Oh, ik vind Willem wel een kleur hebben, zo'n beetje grauw-beige, zeg maarquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:23 schreef Vivi het volgende:
Van die meisjes-meisjesnamen. Zoals Sarah en Esmée bv.
Om er nog even op terug te komen: Willem vind ik zo ongeveer de meest kleurloze naam die je maar kan bedenken .
Erg he...quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:23 schreef Webkim het volgende:
[..]
Het liefst zou ikdoen, maar erg genoeg weet ik waar je het over hebt.
![]()
Er zijn sowieso veel namen die ik eerder bij een dier dan bij een kind vind passen. Zeker hier in de stad.
Hahaha, idd! Een naam voor iemand wiens gezicht je meteen weer bent vergeten zodra je je omdraait.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:25 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Oh, ik vind Willem wel een kleur hebben, zo'n beetje grauw-beige, zeg maar![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ja-Ja-Ja-Janus, Janus, pak me nog een keer
Pak me nog een keer, pak me nog een keer
Janus, Janus, pak me nog een keer
Als ie 't nou niet doet, dan kan je het niet meer
![]()
vriendlief heet manuel *grijns*quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:26 schreef Vivi het volgende:
Ik ben trouwens ook gek op Spaanse namen, zoals Javier en Miquel en Alejandro. Maar geen ziel (bijna dan) die dat hier normaal uitspreekt dus dat heb ik maar laten varen. Of Janúsz, (met de klemtoon op de laatste lettergreep) heb ik ook altijd leuk gevonden
.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Thomas & Mahre
Thomas & lente
Thomas & Linde
Thomas & Nina
Thomas & Quint
Thomas & Jort
Thomas & Wietse
Thomas & Caelum
Thomas & Yentl
Thomas & Saar
Thomas & Noor
Thomas & Reza
Thomas & Femme
Thomas & Ferdi
Thomas & David
Thomas & Pepijn
Thomas & Yara
Thomas & Silke
Thomas & Bente
Thomas & Ashwin
Thomas & Selwyn
Thomas & Juno
Thomas & Lonneke
Thomas & Rosa
Thomas & Lilly
Thomas & Jenna
Thomas & sverre
enzo
Ik vind Miles vallen in de categorie 'leuke naam in het Engels, maar werkt niet in het Nederlands'. De uitspraak is gewoon te Engels. We hebben onze hond Jimmy genoemd en dat vind ik ook een grensgeval (vanwege de 'dj'-klank). Mijn zoon zou ik die naam niet hebben gegeven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:16 schreef Ripley het volgende:
Mijn neefje heet miles, vind ik ook wel een leuke naam
Zouden mijn namen kunnen zijn. Nora stond in mijn top 3 voor een meisje.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:54 schreef Vivi het volgende:
Miles vind ik super.
Als er hier OOOOOIIIT een tweede zou komen wordt het (zeg ik nu he) Quinn voor een jongen en Norah voor een meisje. (Dit heb ik uiteraard heul niet overlegd).
Bij 'Emmanuel' moet ik denken aan een grapje in een boek over een 'manual cunt'.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:48 schreef freecell het volgende:
Ik ken ook een Koosje (meisje) leuk
En Manuel en Emmanuel vind ik ook wel leuk, maar past niet echt bij ons.
Uh neequote:Op dinsdag 1 september 2009 18:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ja-Ja-Ja-Janus, Janus, pak me nog een keer
Pak me nog een keer, pak me nog een keer
Janus, Janus, pak me nog een keer
Als ie 't nou niet doet, dan kan je het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |