quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:33 schreef jordeeeh het volgende:
Netjes toch van die Nederlanders, anders worden ze gestraft.
Ik moest ook lachen toen ik ze zagquote:
Ik hou me normaliter niet zo bezig met dit soort galquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef Fha het volgende:
Komt er ook een onder zijn steen vandaan hoor
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef Remqo het volgende:
Die touristen zijn op een wandelvakantie
Het is mij niet onbekend dat dit gebeurt in de wereld neequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:40 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik hou me normaliter niet zo bezig met dit soort gal![]()
Jij wel dus?
Dat het gebeurd wist ik wel. Maar om het zo op pics te zien maakt het ineens erg realistischquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is mij niet onbekend dat dit gebeurt in de wereld nee
20 tot 40 euroquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:43 schreef ElectricEye het volgende:
Vooral die charmante manier van de blauwe onderbroek op de dijen hangen verdiend een welgemeende
Overigens, wat kost het nou om een negerin ter plekke te nemen?
Als je meer dan 5 tientjes moet betalen, moet er ook wat comfort bij toch? Dit is net zo charmant als je achter zo'n pilaar aftrekken, tenslotte!
Ja wel fijn dat je het even deelt met onsquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat het gebeurd wist ik wel. Maar om het zo op pics te zien maakt het ineens erg realistisch
Ja ik schrok en dacht wat belachelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja wel fijn dat je het even deelt met ons
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:47 schreef _GdR_ het volgende:
fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap*fap
vakantie boekt
de wandelaars hebben een lange afstand afgelegd vanaf nederland.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef Remqo het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:33 schreef jordeeeh het volgende:
martquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:18 schreef Yozzz het volgende:
Ook vervelend als ze meer dan één klant per avond hebben zonder een douche in de buurtZei ik vervelend? Ik bedoel ranzig
Zei ik ranzig? Ik bedoel walgelijk
Mag ik walgelijk zeggen? Ja, dat mag je, Mart.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:18 schreef Yozzz het volgende:
Ook vervelend als ze meer dan één klant per avond hebben zonder een douche in de buurtZei ik vervelend? Ik bedoel ranzig
vandaar die jaloezie, ik dacht al, waar komt toch die jaloezie vandaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:21 schreef onearmedman het volgende:
TS wil ook als een vrouw geneukt worden op straat.
Gast.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:18 schreef Yozzz het volgende:
Hahhaquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:18 schreef Yozzz het volgende:
Hij is fijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:18 schreef Yozzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Ze moet alleen niet zwart zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die dit wel geil lijkt![]()
Een negerin heb ik ook nog niet afgevinkt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:41 schreef LeNick het volgende:
[..]
Nee. Ze moet alleen niet zwart zijn.No offence, maar daar val ik gewoon niet op!
Dikke negerinnen bedoel ik dan voornamelijk!
Nee?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:51 schreef Skunkkk het volgende:
alsof jullie nog nooit naar de hoeren zijn geweest
Als ik hem was dan naaide ik eens een "zwarte". Kreeg hij tenminste eens wat kleur.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:55 schreef Yozzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zó eruitzien en alsnog eisen stellen
Ik steek mijn frens liever in een verse.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:53 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Dat kan he.. maar vind ik niet kunnen.
Dat zijn toch vooral schandknapen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:52 schreef KonnieKipke het volgende:
dit gebeurt ook onder Amsterdam CS
tulik ma soms is het niet anders he..quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik steek mijn frens liever in een verse.
Zeg, vieze gingers mogen ook niks zeggen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:55 schreef Yozzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zó eruitzien en alsnog eisen stellen
wtfquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:18 schreef Yozzz het volgende:
ze was wel flink nat zeg! echt gruwelijk nat!quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef Duvel86 het volgende:
Ik ben in Barcelona geweest en die hoeren zijn fucking intimiderend. Van die metershoge bokita's die je gewoon aanranden en je smeken om je geld lol
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 1 september 2009 19:55 schreef flipsen het volgende:
Wel handig dat opstapje op de 2e foto
Naar de hoeren gaan en dan als smoesje zeggen dat je bent aangerandquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef Duvel86 het volgende:
Ik ben in Barcelona geweest en die hoeren zijn fucking intimiderend. Van die metershoge bokita's die je gewoon aanranden en je smeken om je geld lol
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Naar de hoeren gaan en dan als smoesje zeggen dat je bent aangerand.
Je hoeft er niet naartoe te gaan hoor, zij komen wel op jou afquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Naar de hoeren gaan en dan als smoesje zeggen dat je bent aangerand.
Ik ben er anderhalve week geleden ook geweest, en ik was werkelijk verbaasd over de grote hoeveelheid prostituees... Ze pakken inderdaad je arm vast die smerige hoeren :s Het meest geschokt was ik nog wel over het feit dat er ook overduidelijk minderjarige meisjes uit donker Afrika rondliepen. De sekstoerist kan z'n lol op daar. Waarschijnlijk voor weinig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja jonge die chicks pakken je hand vast aan de Ramblas.
Dit blijft FOK! he, maar OT: vrij kansloos om daar als toerist te gaan lopen naaien, zeker nog onveilig ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:12 schreef Duvel86 het volgende:
gaan we nu elkaars foto vergelijken om te kijken wie er knapper is?![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef Remqo het volgende:
Dat kan geen kwaad zonder douches.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:04 schreef de_boswachter het volgende:
De Catalaanse politie is woensdagnacht in Barcelona aan een hardhandige schoonmaakactie begonnen.
Het is Catalonië.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat dit mogelijk is in .. Spanje!
Maar welke van die hoeren ben je dan?? Ze hebben allemaal een wit shirt !!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, foto's van mij maken terwijl ik daar ben mag wel?(witte shirt)
Mooizo.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja: OPGELOST SLOTJE
Politie bestrijdt openluchtseks Barcelona
Uitgegeven: 3 september 2009 13:23
Laatst gewijzigd: 3 september 2009 13:52
AMSTERDAM – De Catalaanse politie is woensdagnacht in Barcelona aan een hardhandige schoonmaakactie begonnen, om de openluchtseks en prostitutie een halt toe te brengen. Daarbij zijn 110 mensen opgepakt.
© ANPVooral in een gedeelte van de historische wijk Raval zijn er de laatste tijd veel gevallen van seks in de openbare ruimte gemeld, schrijft de Spaanse krant El País donderdag.
De operatie is de grootste ooit tegen het Barceloneze prostitutienetwerk, dat voornamelijk bestaat uit Roemeense pooiers. Ze buiten de vrouwen uit, die veelal ook nog illegaal in Spanje verblijven.
dat is opgedroogde schijt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef RickoKun het volgende:
Die aars van die ene negert is behoorlijk fatsig en ik denk dat ze ook kleine korstjes op haar anuskloofjes heeft die om haarzakjes heen zijn gegroeid
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |