De 147 loopt op zijn eind, want zijn vervanger Milano komt volgend jaar. Ik heb zelf ook geen idee van het aantal verkochte exemplaren. De 156 was in ieder geval een succesnummer, al vind ik persoonlijk de 159 mooier.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik dacht altijd dat de 147 wel goed liep. Maar echte cijfers heb ik daar niet van.Lancia maakt overigens echt mooie wagens, maar ik zie ze eigenlijk bijna nooit.
Wat een hoekige koektrommel. Echt zo 15 jaar terug.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:49 schreef Klopkoek het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, dit is een schitterende wagen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Prachtig
Zagato is ook niet de minste in auto land he, wie een beetje geïnteresseerd is in auto's weet dat Zagato erg mooie carrosserieën ontwerpt.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef Klopkoek het volgende:
Alles van Zagato?
Je hebt ook overal verstand van he? Heb je ook verstand van architectuur en kunst?
Ga er maar voor rijden en kijk dan in je achteruitkijkspiegel, dan zie je die koplampen op je af komen, en ga je spontaan naar de rechterbaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:06 schreef Igen het volgende:
Wat een hoekige koektrommel. Echt zo 15 jaar terug.
Zagato heeft niet zoveel gemaakt meer de laatste 20 jaar, vandaar.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mooie link die naar Autoweek site, leuke gegevens.
[..]
Zagato is ook niet de minste in auto land he, wie een beetje geïnteresseerd is in auto's weet dat Zagato erg mooie carrosserieën ontwerpt.En van kunst, literatuur, dans, films en architectuur heb ik totaal geen verstand, in dat geval kijk ik gewoon wat ik wel en niet mooi vind.
Ik vind hem nog redelijk beschaafd. Van die macho-bakken houd ik niet van. Van die figuren die zich ook meteen God voelen. Gelukkig bestaat er nu een slurptax, een mooi neveneffect er van is dat het precies die macho's raaktquote:[..]
Ga er maar voor rijden en kijk dan in je achteruitkijkspiegel, dan zie je die koplampen op je af komen, en ga je spontaan naar de rechterbaan.
Dat vond ik ook altijd een prachtige wagenquote:Grrrr:
[ afbeelding ]
Net als bij de BMW 850 bijvoorbeeld, hoewel dat natuurlijk wel gewoon een lompe Duitse kilometervreter is:
[ afbeelding ]
Dat was een beetje goedkoop van Citroën. Het enige wat ze daar gedaan hebben is de auto iets verlengen. Rijgedrag ging daardoor achteruit en voor dat simpele werk van een een paar decimeter eraan plakken rekenden ze wel behoorlijk wat centjes. Ze gebruikten wel de wielbasis van de stationcar lees ik nu (wist ik nog niet).quote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Er staat hier een CX Prestige (2,5 liter turbo dacht ik) in de buurt. Prachtige auto, en van alles snufjes voorzien en een heel apart dashboard.
Dit waren hoekige koektrommels:quote:Op woensdag 2 september 2009 21:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat een hoekige koektrommel. Echt zo 15 jaar terug.
En die hogesnelheidstrein die we krijgen is ook door Italiaanse topdesigners ontworpen en lijkt ook al nergens naar.
Als die dingen het beste zijn wat Italië te bieden heeft...
Mijn oude buurman had er eentjequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |