abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72369904
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:08 schreef Vicky het volgende:

[..]

daar kom je vanzelf achter
Muuh Wie wil m'n handje vast houden?
Lotte!
Noah!
pi_72369991
Wat rot Ymme en Lijnloos die stress wil je nu echt niet hebben...
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Ow, geldt dat ook voor tijdelijke contracten?
Dat wil ik ook wel weten

Voel je eigenlijk al of het infuus zijn werk doet Troel? Ik hoop het Klinkt alsof ze de osmotische waarde van die vloeistof niet goed afgesteld hadden zoals jouw armen er aan toe zijn

Karin spannend!! Hopelijk zet het door

Bleh ik voel me lamlendig, kan helemaal niet meer slapen door kriebelhoest en pijnlijke heupen
En nu moet ik, terwijl ik dus nog in de ziektewet zit, naar mijn werk om mijn zwangerschapsverlof te regelen. Hopelijk kom ik geen collega's tegen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 2 september 2009 @ 14:19:47 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_72370154
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]

Dat wil ik ook wel weten

Voel je eigenlijk al of het infuus zijn werk doet Troel? Ik hoop het Klinkt alsof ze de osmotische waarde van die vloeistof niet goed afgesteld hadden zoals jouw armen er aan toe zijn
Jah, en dan hadden ze het al extra goed verdund omdat die mineralen zo zuur waren
Ik heb de laatste dagen minder zin in middagdutjes, maar of dat van het infuus komt? Dat ik ;s nachts niet wakker ben heeft er denk ik ook mee te maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 2 september 2009 @ 14:27:23 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_72370325
Ik kan dat van die loondoorbetaling overigens echt nergens terugvinden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 2 september 2009 @ 14:36:50 #180
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72370573
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:09 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Muuh Wie wil m'n handje vast houden?
De baby, maar die moet er dan wel eerst uit
pi_72370583
Ymme en Lijnloos, wat een waardeloze situatie zeg Gelukkig is er nog wel even tijd om ander werk te zoeken, maar leuk is anders.

Linda (naamgenootje ), ik doe stiekem toch wel een jompeltje ( ) voor je
pi_72370884
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Ow, geldt dat ook voor tijdelijke contracten?
Volgens mij niet want een tijdelijk contract loopt gewoon af, zwanger of niet. Dit is wat ik op internet vond:

Ontslag bij zwangerschap en na bevalling
U heeft een baan en u bent zwanger of pas bevallen. Mag uw werkgever u dan ontslaan? Ontslag mag meestal niet in de volgende situaties:

als u zwanger bent;

als u bevallingsverlof heeft;

in de 6 weken na het bevallingsverlof.

Tijdelijk contract loopt af tijdens zwangerschap
Heeft u een tijdelijk contract dat afloopt tijdens uw zwangerschap? Dan hoeft uw werkgever uw contract niet te verlengen.

Bron: http://www.uwv.nl/particu(...)bevalling/index.aspx

Linda ga je nu toch als eerste?

[ Bericht 41% gewijzigd door Stiemie op 02-09-2009 14:54:54 ]
pi_72371340
Haha, wat zitten jullie Linda gek te maken!
pi_72371385
Linda! Linda! Linda!
pi_72371532
Ik ga zo huilen hoor
Lotte!
Noah!
pi_72371610
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:19 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ga zo huilen hoor
kusknuffelkroelstrip
pi_72371779
Linda effe smerig doen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog twee dagen, dan is het volle maan, zullen we dan maar effe bevallen? En Linda, ik zou eerder gaan dan jij, als jij al aan de gang bent hebben we een probleem, want ik voel nog niets (behalve dan een blauwe ribbenboog en een verrot bekken +been).

Lijnloos, jij ook ontslag. Lastig hoor...al gok ik dat het bij jou nog niet zo makkelijk zal zijn en je meer mogelijkheden krijgt omdat jullie afdeling gaat verhuizen. En dan zullen ze wel regelingen omheen hebben.

BJ, voor je de accentkleur kiest eerst even kijken of er in die kleur wel wat te krijgen is. Ik wilde grasgroen, maar alle frummeldingetjes en dekentjes enzo zijn in limegroen. Dus alles maar zelf gemaakt....

Oja, Driekus is juist lekker rustig voor zijn doen. Voel wel de hele tijd handjes, maar geen kontje/voetje tegen mijn ribben, is wel lekker om dat effe niet te voelen. Hij reageert wel meteen op mijn hand als ik die op mijn buik leg, dus hij is er nog gewoon....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 2 september 2009 @ 17:12:42 #188
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72372446
Die spoiler is ook op mij van toepassing, geloof ik... Het leek potverdrie net echt afgelopen weekend
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72372468
Ik heb weer een stickertje

Bloeddruk 120/60 HB 7,6 en bloeduitslagen verder goed.
Hartje was goed te horen en baarmoeder zat halverwege de navel.

Hoppa

Ow en ik kende de vlos die werkt daar nu nog maar net, maar heeft dus bij mij in de klas gezeten Leuk iemand
pi_72372529
bedankt voor de tip Mefke.. das inderdaad wel handig dan...
wacht denk ik ook eerst tot het behang aan de muur hangt en de meubeltjes er staan, en dan maar eens kijken wat we denken dat er het beste bij past...
ik denk dat dat half oktober ongeveer wordt dan.

onze gordijntjes zijn klaar en hangen nu uit... gewoon hele standaard gordijnen (verduisterend) maar het is toch een beginnetje.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72372669
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:13 schreef freecell het volgende:
Ik heb weer een stickertje

Bloeddruk 120/60 HB 7,6 en bloeduitslagen verder goed.
Hartje was goed te horen en baarmoeder zat halverwege de navel.

Hoppa

Ow en ik kende de vlos die werkt daar nu nog maar net, maar heeft dus bij mij in de klas gezeten Leuk iemand

weer door de keuring! wat fijn!
volgende afspraak is je 20 weken echo al bijna toch???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72372893
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

weer door de keuring! wat fijn!
volgende afspraak is je 20 weken echo al bijna toch???
jah, 5 dagen voor de echo inderdaad

en ik moet extra HB controles omdat leander en baby minder dan een jaar en 9 maanden gaan schelen. Niuja, hij was nu erg goed, dus kom maar op
pi_72373091
quote:
Op woensdag 2 september 2009 16:16 schreef mefke79 het volgende:
Linda effe smerig doen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog twee dagen, dan is het volle maan, zullen we dan maar effe bevallen? En Linda, ik zou eerder gaan dan jij, als jij al aan de gang bent hebben we een probleem, want ik voel nog niets (behalve dan een blauwe ribbenboog en een verrot bekken +been).

Oja, Driekus is juist lekker rustig voor zijn doen. Voel wel de hele tijd handjes, maar geen kontje/voetje tegen mijn ribben, is wel lekker om dat effe niet te voelen. Hij reageert wel meteen op mijn hand als ik die op mijn buik leg, dus hij is er nog gewoon....
At zeh spoiler: nee, dat heb ik inderdaad ook, maar dit was wel anders...maar goed...tis nog steeds rustig hier, dus kheb geen idee Maar volle maan vind ik ook goed hoor, doen we!

En baby's worden toch altijd rustiger voor de bevalling Toch wel meer aan de gang bij jou dus

Twinkly, hoe was het op je werk?
Lotte!
Noah!
pi_72373849
Dag dames!

Ben benieuwd of de 17 september dames ook bij elkaar in de buurt gaan bevallen. Heb nu het idee dat jullie allemaal een heel eind na elkaar gaan bevallen!

Freecell, top dat je weer bent goedgekeurd!

Wanneer mag je kindje in een wippertje? Als het ding op standje 'plat' kan dan mag dat toch al wel direct? Of zit er een 'vanaf zoveel maanden' aan vast?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 2 september 2009 @ 18:08:35 #195
35189 Troel
scherp en bot
pi_72373864
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:49 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Volgens mij niet want een tijdelijk contract loopt gewoon af, zwanger of niet. Dit is wat ik op internet vond:

Ontslag bij zwangerschap en na bevalling
U heeft een baan en u bent zwanger of pas bevallen. Mag uw werkgever u dan ontslaan? Ontslag mag meestal niet in de volgende situaties:

als u zwanger bent;

als u bevallingsverlof heeft;

in de 6 weken na het bevallingsverlof.

Tijdelijk contract loopt af tijdens zwangerschap
Heeft u een tijdelijk contract dat afloopt tijdens uw zwangerschap? Dan hoeft uw werkgever uw contract niet te verlengen.

Bron: http://www.uwv.nl/particu(...)bevalling/index.aspx

Linda ga je nu toch als eerste?
Dat klopt, maar desondanks staat daar dus nog niets over die 6 weken doorbetalen bij een vast contract
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72373942
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat klopt, maar desondanks staat daar dus nog niets over die 6 weken doorbetalen bij een vast contract
Ik denk dat Stiemie bedoelt dat ze je niet mogen ontslaan tot 6 weken na je bevallingsverlof, wat dus betekent dat ze door moeten betalen. Uiteraard moet je dan wel ook gewoon werken voor je geld maar dat mogen ze je dus niet ontzeggen of gewoon doorbetalen zonder dat je op je werk mag verschijnen.
pi_72374204
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:07 schreef Vlindur het volgende:
Dag dames!

Ben benieuwd of de 17 september dames ook bij elkaar in de buurt gaan bevallen. Heb nu het idee dat jullie allemaal een heel eind na elkaar gaan bevallen!

Freecell, top dat je weer bent goedgekeurd!

Wanneer mag je kindje in een wippertje? Als het ding op standje 'plat' kan dan mag dat toch al wel direct? Of zit er een 'vanaf zoveel maanden' aan vast?
Kan in principe meteen. Bij de meeste staat ook vanaf hoeveel maanden (meestal 0 dus). Maar niet de hele dag ofzo...gewoon eventjes
Lotte!
Noah!
pi_72374243
Vlindur, ligt aan het soort wippertje denk ik. Wij hebben zo'n zitzakding, een domooseat, en daar kunnen ze meteen na de geboorte in. Of dat ook voor andere geldt....geen idee, heb me er niet in verdiept. Maar als ze goed plat kunnen, waarom niet?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72374252
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:20 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Kan in principe meteen. Bij de meeste staat ook vanaf hoeveel maanden (meestal 0 dus). Maar niet de hele dag ofzo...gewoon eventjes
Dat dacht ik dus ook ja. Maar werd tegen gesproken en dus dan hier maar even navragen he
pi_72374319
Mefke, die doomoo vind ik ook zo super. Maar vind ze zo duur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')