abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 september 2009 @ 17:47:33 #101
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_72846169
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:43 schreef Patch het volgende:
Zo ben ik nog steeds al jaren op zoek naar onderstaande...

* wat ik nog weet van een film:

- waarschijnlijk jaren 80

- beetje the hills have eyes / wrong turn / surving the game-achtig

- groot gedeelte van de film speelt zich af in de natuur / vallei / woestijn / zandvlaktes / bossen

- een priester-achtig, gelovig persoon (gezet, kalende acteur) wordt tot zijn nek begraven in het zand, en dan doen de baddies een doornenkrans om zijn hoofd, misschien van prikkeldraad? volgens mij werd er ook nog benzine over zijn hoofd gedaan en in de fik gezet, maar dat weet ik niet meer....

- ik geloof dat een vrouw zo'n beetje de hoofdrol heeft, die ook die hele situatie met die gelovige persoon aan moet schouwen...

- dus een groepje normale personen vs een groepje hillbillies, geen mutanten ofzo....

&
Geen idee of het bij deze film hoort, maar de afgelopen tijd schieten me ook deze beelden te binnen:

- Een blonde vrouw, jaren '80, is bezig met een foto-sessie op een motor binnen in een (haar?) villa.

- Dan komen er baddies binnen en die smijten de vrouw op het bed en gaan ermee aan de gang. hoppakee !

- Ik meen dat de blonde vrouw een redelijk bekend actrice was in die tijd, ik heb ze in ieder geval wel eens vaker gezien. Voor die tijd al redelijke Angelina Jolie-lippen en grote kijkers. Ze lijkt op een veel betere uitvoering van Loni Anderson.

Ik heb tig mensen hiero geholpen, wellicht dat mensen mij nu kunnen helpen
Die onderste is volgens mij Cartel met Miles O'Keeffe en Don Stroud.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 17 september 2009 @ 17:50:16 #102
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_72846267
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 15:55 schreef SuperPoekie het volgende:

[..]

Maar het geen dat ik me het best kan herinneren (de huge polkadots op de jurk) mist wel op die boot-scene en ze zijn ook daar niet bezig met een roof.. Ik weet t ook niet meer, ik heb m ooit op tv gezien toen ik klein was. Misschien is hij niet zwart wit maar herinner ik me hem zo door die jurk.
Ik bedacht me opeens dat t misschien wel de eerste Pink Panther kon zijn, maar die was t ook niet Het is wel iets met een meesterdief en ik dacht een prinses die tijdens een (gemaskerd) bal een heist of juwelenroof doen en dan met een scooter naar een vliegtuig rijden....
  donderdag 17 september 2009 @ 17:52:13 #103
92644 mr_anonimous
pi_72846350
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:50 schreef SuperPoekie het volgende:

[..]

Ik bedacht me opeens dat t misschien wel de eerste Pink Panther kon zijn, maar die was t ook niet Het is wel iets met een meesterdief en ik dacht een prinses die tijdens een (gemaskerd) bal een heist of juwelenroof doen en dan met een scooter naar een vliegtuig rijden....
Rough Cut met Burt Reynolds en Lesley Anne Down misschien? Ging ook over een diamantroof....
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  donderdag 17 september 2009 @ 17:54:49 #104
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_72846453
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Die onderste is volgens mij Cartel met Miles O'Keeffe en Don Stroud.
Dat zou best wel eens kunnen
De hoes komt me bekend voor, heb die wel eens voorbij zien komen als mijn vader videos gehuurd had.
En als ik zo zoek op actrice Suzee Slater lijkt ze ook wel erg op de actrice die ik zoek.
Maar 100% zeker ben ik nog niet...
Even verder google-en met deze gegevens...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 17 september 2009 @ 17:58:45 #105
92644 mr_anonimous
pi_72846608
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Patch het volgende:

[..]

Dat zou best wel eens kunnen
De hoes komt me bekend voor, heb die wel eens voorbij zien komen als mijn vader videos gehuurd had.
En als ik zo zoek op actrice Suzee Slater lijkt ze ook wel erg op de actrice die ik zoek.
Maar 100% zeker ben ik nog niet...
Even verder google-en met deze gegevens...
Die eerste is misschien Steel Dawn met Patrick Swayze en Lisa Niemi?
  donderdag 17 september 2009 @ 18:12:58 #106
22457 Patch
pi_72847079
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Die eerste is misschien Steel Dawn met Patrick Swayze en Lisa Niemi?

Het was niet iets (post)apocalyptisch ofzo...

Maarre, Cartel is inderdaad wel goed !

Van de 2 films die al bijna 20 jaar door mijn hoofd spoken is er al 1 opgelost binnen een mum van tijd
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 17 september 2009 @ 18:22:00 #107
92644 mr_anonimous
pi_72847351
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:43 schreef Patch het volgende:
Zo ben ik nog steeds al jaren op zoek naar onderstaande...

* wat ik nog weet van een film:

- waarschijnlijk jaren 80

- beetje the hills have eyes / wrong turn / surving the game-achtig

- groot gedeelte van de film speelt zich af in de natuur / vallei / woestijn / zandvlaktes / bossen

- een priester-achtig, gelovig persoon (gezet, kalende acteur) wordt tot zijn nek begraven in het zand, en dan doen de baddies een doornenkrans om zijn hoofd, misschien van prikkeldraad? volgens mij werd er ook nog benzine over zijn hoofd gedaan en in de fik gezet, maar dat weet ik niet meer....

- ik geloof dat een vrouw zo'n beetje de hoofdrol heeft, die ook die hele situatie met die gelovige persoon aan moet schouwen...

- dus een groepje normale personen vs een groepje hillbillies, geen mutanten ofzo....

Ik heb tig mensen hiero geholpen, wellicht dat mensen mij nu kunnen helpen
Gator Bait misschien?
  donderdag 17 september 2009 @ 18:49:56 #108
22457 Patch
pi_72848298
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:22 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Gator Bait misschien?

Zeker niet.
Gator Bait 2 heeft ietwat meer gelijkenissen, maar is het helaas ook niet...
  donderdag 17 september 2009 @ 18:55:42 #109
92644 mr_anonimous
pi_72848525
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:49 schreef Patch het volgende:

[..]

Zeker niet.
Gator Bait 2 heeft ietwat meer gelijkenissen, maar is het helaas ook niet...
Ik zal er eens stevig over nadenken.....
pi_72849223
Hallo allemaal,

ik zoek de naam van een horrorfilm. Ik ken er maar een klein stukje van:

Een jongetje ligt in bed wanneer hij geluiden onder zijn bed hoort. Als hij kijkt wordt hij door iets onder zijn bed getrokken en schreeuwt. Als zijn ouders de kamer in komen rennen om te kijken wat er is, is hij weg. Even later vinden ze hem in een hondenhok (<< volgens mij een hondenhok ). Zijn vader knielt bij hem neer en ziet dat zijn zoon een mes heeft en dat het jongetje niet zichzelf is. Op dat moment steekt het jongetje zijn vader recht door zijn oog. De vader is opslag dood.

Weet iemand hoe deze film heet?

Het is trouwens niet Boogeyman.
  donderdag 17 september 2009 @ 19:15:19 #111
92644 mr_anonimous
pi_72849261
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:14 schreef Killer-E het volgende:
Hallo allemaal,

ik zoek de naam van een horrorfilm. Ik ken er maar een klein stukje van:

Een jongetje ligt in bed wanneer hij geluiden onder zijn bed hoort. Als hij kijkt wordt hij door iets onder zijn bed getrokken en schreeuwt. Als zijn ouders de kamer in komen rennen om te kijken wat er is, is hij weg. Even later vinden ze hem in een hondenhok (<< volgens mij een hondenhok ). Zijn vader knielt bij hem neer en ziet dat zijn zoon een mes heeft en dat het jongetje niet zichzelf is. Op dat moment steekt het jongetje zijn vader recht door zijn oog. De vader is opslag dood.

Weet iemand hoe deze film heet?

Het is trouwens niet Boogeyman.
Mikey?
pi_72849504
aan mr_ananimous

ik geloof dat dat hem is ja! heel erg bedankt
  donderdag 17 september 2009 @ 19:25:09 #113
22457 Patch
pi_72849584
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:15 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Mikey?
http://www.imdb.com/title/tt0104870/
deze?
Ik heb deze tig keer gezien, daar zit toch niet zo'n scene in??
  donderdag 17 september 2009 @ 19:26:39 #114
92644 mr_anonimous
pi_72849646
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:25 schreef Patch het volgende:

[..]

http://www.imdb.com/title/tt0104870/
deze?
Ik heb deze tig keer gezien, daar zit toch niet zo'n scene in??
Ik kan me vergissen natuurlijk....soms vallen bepaalde films samen tot 1 film.....
  donderdag 17 september 2009 @ 19:28:59 #115
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_72849736
Ik heb er ook nog een, maar kan er ook niet meer heel veel van herinneren.
Het was een mini-serie in het midden van de jaren 80 denk ik.
Het speelde zich af in de jaren 30 ofzo in een zuidelijke staat van de VS (Georgia of Alabama gok ik).

De serie ging uiteraard over discriminatie en racisme en volgens mij kwam de Ku Klux Klan er ook in voor.
Verder eindigde de serie met de ontdekking van een massagraf in de tuin van een dorpsbewoner.

Ik was toen nog wat jong om alles te begrijpen want dat massagraf kwam voor mij als een totale verrassing.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  donderdag 17 september 2009 @ 19:34:37 #116
22457 Patch
pi_72849961
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:28 schreef Waaghals het volgende:
Het speelde zich af in de jaren 30 ofzo in een zuidelijke staat van de VS (Georgia of Alabama gok ik).

De serie ging uiteraard over discriminatie en racisme en volgens mij kwam de Ku Klux Klan er ook in voor.
Verder eindigde de serie met de ontdekking van een massagraf in de tuin van een dorpsbewoner.

Ik was toen nog wat jong om alles te begrijpen want dat massagraf kwam voor mij als een totale verrassing.
Wellicht iets van Roots of het vervolg Queen?
http://www.imdb.com/title/tt0105937/
  donderdag 17 september 2009 @ 19:38:26 #117
92644 mr_anonimous
pi_72850111
North & South Book III misschien?
  donderdag 17 september 2009 @ 19:40:47 #118
179534 Waaghals
pi_72850205
Bij Roots ed was ik al uitgekomen maar is het niet.
Queen is te recent.
  donderdag 17 september 2009 @ 21:00:55 #119
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_72853826
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:52 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Rough Cut met Burt Reynolds en Lesley Anne Down misschien? Ging ook over een diamantroof....
Hmm, nee, die is niet oud genoeg. Film was of zwart/wit of oude technicolor.
pi_72857361
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:31 schreef Makka het volgende:
Een hele poos geleden heb ik een deel gezien van een film of serie. Het gaat over 2 maisjes die opgesloten zitten. Eén van de meisjes kan vrijkomen door het andere meisje te vermoorden. Doet ze dit niet, dan komt ze nooit vrij en zullen ze dus beiden sterven. Heeft iemand enig idee waar ik het over heb? Alvast bedankt
Was het een franse film?
Martyrs?
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:38:10 #121
179534 Waaghals
pi_72877339
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:28 schreef Waaghals het volgende:

Ik heb gister nog eens honderden zoektermen in google en imdb gegooid en toen kwam ik bij een serie uit '83 genaamd "Chiefs".
Gister ff gedownload via een torrent en het blijkt inderdaad de goede te zijn. Spelen nog best grote en
bekende namen in trouwens.
Nu moet ik nog de volledige serie vinden, de torrent is een verkorte versie zoals ie in een aantal landen op tv is geweest.
Bedankt in ieder geval.
pi_72924667
pas mijn account opnieuw gemaakt sinds het wachtwoord resetten
ik zoek al tijden een film het volgende is wat ik me denk te herinneren

een soort sinbad achtig figuur reist op een schip en komt een aantal reuze monsters tegen
een gigantische kreeft in een soort riet/beverdam achtige omgeving, waar ze stilletjes omheen probeerden te reizen
daarna vaarden ze over een meer waar een monster op de bodem sliep, deze maakten ze natuurlijk wakker met alle gevolgen van dien

ik kan me niet herinneren of het animated was of niet, maar ik geloof dat de qualiteit vrij goed was dus van 1985 tot 1995 ofzo, het zal wel animated zijn geweest omdat ze het geloof ik op rtl 4 rond 13.00 ofzo of op de ochtend lieten zien, maar de beschrijvingen die ik gaf zijn vrij uniek voor films denk ik

titels als jason en de argonauts / sinbad / clash of the titans / arabian nights / etc etc zijn zoektermen die ik gebruikt heb, na af en toe vele uren te hebben afgezocht dacht ik het toch maar even te proberen op het forum, bij voorbaat dank
  zondag 20 september 2009 @ 08:46:39 #123
179534 Waaghals
pi_72924962
The Odyssey misschien, of een andere film over Odysseus
  zondag 20 september 2009 @ 08:48:10 #124
92644 mr_anonimous
pi_72924966
quote:
Op zondag 20 september 2009 06:59 schreef Rasor het volgende:

een soort sinbad achtig figuur reist op een schip en komt een aantal reuze monsters tegen
een gigantische kreeft in een soort riet/beverdam achtige omgeving, waar ze stilletjes omheen probeerden te reizen
daarna vaarden ze over een meer waar een monster op de bodem sliep, deze maakten ze natuurlijk wakker met alle gevolgen van dien

ik kan me niet herinneren of het animated was of niet, maar ik geloof dat de qualiteit vrij goed was dus van 1985 tot 1995 ofzo, het zal wel animated zijn geweest omdat ze het geloof ik op rtl 4 rond 13.00 ofzo of op de ochtend lieten zien, maar de beschrijvingen die ik gaf zijn vrij uniek voor films denk ik

titels als jason en de argonauts / sinbad / clash of the titans / arabian nights / etc etc zijn zoektermen die ik gebruikt heb, na af en toe vele uren te hebben afgezocht dacht ik het toch maar even te proberen op het forum, bij voorbaat dank
One Million Years BC?
  zondag 20 september 2009 @ 08:52:09 #125
22457 Patch
pi_72924989
quote:
Op zondag 20 september 2009 06:59 schreef Rasor het volgende:

Dit is The Legend of Hiawatha.
Animatiefilm... Met een verdomd goede Nederlandse versie ervan...
pi_72925546
Dus ik had laatst een spel in m'n hoofd waar ook vroeger een tv show van was. De bedoeling was dat je een aantal minuten over een bepaald onderwerp moest praten en dan mocht je een specifiek woord niet gebruiken. Er waren ook regels, zoals geen opsomming en geen "euh" en nog meer.

Ik wil dus weten wat de naam van dat programma was en wat de spelregels waren.
Two little mice fell in a bucket of cream. The first mouse quickly gave up and drowned. The second mouse, wouldn't quit. He struggled so hard that eventually he churned that cream into butter and crawled out. I am that second mouse.
  zondag 20 september 2009 @ 10:30:21 #127
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72925898
Zeg eens euh?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_72926941
jaa dat was em, bedankt:D
Two little mice fell in a bucket of cream. The first mouse quickly gave up and drowned. The second mouse, wouldn't quit. He struggled so hard that eventually he churned that cream into butter and crawled out. I am that second mouse.
pi_72943281
Ik zoek een film (komedie) waarin een man en een vrouw op vakantie gaan, één van de eerste dagen verbrand die vrouw zo door de zon, dat die man s'avonds alleen op stap gaat (ze hebben volgens mij nog niet heel lang een relatie) en een andere vrouw ontmoet. Terwijl z'n eigen vrouw een aantal dagen op de hotelkamer ligt gaat hij overdag met die andere op stap (die niet weet dat hij met een andere vrouw is).

De film is volgens mij van de laatste 10/15 jaar.
  zondag 20 september 2009 @ 19:33:10 #130
67640 SaintOfKillers
pi_72943333
The Heartbreak Kid, denk ik.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_72943342
There you go: http://www.imdb.com/title/tt0408839/
The Heartbreak Kid
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72943656
Zo dat is snel! vreemd genoeg kwam ik er net zelf ook achter met nog maar eens zoeken op imdb, terwijl ik er de hele dag niet op kon komen.
pi_72953438

waarom lukt het nu niet een bericht te plaatsen... {zucht}...
  zondag 20 september 2009 @ 23:09:04 #134
165512 MASD
Music is dead.
pi_72953510
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:07 schreef --Helen-- het volgende:

waarom lukt het nu niet een bericht te plaatsen... {zucht}...
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:50 schreef --Helen-- het volgende:
Grrrrr, net een heel stuk getyped en alles weg!!!

Engelstalig, speelde ong. in 1930. Is halverwege jaren 80 uitgezonden.

Het verhaal is een man die lord of graaf is. kan ook iets anders zijn maar woont iig in een groot landhuis. Zijn vrouw is labiel.. Hij houdt veel van haar maar kan haar moeilijk helpen, lijdt eronder.
Hij heeft acteraover gekamd haar, scherpe neus, zij zachte donkere krullen a la S Kristel.

Een scene: er is een belangrijk dinner met meerdere belangrijke mensen en die vrouw flipt weer helemaal. Iedereen is wat beschaamd en hij voert haar met zachte hand en liefdevol weg. Daarna zie je hem zo gepijnigd kijken...De acteur zie ik ook voor me in een andere rol waar hij al wat ouder is: in een grijs miltair kostuum. (het is niet sam neill).

Hij speelde volgens mij vooral in tv-films en evt bijrollen in andere films. Maar nooit zelf een grote rol denk ik.. Ik hoop op jullie tips!!
Alstu.
Long live music.
pi_72953654
ah... nu lukt het wel... 3x scheepsrecht...

Ik ben op zoek naar een serie (miniserie) die halverwege jaren 80 op de ned. tv is uitgezonden. Hij speelt in Engeland, rond 1930 denk ik. een man, een lord of een graaf, in ieder geval met een groot buitenhuis. Zijn vrouw is labiel (bi-polair of zo)/. Hij heeft achterover donker gekamd haar, scherpe neus. Zij heeft zachte krullen a la S. Kristel.

Een scene is een belangrijk dinner met eenbelangrijke man (iemand van de regering of zo) en zij draait ehelemaal door. Iedereen kijkt beschaamd, hij voert haar leifdevol weg met gepijnigd gezicht.. hij houdt veel van haar maar kan haar niet helepen. Zij draagt daar een witte jurk en een witte band met bloem om haar hoofd, volgens mij charleston-achtig.

De acteur is een televisie-actuer en bijrollen in films maar niet zelf in grote films een hoofdrol. ik zie hem ook voor me in een latere rol daar draagt hij een grijs militair uniform. het is winter want hij heeft er een sjaal bij om. het is niet Sam Neill..

Weet iemand dit??
pi_72953704
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:09 schreef MASD het volgende:

[..]

[..]

Alstu.
Thanks!!!!
pi_72960356
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:13 schreef --Helen-- het volgende:

[..]

Thanks!!!!
misschien upstairs downstairs?

J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_73020157
Ik zoek niet echt een titel maar meer een goede site waar je dvd's kunt bestellen. Wie weet er nog een goede. Behalve natuurlijk de free record shop enz.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:35:48 #139
92644 mr_anonimous
pi_73020206
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:34 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek niet echt een titel maar meer een goede site waar je dvd's kunt bestellen. Wie weet er nog een goede. Behalve natuurlijk de free record shop enz.
Mediadis, dvdvalley of dvdoutlet?
pi_73020434
En verzend play.com ook naar nederland?
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:41:48 #141
92644 mr_anonimous
pi_73020470
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef Stansfield het volgende:
En verzend play.com ook naar nederland?
Ja.
pi_73020561
helemaal top en die hebben ook die goede regiocode??
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:44:52 #143
92644 mr_anonimous
pi_73020604
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:43 schreef Stansfield het volgende:
helemaal top en die hebben ook die goede regiocode??
Ja hoor maar niet altijd met Subs.
pi_73020778
Tnx. Helemaal top.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:53:55 #145
92644 mr_anonimous
pi_73021032
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:48 schreef Stansfield het volgende:
Tnx. Helemaal top.
Graag gedaan...... Al Leonfans moet je elkaar wel helpen!
pi_73021162
zeker.
pi_73051948
Ik ben opzoek naar de titel van een horror/thriller film in de stijl Blair Witch Project en Cloverfield, dus de hele film is gefilmd met een handycam, maakt het lekker spannend.

Het verhaal is ongeveer dat er een groep mensen bijeen is in een huis in het bos en op een gegeven moment land er één of ander schip in de buurt. Op den duur blijken dat dus kwaadwillende wezens te zijn. De groep barricadeert het huis en verschanst zich binnen. Telkens als er een wezen in de buurt van het huis komt zie je als kijker (de personages in de film niet geloof ik) dat het beeld begint te sneeuwen...hoe dichter bij de wezens hoe meer sneeuw. Ik geloof dat er steeds iemand van de groep het loodje legt en dat in elk geval één iemand dringend verzorging nodig heeft (ligt op de bank). Op den duur zitten de wezens op het dak, dan op zolder enz. Het einde is een beetje voorspelbaar...steeds meer sneeuw, steeds meer...........

Leuk verhaal, ooit 1 keer gezien, weet nog verbazend veel te herinneren merk ik nu. Alleen (nog) geen titel.

wie helpt,
groeten
  woensdag 23 september 2009 @ 21:52:15 #148
67640 SaintOfKillers
pi_73052489
Alien Abduction: Incident in Lake County

Die komt wel vaker voorbij in deze reeks .
pi_73053343
Ow echt...sorry, ik had niet alles eerst doorgelezen, ik had ook geen idee dat dat nog zo'n bekende film was Ik zie het namelijk nooit op tv...

Toch erg bedankt. Kan ik het eens gaan terugkijken
  woensdag 23 september 2009 @ 22:16:01 #150
67640 SaintOfKillers
pi_73053603
Het is ook geen probleem dat hij meer dan 1 keer wordt gevraagd .

Dat maakt het makkelijker om te antwoorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')