hier wordt je wel kampioen meequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:06 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik niet:
Stekelenburg;
Boulahrouz, Heitinga, Vertonghen, Braafheid;
De Zeeuw, Engelaar, De Jong, Enoh, Gabri;
Huntelaar.
Net gekocht door een groep investeerders van Cruzeiro naar het schijnt. Bijzondere is ook dat hij gehuurd wordt van een heel andere club dan Cruzeiro.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zat die jongen niet toevallig in het laatste jaar van zijn contract?
Je bent Broer Konijn vergetenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:05 schreef marcusa het volgende:
[..]
ze noemen hem toch de zeehond![]()
Het is een echte dierentuin aan het worden met die zeehond,de tuimelaar en voorheen sjonnie het paard en die lama.Ga de thuiswedstrijden in Artis afwerken!
Hoeft toch niet meer uitgelegt te worden? De enige echte D-K heeft het al gezien. Bedankt dat u uw wijze kennis met ons wilt delenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom niet
Het is geen Messi ofzo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom niet
Wat je btw vergeet is dat die speler geen eigendom meer is van Cruzeiro aldus de club op hun website, hij is dus eigendom van investeerders etc en ik denk niet dat je daar een optie bij kan hebben. Als hij bij Ajax ineens geweldig speelt is hij daarna gewoon weg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Ajax dit niet bedongen heeft?
Wijnaldum had toch ook toegevoegde waarde? Jij zit toch ook nog steeds elke ochtend met je hand in je broek te kijken op internet of die Castaignos al gaat spelen?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:54 schreef Fortitudo het volgende:
sno is gewoon een uitstekende speler voor engelse competitie. snap niet dat het bij ajax niet goed ging.
Nee, gewoon een beetje het forum aan het afstruinen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zit toch niet stiekem filmpjes van onze nieuwe spelers te zoeken he?
Gewoon gehuurd van die investeringsgroep en maar kijken of het wat is en eventueel toch nog kopen later..quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:14 schreef Jasza het volgende:
Optie tot koop stond er bij Kerlon duidelijk bij en hier niet, dus vind dit heel vaag.
Fotoshoot met Annie de Vries in de ArenA.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:15 schreef Silenus het volgende:
Ik ben benieuwd of we nu de grootste storm wel gehad hebben. Even afwachten of er eventueel nog wat gaat gebeuren de laatste uurtjes.
Waarschijnlijk heeft dat inderdaad te maken met die investeringsmaatschappij waar je het toenstraks over had. Dat Maga Esporte Club SC is volgens mij heul geen voetbalclub maar gewoon één of ander groepie rijke stinkerds die alle rechten in handen heeft ofzo. Ik weet het ook niet, maar vaag is 't wel!quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:14 schreef Jasza het volgende:
Optie tot koop stond er bij Kerlon duidelijk bij en hier niet, dus vind dit heel vaag.
Verwacht dat er nog wel spelers verhuurd/verkocht gaan worden! Gekkenwerk vandaag op de tranfermarktquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:15 schreef Silenus het volgende:
Ik ben benieuwd of we nu de grootste storm wel gehad hebben. Even afwachten of er eventueel nog wat gaat gebeuren de laatste uurtjes.
Is het ook, ze hebben alleen een andere Braziliaan genaamd Felipe Mattioni onder contract. Vorig jaar verhuurd aan Milan en dit jaar aan Mallorca.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft dat inderdaad te maken met die investeringsmaatschappij waar je het toenstraks over had. Dat Maga Esporte Club SC is volgens mij heul geen voetbalclub maar gewoon één of ander groepie rijke stinkerds die alle rechten in handen heeft ofzo. Ik weet het ook niet, maar vaag is 't wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |