Dat wil ik ook wel wetenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, geldt dat ook voor tijdelijke contracten?
Jah, en dan hadden ze het al extra goed verdund omdat die mineralen zo zuur warenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten
Voel je eigenlijk al of het infuus zijn werk doet Troel? Ik hoop hetKlinkt alsof ze de osmotische waarde van die vloeistof niet goed afgesteld hadden zoals jouw armen er aan toe zijn
![]()
De baby, maar die moet er dan wel eerst uitquote:Op woensdag 2 september 2009 14:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
MuuhWie wil m'n handje vast houden?
Volgens mij niet want een tijdelijk contract loopt gewoon af, zwanger of niet. Dit is wat ik op internet vond:quote:Op woensdag 2 september 2009 13:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, geldt dat ook voor tijdelijke contracten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog twee dagen, dan is het volle maan, zullen we dan maar effe bevallen? En Linda, ik zou eerder gaan dan jij, als jij al aan de gang bent hebben we een probleem, want ik voel nog niets (behalve dan een blauwe ribbenboog en een verrot bekken +been).
Lijnloos, jij ook ontslag. Lastig hoor...al gok ik dat het bij jou nog niet zo makkelijk zal zijn en je meer mogelijkheden krijgt omdat jullie afdeling gaat verhuizen. En dan zullen ze wel regelingen omheen hebben.
BJ, voor je de accentkleur kiest eerst even kijken of er in die kleur wel wat te krijgen is. Ik wilde grasgroen, maar alle frummeldingetjes en dekentjes enzo zijn in limegroen. Dus alles maar zelf gemaakt....
Oja, Driekus is juist lekker rustig voor zijn doen. Voel wel de hele tijd handjes, maar geen kontje/voetje tegen mijn ribben, is wel lekker om dat effe niet te voelen. Hij reageert wel meteen op mijn hand als ik die op mijn buik leg, dus hij is er nog gewoon....* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:13 schreef freecell het volgende:
Ik heb weer een stickertje
Bloeddruk 120/60 HB 7,6 en bloeduitslagen verder goed.
Hartje was goed te horen en baarmoeder zat halverwege de navel.
Hoppa
Ow en ik kende de vlosdie werkt daar nu nog maar net, maar heeft dus bij mij in de klas gezeten
Leuk iemand
jah, 5 dagen voor de echo inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
![]()
weer door de keuring! wat fijn!
volgende afspraak is je 20 weken echo al bijna toch???
quote:Op woensdag 2 september 2009 16:16 schreef mefke79 het volgende:
Linda effe smerig doenAt zeh spoiler: nee, dat heb ik inderdaad ook, maar dit was wel anders...maar goed...tis nog steeds rustig hier, dus kheb geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog twee dagen, dan is het volle maan, zullen we dan maar effe bevallen? En Linda, ik zou eerder gaan dan jij, als jij al aan de gang bent hebben we een probleem, want ik voel nog niets (behalve dan een blauwe ribbenboog en een verrot bekken +been).
Oja, Driekus is juist lekker rustig voor zijn doen. Voel wel de hele tijd handjes, maar geen kontje/voetje tegen mijn ribben, is wel lekker om dat effe niet te voelen. Hij reageert wel meteen op mijn hand als ik die op mijn buik leg, dus hij is er nog gewoon....
Maar volle maan vind ik ook goed hoor, doen we!
En baby's worden toch altijd rustiger voor de bevallingToch wel meer aan de gang bij jou dus
Twinkly, hoe was het op je werk?Lotte!
Noah!
Dat klopt, maar desondanks staat daar dus nog niets over die 6 weken doorbetalen bij een vast contractquote:Op woensdag 2 september 2009 14:49 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Volgens mij niet want een tijdelijk contract loopt gewoon af, zwanger of niet. Dit is wat ik op internet vond:
Ontslag bij zwangerschap en na bevalling
U heeft een baan en u bent zwanger of pas bevallen. Mag uw werkgever u dan ontslaan? Ontslag mag meestal niet in de volgende situaties:
als u zwanger bent;
als u bevallingsverlof heeft;
in de 6 weken na het bevallingsverlof.
Tijdelijk contract loopt af tijdens zwangerschap
Heeft u een tijdelijk contract dat afloopt tijdens uw zwangerschap? Dan hoeft uw werkgever uw contract niet te verlengen.
Bron: http://www.uwv.nl/particu(...)bevalling/index.aspx
Linda ga je nu toch als eerste?![]()
Ik denk dat Stiemie bedoelt dat ze je niet mogen ontslaan tot 6 weken na je bevallingsverlof, wat dus betekent dat ze door moeten betalen. Uiteraard moet je dan wel ook gewoon werken voor je geldquote:Op woensdag 2 september 2009 18:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat klopt, maar desondanks staat daar dus nog niets over die 6 weken doorbetalen bij een vast contract
Kan in principe meteen. Bij de meeste staat ook vanaf hoeveel maanden (meestal 0 dus). Maar niet de hele dag ofzo...gewoon eventjesquote:Op woensdag 2 september 2009 18:07 schreef Vlindur het volgende:
Dag dames!
Ben benieuwd of de 17 september dames ook bij elkaar in de buurt gaan bevallen. Heb nu het idee dat jullie allemaal een heel eind na elkaar gaan bevallen!![]()
Freecell, top dat je weer bent goedgekeurd!![]()
Wanneer mag je kindje in een wippertje? Als het ding op standje 'plat' kan dan mag dat toch al wel direct? Of zit er een 'vanaf zoveel maanden' aan vast?
Dat dacht ik dus ook ja. Maar werd tegen gesproken en dus dan hier maar even navragen hequote:Op woensdag 2 september 2009 18:20 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Kan in principe meteen. Bij de meeste staat ook vanaf hoeveel maanden (meestal 0 dus). Maar niet de hele dag ofzo...gewoon eventjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |