quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:30 schreef cattie het volgende:
Webkim:
Aare
Björn
Lars
Sven
Martin
Olaf
Simon
Tobi
Jan
Jim
Jakob
Jonas
Julian
of
Eva
Iris
Katja
Lisa
Till
Elise
Laura
Nora
Die was hier wel goedgekeurd, dus ook zeker kanshebber voor als het een dochter zou zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:31 schreef She-Wolf het volgende:
Oh, wat ik ook altijd zo'n leuke naam vond, die hier ook afgekeurd werd.
Skylar![]()
Dat is misschien ook wel zo, maar dat zijn de namen van onze meiden nu ook niet echt. Ik hou wel van een beetje 'stoere' namen. Maar goed,quote:Op woensdag 2 september 2009 10:05 schreef lily het volgende:
Ik vind Skylar geen lelijke naam maar gewoon niet "vrouwelijk of lieflijk" genoeg, zeg maar.
eerder bitcherig
Je hebt wel een beetje dezelfde naam-smaak geloof ikquote:
Echt? Ik vind het een echte meisjesnaam. Maar goed, dat zou voor mij niet uitgemaakt hebben. Mijn dochters hebben nu ook allebei een jongensnaam.quote:
Nu er zoveel namen genoemd worden zit ik ook ff mee te lurken haha. Hier ook nog niet de naam tegengekomen die we tot nu toe op nr 1 hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:19 schreef Troel het volgende:
Volgens mij ben ik nog niets tegengekomen
Heb ik inderdaad wel vaker gelezen, dat het een jongensnaam is, maar ik zou hem toch zo aan een meisje kunnen geven, vind het wel een stoere naamquote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@poppejans: Volgens mijn vriend is Rune in Noorwegen een jongensnaam en is Runa de meisjesvariant. Ik vind ze beide leuk!
Leuke naam! De naam van de dochter van Lodewijk vind ik helemaal geweldig: Dize Madeliefquote:Op woensdag 2 september 2009 20:28 schreef bodpa09 het volgende:
De naam van ons Repelsteeltje is volgens mij nog nooit genoemd in dit forum. Zoon van Tuinman Lodewijk uit dat tuinprogramma op rtl4 heeft dezelfde naam, maar gaf hem twee maanden later. Vond ik toch jammer, terwijl ik ook wel weet dat het nergens over gaat.
Ja!quote:
quote:Zangeres M.I.A (op zich al mooi, met al die puntjes ertussen )
kreeg een zoontje en wilde de naam niet bekend maken. Er werd nogal gespeculeerd over de naam. Ickitt was de naam die het volgens de pers geworden was.
M.I.A was daar een beetje boos over. 'Mijn kindje heet dus geen Ickitt, Lickit of Pickit, dank u wel. Hij is een baby en heeft helemaal geen media aandacht nodig!.
Ik dacht nog 'Ik zou ook boos zijn als ze me beschuldigden van zulke idiote babynamen'.
Vandaag is dan tóch de echte naam bekend geworden:
Ikhyd.
Nee, écht stúkken beter.
leuk! ik ken een meisje dat Cootje heet. moest ik wel even aan wennen, maar ik vind 't toch ook erg leuk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:53 schreef oeke het volgende:
[..]![]()
Laatst kwamen we een meisje tegen wat Koosje heette. Koosje en Kobus.![]()
quote:op haar hyves : Na een moeizame vaginale bevalling, met 12 hechtingen zijn wij de trotse ouders van ons wondertje "djaidonson" geworden
Cootje isquote:Op woensdag 2 september 2009 22:13 schreef bixister het volgende:
[..]
leuk! ik ken een meisje dat Cootje heet. moest ik wel even aan wennen, maar ik vind 't toch ook erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |