SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom had ik er ook zelf geen een gekocht nog..de maxi-cosi gaat ook prima voor dat kwartiertje wat ze er miss in zit in het begin..Maarja, als ze iets willen geven...dat was een van de weinige dingen die we niet haddenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:39 schreef Incantrix het volgende:
Linda, dat is dus precies míjn gedachtengang.. Zo van niet heel nodig, maar wel handig misschien? Had al bedacht dat anders voor het begin de maxicosi ook nog wel even kon worden gebruikt met dat doel, het lijkt me zo veel makkelijker een stoeltje uit te zoeken als je een beetje kunt kijken wat er bij je kind past enzo. Dácht ik.. Maar aan de andere kant heb ik last van verzameldrift en ben ik zo bang dat ik niet alles in huis blijk te hebben dat ik nodig heb en dan op dat moment niet direct in staat zal zijn er iets mee te doen ofzo.. Waar je je al niet onzeker van kunt gaan voelen
Dat er al meerdere kleinkinderen zijn, moet toch niks uitmaken in wat je mag ''uitzoeken'', of als kadootje krijgt???quote:Op woensdag 2 september 2009 18:35 schreef Vlindur het volgende:
Van J's ouders krijgen we niks. Die zijn gewoon niet zoPlus het feit dat het voor hun kleinkind nummer 5 is
Mijn ouders hebben straks 20 kleinkinderen.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat er al meerdere kleinkinderen zijn, moet toch niks uitmaken in wat je mag ''uitzoeken'', of als kadootje krijgt???
Hier ongeveer hetzelfde, hoor. Ik vind ook niet dat je er zo maar vanuit mag gaan dat je (schoon-)ouders zo maar het kamertje of de kinderwagen gaan kopen. Maar als ik hoor en zie wat anderen soms allemaal krijgen word ik wel eens een tikkeltje jaloers. Wij hebben gewoon echt alles zelf aangeschaft en vrijwel niets gekregen (ja, na de bevalling wel eens wat kleertjes). En bij deze 2e zwangerschap al helemaal niet. Niet eens felicitatie-kaartjes, geloof ikquote:Op woensdag 2 september 2009 18:35 schreef Vlindur het volgende:
Co_ol! Een meisje!Feli!
Wij krijgen van mijn ouders een halve kinderwagen en bergen kleertjes![]()
Van J's ouders krijgen we niks. Die zijn gewoon niet zoPlus het feit dat het voor hun kleinkind nummer 5 is
![]()
En om spullen vragen bij de aanstaande ooms en tantes durf ik niet hoor![]()
Bij een tweede wordt het wel hard minder inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2009 18:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde, hoor. Ik vind ook niet dat je er zo maar vanuit mag gaan dat je (schoon-)ouders zo maar het kamertje of de kinderwagen gaan kopen. Maar als ik hoor en zie wat anderen soms allemaal krijgen word ik wel eens een tikkeltje jaloers. Wij hebben gewoon echt alles zelf aangeschaft en vrijwel niets gekregen (ja, na de bevalling wel eens wat kleertjes). En bij deze 2e zwangerschap al helemaal niet. Niet eens felicitatie-kaartjes, geloof ik
Oh wacht, mijn moeder had al een zak vol kleertjes gekocht dit keer... Meisjeskleertjesquote:Op woensdag 2 september 2009 18:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij een tweede wordt het wel hard minder inderdaad
Al heb ik wel een paar kaartjes gekregen en wat héle kleine kleertjes
Maar meer van vrienden dan van ouders deze keer
kaartjes ook maar een paarquote:Op woensdag 2 september 2009 18:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij een tweede wordt het wel hard minder inderdaad
Al heb ik wel een paar kaartjes gekregen en wat héle kleine kleertjes
Maar meer van vrienden dan van ouders deze keer
Same here… Vooral 's nachts.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Die spoiler is ook op mij van toepassing, geloof ik... Het leek potverdrie net echt afgelopen weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |