou kunnen vragen
Das niet de goeie dusquote:Op donderdag 3 september 2009 19:37 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Google is je vriend
http://muziek.sbs6.nl/browse_bundle.aspx?bundle_id=334684
Anders rip je het geluid van Youtube?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:44 schreef ReWout het volgende:
[..]
Das niet de goeie dus, niet Peter Vos maar Erik Jan Rosendahl.
Bedankt voor het zoeken, maar deze is het jammer genoeg nietquote:
Hoe?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Anders rip je het geluid van Youtube?
Waarom in godsnaam?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:33 schreef ReWout het volgende:
Weet iemand of deze ook gedownload/gekocht kan worden?
Zet voor je youtube link "kick" (www.kickyoutube.nl), laat alles erachter staan.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:03 schreef Gweaneth het volgende:
Hallo allemaal, wie oh wie kan mij helpen?
.
In het volgende filmpje (Huis Anubis) vanaf 1 minuut hoor je een akoestisch gitaarstuk, van wie is dat nummer en hoe heet het?
Het gitaarstuk kwam voor in "Het huis Anubis" maar ook in de serie "Spring" (beide Studio 100 producties).
Bij voorbaat bedankt![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:47 schreef TheFrankey het volgende:
In het voorstukje van 'So you think you can dance' zit een leuk dance-nummer dat volgens mij nu in de top 40 staat. Maar kan hem niet vinden.
Iemand?
Weet nou echt niemand de titel hiervan? Het zou een bekend stuk moeten zijn -_-quote:Op woensdag 2 september 2009 22:07 schreef EggsTC het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ulevard_s11_a175.xml
Kan iemand zeggen welk nr begint als je het filmpje op 23:23 zet , is wel een bekende geloof ik. Viool klassiek oid.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:04 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zoek een nummer waarin iets met life komtvolgens mij, en met een dik fatsig ballarina kindje in de clip met een geel zwart ding aan. En het was rock
Geen (youtube) linkje van de reclame toevallig ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:52 schreef Meistroflunge het volgende:
ik al rondgekeken. welk nummer is aan het begin van de nieuwe nike-reclame.
het begint met een beat en daarna stopt het eigenlijk.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:01 schreef vogelhuisje het volgende:
Ik zoek een liedje dat ik nog op een cassette had, maar die is van de week gemold.
tekst wat ik nog weet:
"And sharky says: " dat heel vaak.
"It's my day today"
en gezongen door een vrouw...
?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:52 schreef Meistroflunge het volgende:
ik al rondgekeken. welk nummer is aan het begin van de nieuwe nike-reclame.
het begint met een beat en daarna stopt het eigenlijk.
ik heb de reclame niet kunnen vinden op internet. maar hij wordt regelmatig op mtv uitgezonden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geen (youtube) linkje van de reclame toevallig ?
Gebaseerd op La Bambaquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef deniszs het volgende:
In een reclame hoor je een aantal mensen zingen 'Het is feest in de keuken....'.
Is dat van een bestaan nummer?
is geen docu, is een stukje van het programma URBNN, en die hebben toen 2x een stukje van een paar minuten gemaakt met steen erin.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:00 schreef deniszs het volgende:
Er zou toch een documentaire komen van die geflipte rapper steen?
Ik zag op youtube wel een stukje van 6 minuten. Maar is de gehele versie ook online?
Op google video is ook niks te vinden.
http://video.google.nl/videosearch?q=rapper+steen&emb=0&aq=f#
Die voor het nieuwe seizoen? Das iig een nummer van Radiohead, weet zo snel niet welkequote:Op zaterdag 5 september 2009 11:12 schreef svefn het volgende:
Ik zag vanmorgen weer eens de reclame voor Time Warp op Discovery, en vraag me nu echt af welk nummer dat eigenlijk is op de achtergrond. Het is redelijk rustig, wordt wel in gezongen maar geen woorden in gebruikt.
Iemand die het weet?
Street Spirit van Radiohead.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:12 schreef svefn het volgende:
Ik zag vanmorgen weer eens de reclame voor Time Warp op Discovery, en vraag me nu echt af welk nummer dat eigenlijk is op de achtergrond. Het is redelijk rustig, wordt wel in gezongen maar geen woorden in gebruikt.
Iemand die het weet?
Iemand?quote:
Oeh, big thanks!quote:
Dan moet je even zoeken op internet en van blade BLAME maken en dan zie je dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:38 schreef BlazingV2 het volgende:
"If we all fall down, who will take the blade"
Weet iemand van welk nummer did is? Ik dacht van Sum 41.
quote:Sum 41 No Reason
All of us beleive
That this is not up to you
The fact of the matter is
That it's up to me
Hey, Hey, Hey
Hey, Hey, Hey
Let's Go
How can we fake this anymore
Turn our backs away, and chose to just ignore
(Some say) Some say it's ignorance
It makes me feel some innocence
(Some say) It takes away a part of me
But I won't let go
Tell me why can't you see, it's not the way
When we all fall down, it will be too late
Why is there no reason we can't change
When we all fall down, who will take the blame
What will it take
Nothing could ever be this real
A life unsatisfied that I could never feel
(Some say) This future's not so bright
Some can't make the sacrifice
(Some say) It's much more than just black and white
And I won't follow
What will it take
Times like these I've come to see how,
Everything but time is running out
Hey, Hey, Hey
Hey, Hey, Hey
What
All of us beleive in what we need
What we have's what we don't see
What will it take
(so how long, has this gone on, i don't see this ending)
(it's too late, we can't change, what has now begun)
(we act like, its not right, why are we pretending)
(we've been wrong, for so long)
What will it take
(WE'VE KNOWN THIS ALL ALONG)
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kom er maar niet op welk nummer er gebruikt wordt onder het voorstukje van Desperate Housewives op net5.
Ik ken het, en ik heb het, maar ik kom er gewoon niet op.
Iemand?
Graag gedaan,,quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
Jaaa, held!
Ik heb dat nummer de afgelopen tijd echt vaak geluisterd, maar toch kwam ik er niet op, zo irritant.
Dankjewel!
Jij bent een held.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:31 schreef kvd het volgende:
[..]
Dan moet je even zoeken op internet en van blade BLAME maken en dan zie je dat je gelijk hebt
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:19 schreef Curiosity het volgende:
Ik zoek een clip van Micheal Jackson die zich afspeelt in een club en waar 2 bendes tegen elkaar vechten.
Het is ook een soort van mini film, hij is niet zo vaak te zien geweest.
Op het end gaat de club in vlammen op.
Wie helpt?
Nee helaas zo simpel is het niet.quote:
Ja, super, dank je wel.quote:
Vanavond kwam dit plaatje weer voorbij op TMF NL. Ze zijn dus met zijn tweeen, treden op in een kasteel of landhuis. Zanger donker haar, guitarist blond. Door de hele clip komt een klein jongetje in beeld, soms speelt ie met een voetbal, soms tekent ie symbolen in de lucht waaronder een vraagteken. Een refrein kon ik er niet uithalen, maar hoor ze wel iets zingen in de trent van 'the storm is catching us'....quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:25 schreef Fransvis het volgende:
Zoek de naam van een video/plaat die ik vanavond rond de klok van 19:00 zag op TMF NL. Helaas viel ik midden in de video en er kwam geen titel op het einde van de clip.
Tweetal jonge mannen zingt een R&B achtig liedje in het engels, een is een gitarist met blond haar. De zanger heeft donker haar. Moet dus van nederlands bodem zijn.
Heb al gekeken of ik ergens een playlist van TMF NL kan vinden, wellicht kan iemand me op weg helpen. Info is erg summier, dat weet ik. Maar niet geschoten is altijd mis.
Thx, Frans
quote:Op zondag 6 september 2009 03:16 schreef MOD het volgende:
Daar onder zit dus een stuk gitaar met een stem dat "yeah yeah" roept.
Het doet me erg veel denken aan jane's addiction, maar ik weet verder geen titel in mn hoofd.
Iemand een idee?
dikke discussie aan de gang jahquote:Op zondag 6 september 2009 02:08 schreef Blackviper het volgende:
Ik zoek:
Het nummer dat gebruikt wordt bij MTV bully beatdown.. als de MMA vechter opkomt.
http://www.mtv.com/ontv/dyn/bully_beatdown/series.jhtml voor de episodes
De tekst gaat als volgt: I don't go down without a fight en volgens mij ook I'll ..... with what is right..
+quote:And no, it isn't New Found Glory - Not Without a Fight, that isn't a song, it's a CD and I listened to the samples of each track.
quote:Ok I figured it out. I paused the credits of the show and it appears the name of the song is "I'll Beat You Down" by We 3 Kings and after some research, turns out We 3 Kings is an professional agency that writes and composes theme songs for shows such as The Simple Life etc..,
so until the agency decides to put it out there looks like we are stuck. Hope that helps.
Dit heb ik gevonden:quote:Op zondag 6 september 2009 02:08 schreef Blackviper het volgende:
Ik zoek:
Het nummer dat gebruikt wordt bij MTV bully beatdown.. als de MMA vechter opkomt.
http://www.mtv.com/ontv/dyn/bully_beatdown/series.jhtml voor de episodes
De tekst gaat als volgt: I don't go down without a fight en volgens mij ook I'll ..... with what is right..
quote:Okay the good news is I found out the name of the song, bad news its probably gonna be darn near impossible to get it. The song is called "I'll beat you down" and it is by We 3 Kings. Now before you say there is no such song or group, youre right LOL. We 3 Kings is a company that makes and records songs for Television programs like Simple Life, Fran Drescher show, etc.
quote:Op zondag 6 september 2009 11:13 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
dikke discussie aan de gang jah, wat ik vond ...
[..]
+
[..]
Meestal gewoon goed Googlenquote:Op zondag 6 september 2009 13:01 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Joh heb je het op een ander forum gepost ofzo?Bedankt iig
Jammer dat het nummer verder niet echt een nummer is..
Sample is van "House of God". Alleen zo te horen laat hij God wegquote:Op zondag 6 september 2009 11:59 schreef Horatio het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Chocolate puma draaide hem in zijn ministry of beats mix van 4 september. Er zit een kleine vocal in waarin house of house gezegd word. Sample:
Sample chocolate puma
Danku, blijkt dus dat het nummer Klement Bonelli & Brahms - 'Los Chicanos’ is met een house of god sample er doorheen. Heb hem dus gevonden.quote:Op zondag 6 september 2009 14:44 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Sample is van "House of God". Alleen zo te horen laat hij God weg
Had al zo'n vermoeden dat het je ging om het nummer met de hornsquote:Op zondag 6 september 2009 16:28 schreef Horatio het volgende:
[..]
Danku, blijkt dus dat het nummer Klement Bonelli & Brahms - 'Los Chicanos’ is met een house of god sample er doorheen. Heb hem dus gevonden.
Het nummer van ABBA heet "Knowing Me, Knowing you", als je die zoekt.quote:Op zondag 6 september 2009 21:03 schreef Trigalti het volgende:
Follow me and follow you ahaaaaa there is nothing we can doo..
Zoiets..
Dacht dat het van ABBA was maar twijfel nu, kom niet op de naam en krijg em nergens gevonden.
Het is dan ook: "Knowing me, knowing you".quote:Op zondag 6 september 2009 21:03 schreef Trigalti het volgende:
Follow me and follow you ahaaaaa there is nothing we can doo..
Zoiets..
Dacht dat het van ABBA was maar twijfel nu, kom niet op de naam en krijg em nergens gevonden.
Lijkt me dit:quote:Op zondag 6 september 2009 21:40 schreef Frizzlemynizzle het volgende:
Ik ben al lange tijd op zoek naar dit nummer, is ook tijdje bij RTL 5 gebruikt in voorstukje voor CSI geloof ik:
http://www.zshare.net/audio/651675374be6c8d3/
Alvast ontzettend bedankt.
Nice, maar zoek voornamelijk de achtergrond (bass) muziek. Denk dat dit een mix is tussen Deadmaus en een andere nummer (opgenomen op Lowlands). RTL 5 had 'm toen ook zonder zang.quote:
Ik kan er net niet opkomen. Ik weet wel dat het orginele nummer dat jij bedoelt op 2:02 ongeveer de volgende lyrics heeft;quote:Op maandag 7 september 2009 02:34 schreef unknowngod het volgende:
ik zoek het originele nummer van dit
Het is niet van The Dream - Shawty
Het is de Caspa Remixquote:Op zondag 6 september 2009 22:02 schreef Frizzlemynizzle het volgende:
[..]
Nice, maar zoek voornamelijk de achtergrond (bass) muziek. Denk dat dit een mix is tussen Deadmaus en een andere nummer (opgenomen op Lowlands). RTL 5 had 'm toen ook zonder zang.
Alvast bedankt weer
Dat is hemquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 14:39 schreef djtiesie het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest en titel van dit House-nummer. (sample van 3 sec)
http://www22.zippyshare.com/v/28528396/file.html
Alvast heel erg bedankt!!
Kbetwijfel of het idd Jasperina is, zelf dacht ik eerst aanquote:Op maandag 7 september 2009 15:04 schreef fetss het volgende:
Ik zoek een liedje van waarschijnlijk Jasperina de jong, dit nummer gaat over een moeder die haar kind verliest..
Kan iemand mij alsteblieft helpen!
quote:Op maandag 7 september 2009 16:46 schreef GoodGovernance het volgende:
Ik hoorde 's ochtends een mooi nummer op de radio (even snel tekst opgeschreven). Google geeft geen goede suggesties.
Mannelijke zanger, rustig (hij was op Lowlands):
Baby bloom I really want to kiss you
I don't know sure that's right
Such a naughty surprise
Temptation happens to everyone
Whipe of that smile of your face
Nothing is ever finished
Ik was half slaperig toen ik het hoorde, dus ik weet niet of mijn tekst klopt.
Heeft iemand wellicht een idee?
Inna - Hotquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:39 schreef steve-urkel het volgende:
hoorde net op slam fm een nummer, dance nummer...
blabla fly , like a woman
ofzo ? verder weet ik niets meer
Hartelijk dank, Curiosity. Ik ben je dankbaar.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:09 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Hartelijk dank, Curiosity. Ik ben je dankbaar.![]()
DIt nummer is zo heerlijk.
Is volgens mij Ouh la la (danse le bigilibop) van Kobla & dj Xam, kan ff geen Youtubelinkje vindenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:50 schreef steadye het volgende:
Nog even in de herkansing..
Gehoord op de vakantie in Frankrijk.
Ik heb even een stukje audio uit een video opname gehaald.
HIER te downloaden/beluisteren
Graag zou ik willen weten welke artiest en titel hierbij hoort.
Het is een frans nummer.
Het meegeschreeuw is in deze opname van een animatie dame..
WIE O WIE![]()
Alvast bedankt,,
quote:Op maandag 7 september 2009 22:00 schreef thettes het volgende:
zo net in gooische mannen op ned 3 de hele tijd een zeer rustig pianodeuntje. kon er niet op komen helaas.
Soms moet je even de top 40 bekijken om te zien of je iets van de naam terug kunt vinden. Dan vind je geen Nina maar Inna. Dan even zoeken op de titel, die Hot heet en dan vind je de tekst waar je ongeveer (maar dan heel anders) ziet staan wat je zoekt en dan ga je zoeken bij joetjuubquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:46 schreef bulbjes het volgende:
Ik zoek een nummer wat je nu vaak hoort op SLAM FM, radio 538 en dat soort zenders. Beetje zo'n dance-achtig/ typisch slam FM/ 528 achtig nummer.
Ik dacht dat de artiest iets van 'Nina' of zo heette, maar ik vind niks als ik daarop zoek.
Ik versta teksten nooit, maar in het refrein lijkt ze iets te zingen als 'Down like you do it like you down like you do it down like you do it like a woman'.
Dit is ongetwijfeld niet juist
![]()
Hoop dat toch iemand me kan helpen...
Eerst het topic doorkijken (kijk eens een paar posten hierboven) kan ook helpen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:46 schreef bulbjes het volgende:
Ik zoek een nummer wat je nu vaak hoort op SLAM FM, radio 538 en dat soort zenders. Beetje zo'n dance-achtig/ typisch slam FM/ 528 achtig nummer.
Ik dacht dat de artiest iets van 'Nina' of zo heette, maar ik vind niks als ik daarop zoek.
Ik versta teksten nooit, maar in het refrein lijkt ze iets te zingen als 'Down like you do it like you down like you do it down like you do it like a woman'.
Dit is ongetwijfeld niet juist
![]()
Hoop dat toch iemand me kan helpen...
Fantastisch, jij bent de eerste in 3 weken die hem vind. Ik had er op mijn werk al een taart op gezet.quote:Is volgens mij Ouh la la (danse le bigilibop) van Kobla & dj Xam, kan ff geen Youtubelinkje vinden
Ik ben al 2 jaar op zoek naar het nummer wat ik plaatste op pagina 1quote:Op woensdag 9 september 2009 01:15 schreef steadye het volgende:
@Gambolputty![]()
[..]
Fantastisch, jij bent de eerste in 3 weken die hem vind. Ik had er op mijn werk al een taart op gezet.
Iedereen maar zoeken op Oh la la of Uh la la maar niet op Ouh la la
Thx![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 01:28 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ik ben al 2 jaar op zoek naar het nummer wat ik plaatste op pagina 1
w00t bedankt manquote:
Ja! die was het!quote:
Welcomequote:Op woensdag 9 september 2009 01:15 schreef steadye het volgende:
@Gambolputty![]()
[..]
Fantastisch, jij bent de eerste in 3 weken die hem vind. Ik had er op mijn werk al een taart op gezet.
Iedereen maar zoeken op Oh la la of Uh la la maar niet op Ouh la la
Thx![]()
![]()
het geheim is een iphone met shazamquote:Op woensdag 9 september 2009 02:09 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
w00t bedankt man![]()
Ik had het zelfs al aan die dj gevraagd maar ze wist het ook niet meer
Is dat wel zo'n goed idee?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:59 schreef cafca het volgende:
Ja, jij bent goed, Gambolputty, je zou eens aan een popquiz mee moeten doen!
Ah. Ik heb zelf geen iPhone en volgens mij kun je anders niks via shazam (zonder te dokken:P). Die andere site voor sampletjes had ik wel geprobeerd maar die weet sowieso niks : (quote:Op woensdag 9 september 2009 21:59 schreef thettes het volgende:
[..]
het geheim is een iphone met shazam
http://www.shazam.com/music/web/pages/iphone.html
maar graag gedaan
Nee, ik hou niet van muziekspelletjes.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:59 schreef cafca het volgende:
Ja, jij bent goed, Gambolputty, je zou eens aan een popquiz mee moeten doen!
The soundtrack was composed by James Hornerquote:Op donderdag 10 september 2009 10:29 schreef gulf_5 het volgende:
Mijn broertje kwam ermee dat het melodietje lijkt op : Heritage of the wolf, uit de film Balto van Steven Spielberg, maar als dat hem is, heb ik nog niet de originele titel en componist gevonden....
Iemand ? Alvast bedankt
Shazam vind hem niet iig...quote:Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef Mertofzo het volgende:
hey ik heb een vraagje wat is de naam het nummer van dit fimpje? http://www.endandit.nl/en(...)itt-fhm-sexiest-2009
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:50 schreef Houniet het volgende:
Hier komt een uitdaging aan:
Denk je in naar het jaar 2005. In de top 40 zwerft een nummer van een chick (beetje Aaliyah- achtig).
In de clip heeft ze een zwarte broek aan. Mén die beat is zo gruwelijk, alleen ik kom er niet op.
Kerel, zij is gewoon moeilijk lekker.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:52 schreef Houniet het volgende:
God non de juu mijn paard krijgt hier de hik van.
Ik was zo ontzettend lang opzoek naar dit nummer.
Skillsquote:Op donderdag 10 september 2009 22:54 schreef Houniet het volgende:
Hoe vond je die zo snel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |