Die onderste is volgens mij Cartel met Miles O'Keeffe en Don Stroud.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:43 schreef Patch het volgende:
Zo ben ik nog steeds al jaren op zoek naar onderstaande...
* wat ik nog weet van een film:
- waarschijnlijk jaren 80
- beetje the hills have eyes / wrong turn / surving the game-achtig
- groot gedeelte van de film speelt zich af in de natuur / vallei / woestijn / zandvlaktes / bossen
- een priester-achtig, gelovig persoon (gezet, kalende acteur) wordt tot zijn nek begraven in het zand, en dan doen de baddies een doornenkrans om zijn hoofd, misschien van prikkeldraad? volgens mij werd er ook nog benzine over zijn hoofd gedaan en in de fik gezet, maar dat weet ik niet meer....
- ik geloof dat een vrouw zo'n beetje de hoofdrol heeft, die ook die hele situatie met die gelovige persoon aan moet schouwen...
- dus een groepje normale personen vs een groepje hillbillies, geen mutanten ofzo....
&
Geen idee of het bij deze film hoort, maar de afgelopen tijd schieten me ook deze beelden te binnen:
- Een blonde vrouw, jaren '80, is bezig met een foto-sessie op een motor binnen in een (haar?) villa.
- Dan komen er baddies binnen en die smijten de vrouw op het bed en gaan ermee aan de gang. hoppakee !
- Ik meen dat de blonde vrouw een redelijk bekend actrice was in die tijd, ik heb ze in ieder geval wel eens vaker gezien. Voor die tijd al redelijke Angelina Jolie-lippen en grote kijkers. Ze lijkt op een veel betere uitvoering van Loni Anderson.
Ik heb tig mensen hiero geholpen, wellicht dat mensen mij nu kunnen helpen
Ik bedacht me opeens dat t misschien wel de eerste Pink Panther kon zijn, maar die was t ook nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:55 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Maar het geen dat ik me het best kan herinneren (de huge polkadots op de jurk) mist wel op die boot-scene en ze zijn ook daar niet bezig met een roof.. Ik weet t ook niet meer, ik heb m ooit op tv gezien toen ik klein was. Misschien is hij niet zwart wit maar herinner ik me hem zo door die jurk.
Rough Cut met Burt Reynolds en Lesley Anne Down misschien? Ging ook over een diamantroof....quote:Op donderdag 17 september 2009 17:50 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Ik bedacht me opeens dat t misschien wel de eerste Pink Panther kon zijn, maar die was t ook nietHet is wel iets met een meesterdief en ik dacht een prinses die tijdens een (gemaskerd) bal een heist of juwelenroof doen en dan met een scooter naar een vliegtuig rijden....
Dat zou best wel eens kunnenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die onderste is volgens mij Cartel met Miles O'Keeffe en Don Stroud.
Die eerste is misschien Steel Dawn met Patrick Swayze en Lisa Niemi?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen
De hoes komt me bekend voor, heb die wel eens voorbij zien komen als mijn vader videos gehuurd had.
En als ik zo zoek op actrice Suzee Slater lijkt ze ook wel erg op de actrice die ik zoek.
Maar 100% zeker ben ik nog niet...
Even verder google-en met deze gegevens...
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die eerste is misschien Steel Dawn met Patrick Swayze en Lisa Niemi?
Gator Bait misschien?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:43 schreef Patch het volgende:
Zo ben ik nog steeds al jaren op zoek naar onderstaande...
* wat ik nog weet van een film:
- waarschijnlijk jaren 80
- beetje the hills have eyes / wrong turn / surving the game-achtig
- groot gedeelte van de film speelt zich af in de natuur / vallei / woestijn / zandvlaktes / bossen
- een priester-achtig, gelovig persoon (gezet, kalende acteur) wordt tot zijn nek begraven in het zand, en dan doen de baddies een doornenkrans om zijn hoofd, misschien van prikkeldraad? volgens mij werd er ook nog benzine over zijn hoofd gedaan en in de fik gezet, maar dat weet ik niet meer....
- ik geloof dat een vrouw zo'n beetje de hoofdrol heeft, die ook die hele situatie met die gelovige persoon aan moet schouwen...
- dus een groepje normale personen vs een groepje hillbillies, geen mutanten ofzo....
Ik heb tig mensen hiero geholpen, wellicht dat mensen mij nu kunnen helpen
quote:
Ik zal er eens stevig over nadenken.....quote:Op donderdag 17 september 2009 18:49 schreef Patch het volgende:
[..]
Zeker niet.
Gator Bait 2 heeft ietwat meer gelijkenissen, maar is het helaas ook niet...
Mikey?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:14 schreef Killer-E het volgende:
Hallo allemaal,
ik zoek de naam van een horrorfilm. Ik ken er maar een klein stukje van:
Een jongetje ligt in bed wanneer hij geluiden onder zijn bed hoort. Als hij kijkt wordt hij door iets onder zijn bed getrokken en schreeuwt. Als zijn ouders de kamer in komen rennen om te kijken wat er is, is hij weg. Even later vinden ze hem in een hondenhok (<< volgens mij een hondenhok). Zijn vader knielt bij hem neer en ziet dat zijn zoon een mes heeft en dat het jongetje niet zichzelf is. Op dat moment steekt het jongetje zijn vader recht door zijn oog. De vader is opslag dood.
Weet iemand hoe deze film heet?
Het is trouwens niet Boogeyman.
http://www.imdb.com/title/tt0104870/quote:
Ik kan me vergissen natuurlijk....soms vallen bepaalde films samen tot 1 film.....quote:Op donderdag 17 september 2009 19:25 schreef Patch het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0104870/
deze?
Ik heb deze tig keer gezien, daar zit toch niet zo'n scene in??
Wellicht iets van Roots of het vervolg Queen?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:28 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb er ook nog een, maar kan er ook niet meer heel veel van herinneren.
Het was een mini-serie in het midden van de jaren 80 denk ik.
Het speelde zich af in de jaren 30 ofzo in een zuidelijke staat van de VS (Georgia of Alabama gok ik).
De serie ging uiteraard over discriminatie en racisme en volgens mij kwam de Ku Klux Klan er ook in voor.
Verder eindigde de serie met de ontdekking van een massagraf in de tuin van een dorpsbewoner.
Ik was toen nog wat jong om alles te begrijpen want dat massagraf kwam voor mij als een totale verrassing.
Hmm, nee, die is niet oud genoeg. Film was of zwart/wit of oude technicolor.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Rough Cut met Burt Reynolds en Lesley Anne Down misschien? Ging ook over een diamantroof....
Was het een franse film?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:31 schreef Makka het volgende:
Een hele poos geleden heb ik een deel gezien van een film of serie. Het gaat over 2 maisjes die opgesloten zitten. Eén van de meisjes kan vrijkomen door het andere meisje te vermoorden. Doet ze dit niet, dan komt ze nooit vrij en zullen ze dus beiden sterven. Heeft iemand enig idee waar ik het over heb? Alvast bedankt
Ik heb gister nog eens honderden zoektermen in google en imdb gegooid en toen kwam ik bij een serie uit '83 genaamd "Chiefs".quote:Op donderdag 17 september 2009 19:28 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb er ook nog een, maar kan er ook niet meer heel veel van herinneren.
Het was een mini-serie in het midden van de jaren 80 denk ik.
Het speelde zich af in de jaren 30 ofzo in een zuidelijke staat van de VS (Georgia of Alabama gok ik).
De serie ging uiteraard over discriminatie en racisme en volgens mij kwam de Ku Klux Klan er ook in voor.
Verder eindigde de serie met de ontdekking van een massagraf in de tuin van een dorpsbewoner.
Ik was toen nog wat jong om alles te begrijpen want dat massagraf kwam voor mij als een totale verrassing.
One Million Years BC?quote:Op zondag 20 september 2009 06:59 schreef Rasor het volgende:
pas mijn account opnieuw gemaakt sinds het wachtwoord resetten
ik zoek al tijden een film het volgende is wat ik me denk te herinneren
een soort sinbad achtig figuur reist op een schip en komt een aantal reuze monsters tegen
een gigantische kreeft in een soort riet/beverdam achtige omgeving, waar ze stilletjes omheen probeerden te reizen
daarna vaarden ze over een meer waar een monster op de bodem sliep, deze maakten ze natuurlijk wakker met alle gevolgen van dien
ik kan me niet herinneren of het animated was of niet, maar ik geloof dat de qualiteit vrij goed was dus van 1985 tot 1995 ofzo, het zal wel animated zijn geweest omdat ze het geloof ik op rtl 4 rond 13.00 ofzo of op de ochtend lieten zien, maar de beschrijvingen die ik gaf zijn vrij uniek voor films denk ik
titels als jason en de argonauts / sinbad / clash of the titans / arabian nights / etc etc zijn zoektermen die ik gebruikt heb, na af en toe vele uren te hebben afgezocht dacht ik het toch maar even te proberen op het forum, bij voorbaat dank
Dit is The Legend of Hiawatha.quote:Op zondag 20 september 2009 06:59 schreef Rasor het volgende:
pas mijn account opnieuw gemaakt sinds het wachtwoord resetten
ik zoek al tijden een film het volgende is wat ik me denk te herinneren
een soort sinbad achtig figuur reist op een schip en komt een aantal reuze monsters tegen
een gigantische kreeft in een soort riet/beverdam achtige omgeving, waar ze stilletjes omheen probeerden te reizen
daarna vaarden ze over een meer waar een monster op de bodem sliep, deze maakten ze natuurlijk wakker met alle gevolgen van dien
ik kan me niet herinneren of het animated was of niet, maar ik geloof dat de qualiteit vrij goed was dus van 1985 tot 1995 ofzo, het zal wel animated zijn geweest omdat ze het geloof ik op rtl 4 rond 13.00 ofzo of op de ochtend lieten zien, maar de beschrijvingen die ik gaf zijn vrij uniek voor films denk ik
titels als jason en de argonauts / sinbad / clash of the titans / arabian nights / etc etc zijn zoektermen die ik gebruikt heb, na af en toe vele uren te hebben afgezocht dacht ik het toch maar even te proberen op het forum, bij voorbaat dank
quote:Op zondag 20 september 2009 23:07 schreef --Helen-- het volgende:
waarom lukt het nu niet een bericht te plaatsen... {zucht}...
Alstu.quote:Op zondag 20 september 2009 22:50 schreef --Helen-- het volgende:
Grrrrr, net een heel stuk getyped en alles weg!!!
Engelstalig, speelde ong. in 1930. Is halverwege jaren 80 uitgezonden.
Het verhaal is een man die lord of graaf is. kan ook iets anders zijn maar woont iig in een groot landhuis. Zijn vrouw is labiel.. Hij houdt veel van haar maar kan haar moeilijk helpen, lijdt eronder.
Hij heeft acteraover gekamd haar, scherpe neus, zij zachte donkere krullen a la S Kristel.
Een scene: er is een belangrijk dinner met meerdere belangrijke mensen en die vrouw flipt weer helemaal. Iedereen is wat beschaamd en hij voert haar met zachte hand en liefdevol weg. Daarna zie je hem zo gepijnigd kijken...De acteur zie ik ook voor me in een andere rol waar hij al wat ouder is: in een grijs miltair kostuum. (het is niet sam neill).
Hij speelde volgens mij vooral in tv-films en evt bijrollen in andere films. Maar nooit zelf een grote rol denk ik.. Ik hoop op jullie tips!!
misschien upstairs downstairs?quote:
Mediadis, dvdvalley of dvdoutlet?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:34 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek niet echt een titel maar meer een goede site waar je dvd's kunt bestellen. Wie weet er nog een goede. Behalve natuurlijk de free record shop enz.
Ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef Stansfield het volgende:
En verzend play.com ook naar nederland?
Ja hoor maar niet altijd met Subs.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:43 schreef Stansfield het volgende:
helemaal top en die hebben ook die goede regiocode??
Graag gedaan...... Al Leonfans moet je elkaar wel helpen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |