abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72374404
Wij zijn weer terug van de (pret) Echo

Aan het duimen

Voetje closeupp

Ruggetje

En het word een....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 september 2009 @ 18:28:56 #202
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72374432
Heeej, cool Co_OL, ik zie een hamburgertje! Wat leuk! En dat foto'tje met de duim, té lief zeg
3!
pi_72374442
Vlindur, zijn ze ook...we hebben em van de as oma en opa gekregen (eerste kleinkind bij alle 5 de opa's en oma's schiet wel lekker op)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 2 september 2009 @ 18:30:47 #204
95408 Incantrix
pi_72374476
Ow, en dat stoeltje is inderdaad súperleuk, had er in de babywinkel ook al naar staan kijken.. Wij moeten ons nog helemaal verdiepen in alle soorten stoeltjes enzo, maar ik weet echt niet waar ik op moet letten.. Moet je al een stoeltje hebben staan als de beeb geboren wordt?

Oh, en Twinkly, nu dan toch echt naar je werk?
3!
pi_72374530
Incantrix, ik heb ook nog geen stoeltje. In principe heb je het natuurlijk ook niet echt nodig...ik vind het op zich wel makkelijk als ik bijvoorbeeld even in de keuken ben, dat ze dan meekan...Ik krijg er een van m'n opa en oma als ze geboren wordt...maar opzich gebruik je 'm de eerste maand niet denk ik?

@ Co_oL, mooie echo zeg! En volgens mij zie ik ook een hamburgertje
Lotte!
Noah!
pi_72374586
Co_ol! Een meisje! Feli!

Wij krijgen van mijn ouders een halve kinderwagen en bergen kleertjes
Van J's ouders krijgen we niks. Die zijn gewoon niet zo Plus het feit dat het voor hun kleinkind nummer 5 is
En om spullen vragen bij de aanstaande ooms en tantes durf ik niet hoor
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72374617
Hier verder ook nog geen stoeltje ofzo, alleen dus dat ding. En dat kun je ook makkelijk in de box zetten of op de bank (handig als je flesvoeding wilt geven). Ik vind alle kinderstoelen eigenlijk maar lelijk, behalve de bloom, maar die is en te duur en die heeft een te grote voet. Ik denk dat er tzt hier een simpele van de ikea komt.

[ Bericht 11% gewijzigd door mefke79 op 02-09-2009 18:45:50 ]
  woensdag 2 september 2009 @ 18:39:58 #208
95408 Incantrix
pi_72374732
Linda, dat is dus precies míjn gedachtengang.. Zo van niet heel nodig, maar wel handig misschien? Had al bedacht dat anders voor het begin de maxicosi ook nog wel even kon worden gebruikt met dat doel, het lijkt me zo veel makkelijker een stoeltje uit te zoeken als je een beetje kunt kijken wat er bij je kind past enzo. Dácht ik.. Maar aan de andere kant heb ik last van verzameldrift en ben ik zo bang dat ik niet alles in huis blijk te hebben dat ik nodig heb en dan op dat moment niet direct in staat zal zijn er iets mee te doen ofzo.. Waar je je al niet onzeker van kunt gaan voelen

Vlindur, bij onze ouders werkt dat ook heel verschillend, van mijn ouders kregen we een kinderwagen en omdat wij liever een tweedehands wilden hebben ze er nu ook nog een wrapper en een luiertas bij besteld (en ik denk dat mijn mama stiekum helemaal wordt van dat soort aankopen, haha), mijn schoonouders zijn meer van de wieg opnieuw bekleden enzo. En op beide manieren vind ik het geweldig mooi om te zien hoe ze er tóch mee bezig zijn
3!
  woensdag 2 september 2009 @ 18:41:25 #209
95408 Incantrix
pi_72374769
Ow, en Mefke, já! Díe is mooi he? En die 'babylounge' van dat merk vind ik ook echt té geweldig, maar als ik die prijzen zie..
3!
pi_72374770
Zelf om spullen vragen vind ik dan wat anders, maar als mensen mij vragen of ik nog iets weet, dan ligt hier een lijstje hoor. Want wat heb ik eraan als ik straks tig kleertjes in 56 heb of allemaal hetzelfde speeltje? Niet dat ze niet zelf iets mogen verzinnen hoor, maar dan is zo'n lijstje met ideetjes handig. En daar staat gewoon vanalles op, voor elk budget. En mijn zusje heeft gewoon gezegd: ik wil zoveel besteden, weet je iets leuks voor dat bedrag (en dat wist ik).
pi_72374862
Incantrix, laat je niet gek maken he. Kopen is leuk, maar aan echte verzameldrift heb je ook weer weinig. Ik heb ooit eens een aanval van "ik moet nu iets kopen" heel nuttig besteed aan hydrofiel luiers. Daar schijn je er niet genoeg van te kunnen hebben, dus we hebben er geloof ik al 24 liggen (a zes euro per 6 ofzo).
pi_72374866
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:39 schreef Incantrix het volgende:
Linda, dat is dus precies míjn gedachtengang.. Zo van niet heel nodig, maar wel handig misschien? Had al bedacht dat anders voor het begin de maxicosi ook nog wel even kon worden gebruikt met dat doel, het lijkt me zo veel makkelijker een stoeltje uit te zoeken als je een beetje kunt kijken wat er bij je kind past enzo. Dácht ik.. Maar aan de andere kant heb ik last van verzameldrift en ben ik zo bang dat ik niet alles in huis blijk te hebben dat ik nodig heb en dan op dat moment niet direct in staat zal zijn er iets mee te doen ofzo.. Waar je je al niet onzeker van kunt gaan voelen

Daarom had ik er ook zelf geen een gekocht nog..de maxi-cosi gaat ook prima voor dat kwartiertje wat ze er miss in zit in het begin..Maarja, als ze iets willen geven...dat was een van de weinige dingen die we niet hadden Maar volgens mij hoef je niet echt te kijken naar wat bij je kindje past, die stoeltjes zijn eigenlijk allemaal gelijk, op kleur en eventuele speelbeugel na...
Lotte!
Noah!
pi_72374937
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:35 schreef Vlindur het volgende:

Van J's ouders krijgen we niks. Die zijn gewoon niet zo Plus het feit dat het voor hun kleinkind nummer 5 is
Dat er al meerdere kleinkinderen zijn, moet toch niks uitmaken in wat je mag ''uitzoeken'', of als kadootje krijgt???

Van mijn ouders hebben we de kinderwagen gehad,verzorgingsproducten,het matrasje,ontelbaar veel kleertjes,pakken Pampers tot in een grotere maat (Ja, mijn moeder houdt van shoppen)
Van mijn mans ouders helemaal niks, en nou bedoel ik het absoluut niet dat ik een kadootje had willen hebben of een inhalige graaierd ben, maar misschien snappen jullie me wel, als zelfs een felicitatiekaartje er niet vanaf kan vind ik dat toch wel een beetje gek.
Ze vinden het wel leuk hoor, maar meer ook niet geloof ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72375091
Das hier net zo hoor Poppejans..Mijn moeder, opa en oma, vriendinnen (zelfs collega's van mn moeder) hebben ons cadeautjes gegeven (niet dat het daar om gaat, maar toch is het lief en attent). M'n schoonmoeder heb ik sinds de zwangerschap 1x gezien en toen piepte ze ook nog omdat ik niet wilde dat ze rookte bij mij in de buurt. Verder zal ze nooit eens bellen om te vragen hoe het gaat, of de baby er ondertussen al is enzo, terwijl iedereen van mijn kant me bestookt met vragen, echo's wil zien, mn buik wil zien/voelen, noem maar op... Nou heeft Lief ook niet echt iets met zn familie, maar dan nog...ik vind het niet zo leuk, zowel voor de baby niet als voor hem niet
Lotte!
Noah!
pi_72375137
wat een mooie echofoto's Co-Ol en gefelicteerd met jullie dochtertje!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72375260
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:46 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat er al meerdere kleinkinderen zijn, moet toch niks uitmaken in wat je mag ''uitzoeken'', of als kadootje krijgt???
Mijn ouders hebben straks 20 kleinkinderen.
Mijn schoonouders straks 2. Dat scheelt aardig in verjaardagsbudget hoor! Mijn schoonouders doen nog van 'doe eens gek, het kind is maar één keer voor het eerst jarig' en geven autostoeltjes en treinsets en dergelijke.
Mijn ouders kunnen echt niet 20 keer per jaar meer dan 100,- missen en geven eerder iets van een tientje oid.
Ben ik even blij mee en ik denk dus dat het wél uitmaakt!

En mijn ouders vinden zowel de baby als Leander helemaal tof
  woensdag 2 september 2009 @ 18:57:07 #217
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72375261
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:35 schreef Vlindur het volgende:
Co_ol! Een meisje! Feli!

Wij krijgen van mijn ouders een halve kinderwagen en bergen kleertjes
En om spullen vragen bij de aanstaande ooms en tantes durf ik niet hoor
Hier ongeveer hetzelfde, hoor. Ik vind ook niet dat je er zo maar vanuit mag gaan dat je (schoon-)ouders zo maar het kamertje of de kinderwagen gaan kopen. Maar als ik hoor en zie wat anderen soms allemaal krijgen word ik wel eens een tikkeltje jaloers. Wij hebben gewoon echt alles zelf aangeschaft en vrijwel niets gekregen (ja, na de bevalling wel eens wat kleertjes). En bij deze 2e zwangerschap al helemaal niet. Niet eens felicitatie-kaartjes, geloof ik

Cool een meiske?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72375282
Ow en Cool mooie foto's joh! Dat voetje
  woensdag 2 september 2009 @ 18:58:49 #219
95408 Incantrix
pi_72375320
Mefke, thnx voor de heads up, ik ben er meestal nog wel redelijk nuchter onder en kan dan best relativeren wat we wel en niet meteen nodig hebben, maar soms voel ik echt zo'n naar knaagje ergens waardoor ik dan bang ben dat mijn kind iets tekort komt omdat ik te laks was met wat ik nodig had ofzo. Owja, en aan spullen vrágen doen wij ook niet, maar wel mensen tips geven, of onze nog-nodig-lijst geven

En Linda, haha, dank je, ik voel me een stuk minder ontaarde moeder zo, whehe En tja, ik vond ze allemaal zo spannend eruit zien met allerlei standen en dingetjes dat ik eigenlijk al heel snel weer ben teruggerend naar de afdeling waarvan ik ondertussen wél wat van begrijp: de kleertjes

Poppejans, dat zou ik inderdaad veel erger vinden dan geen cadeautjes: desinteresse (of iets wat erop lijkt). Mijn schoonouders hebben nog niet echt veel gedaan op cadeau-gebied (maar wel wat kleine spulletjes), maar ze vinden het wel superleuk, bellen nu ook regelmatig voor míj en zijn al helemaal aan het meedenken met allerlei dingen. Ze vinden het echt superspannend en hebben het er ook heel vaak over met ons (owja, en toen we laatst bij ze waren en ik voorstelde om met z'n vieren naar de babypark ofzo te gaan ging mijn schoonmoeder helemaal glunderen, zo lief!).. Jammer dat je schoonouders daarin zo anders zijn, hebben ze al veel kleinkinderen? En zijn het misschien gewoon gereserveerdere mensen ofzo? voor jou!
3!
pi_72375332
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:57 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Hier ongeveer hetzelfde, hoor. Ik vind ook niet dat je er zo maar vanuit mag gaan dat je (schoon-)ouders zo maar het kamertje of de kinderwagen gaan kopen. Maar als ik hoor en zie wat anderen soms allemaal krijgen word ik wel eens een tikkeltje jaloers. Wij hebben gewoon echt alles zelf aangeschaft en vrijwel niets gekregen (ja, na de bevalling wel eens wat kleertjes). En bij deze 2e zwangerschap al helemaal niet. Niet eens felicitatie-kaartjes, geloof ik
Bij een tweede wordt het wel hard minder inderdaad
Al heb ik wel een paar kaartjes gekregen en wat héle kleine kleertjes
Maar meer van vrienden dan van ouders deze keer
pi_72375382
wij hebben ook geen grote cadeaus gekregen...
maar wel heel veel mensen die oprecht geintresseerd zijn en dat waardeer ik enorm...

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 2 september 2009 @ 19:01:59 #222
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72375403
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Oh wacht, mijn moeder had al een zak vol kleertjes gekocht dit keer... Meisjeskleertjes
En nu ik erover nadenk... mijn schoonmoeder heeft nauwelijks tot geen interesse...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72375787
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:59 schreef freecell het volgende:

[..]

kaartjes ook maar een paar
kleren eigenlijk geen, maarja, geslacht is nog onbekend...
En aan het kamertje of de aanschaf van spullen heb ik zelf ook nog niks gedaan
pi_72375826
cool een meisje! Wat leuk! Gefeliciteerd@!
pi_72375862
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Die spoiler is ook op mij van toepassing, geloof ik... Het leek potverdrie net echt afgelopen weekend
Same here… Vooral 's nachts.

Freecell weer goedgekeurd!

Mooie echo Co_ol! Meisjes zijn da bomb!

Net weer bij de vk geweest. Alles oké. Alle vk's van de praktijk zijn helemaal enthousiast over het bevalbad. Hopen allemaal dat ze dienst hebben dan.

Ze verwacht dat het een klein meisje wordt. Zo'n 3000 gram. Mits ik niet overtijd loop natuurlijk. Ben benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')