Ik ben opzoek naar de titel van een horror/thriller film in de stijl Blair Witch Project en Cloverfield, dus de hele film is gefilmd met een handycam, maakt het lekker spannend.
Het verhaal is ongeveer dat er een groep mensen bijeen is in een huis in het bos en op een gegeven moment land er één of ander schip in de buurt. Op den duur blijken dat dus kwaadwillende wezens te zijn. De groep barricadeert het huis en verschanst zich binnen. Telkens als er een wezen in de buurt van het huis komt zie je als kijker (de personages in de film niet geloof ik) dat het beeld begint te sneeuwen...hoe dichter bij de wezens hoe meer sneeuw. Ik geloof dat er steeds iemand van de groep het loodje legt en dat in elk geval één iemand dringend verzorging nodig heeft (ligt op de bank). Op den duur zitten de wezens op het dak, dan op zolder enz. Het einde is een beetje voorspelbaar...steeds meer sneeuw, steeds meer...........
Leuk verhaal, ooit 1 keer gezien, weet nog verbazend veel te herinneren merk ik nu. Alleen (nog) geen titel.
wie helpt,
groeten