abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72925546
Dus ik had laatst een spel in m'n hoofd waar ook vroeger een tv show van was. De bedoeling was dat je een aantal minuten over een bepaald onderwerp moest praten en dan mocht je een specifiek woord niet gebruiken. Er waren ook regels, zoals geen opsomming en geen "euh" en nog meer.

Ik wil dus weten wat de naam van dat programma was en wat de spelregels waren.
Two little mice fell in a bucket of cream. The first mouse quickly gave up and drowned. The second mouse, wouldn't quit. He struggled so hard that eventually he churned that cream into butter and crawled out. I am that second mouse.
  zondag 20 september 2009 @ 10:30:21 #127
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72925898
Zeg eens euh?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_72926941
jaa dat was em, bedankt:D
Two little mice fell in a bucket of cream. The first mouse quickly gave up and drowned. The second mouse, wouldn't quit. He struggled so hard that eventually he churned that cream into butter and crawled out. I am that second mouse.
pi_72943281
Ik zoek een film (komedie) waarin een man en een vrouw op vakantie gaan, één van de eerste dagen verbrand die vrouw zo door de zon, dat die man s'avonds alleen op stap gaat (ze hebben volgens mij nog niet heel lang een relatie) en een andere vrouw ontmoet. Terwijl z'n eigen vrouw een aantal dagen op de hotelkamer ligt gaat hij overdag met die andere op stap (die niet weet dat hij met een andere vrouw is).

De film is volgens mij van de laatste 10/15 jaar.
  zondag 20 september 2009 @ 19:33:10 #130
67640 SaintOfKillers
pi_72943333
The Heartbreak Kid, denk ik.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_72943342
There you go: http://www.imdb.com/title/tt0408839/
The Heartbreak Kid
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72943656
Zo dat is snel! vreemd genoeg kwam ik er net zelf ook achter met nog maar eens zoeken op imdb, terwijl ik er de hele dag niet op kon komen.
pi_72953438

waarom lukt het nu niet een bericht te plaatsen... {zucht}...
  zondag 20 september 2009 @ 23:09:04 #134
165512 MASD
Music is dead.
pi_72953510
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:07 schreef --Helen-- het volgende:

waarom lukt het nu niet een bericht te plaatsen... {zucht}...
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:50 schreef --Helen-- het volgende:
Grrrrr, net een heel stuk getyped en alles weg!!!

Engelstalig, speelde ong. in 1930. Is halverwege jaren 80 uitgezonden.

Het verhaal is een man die lord of graaf is. kan ook iets anders zijn maar woont iig in een groot landhuis. Zijn vrouw is labiel.. Hij houdt veel van haar maar kan haar moeilijk helpen, lijdt eronder.
Hij heeft acteraover gekamd haar, scherpe neus, zij zachte donkere krullen a la S Kristel.

Een scene: er is een belangrijk dinner met meerdere belangrijke mensen en die vrouw flipt weer helemaal. Iedereen is wat beschaamd en hij voert haar met zachte hand en liefdevol weg. Daarna zie je hem zo gepijnigd kijken...De acteur zie ik ook voor me in een andere rol waar hij al wat ouder is: in een grijs miltair kostuum. (het is niet sam neill).

Hij speelde volgens mij vooral in tv-films en evt bijrollen in andere films. Maar nooit zelf een grote rol denk ik.. Ik hoop op jullie tips!!
Alstu.
Long live music.
pi_72953654
ah... nu lukt het wel... 3x scheepsrecht...

Ik ben op zoek naar een serie (miniserie) die halverwege jaren 80 op de ned. tv is uitgezonden. Hij speelt in Engeland, rond 1930 denk ik. een man, een lord of een graaf, in ieder geval met een groot buitenhuis. Zijn vrouw is labiel (bi-polair of zo)/. Hij heeft achterover donker gekamd haar, scherpe neus. Zij heeft zachte krullen a la S. Kristel.

Een scene is een belangrijk dinner met eenbelangrijke man (iemand van de regering of zo) en zij draait ehelemaal door. Iedereen kijkt beschaamd, hij voert haar leifdevol weg met gepijnigd gezicht.. hij houdt veel van haar maar kan haar niet helepen. Zij draagt daar een witte jurk en een witte band met bloem om haar hoofd, volgens mij charleston-achtig.

De acteur is een televisie-actuer en bijrollen in films maar niet zelf in grote films een hoofdrol. ik zie hem ook voor me in een latere rol daar draagt hij een grijs militair uniform. het is winter want hij heeft er een sjaal bij om. het is niet Sam Neill..

Weet iemand dit??
pi_72953704
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:09 schreef MASD het volgende:

[..]

[..]

Alstu.
Thanks!!!!
pi_72960356
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:13 schreef --Helen-- het volgende:

[..]

Thanks!!!!
misschien upstairs downstairs?

J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_73020157
Ik zoek niet echt een titel maar meer een goede site waar je dvd's kunt bestellen. Wie weet er nog een goede. Behalve natuurlijk de free record shop enz.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:35:48 #139
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_73020206
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:34 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek niet echt een titel maar meer een goede site waar je dvd's kunt bestellen. Wie weet er nog een goede. Behalve natuurlijk de free record shop enz.
Mediadis, dvdvalley of dvdoutlet?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_73020434
En verzend play.com ook naar nederland?
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:41:48 #141
92644 mr_anonimous
pi_73020470
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef Stansfield het volgende:
En verzend play.com ook naar nederland?
Ja.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_73020561
helemaal top en die hebben ook die goede regiocode??
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:44:52 #143
92644 mr_anonimous
pi_73020604
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:43 schreef Stansfield het volgende:
helemaal top en die hebben ook die goede regiocode??
Ja hoor maar niet altijd met Subs.
pi_73020778
Tnx. Helemaal top.
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:53:55 #145
92644 mr_anonimous
pi_73021032
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:48 schreef Stansfield het volgende:
Tnx. Helemaal top.
Graag gedaan...... Al Leonfans moet je elkaar wel helpen!
pi_73021162
zeker.
pi_73051948
Ik ben opzoek naar de titel van een horror/thriller film in de stijl Blair Witch Project en Cloverfield, dus de hele film is gefilmd met een handycam, maakt het lekker spannend.

Het verhaal is ongeveer dat er een groep mensen bijeen is in een huis in het bos en op een gegeven moment land er één of ander schip in de buurt. Op den duur blijken dat dus kwaadwillende wezens te zijn. De groep barricadeert het huis en verschanst zich binnen. Telkens als er een wezen in de buurt van het huis komt zie je als kijker (de personages in de film niet geloof ik) dat het beeld begint te sneeuwen...hoe dichter bij de wezens hoe meer sneeuw. Ik geloof dat er steeds iemand van de groep het loodje legt en dat in elk geval één iemand dringend verzorging nodig heeft (ligt op de bank). Op den duur zitten de wezens op het dak, dan op zolder enz. Het einde is een beetje voorspelbaar...steeds meer sneeuw, steeds meer...........

Leuk verhaal, ooit 1 keer gezien, weet nog verbazend veel te herinneren merk ik nu. Alleen (nog) geen titel.

wie helpt,
groeten
  woensdag 23 september 2009 @ 21:52:15 #148
67640 SaintOfKillers
pi_73052489
Alien Abduction: Incident in Lake County

Die komt wel vaker voorbij in deze reeks .
pi_73053343
Ow echt...sorry, ik had niet alles eerst doorgelezen, ik had ook geen idee dat dat nog zo'n bekende film was Ik zie het namelijk nooit op tv...

Toch erg bedankt. Kan ik het eens gaan terugkijken
  woensdag 23 september 2009 @ 22:16:01 #150
67640 SaintOfKillers
pi_73053603
Het is ook geen probleem dat hij meer dan 1 keer wordt gevraagd .

Dat maakt het makkelijker om te antwoorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')