quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:30 schreef cattie het volgende:
Webkim:
Aare
Björn
Lars
Sven
Martin
Olaf
Simon
Tobi
Jan
Jim
Jakob
Jonas
Julian
of
Eva
Iris
Katja
Lisa
Till
Elise
Laura
Nora
Die was hier wel goedgekeurd, dus ook zeker kanshebber voor als het een dochter zou zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:31 schreef She-Wolf het volgende:
Oh, wat ik ook altijd zo'n leuke naam vond, die hier ook afgekeurd werd.
Skylar![]()
Dat is misschien ook wel zo, maar dat zijn de namen van onze meiden nu ook niet echt. Ik hou wel van een beetje 'stoere' namen. Maar goed,quote:Op woensdag 2 september 2009 10:05 schreef lily het volgende:
Ik vind Skylar geen lelijke naam maar gewoon niet "vrouwelijk of lieflijk" genoeg, zeg maar.
eerder bitcherig
Je hebt wel een beetje dezelfde naam-smaak geloof ikquote:
Echt? Ik vind het een echte meisjesnaam. Maar goed, dat zou voor mij niet uitgemaakt hebben. Mijn dochters hebben nu ook allebei een jongensnaam.quote:
Nu er zoveel namen genoemd worden zit ik ook ff mee te lurken haha. Hier ook nog niet de naam tegengekomen die we tot nu toe op nr 1 hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:19 schreef Troel het volgende:
Volgens mij ben ik nog niets tegengekomen
Heb ik inderdaad wel vaker gelezen, dat het een jongensnaam is, maar ik zou hem toch zo aan een meisje kunnen geven, vind het wel een stoere naamquote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@poppejans: Volgens mijn vriend is Rune in Noorwegen een jongensnaam en is Runa de meisjesvariant. Ik vind ze beide leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |